- AMD K6-III, és minden ami RETRO - Oldschool tuning
- MILC felhasználók szakmai topikja
- NVIDIA GeForce RTX 4060 / 4070 S/Ti/TiS (AD104/103)
- Amlogic S905, S912 processzoros készülékek
- Milyen CPU léghűtést vegyek?
- VR topik (Oculus Rift, stb.)
- Nem gyárt több LCD tévépanelt a Sharp
- HTPC (házimozi PC) topik
- TCL LCD és LED TV-k
- Milyen TV-t vegyek?
Hirdetés
-
Spyra: nagynyomású, akkus, automata vízipuska
lo Type-C port, egy töltéssel 2200 lövés, több, mint 2 kg-os súly, automata víz felszívás... Start the epic! :)
-
Premier előzetesen a Rocket Rumble teljes kiadása
gp A végső verzió PC mellett konzolokon is elérhet lett a napokban.
-
Visszatérne a PC-s kliensbizniszbe az NVIDIA
ph A Bloomberg videointerjújában utalt erre a Dell és az NVIDIA vezére.
-
PROHARDVER!
Új hozzászólás Aktív témák
-
leonel
aktív tag
válasz milomi #12317 üzenetére
Nem egyszerű típusokat szúrtál ki.
A mondeot dízelben nem javasolnám. rengeteg a hibaforrás. Ráadásul nem bírja a Mo-i üzemanyagokat. Porlasztó csúcsok, Ac, váltó mind gyenge pont. Ráadásul nehéz megkíméltet kifogni mert a leggyakoribb céges autó.Ettől még az Alfa is jobb. A Fiat diesel motorok kulturált járásúak és elég megbízhatóak.
Viszont a futómű és fék alkatrészek gyorsabban kopnak és több esetben drágábbak mint akár a német prémium márkákhoz. Persze az elektronika is tud kellemetlen perceket szerezni.A BMW 320d -ből a 136le még a legjobb választás. 150le -t már kerülni kell. De itt is igaz, hogy a BMW-t többe kerül eltartani - és ha kifogsz egy Mo-i sufnijavított darabot akkor óriási takarékpersely tud lenni. Sportos mivolta miatt hajtják is őket... Alkatrész árak tudnak meglepőek lenni. Ésszel kell választani!
Esetleg amiken még elgondolkodnék:
Lancia Lybra JTD (megbízhatóbb mint az Alfa hiába ugyanaz a padló)
Peugeot 406 HDI (egy megkímélt 2,2HDI főnyeremény tud lenni - bár macerásabb szerelni mint a 2,0hdi-t és drágább az alkatrész de egy masszív teherautó motor)www.wrcauto.hu - autóalkatrészek legolcsóbban
-
Varoz
őstag
válasz milomi #12366 üzenetére
bár ha 1000 fordulatról adunk neki egy padlót olyan Kormot nyom ki hogy alig látni mögötte ahogy nől a fordulat onnan meg kezd egyre kevesebbet füstölni !
Gondolom te sem vagy tisztában a gázolajos motorok működési elvével.
Ott a gázzal a befecskendezett üzemenyagot szabályzod. A levegőt nem. Na már most ha te nyomsz egy padlót akkor nyakon öntöd egy vödör gázolajjal, szerencsétlen persze, hogy füstöl. Arról nem beszélve, hgoy cserébe nem is megy.
Ha fokozatosan nyomnád a gázt jobban menne és érdekes módon nem is füstölne.Smani
Veled ellentétben én igen.
Áruld már el te nagyon okos, hogy akkor miért füstöl ugyanilyen mozdulattól a szívó dízel is?Nem megy? Ha jársz pest fele szívesen elvitetlek haverral egy körre a V12 Q7-el 1200-től betapadsz az ülésbe ha lepadlózza.
De ha fokozatosan nyomná akkor mégjobban menne.[ Szerkesztve ]
hTC Quietly Brilliant // „Nem értek egyet azzal, hogy a szerénység fontos erény. A logikus elme mindent olyannak kell hogy lásson, amilyen. És ha lebecsüli magát, éppúgy eltér az igazságtól, mintha eltúlozta volna.” (OO=[][]=OO)
-
Varoz
őstag
-
Varoz
őstag
-
-
-v-
addikt
válasz milomi #34517 üzenetére
E39 vagy E60?
