Hirdetés
-
Formálisan megjelent a Microsoft felskálázó eljárása
ph Az Auto SR egyelőre csak pár cím erejéig tesztelhető, de olyan hardveren, ami még meg se vásárolható.
-
Az EU szerint a ChatGPT még mindig nem felel meg a szabványoknak
it Az EU adatvédelmi tanácsa azt mondja, hogy a ChatGPT még ma sem felel meg az adatpontossági szabványoknak.
-
Spyra: nagynyomású, akkus, automata vízipuska
lo Type-C port, egy töltéssel 2200 lövés, több, mint 2 kg-os súly, automata víz felszívás... Start the epic! :)
-
PROHARDVER!
Új hozzászólás Aktív témák
-
-
qdak
addikt
válasz zoo8800 #36341 üzenetére
tom , de mukodnek azok rendesen?
mas: tegnap parkoltam gyorbe, nem tudtam fizetni, mert a gep semilyen penzt nem fogadott el, utolag szamithatok vmire ?
mod: ha atlag akkor meg cigi v kv szunet
[ Szerkesztve ]
(Don Hedo) ஃ°˙*˙°ஃ доступ запрещен ஃ°˙*˙°ஃ; Eladó HP ML350 G6: https://hardverapro.hu/apro/hp_ml350_g6/friss.html
-
hobizoli
nagyúr
válasz zoo8800 #36537 üzenetére
uhm... majd ha az a modern 1.4 T-Jet meg 1.4 TSI elobb lesz 100-n, mint a ósdi fosom gyarilag, akkor lehet igazad lesz
emlekeztetoul (1.4-s mind):
Tjet Bravo 8.5sec, Golf TSI 9.5sec
szeria PuntoGT 7.9sec, mk2 UnoTie 7.7seca gyorsulast ne keverd a rugalmassaggal
több drón kell ;P
-
8th
addikt
válasz zoo8800 #36537 üzenetére
Elég szar a videó minősége de a lényeg látszik. [link] Egyesben gyakorlatilag semmi, kettesben váltás előtt már van nyomás minimális ideig és csak hármasban épül fel teljesen a turbónyomás. És ez még egy relatív kicsi turbó ami könnyen felpörög.
"Egy nép csak úgy semmisül meg, ha önmagát semmisíti meg. Önmagát a nép úgy semmisíti meg, ha múltját már nem látja, jelenében csavarog, jövőjében nem hisz."
-
8th
addikt
válasz zoo8800 #36567 üzenetére
Negyedikben lepadlózva minden turbós autóban ezerrel tölteni kezd a turbó, ez nem újdonság. Második videóra meg annyit mondanék persze, hogy kellően húz turbónyomás nélkül is az a legrövidebb fokozat. Pont mire felépülne valami kis nyomás el kell váltani mert leforog a fokozat. Amit a kék csiga írt a turbós széria autók ~90%-ára igaz évjárattól és modernségtől függetlenül.
mod: tiédben van turbónyomásmérő műszer? Vagy laptoppal ki tudor íratni vele?
[ Szerkesztve ]
"Egy nép csak úgy semmisül meg, ha önmagát semmisíti meg. Önmagát a nép úgy semmisíti meg, ha múltját már nem látja, jelenében csavarog, jövőjében nem hisz."
-
SaNyEe
aktív tag
válasz zoo8800 #36587 üzenetére
jajaja, ismét egy eleresztett félmondat . . . 65-70ig . . .
Ebből születnek majd a jobbnál jobb (web) urban legendekAzt próbálta kifejteni, hogy ha eygesben szépen végigforgatod az autót, épülget némi nyomás már, átrántod kettesbe, majd mire eléred a már említett tempót elkezd tölteni, vili?
Vegyük a következő helyzetet, előznöm kell és úgy ítélem meg, hogy kettesben 40-ről fogok nekilódulni, már terhelés alatt lesz a motor, megvárom a megfelelő pillanatot és go. Nem hinném, hogy hozzávetőlegesen 3000 fordulat környékén kettesben ne töltene már "rendesen" bármelyik turboás benzines (kérem elvonatkoztatni az extrém méretű turboáktól) gázadásra.
[ Szerkesztve ]
-- end of transmission --
-
8th
addikt
válasz zoo8800 #36587 üzenetére
Ha nem padlógázzal indulsz és nem forgatod tiltásig csak minimálisat tölt az első két fokozatban. Egyesben tényleg szinte semmit. A 65-70ig szívó üzemmód nyilván nem igaz, illetve nem kell szó szerint venni de nem mondott hülyeséget. Ha már egyesben kis fordulatról indulva is izomból töltene a turbó senki sem építene nyomást rajt előtt félőrült módjára a gyorsulási versenyeken.
"Egy nép csak úgy semmisül meg, ha önmagát semmisíti meg. Önmagát a nép úgy semmisíti meg, ha múltját már nem látja, jelenében csavarog, jövőjében nem hisz."
