- NVIDIA GeForce RTX 4060 / 4070 S/Ti/TiS (AD104/103)
- MILC felhasználók szakmai topikja
- Intel Core i5 / i7 / i9 "Alder Lake-Raptor Lake/Refresh" (LGA1700)
- Milyen TV-t vegyek?
- Nem indul és mi a baja a gépemnek topik
- Gaming notebook topik
- Házimozi belépő szinten
- Androidos tablet topic
- Házi barkács, gányolás, tákolás, megdöbbentő gépek!
- iPad topik
Hirdetés
-
AMD Radeon undervolt/overclock
lo Minden egy hideg, téli estén kezdődött, mikor rájöttem, hogy már kicsit kevés az RTX2060...
-
Hardverek pünkösdre
ph E-book olvasók, komponensek és perifériák kerültek hétvégi összeállításunkba.
-
2024 - Íme a 21. héten megjelenő játékok listája
gp Az elkövetkező napokban érkezik végre a Senua's Saga: Hellblade II és az xDefiant.
-
PROHARDVER!
Vásárlási segédlet - Karbantartás - Egyéb hasznos dolgok
Mielőtt kérdeznél olvasd el a téma összefoglalót, vagy használd a keresőt
Új hozzászólás Aktív témák
-
Tin
veterán
válasz Maximum1 #266200 üzenetére
Nálam sincs bokafosi tőle. Jó, működik, de 30 felett lejtőn azért nagyobb fékerőt is el tudok képzelni. Azt vettem észre, hogy második fékezéskor, amikor már meleg, jobban harap. Na, olyannak kellene lennie első fékezéskor. Egyszer sem lepődtem meg még, hogy na, ez tud valamit. Jó, de tegyük hozzá, 100 kiló az nem 70.
[ Szerkesztve ]
-
Ringman
nagyúr
-
nagyúr
-
nagyúr
válasz Ringman #266203 üzenetére
az elnevezés többnyire marketing célokat használ. sok márkánál egyenként hívogatják be a kocsikat "szoftverfrissítésre". szabályozva van, milyen feltételek teljesülésével kell ezt annak hívni, ami.
Tudod, mit jelent az, hogy nemezis? Az érintett, erősebb fél kinyilatkoztatása a méltó büntetés mértékét illetően. Az érintett fél jelen esetben egy szadista állat... én.
-
rétisün
veterán
válasz fulton #266182 üzenetére
vegyél ilyent, ezt mindenféle bringával tudod használni. sőt, van belőle félig okos is asszem Wahoo, vagy mi
war...war never changes.... hol kezdődik a valóság, és hol ér véget a képzelet.....Ron Swanson for president !!
-
lionskull
tag
válasz Ringman #266197 üzenetére
Hm, sejtetettem, hogy amúgy Alza módra a fele sem igaz társasjáték a leírás.
Amúgy rusnya, szögletes és az ígért specektől is messze elmarad. Kicsit fából vaskarika, wishről rendelt terminátor utánérzésem támadt tőle: Addig jó cucc amíg messziről nézed.
Maradok inkább az átalakítás/akciós, megunt használt cucc elképzelésnél, ettől biztos jobb. -
válasz Maximum1 #266212 üzenetére
Nekem a trekkingen mt400 szett van, az országútin meg 105, de ha agyonütsz, sem tudom megmondani, hogy van-e különbség fékerőben. Mind a kettő jó. Fogalmam sincs, papíron melyiknek kéne jobbnak lennie. Meg ugye ez aszfalt, én nem terepezek. 40 körüli tempóról viszont többször is kellett már vészfékeznem, még ha általában azért nem is ennyivel megyek. Nem a fékerő szokott a szűk keresztmetszet lenni, a virsligumit kell valahogy megtartani, miközben mindkét kerék csúszna ki oldalra (nekem a cross trekkingen is 32-es slick van).
p
I talked to that computer at great length and explained my view of the Universe to it and then... it commited suicide.
-
Hasaggymeg
Topikgazda
válasz Maximum1 #266212 üzenetére
Sőt, ennyi a cirkálósebességünk.
