Hirdetés
-
DOOM: The Dark Ages címmel jön a sorozat új része?
gp Lehetséges, hogy a következő játék az eddigiektől drasztikusan különböző helyszíneken és időszakban játszódik.
-
Nem a Microsoft gyártaná a következő Xbox konzolokat?
ph Jez Corden, a Windows Central újságírója szerint a redmondiak még a partnereiket is versenyeztetnék.
-
Retro Kocka Kuckó 2024
lo Megint eltelt egy esztendő, ezért mögyünk retrokockulni Vásárhelyre! Gyere velünk gyereknapon!
-
PROHARDVER!
Új hozzászólás Aktív témák
-
-
molnarpeter
nagyúr
válasz Kickass #190886 üzenetére
SDI+autópálya nem adja ki Lehet valami egyszerűbbet néznék, gondolok itt a B5 futómű érzékeny mivoltára - ha fel kell újítani, egy év alatt nehéz kiautózni belőle az árát. Golf 4 Variant, Octavia mk1 Combi esetén kisebb az ilyen rizikó szerintem, már ha elég a beltér/csomi mérete (szűk hátsó ülés, de korrekt puttony) Szmog miatt nem félnék, szökőévente 2 nap.
[ Szerkesztve ]
-
molnarpeter
nagyúr
válasz Kickass #190889 üzenetére
Füldugóval többet is... Nem mondom, siettem már 1.2 HTP-vel, hasonló élmény
Rövid szakaszokat szerintem be lehet vállalni, de 3-3.5k fordulat felett már meleg van az adagolónak is, 120 a kényelmes utazó. Országot átszelni TDI
MunezXBK: Fiattal első útján hazafelé 1900 km-t élmény volt 120-as max tempóval megtenni, turbó geo vákuum cső hiba miatt vészmódban gurult
[ Szerkesztve ]
-
dj79
senior tag
válasz Kickass #191736 üzenetére
Így-így, 2-3 évről beszélünk.
Ez nem feszélyezés, hanem egyszerűen visszaálltam a forgalom normál ritmusára, előtte azért jóval nagyobb átlaggal tudtam sietni, több előzés is belefért (bár az is lehet, hogy mostanában jóval több autó van az utakon).
Mondjuk nyáron én voltam az egyik leggyorsabb az M7-n egy szombati napon (egy priussal ), pedig gps szerint 137-140kmh volt a sebesség. -
ngaba
aktív tag
-
footy
addikt
válasz Kickass #193009 üzenetére
A FL-től már nem voltak gondok, nekem 2013 10. havi volt és már FL-elt példány.
Korábbi is vehető, de akkor vagy bele kell alkudni vagy legyen pluszban annyi pénz hogy a csapágyak cseréjét rögtön vásárlás után megejtse az ember.
Erre utaltam feljebb, hogy megelozheto... -
Qru
MODERÁTOR
válasz Kickass #193454 üzenetére
Akkor csak vízhordó kell magyarul. B autónak mernék venni vmi egyedibbet is pl Alfa Giulietta vagy ha járdamászó kell akkor egy Mitsu ASX 1.6i.
[ Szerkesztve ]
#nincsbennetarcsi
-
vzsryl
nagyúr
válasz Kickass #193451 üzenetére
Rozsdamentes Mazda 3 mk2, 2.0 benzin full felszerelt + alváz- és üregvédelem.
3M-ből bőven megvan, nem forgalmi akadály, a csomagtartójába be lehet taposni egy babakocsit (430L), a motorja pedig nagyon megbízható és bírja a ridegtartást. Mk2-es Mazda 6-ot ismerem ezzel a motorral, és annak a fogyasztása is kedvező, vegyesben 8L alatt van, de nagyon sportosan is 9L alatt megáll.
Egyetlen egy hátránya a rozsdásodási hajlam, de ezt időben megcsípve lehet orvosolni.megprobaltam alairni, de a tollam nem fogja a monitort:/𝔹𝕒𝕔𝕜 𝕋𝕠 𝕃𝕚𝕗𝕖
-
Qru
MODERÁTOR
válasz Kickass #193463 üzenetére
Akkor eddig csak sz@rt sikerült ajánlanom... Jó így nehéz hogy értesz is hozzá.
