Hirdetés
-
Nem lesz soulslike játék a Phantom Blade Zero
gp A készítők egy pár mondatos kérdezz-felelekkel tisztáztak néhány dolgot a játékkal kapcsolatban.
-
Meggyőző arcjátékkal reagál a kínai humanoid robot
it A kínai Ex-Robots hiperrealisztikus humanoid robotjai meggyőző arckifejezésekkel dolgoznak, a pszichoterápiában és az egészségügyben is bevethetik ezeket.
-
Computex 2024: dedikált NPU-val menedzselné a VGA-t a PowerColor
ph A gyártó megoldása hardveres, de kérdés, hogy nem volna-e a célra elég a jó öreg szoftver.
-
PROHARDVER!
Vásárlási segédlet - Karbantartás - Egyéb hasznos dolgok
Mielőtt kérdeznél olvasd el a téma összefoglalót, vagy használd a keresőt
Új hozzászólás Aktív témák
-
Hasaggymeg
Topikgazda
válasz Mezga Aladár #290045 üzenetére
Azt tapasztaltam, hogy túlfeszítve ront a váltás minőségén, idővel gyengül, feszíteni kell, szervizelést igényel ha már elkezd darabosan mozogni (tisztítás+kenés valami vastag, ragadósabb zsírral, de csak ott ahol kell mert különben hazavágod). A váltás minőségromlást úgy tapasztalom, hogy felváltva, vagyis feszítve a bowdent kissé alább teszi a láncot mint kellene és hangosabb mint ha felváltanál, majd visszaejtenéd ugyanarra a lánckerékre, ugyanakkor én ezt az elején nem tapasztaltam, vagyis a váltó valószínű kopásával jelenhetett meg.Olyankor lazítok a fékezésen picit, ha meg megnyomva ujjammal kevésnek érzem, vagy csapkod ,akkor feszítek amíg még nem ront a váltáson. Nálam mindig be van kapcsolva, csak tisztítás, kenés alkalmával, meg kerékkivételnél engedem fel.
arcitec...keresd meg! (tanácsoltam az esetleges kikapcsolást annak aki csak aszfalton teker vele )
[ Szerkesztve ]
"Végy egy kerékpárt,nem fogod megbánni...feltéve ha életben maradsz."Samuel Langhorne Clemens link: https://cdn.rios.hu/dl/upc/2024-02/02/91209_d2j2gi0v6zwls7lx_1000006503.jpg