- Autós kamerák
- Megérkezett a legújabb és eddigi legátfogóbb 3DMark teszt
- Memóriakártya topic
- 3D nyomtatás
- Vezeték nélküli fülhallgatók
- Visszatérne a PC-s kliensbizniszbe az NVIDIA
- Kormányok / autós szimulátorok topicja
- Királyi menetben érkeznek a G.Skill új DDR5 memóriái
- Computex 2024: gamer alaplap és „AI” PC az ECS-től
- Milyen széket vegyek?
Hirdetés
-
AMD Radeon undervolt/overclock
lo Minden egy hideg, téli estén kezdődött, mikor rájöttem, hogy már kicsit kevés az RTX2060...
-
Az Amazon eurómilliárdokat hozna az olasz és az európai felhőbe
it A jelentések szerint Olaszországgal folytat megbeszéléseket az Amazon a több milliárd eurós befektetésről.
-
Az ár/érték bajnok Galaxy A52-re is kész a One UI 6.1
ma A SamMobile összeszedte a friss felületre váltott Samsung mobilok listáját.
-
PROHARDVER!
Új hozzászólás Aktív témák
-
Fernet
senior tag
válasz aero. #139998 üzenetére
Bemegyek személyesen a héten. De akkor is milyen ez már...
Amúgy (de ez már nagyon off) utólag megbántam, hogy náluk vettem az autót, mert bár nem tudom más szalon milyen, de itt rettentően érződik, hogy csak addig fontos a kuncsaft amíg megveszi az autót. Utána a segítőkészség és a jóindulat halvány szikrája is eltűnt...
(#139999) gooool
Igen, garancián kívül vállalták volna a javítást.
Mindegy bemegyek hozzájuk, feketén-fehéren le van írva, hogy ez benne van a gariban.[ Szerkesztve ]
-
őstag
válasz aero. #141977 üzenetére
Szerintem a vélemény nagy része főként az anyag- és összeszerelési minőség igénytelenségéről szólt.
Persze sokaknak ez is megfelelő (lásd faterom és a Kia Rio), de szerencsére vannak még jó ízlésű emberek, akik szeretik a minőséget és nem vakítja el őket a japánság és főként az "első fing joga".
"Less but better" - Dieter Rams
-
Sur1G
aktív tag
válasz aero. #141977 üzenetére
Igen van az 1,4 turbó 5,5 millió magyar Ft-ért. Nah az az igazán nagy vicc. Annyiért csak jobbat lehet venni. Én tényleg nagyon sajnálom, mert nekem amúgy nagyon tetszik és simán be vállalnám. Ha adnák pl. GL+ felszereltséggel 1.4 turbót max. 4,5 millióért talán újra elgondolkodnék.
[ Szerkesztve ]
-
Kornel
veterán
válasz aero. #142228 üzenetére
17 ugyanúgy necces lenne, mint ahogy a civiceknél is az.
Tökrevagja a futóművet a peres gumi a magyar utakon.
225/45 r17 kéne erre is ha jól sejtem, komfortban határeset, de mondom hosszú távon nem tesz jót a futóműnek.
Civicben cseréltek komplett hátsó hidat is emiatt, egyszerűen szetvagja, nincs mi tompítsa a sok kátyút. -
fogtunder
nagyúr
válasz aero. #143504 üzenetére
most józan választás kell, ha élményeket keresnék, akkor vennék egy E46-os benzines BMW-t valami normális motorral. induljon be minden nap, vigyen be melóba és ne legyen drága a fenntartása. az izgalom teljesen másodlagos, csak azért legyenek normálisan megcsinálva a kezelő szervek, egyszer jártam fél évig egy Punto II-vel, annak a kormányától és váltójától a mai napig vannak rémálmaim. elvileg elég lenne egy 1,6-os fóka is, tényleg felesleges magammal hurcolni egy mondeo bódét.
I hate morning people. And mornings. And People.
-
fogtunder
nagyúr
válasz aero. #143506 üzenetére
ok, csak van egy 210.000km-es kocsim, aminek ismerem az elmúlt 160.000km-en bejárt életútját, nem igazán cserélném le egy olyanra, ami többet futott és semmit nem tudok róla, akkor inkább elköltök rá párszázat és rendbe rakatom a kasznit.
I hate morning people. And mornings. And People.
-
footy
addikt
válasz aero. #143504 üzenetére
Hat nem tudom, de nekem a 2.0 Mondeorol, meg ugy altalaban a mondeorol nem az elvezetes vezethetoseg jut eszembe. Persze a kategoriatarsakhoz kepest jobb(mar ha a tobb visszajelzes jobb) futomuve van, de az auto meretebol es sulyabol adodoan egyaltalan nem elvezetesen vezetheto. En mikor az asszony Jazz-evel megyek valahova, siman vicsorogva piros mezoig kiforgatva csapatok vele hegyi(ertsd szuk-kanyargos-erdei aszfaltozott) utakon. Egy mondeoval ezt nagyon nehezen tudnam elkepzelni.
(#143537) LuckyL
-1
Az elektronikanak is az a jo mint a motornak: allando homersekleten folyamatos mukodes.