G8 Civic: Nem rossz választás. Menni nem megy, ha pörgeted akkor sem de legalább sokat eszik. Szóval ez inkább a ráérősek autója. De abból inkább sedant néznék, mert az angliában összeszerelt hatcback nem éppen top minőségű.
A G8-nál folyamatosan javították a szériahibákat, minél későbbit veszel annál jobb.#nincsbennetarcsi
-
footy
addikt
válasz Kickass #193463 üzenetére
A Giulietta megbizhatosaga nagyon nem a regi(2010 elotti) alfak szintjen van. A 8.gen civic szamomra borzaszto csalodas volt. Nekem nem lenne kerdes hogy a ketto kozul melyiket veszem. Sot most hogy elment az insigniam es az asszony alfajat hasznalom, elgondolkodtam azon hogy magamnak is veszek egyet. (meg a 120 lovasban is megvan a bugi) Cybex Gold babakocsi mellett pedig befert par dolog a csomagtartoba.
@bandus
En mindenhol azt olvastam hogy megane is afelett plugin, az alatt pedig nem.[ Szerkesztve ]
-
Qru
MODERÁTOR
válasz Kickass #193473 üzenetére
Akkor Lancer 1.8? Megbízható, igénytelen (a szó minden értelmében) és sokat eszik ha nyomod neki. Am a Civic nagyságrendekkel jobb autó, nem alternatíva a Micsu.
De hahu-n állíts be egy 2,8-3,2M közötti ársávot szűrj csak benzines 2010+-os autókra és tada.wav.
Kia/Hunyadi vagy a Toyota erőtlen, előbbiből a GDI kokoszosodik is. A VAG vonalat hagyjuk a foscsi TSI-vel az... 1.6 MPI megbízható de előzni ne akarj vele. Mazda 3 2.0i megy, viszont vagy már most szét van rohadva vagy hamarosan fog. Alfát nem akarsz...
Fiat Bravo 1.4/1.4T? pl: [link]
[ Szerkesztve ]
#nincsbennetarcsi
-
footy
addikt
válasz Kickass #193473 üzenetére
En direkt alacsonyabb felszereltsegut kerestem, mert probaltunk egy QV-linet(sport futomuvel +18" kerekekkel) hasznalhatatlanul kemeny volt (bar ez szubjektiv)
Az alap(nem sportos hangolasu) futomu 17" kerekekkel kivaloan harmonizal.
Az asszonynak a tempomat volt a lenyeg az pedig mar a distinctive-ben is benne van, szoval az lett.(mar az alap ulesek is jok, nem ugy mint a nemeteknel hogy hokedlin ulsz) Nalunk eddig a kotelezokon kivul semmire nem kellett kolteni(kabeltores volt a csomagterajtonal, de azt en javitottam es 2015-tol gyartottaknal nem jellemzo).
En 120 lovas 1.4et keresnek#193474
bandus
Megane/Kompakt kategoria = C szegmens
felette Talisman = D szegmens
szívesen[ Szerkesztve ]
-
HdRew
őstag
válasz Kickass #193495 üzenetére
Bocs, hogy beleugatok, de már a 4-es metró EU támogatását is úgy kaptuk meg, hogy kell a dugódíj, ami tök valid, csak hát Tarlósék nem merték bevezetni, mert féltek az autósok haragjától. (Előbb-utóbb lesz ez is.) Azzal lehet vitatkozni, hogy az infrastruktúra megvan-e ahhoz, hogy drasztikusabban átszoktassuk az autósokat a tömegközlekedésre, sajnos az utóbbi 30 év politikusai mindig csak a saját hasznukat keresték, Karácsony egy sokkal vállalhatóbb figura. (Persze idővel lehet majd valaki nála is jobb, de jelenleg ő arra a pozícióra a legalkalmasabb.)