Érdekes amúgy, az E39-es 530d valami 8s körül van 100-on, E60 meg 7.1... Persze, relatív ez a gyorsulás dolog, de mondjuk amihez képest egy 7-8s -es gyorsulást "nem egy erőbajnok"-nak érzel, az egy 5-6s -es 0-100, az meg már sportkocsi kategória.[ Szerkesztve ]
-
hobizoli
nagyúr
válasz milomi #35386 üzenetére
szivodékkel az a baj, hogy ugyanannyit esznek, mint a TD-k vagy tobbet is akar, es nem mennek ugy, mert butabb a nyomatekgorbejuk
mk1 Punto 1.7TD 69lojj 134Nm @0.7bar (intercooler nelkul)
aztan ezt osszehazasitani az 1.9TD Tipo motorral, ami 92lojj meg 186Nm, bele atfuzodik, motorszam megmarad az 1.7TD-é, kiköbölni ugysem fogjak soha sehol
nem kell megijedni tole, a ketto nagyban megegyezik, csak a lokethosszuk mas, meg a Tipo-snak mar van intercoolere is (a Tipo-ban van eleg hely hozza)
a valtoja is hosszabb megis a 200kg-l nehezebb 1.9TD Tipo gyarilag elobb eleri a 100-t, mint a konnyebb rovidebb valtos Punto 1.7TDna most akkor ezt kepzeld el a konnyebb Punto-ban egy rendesebb intercoolerrel 1.2bar-n megy ez
240-250Nm meg 105loero
eszik 5.5 korul es megy is... na meg megsem ~25 eves az auto, es az elektronika benne = vilagitaspersze egy PGT look +fek +futomu +csüccs alaugrik, hogy ki is nezzen, meg ne akarjon leesni az utrol sem, ha mar megy is
az 1.7TD vizhutoje meg ele a Renault Master 2.8dCi intercooler-e biztos befer pont csont nelkul elore, mert nekem is az van bent a PGT-ben, es nem kellett hozza vagni a gyari GT lokot sem
tok szerianak nez ki szembol meg a szilikon illesztok sem latszanak ki sehol - sleepertöbb drón kell ;P
-
mobilefan
aktív tag
válasz milomi #36065 üzenetére
Mivel 3 ajtós és morcos kinézete van így állíthatom bátran,hogy a bravo-k 90%-át fiatalok vették.
Ha nem is újonnan,de a mai db-ok közül nehéz szerintem olyat kifogni amelyiknek nem volt egy "boyracer" tulaja.Érdekes módon,az enyémben 288.000km van de 1dl olajat se eszik,és a hangja is szép.-
-
mobilefan
aktív tag
válasz milomi #36075 üzenetére
Nem semmi, de ahogy írtam pár hsz-el előtte is, HGT mind széthajtott...
Mikor vettem ezt az 1.6-ot nézegettem a HGt-ket,de letettem róluk,vacak szétkopott szétmálott belső kormány,ülések stb......
Meg hát ugye 99 előttiek.....
De az bizony elhiszem,hogy nagyon jót lép....
Abból kiindulva,hogy versenyeztem 1.8.as 116le kadettal ami könnyebb mint a bravo és 1-1-et mentünk...
2.0 8v 116le astra evett meg de nem sokkal...
Pedig ez csak 1.6-os Bravo.
Nem mernék amúgy bele vágni így egy HGT-be,csak ha újonnan lehetne kapni
Honda az más tészta,én elismerem azok azért kemények....Versenyeztem már 1-2-vel,hát jó buli izgalmas-
-
Xero
nagyúr
válasz milomi #36227 üzenetére
Újonnan vagy bontottan kár venni. Konstrukció hibás, így szépen beeszi magát a tűgörgőkhöz a kosz-piszok és szépen kikopik, majd megeszi a lengőkart is.
A normális felújítás 60-120e között van. Veresegyházon és Harcon csinálják garantáltan jó minőségben, nem zsirzógombosan. Nekem az előbbinél készült a felújítás másfél éve. Azóta semmi baja.
Az S16-os motor pedig tényleg elég bolondbiztos. A RC-é már minimálisan hisztisebb.
szerk: Íme pár kép az enyém állapotáról és a felújításról:
[link]
[link]
[link]
[link]
[link]Kapott felújított hidat, lengőkart, új görgőket, pára-por védőt stb stb.
