Hirdetés
-
Betelik a pohár: nagy igény lenne a gyorshajtás-ellenes technológiára
it A jelenlegi technológiával teljesen megszüntethető lenne a gyorshajtás, mégis az ellenkező irányba megyünk. A jelentések szerint azonban a vezetők zöme részéről nagy igény van a gyorshajtás-ellenes technológiákra.
-
Spyra: nagynyomású, akkus, automata vízipuska
lo Type-C port, egy töltéssel 2200 lövés, több, mint 2 kg-os súly, automata víz felszívás... Start the epic! :)
-
Végre pontos megjelenési dátumot kapott a Visions of Mana
gp A készítők tisztázták azt is, hogy PlayStation 4-re megjelenik-e a végső kiadás.
-
PROHARDVER!
Vásárlási segédlet - Karbantartás - Egyéb hasznos dolgok
Mielőtt kérdeznél olvasd el a téma összefoglalót, vagy használd a keresőt
Új hozzászólás Aktív témák
-
Speedy007
őstag
Mióta az eszemet tudom mechanikus fékeket használok , így megszoktam az azonnali fékerőt rövid fék távokkal szoktam menni akkor fékezek ha nagyon muszáj, arra figyeltem hogy ne vágjam gallyra tárcsákat és a betéteket. Már sokkal jobb a helyzet mint az MT200 és az SM-RT10 tárcsákkal de akkor sem olyan még hogy hűha vélhetőleg azért mert a fék amit előtte használtam jobbak közül van és az se könnyíti a helyzetet hogy felváltva használom a kettőt így nem szokom meg a hidraulikust.
Csiszolás nélkül szoktam koptatni a dombon felváltva használva a féket vagy egyszerre suroltatva de ügyelve hogy ne égessem meg a tárcsát és figyelve hogy a folyadékot ne forraljam vele . De azt vettem észre hogy a B05S-RX betétekkel illő az SM-RT54-el akkor van érezhető fékerő javulás ha be van melegedve a rendszer ami azért is érdekes mert egyik se sport orientált ahol az üzemi hőmérsékletet elérése után kell komolyabban üzemelni