Nem beszelve arrol, hogy az elektronika csereje filleres tetel a motorehoz kepest. -
nagyúr
válasz aero. #143992 üzenetére
Valamit olvastam egy fórumon hogy az olajos a jobb, a száraz a kevésbé, és hogy a mondeo-ba főleg olajos került.
Csak hát ez így kevés Meg hogy milyen javasolt szabályok vonatkoznak rá, mint olajcsere, frissítés, stb.Minél Több Embert Ismerek, Annál Jobban Szeretem A Cicáimat!
-
-
-
-
pocokxx
Közösségépítő
válasz aero. #145331 üzenetére
Rendben, ahhoz már lehet megyek a "szaktopikba". A VAG-gal egyébként az a gond, hogy ez a másfélmilliós keret V golfra vagy VI Passatra kevés, IV Golfnál meg V Passatnál viszont "frissebb" autót keresnénk. Az Octavia még egy vállalható alternatívának tűnik. Arról mit érdemes tudni?
"Egyformának lenni mindenkihez. Emberfeletti nagy szív kell ehhez." - Reményik Sándor
-
pècsimunkás
addikt
válasz aero. #145556 üzenetére
30000 km vagy egy év . Ha erőteljesebb az igénybevétel , 6 hónap vagy fél év.
Rákerestem a neten a szervízkönyvre .
A tempóm normális . Lakott terület 55-60 , országút 100 , autópálya - eddig az 1,4 l - es autómmal 140 , ezzel 150 lesz . Minden érték óra szerint értendő természetesen .A guminál írja , h 2,5 legyen a nyomás, ha van Blue drive , ha nincs ,akkor 2,2 . Az enyémen magyar Hakook lesz . Amúgy mi az a Blue drive ?
[ Szerkesztve ]
Egyszer már hadat üzentünk az USA- nak, úgy látszik nem tanultak belőle!
-
HookR
addikt
válasz aero. #145710 üzenetére
SUV vs. szedán/kombi viszonylatban merült fel a kérdés, autópályázás kapcsán. Ott pedig nem csak az alaktényező a különbség. Autobahn-on mennyire jellemző, hogy a belső sávot SUV-okkal takarítják?
[ Szerkesztve ]
▌www.thunderbolts.info | youtube.com/ThunderboltsProject ▌16personalities.com▐
-
gaborbol
őstag
válasz aero. #147072 üzenetére
3.3L V6 276 lo, Eleg komotosan mozgatja a bodet alapbol, de ha odalep neki az ember akkor azert megindul.
Nem hittem volna meg par eve se, hogy valaha is Kia-t fogok venni, azt meg plane nem, hogy ennyire tetszeni is fog.
Kepek meg nincsenek szerintem nem is lesz( kisbusz), csak a hirdetes kepei:
(Nem full extras sajna, az alatt van egy csomaggal, de eszmeletlen mi mindent beletettek ebbe is)Egy kepet lehet lovok rola majd este, szerintem nagyon eltalaltak a dizajnt.
[ Szerkesztve ]
-
vzsryl
nagyúr
válasz aero. #148447 üzenetére
Hát... izé... A C Vectra beltere tényleg elég "undi", de jóval masszívabb, biztonságosabb, modernebb és komolyabb benyomást kelt az egész járgány. Én nem tudnám egy lapon említeni őket, mondjuk a kombi és/vagy jól pakolhatóság megszállottja vagyok, ezért kicsit elfogult is, főleg ha meglátom a Vectra kapacitását előrehajtott hátsó ülésekkel, megindul a nyálelválasztásom...
megprobaltam alairni, de a tollam nem fogja a monitort:/𝔹𝕒𝕔𝕜 𝕋𝕠 𝕃𝕚𝕗𝕖
-
Vesztor87
senior tag
válasz aero. #148624 üzenetére
Mondjuk város és város közt is lehet difi, én szegedi vagyok, keveset megyek városban, kevés a dugó, de télen mikor városban mászkáltunk aránylag sokat akkor is megállt 7 körül az N16-os Almera. De ha ezt pesti dugóhoz igazítom, kicsit küldöm neki az is tuti lett volna 8-9... Városban nem nagyon értem az autó létjogosultságát hosszú távon, legalábbis legtöbb esetben. Nem mondom, esténként tök gyorsan oda lehet érni bárhová autóval, de hogy reggel, napközben, meg délután halál tud lenni...
Új hozzászólás Aktív témák
- Autós kamerák
- Megérkezett a legújabb és eddigi legátfogóbb 3DMark teszt
- Memóriakártya topic
- 3D nyomtatás
- Kerékpárosok, bringások ide!
- Windows 11
- Vezeték nélküli fülhallgatók
- Visszatérne a PC-s kliensbizniszbe az NVIDIA
- Kormányok / autós szimulátorok topicja
- Királyi menetben érkeznek a G.Skill új DDR5 memóriái
- További aktív témák...
Állásajánlatok
Cég: Alpha Laptopszerviz Kft.
Város: Pécs
Cég: Ozeki Kft.
Város: Debrecen