[ Szerkesztve ]
-
-
-v-
addikt
válasz milomi #36509 üzenetére
Szerintem ez úgy van, akinek van egy ilyen autója, és szép meg megkímélt, annak megér sokat. És annak is, aki tudja róla, hogy ez egy milyen autó és mennyit nyújt.. ezek azok, akiket Integra mondott, pl. klubon belüli emberkék, akik azonnal lepcsapnak egy ilyen példányra, és az elmegy sokért. Mindenki másnak, aki nem ért ennyire hozzá, vagy nincs ennyire képben, valószínűleg túlárazott kevesebbért is, mert annyiért "már van ez is meg az is", plusz ugye részben/többnyire igazak a "szét van hajtva" sztereotípiák a hahu-ra felkerülő példányokra.
-
Integra
titán
válasz milomi #36509 üzenetére
nézd, vagy érted amit írtam vagy nem. nyílván nem réted, vagy nem vagy képes felfogni, hogy te gondolsz valamit, a piac meg mást mond. amíg ennyiért elmennek ezek az autók, el is fognak. ki a fenét érdekel a clio aki ctr-t néz ennyiért? francot sem érdekel, hogy újabb meg jobb meg erősebb, ez a te autóskártya gondolkodásod.
te vegyél clio-t, az való neked, mert újabb, biztos jobb is...egy fecske nem csinál nyarat, viszont egy hülye százat csinál...
-
whitezo88
nagyúr
válasz milomi #36616 üzenetére
miért lenne kuka? 90 ezer km óta megvan (mármint annyit ment, 37 ezerrel lett véve), 2 évesen lett véve és azóta vezetem, csak most ültem vissza. De attól még nincs nyomatéka, legalább több kéne egy ekkora géphez. Semmi baja sincs.
Vezettem én már 1.4es Corollát is, a nagyobbféléből. Na ott tényleg nagy gázzal kellett indulni, de ha már menetben volt akkor lehetett haladni
Nem értem miért raknak egyáltalán 1.4es motort egy akkora szedánba...
[ Szerkesztve ]
-
Rivaul
addikt
válasz milomi #37414 üzenetére
Itt a HAHU leirásából egy szösszenet: rossz hírű elektronika, kényes a megfelelő karbantartásra. Ez sajna így van. Engem is mindenki tiltott tőle pedig tetszett. Nagyon kell szeretned a kocsit s beérni néha egy-egy hétig való csirkefarháttal mert belé tömheted a pénzt nem magadba
Eladó egy zöld kaméleon….Nem,sárga! Inkább piros! Most barna….Ez k**va jó!…… NEM ELADÓ!!!
-
-
TaaT
veterán
válasz milomi #37414 üzenetére
"Az Alfa Romeo 156 osok miért ilyen olcsók ???"
a totálkáron volt egy pár szösszenet olasz autókról és a kommentekben természetesen alőkerültek az "olasz autó trollok" (továbbiakban csak hozzáértők ) és olyanokat mondtak hogy csak pislogtam gyári kerékkel a gyári futómű képes pártízezer km alatt megmurdelni a magyar utakon, a felújítás meg kicsit drága a kocsi árához képest
persze cserébe ott van az alfa amore életérzés
Give them hell Ukraine!
-
válasz milomi #37678 üzenetére
Őt keresd, neki Punto jtd-je van.
És igen cink az egész. 2 fajta 1.9 motor van benn, az kicsi az 75 LE-s, ezt mindenki csippeli és lhalasztja, a nagyobbik 90LE-s ez jó. Egyik se melegszik télen az Istennek sem. Az általam leírtakért felelősséget nem vállalok, mert sör van a kezemben
[ Szerkesztve ]
https://hardverapro.hu/apro/audi_q7_hibrid_2016/hsz_1-50.html
Új hozzászólás Aktív témák
- Érintőgombos Jura C65 automata kávéfőző cappuccino fejjel
- Leárazás! AKCIÓ, BOLTI ÁR ALATT! Xiaomi HUTT C6 ablaktisztító robot
- Eladó Családi Ház Nőtincsen 70 négyzetméter Lakó rész + 40 négyzetméter beépíthető rész
- Eladó teljesen új, bontatlan Nespresso Essenza mini piros színben
- Xiaomi Smart Cooking Robot. Teljesen új bontatlan 2 év garanciával!
Állásajánlatok
Cég: Promenade Publishing House Kft.
Város: Budapest
Cég: Ozeki Kft.
Város: Debrecen