- Milyen TV-t vegyek?
- Házimozi belépő szinten
- Milyen asztali médialejátszót?
- Intel Core i5 / i7 / i9 "Alder Lake-Raptor Lake/Refresh" (LGA1700)
- Sony MILC fényképezőgépcsalád
- Milyen billentyűzetet vegyek?
- Feltűnt a dél-koreai hitelesítésen a PlayStation VR2 PC adaptere
- AMD K6-III, és minden ami RETRO - Oldschool tuning
- AMD Navi Radeon™ RX 7xxx sorozat
- Milyen egeret válasszak?
Hirdetés
-
Computex 2024: perifériák az ASUS ROG fémjelzésével
ph A cég 50 gramm alatti, szénszálas burkolattal bíró egeret és decensnek látszó játékos headsetet is villantott a madzagmentes szegmensben.
-
Élénk színekben várható a Galaxy Watch FE
ma A forrás részletes termékfotókat és a várható specifikációt is közzétette.
-
Kingdom Come Deliverance 2 - Konzolokon be kell érnünk a 30 FPS-sel
gp Sem PlayStationön sem Xbox-on nem kapunk teljesítmény módot, akinek a cél a minimum 60 FPS, annak a PC-s verziót kell választania.
Új hozzászólás Aktív témák
-
-
Topikgazda
válasz SzaboZE #2216 üzenetére
Egyre több embertől hallom, hogy a garancia miatt kereskedésből vesz autót. A másik probléma az, hogy a magánszemély eladók 95%-a kifejezetten pénzkereseti céllal vette meg az autót, vagy törötten, hibásan és összetákolta, vagy külföldről. Ezek javarészt kétes üzletek szerintem. Az elmúlt pár évben létrejöttek a facebookos adok-veszek csoportok is, ami tök jó, mert meg tudod nézni ki az eladó, ki tudod szűrni az RPV-ket. Ebből megint csak úgy látom, hogy a magáneladók 90%-ától levegőt se vennék nemhogy autót. Autót csak olyan embertől, aki nem 1 évre vette az autót és ezalatt jól lelakta mert nem költött rá.
Ha megnézed a hirdetéseket már olcsóbbak a magánszemélyesek egyébként.Ja és hogy mi az az RPV: Roma Preowned Vehicle. Ebből következik, hogy a CPV ugyanazt jelenti.
https://tinyurl.com/rasoapro
-
aleister
veterán
válasz SzaboZE #2578 üzenetére
Igen, ezekre gondoltam én is, de a kipufogó környéke elég forró tud lenni. Esetleg okozhat gondot a rendszerben, hogy a dugulás miatt túlnyomás keletkezik?
A légbeömlővel meg az van, amit írtál. Nem kis lélekjelenlét kell ahhoz, hogy ilyen esetben valaki felnyissa a motorház tetőt, és elkezdjen turkálni a motortérben.Eladó ÚJ Adata DDR4 2 GB so-dimm ram QNAP vagy Synology NAS-ba.
-
Djuree
félisten
válasz SzaboZE #2665 üzenetére
alá hiába nézel, be van borítva az egész. a borítás alatt mi van az a kérdés. mikor megvettem én se láttam rajta egy foltot se, de aztán lebontották az alvázvédelemnél és hát azért volt vele gond. de nem olyan vészes talán, küszöb meg dobbetét a szarabb.
LEGO gyűjtő és moc építő (munkát is keresek, bármit ami LEGOval kapcsolatos!), tankász, bringás, WH40k fan, MacGyver
-
Topikgazda
válasz SzaboZE #2665 üzenetére
Ennek egy igen jelentős része egyáltalán nem látszott. Kerékívből kivettem a filcet, annak a küszöb felőli rögzítőcsavarja rozsdás volt de ennyi. Megpiszkáltam és beszakadt, a kerékív belsején a gumis alvázvédő vagy micsoda gyönyörűen összetartotta.