-
hobizoli
nagyúr
válasz zoo8800 #36545 üzenetére
nem hujeseg:
-latom a muszerfalon, hogy eppencsak kimozdul az ora 1-sben
-mertuk gyoruslas merovel is, egyesben csak emelkedik a gyorsitasi gorbe, de "teteje" nincs a vonalnak, csak 2.tol kezdve
-meg tudom logolni notebook-l is barmikor a MAP jelet meg akarmit[ Szerkesztve ]
több drón kell ;P
-
hobizoli
nagyúr
válasz zoo8800 #36567 üzenetére
Te, ez mire magyarazat, elarulnad?
az elso video egy rugalmassagi teszt -- nem ezt irtam, hanem allohelybol gyorsulast
a masodikban meg hol van tubyonyomas kijelzes? jah nincs LOL, csak akkor meg mirol vitatkozunk? 1-sben minden huz, mert az a legrovidebb fokozatatöbb drón kell ;P
-
-
-
whitezo88
nagyúr
válasz zoo8800 #36779 üzenetére
jah, e46 vételénél vinni kell diagost meg alaposan körbejárni mert sok a leharcolt. a km nem számít, szinte mindegyik tekerve van (CsontiCar-nál van 2010-es F10 8 milláért, 167 ezerrel.. na az valszeg reális, de E46 200 alatt? haha). Ha nem találni elektronikai gondot, menet közbe nem búg a difi, nem kopog az eleje (első futómű érzékenyebb a gömbök, szilentek miatt mivel van benne pár) akkor jó lehet. Több az alkatrészár bele mint egy opelba vagy stiftbe, de ez ezzel jár. Nem igaz hogy nem megy, mert megy az 1.8 is igaz nem versenyautó de kényelmes nyomatéka van nem fulladsz le vele véletlenül sem. fogyija nem kevés, átlag 8-9l. tíz-tizenöt ezrenként 5w30as olaj bele persze kb ennyi. A benzines 4 hengeresek egyszerűek viszont nagyon megbízhatóak. ja és inkább manuális, automata többet eszik és eléggé bellbevágó ha neadjisten javítani kell. az olajcsere is valami hatvan pénz. Nagyon jó a manuális váltó, beugrik, rövid karú, kényelmes fogású.
ja és kell bele gyárin túl védelem mert viszik... tapasztalat...
apám octaviája ma volt 120 ezer km-es intervallum-inspekción, vezérműszíjcsere is volt. Hát mesélte h kicsit beb-aszott az ára amit kértek ezekért.. szóval egy kommerszebb fapados kocsi is megvékonyítja a tárcát ha cserélni, szervizelni kell...
[ Szerkesztve ]
-
oriic
HÁZIGAZDA
válasz zoo8800 #37238 üzenetére
Viszont akkor azt velem kellene kötnie az öregnek gondolom és nem a párommal. Plusz gondolom magyar nyelven, ami kizárja mondjuk azt hogy kiruccanjunk majd Bécsbe pl, ahol a rendőröknek hiába mutogatnám a kölcsönadási szerződést...
Gondolkoztunk arra hogy legyen magyar rendszáma a kocsinak, de ha jól tudom akkor arra jön a regisztrációs adó, plusz még az átírás költsége, meg egyebek amiről nem is tudok, aztán tippre ez többe kerül mint amennyibe a szegény Skoda kerül.
Live-Die-Respawn
-
milomi
tag
válasz zoo8800 #37418 üzenetére
Volt Olasz és a Francia autóm is... Bár a Francia egy Peugeot 206 volt.. 98 as 1 évig jártam vele 1.4 8V volt.. keveset evet.. 1 évig szinte PADLÓ gázon jártam vele,, Soha semmi gondja nem volt... SOHA.. bár nem volt egy Erő gép sajnos... és kb 200 000 km volt benne De semmi füst.. és olajfogyasztás ....
NFS World Nick Ewing1987
-
nagyúr
-
Klemens
őstag
válasz zoo8800 #38415 üzenetére
Sajna akkor én vak vagyok.
300 körül még ezt találtam, de ez nem állna meg 400K-ból mire haza is jönne szerintem.Amikre gondoltam:
Astra F 1.6 101PS
Escort 1.6 90PS/1.8 105PS
Golf III 1.8 90PS
Civic 1.5 90PS vagy 1.4i 90PSIgazából valami normálisabb állapotú kis kompakt autó kellene ami első autónak így 23 évesen megfelelne.
Meg kicsit lélektani határ a 200K km, de sajna ilyen idős autóknál ez már eléggé ritka.golya32: ??
neduddki: Én varázsszónak maximum annyit tudok, hogy Bárditól 45% kedvezmény és olcsóbb szerelési költségek, mert nagyon sok szerelő/villanyszerelő/lakatos/fényező kollégám van. Igazából saját magam is autószerelő vagyok, legalábbis papír szerint, amúgy sajna nagyon messze vagyok tőle.
"A tegnap már történelem, a holnap még rejtelem, de a ma...adomány!"
-
-
Kornel
veterán
válasz zoo8800 #39224 üzenetére
érdekes, 2008-as barum polaris 2-vel úgy esett le az ívekről ma a kocsi alattam, hogy muszáj voltam visszafogni magam... simán kikukázom, pedig bőven jó még a profilmélysége.
(#39229) Revolit: ebben van valami, de javulást ne várj, most vesznek még több traffipaxot
[ Szerkesztve ]
-
-
hobizoli
nagyúr
válasz zoo8800 #39272 üzenetére
meg az Ulloi-n befele akarhogy mesz, a Heim Pal-nal qrva isten, hogy pirosad lesz, meg utana a Klinikak-nal is
a nagykoruton meg a villamoshoz van igazitva a lampa
ami tok jonak hangzik elsore, csak ezert a keresztutcakban meg alig van zold, hogy a 4-6 menni tudjon a megallokon kivul szinte megallas nelkultöbb drón kell ;P
Új hozzászólás Aktív témák
Állásajánlatok
Cég: Promenade Publishing House Kft.
Város: Budapest
Cég: Ozeki Kft.
Város: Debrecen