Hirdetés

Új hozzászólás Aktív témák

  • Hasaggymeg

    Topikgazda

    Ez nekem magas volt mindig, vagyis egy féket úgy beállítani, hogy ne fogjon a lehetséges maximális erejével. :F ...a moduláció tulajdonképp az agyad, még jó hogy nem szennyezed kicsit a tárcsát/betétet, vagy adott esetben engeded direkt hosszúra a bowdent egy mechanikus féknél, hogy ne adj isten állóra fékezz és fejre ess. :U Sőt, ha belegondolsz ezt tulajdonképp nem is lehet így "beállítani" hisz nehéz meghatározni mikor is fékeződik állóra egy kerék mert ugye nem mindegy milyen súrlódás lép fel a talaj és a fékezett gumi között mely ugye egy folyamatos változó. Talán annyit tehetsz, hogy mondjuk nem feszíted agyon a bowdent/nem töltöd túl a rendszert/bentebb teszed a fogáspontot, hogy ne fékezzen (ergo érjen a betét a fékező felülethez) azonnal amint a fékkar megmoccan és legyen kis holtjátéka, de ez szerintem minden féknél érvényes, mind1 elől, vagy hátul, városi bringán vagy DH-n. :F

    [ Szerkesztve ]

    "Végy egy kerékpárt,nem fogod megbánni...feltéve ha életben maradsz."Samuel Langhorne Clemens link: https://cdn.rios.hu/dl/upc/2024-02/02/91209_d2j2gi0v6zwls7lx_1000006503.jpg

Új hozzászólás Aktív témák