Sok teendő lenne, az biztos. Több metróvonal (helló Bécs, hasonló népességgel, 83,3 km vs a budapesti 52 km a metróhálózatok hosszúsága) illetve a végállomások környékén minél több P+R parkolóház, olcsón, hogy az agglomerációból érkező autósok ne menjenek be a városba. Ugyebár egy kimutatás is alátámasztja, hogy aki a belvárosban él, annak a várható élettartama rövidebb lesz, mint annak, aki a külső kerületekben, agglomerációban él. Mindezek mellett Budapest adja a GDP minimum 1/3-át, míg csak 3% környékén kap vissza ebből, a környező fővárosok ennél sokkal nagyobb arányos költségvetéssel dolgoznak, tehát a mindenkori kormánytól nagyban függ az, hogy lesz-e esetleg új metró. De politikával ne itt foglalkozzunk.
Pártállástól függetlenül kérlek, hogy figyelj a környezetedre, köszi szépen előre is!
Kérnék egy kis segítséget tőletek, lehet, hogy nem fogom tudni átvizsgáltatni a kiszemelt Prius 2-est rögtön a helyszínen, bár próbálok szerelőt vadászni. Mire kell figyelni? A kategória felső szegmenségből szemezgettem, hogy lehetőség szerint minél jobb állapotút találjak. (Habár ezek a kocsik már nem valami újak, ugyanannyi pénzből lehetne fiatalabbat is venni, de a P2-esekről szinte csak jót hallottam. Talán csak a katalizátorát szeretik vinni, de azon kívül költséges javításokról nem nagyon tudok.)
Köszönöm mindenkinek a segítséget!
[ Szerkesztve ]
-
Qru
MODERÁTOR
válasz Kickass #193495 üzenetére
Ha néha kikormolod és nem gáz ha évi 1-2-3 napot esetleg nem tudsz menni a szomg miatt akkor mehet a dízel. B autónak sztem tökéletes amúgy ha van egy városi császkálós benzines/hibird mellé.
A megy/nem megy meg nyilván valamelyes relatív, ki mihez van szokva. Anno a 52 lovas Puntóból átülve a 100 lovas G Astrába úgy éreztem magam mint az utak királya (aztán az első lámpánál kaptam egy jó nagy kúpot egy 1.5 vvt Ignistől ). Meg amit írsz, hogy az érzés is más. Itt van nálunk a 2.0 tdi meg a 2.5i, papíron ugyanannyi a gyorsulásuk de érzésre/előadva meg teljesen más.
#nincsbennetarcsi
-
TrollBalint
addikt
válasz Kickass #193867 üzenetére
Nem, és ahogy Avensisből is megfelelne a 2012-2016 és a 2016 utáni is, igazából az Astra-ból is a J-s vagy a K-s.
Öszintén szólva nem tudom mi az igazi különbség közöttük (sem az Avensisnél, sem az Astra-nál)Megnéztem a példát. Tetszik, sokkal jobban, mint a J-s De továbbra is félelmem, hogy egy 1.4-es autóban a Turbo mennyire nyírodik ki hamar.
[ Szerkesztve ]
https://www.pathofexile.com/account/view-profile/Haarkon/characters
-
Lacko32
tag
válasz Kickass #194015 üzenetére
Erős kijelentés ez. Mindenesetre a 3-4 misis Accord pont az a kategória, ami ha időben a legjobbat megkapta, az mai napig "költségmentes". Értsd, kopó dolgokat minden autón kell cserélni. De mint Accord tulajként kijelenthetem, hogy az elmúlt 90ezer km alatt a legnagyobb kiadásom egy kupplung csere volt. Na bumm, milyen pupák vagyok a japán sz**ommal
Isten egyik prototípusa vagyok, egy csodálatos mutánsa egy olyan valaminek, amit soha nem akartak kipróbálni sorozatgyártásban. Túl bizarr, hogy éljek, túl ritka, hogy meghaljak.
-
[CS]Blade2
addikt
-
Lacko32
tag
válasz Kickass #194018 üzenetére
Az enyém pontosan közelebb van mint a húszhoz, mint a tízhez. És? Nem "japántulaj" szólalt meg belőlem, csak elég rossz példával rukkoltál elő. Mindenesetre a céges, lízinggel sok mindent ki lehet próbálni, javaslom ülj be egy CRV-be, sajna a legújabb Accord nem érkezett Európába. A Tipo mint olyan, egy alsó-középkategória annyiért. És ha választani kéne a tapasztalatok alapján, akkor inkább egy 10 éves Honda 4 millióért, mint egy mai kor vívmányainak megfelelni vágyó műanyag belsős konzervdoboz.