https://tinyurl.com/rasoapro
-
lemmy71
őstag
válasz SzaboZE #2694 üzenetére
Az olasz a mediterrán éghajlat miatt, kaszni szempontjából százszor jobb mint a német - holland - osztrák társai. De viszont a kereskedésekben felvásárolt autóknak 100 ból 90 -nek vissza van csavarva az órája, az hogy adnak hozzá mindenféle papírt szervizkönyvet az semmit sem jelent, olyat csinálnak hogy a vevő elcseppen tőle és az elektronikus szervizkönyvet is mókolják Bár a németeknél is ez megy már, főleg ha valami bulgár - török stb. kereskedésből veszed. Sajnos ez benne van a pakliban ha az ember használt járgányt vásárol. A kereskedőket nem igazán riasztja vissza hogy bünti jár az óratekergetésért, bár nem igen hallottam volna hogy ezért valakit is komolyan meg "dádáztak" volna
-
lemmy71
őstag
válasz SzaboZE #3005 üzenetére
Nekem a hatosba még a gyári van amit odaát öntöttek bele 2003 -s diesel 200.000km. össz vissz fél liter dezt vizet öntöttem utána eddig, ha jól emlékszem -52fokos A pótkereket a hétvégén szedtem ki a helyéről, azt még a japcsi rakta oda, 1bár nyomás volt benne jól bírta 16 évig . Nem volt defekt csak az asszonyt tanítottam kereket cserélni, ne engem hívogasson ha defekt van
Kérdés Anno amikor 2003 -ban megvettem a kocsit valamiért kivettem a csavarhúzót, azóta sem találom a gyári helyét esetleg valaki tudja hogy hol is volt ez a csavarhúzó -
Moleman
addikt
válasz SzaboZE #3486 üzenetére
Nagyon furán tudnak reagálni a kínai ledekre az autók, az előző kocsimban a ledes helyzetjelző/féklámpa rakta vészüzembe a motorvezérlőt minden figyelmeztetés nélkül. Canbus híján a helyzetjelző ellenállását figyelte, és ha nem talált megfelelő ellenállást (=kiégett mindkét oldalon), vészüzem, 80 lett a végsebesség, és addig is alig gyorsult. Egy nagyobb ellenállás párhuzamos bekötése elmulasztotta a problémát.
Szerintem ebben az indexben valami extra ellenállás lehetett, amitől nem hiperventillált indexelés közben, cserébe pár hét állás alatt leszívta az akksit.
-
NY_A
őstag
válasz SzaboZE #3494 üzenetére
Én a bikát szoktam rátenni a sarura addig amíg cserélek, de nem mindig van erre opció. Általában a rádiókód szokott a legnagyobb veszteség lenni ha az épp nincs meg, de itt ez szerencsére nem áll fent.
tobias40
Ha jól rémlik Neked ugyan olyan van mint nekem, majdnem egy napon is vettük, és még a színük is egyforma.
[ Szerkesztve ]
-
-
#04331520
törölt tag
válasz SzaboZE #4327 üzenetére
Ha az 1.8-as motort megnézzük ugyanezen az oldalon amit linkeltél akkor ott azt írják, hogy a Ford kölni létesítményében tervezték és Valenciában szerelték össze:
The SCi engines were designed at Ford's Cologne facility and assembled in Valencia, Spain. The SCi engine is paired with a specially designed six-speed manual transmission. -
Moleman
addikt
válasz SzaboZE #4327 üzenetére
Valóban, a Mazda motorokat használta a Ford, nem fordítva, de a lényegen nem változtat, ugyanaz a motor van mindben.
#4328 Újgyerek
Az SCi a közvetlen befecskendezésű változat, Mondeoban biztos volt, Mazdában szerintem nem. A Mazdákba kerülő motorokat valószínűleg kivétel nélkül Japánban gyártották, mert ott szerelték össze a hozzánk érkező autókat. -
#04331520
törölt tag
válasz SzaboZE #4343 üzenetére
Elengedem a ledugózás szót, mert a BMW-nél lehet, hogy két külön légjárat van a szívósorban és ha ledugozzák az örvénycsappantyús bemenetet akkor a másik járaton érkezik a levegő. A Mazda motor szívósorában lehet, hogy nincs külön légjárat és csak szimpla kiiktatásról kell beszélni. Onnan jött nekem ez az egész, hogy egy volt osztálytársam 1. Gen Mazda 6-osában motort kellet cserélni. Annyira meglepődtem ezen, hogy elkezdtem utánanézni. Itt jött képbe, hogy ezek biztos Ford motorok ahol meg is találtam az örvénycsappanytyúk törésének problémáját. A lényeg, hogy ez egy időzített bomba a motor számára és vagy cserélgeti az ember a szívósort 150ezrenként vagy kiiktatja cserében pár pár százalékkal megnövekedik a károsanyag kibocsájtás.