De elfogadom a véleményed. Csak nem osztom. Ennyi :)
Isten egyik prototípusa vagyok, egy csodálatos mutánsa egy olyan valaminek, amit soha nem akartak kipróbálni sorozatgyártásban. Túl bizarr, hogy éljek, túl ritka, hogy meghaljak.
-
BigBlackDog
veterán
válasz Kickass #194015 üzenetére
Örülni kell, hogy ők sokan vannak és senki nem tudja az igazat; régi franciát kell venni. Az olcsó volt újonnan is, használtan meg aztán végképp. Régen én is úgy gondoltam, hogy ez csak városi legenda, de mióta megvan a Thalia, nekem is megváltozott az életem. Kisimultak a ráncaim, nem kell nézegetni az olajszintet, a vízszintet, a kopogós műanyag meg pont olyan, mintha új lenne. A fogyi pedig fergeteges, 6.94 l/100 km ebben a hideg időben elővárosi-városi ingázással.
[ Szerkesztve ]
-
Doki16
addikt
válasz Kickass #194464 üzenetére
Többször írtam már a HSD-t mint a GTE-t. De ez most csak egy példa volt, hogy plugin a jó erre, ha elolvastad amit írtam. A GTE az az ami nekem van, nem azt mondtam, hogy ezt vegye mindenki. Itt az elektromos autozasra ment ki a dolog most.
A Tyrannosaurus Rex legközelebbi ma is élő rokona: a csirke.
-
Paxker315
addikt
válasz Kickass #194505 üzenetére
ja, mikor a "devoicing" / "zöngétlenedés"-t akarom legegyszerűbben megfogalmazni
"paszmek, etyépként esz keszitráka!"elég gyakori felszisszenés aprók böngészése közben. De tökéletesen érthető, érdemes próbálkozni hétköznapi beszédben, (peszét) meddig lehet elmenni, hogy még érthető maradj
[ Szerkesztve ]
https://dynotech.hu/ - Új, kultúrált környezet, könnyen megközelíthető : )
-
Lacko32
tag
válasz Kickass #194840 üzenetére
Nem feltétlen van rá szükség.
Nézd, ez az olaj-téma kényes pont az Accordoknál.
0W20-ra esküszik az egyik fele, 5W30-ra a másik.
Van aki 5W40-et locsogtat bele. Gépkönyv ajánlja mindet, más kérdés, a motor melyiket kedveli jobban, nyilván hosszú távon.Nem örülnék a 4-5 kilós motorgenerálnak, körültekintően kell kiválasztani az alanyt
Isten egyik prototípusa vagyok, egy csodálatos mutánsa egy olyan valaminek, amit soha nem akartak kipróbálni sorozatgyártásban. Túl bizarr, hogy éljek, túl ritka, hogy meghaljak.
-
Lacko32
tag
válasz Kickass #194845 üzenetére
Repülök!
De már a dízelen is eljátszott a gondolatom. Jobb árban van, ugyan több a hibalehetőség (részben).
[ Szerkesztve ]
Isten egyik prototípusa vagyok, egy csodálatos mutánsa egy olyan valaminek, amit soha nem akartak kipróbálni sorozatgyártásban. Túl bizarr, hogy éljek, túl ritka, hogy meghaljak.
Új hozzászólás Aktív témák
- ABSINA 1 fázisú elektromos autó mobil falitöltő 3kW, 13A
- Eladó teljesen új, bontatlan Nespresso Essenza mini piros színben
- Legrand Netatmo Presence Siren Okos kamera FÉLÁRON
- AKCIÓ! Okos otthon és biztonság - BOLTI ÁR FELÉÉRT!
- Krómozott előlapos Jura Z5 automata kávéfőző beépített profi cappuccino fejjel
Állásajánlatok
Cég: Ozeki Kft.
Város: Debrecen
Cég: Ozeki Kft.
Város: Debrecen