-
Moleman
addikt
válasz SzaboZE #4347 üzenetére
Még mindig nem a fojtószelepről beszélgetünk, hanem az örvénycsappantyúról.
A kiiktatás tökéletesen működik (itt se volt szó ledugózásról, simán csak kiveszed a műanyag flepniket tengelyestől), a károsanyagkibocsátás nem hiszem, hogy romlana, csak alacsony fordulaton lesz kevesebb a nyomaték.
-
#04331520
törölt tag
válasz SzaboZE #4350 üzenetére
Tényleg nem értem. Azzal kezdi, hogy benzinmotorok kiváltsága volt. A volt szó zárja ki, hogy már nem alkalmazzák azokban? A múlt idő mondatban nem azt jelenti, hogy a benzines motorokban már nincs hanem, hogy a diesel motorokban már van.
Térjünk vissza az elejére. Az a baj vele, hogy amikor eltörik, mert nagyon vékony az anyagvastagság - márpedig használtautó vásárlásnál nem zárható ki - akkor nagy eséllyel tönkreteszi a motort. Ha van pénz cseréld! Ha nyugodtan akarsz aludni vedd ki! -
nyepi
tag
válasz SzaboZE #4751 üzenetére
Igen, felületes voltam, addig nem pörgettem le. Köszi az infót, mindig jól jön!
#4752Fabolous4: 1.: akkor működne, hogy ha rátudnál varázsolni egy olyan alvázszámú autónak a BCM vezérlőjét, amiben gyárilag van TPMS. Ezt gyári géppel ha jól rémlik nem lehet megoldani, mivel alvázszám szerint lehet programozni. De tuti, hogy van, aki megoldja valami mókolt szoftverrel. (nem kell mindent készpénznek venni, én mechanikus szerelő vagyok, az elektronikába kevésbé nyúlok bele, bár ezt-azt láttam. Volt amit én csináltam először Európában BP-s 3-ason. )
Facebookon van egy első Mazda adok-veszek csoport, ott van egy ügyes villanyszerelő. Lehet, hogy érdemes lenne felvenni vele a kapcsolatot. Itt nem szeretném kiírni a nevét. Ha érdekel privátban megírom. Ez vonatkozik a 2. kérdésre is.[ Szerkesztve ]
-
kisharsany
tag
válasz SzaboZE #4987 üzenetére
Szerintem sem szép látvány.
2011 utáni Mazda 5 CW vásárlása a cél, de nagyon nem egyszerű a sok korrodált alvázú példány miatt.
Itt egy másik, Mariborból behozott. Ennél mennyire tragikus a helyzet?[ Szerkesztve ]
-
#21346560
törölt tag
válasz SzaboZE #5025 üzenetére
Én ezzel úgy vagyok, hogy ha az utat nézem, akkor látom a "veszélyt" illetve nem szokott érdekelni a rendőr, mert betartom a szabályokat!
A navit igazából nem is szoktam nézni, elég ha hallom.
Forgalmi adatok sem érdekelnek, mert ráérek, illetve nem egy ismerős mesélte, hogy elvitte a navi picit másfelé, mert dugó volt, és mindenkit elvitt a navi, ott is bedugult...
Arra sincs szükségem, hogy cm pontosan vigyen, mert használom a fejemet, csak kb. vagyok kíváncsi, hogy merre menjek.
És ezt még tetézem azzal, hogy nem egyszer megnéztem itthon az útvonalat, és végül a navigáció nem is kellett...
Új hozzászólás Aktív témák
- Traktor és kamion matricák széles választékban! PH tagoknak 30% kedvezmény!
- Prémium autómatricák kedvező áron! PH tagoknak 30% kedvezmény!
- Motormatrica szinte minden motorra! PH tagoknak 30% kedvezmény!
- Raktáron! Új EVSE EV 3 fázisú 11kW-os hálózati töltők elektromos autókhoz, 3 év garanciával!
- Xiaomi Smart Cooking Robot. Teljesen új bontatlan 2 év garanciával!
Állásajánlatok
Cég: Ozeki Kft.
Város: Debrecen
Cég: Alpha Laptopszerviz Kft.
Város: Pécs