Fék...3 tényezőtől függ, fékerő, betét és tárcsa, ha valamelyik xar az egész fék xarnak van kikiálltva, magyarán a szennyezett tárcsás XT BR-M 8100-asom biztos xarabb volt egy jobb mechanikus féknél is, egyszerűen hiába téptem nem lehetett megállni vele...aki már járt így tudja miről beszélek. Egy jól működő BR-M200-al is fejre állsz ha nagyon akarsz, kevésnek hosszabb fékezéseknél, komolyabb lejtőkön, durva terepen, versenykörülmények között, esetleg nagy testsúllyal rendelkező bringásnál stb. bizonyulhat.
[ Szerkesztve ]
"Végy egy kerékpárt,nem fogod megbánni...feltéve ha életben maradsz."Samuel Langhorne Clemens link: https://cdn.rios.hu/dl/upc/2024-02/02/91209_d2j2gi0v6zwls7lx_1000006503.jpg
-
Tin
veterán
válasz Mezga Aladár #266208 üzenetére
Keresőbe írtam be, az dobta ki. A manual írja. [link]
Karoo-nál írtak fórumon hogy ha vízszintesen van akkor pontosabb a total ascent/descent számolás, mert képes erősen túlszámolni. Gondoltam megkérdezem.
Át is raktam vízszintesre hogy kipróbáljam a csere készüléket de mire el tudtam volna indulni esik az eső. Szóval majd holnap. Bár nekem 15 fokosan állva sem volt annyira nagyon pontatlan.
-
jjeahh
nagyúr
válasz Hasaggymeg #266214 üzenetére
Szerintem aszfalton minden hidraulikus jó lehet, amit eddig próbáltam, terepen más, ott nagyobb az igénybevétel, oda már kell a jó fék... ha van igény rá.
Fb: facebook.com/n.barni | Insta: instagram.com/n_barna/ | Strava: bit.ly/2HvMboG
-
Tin
veterán
válasz Fall-N #266209 üzenetére
Én minden hazaérkezéskor lazán felgyorsulok 40-re vagy akár fölé is ha beletekerek, mivel lejtős az utcánk. Szóval napi szinten fékezem állóra a bicajt ekkora sebességről. Persze hogy megáll. De nagyobb fékerőt is el tudnék képzelni. Viszont nyilván nem erre találták ki, 20-25-ös tempónál meg mindenre elég. Meg persze 70 kilóval és nem 100-al.
[ Szerkesztve ]
-
6030D
Ármester
válasz Hasaggymeg #266214 üzenetére
Az emberek nagy részének nincs rendesen légtelenítve a féke. Max nem tudja milyenre lehetne megcsinálni.
Volt alap Shimanom (395 vagy melyik), meg most van a fos Sram ugye. Sok lejtő után be tudnak puhulni, de az, hogy aszfalton a cukrászda előtt kevés...Merida Big.Nine 6000, Mitas Kratos/Scylla
-
Hasaggymeg
Topikgazda
válasz jjeahh #266216 üzenetére
...és aszfalton sem mind1 hol, az alföldön, vagy valahol a hegyekben ahol hosszú percekig kell hevíteni. Érdekes mert a Kevélyes köreimen is úgy érzem itt a kemény burkolaton [link] veszem a leginkább igénybe, szinte serceg mikor elengedem 2 másodpercre majd újra ráfogok, hogy kanyarodhassak azon a rövid szakaszon. A laza köves sziklás terepen sosem tudom úgy elengedni majd utána fékezni mert kisodródnék.🤔
"Végy egy kerékpárt,nem fogod megbánni...feltéve ha életben maradsz."Samuel Langhorne Clemens link: https://cdn.rios.hu/dl/upc/2024-02/02/91209_d2j2gi0v6zwls7lx_1000006503.jpg
-
Maximum1
őstag
válasz parandroid #266213 üzenetére
Kéne hízni egy kicsit és akkor nem csúszkálna a bringa.
Én182 cm 90 kg vagyok és ledob a 105-ös fék ha nem engedem ki időben.
SM-RT64 rotorok 25mm gumi, ha akarsz matekozni.Fall-N
" mert gyúrok (is)"
Jöhet fotó![ Szerkesztve ]
-
nagyúr
-
Tin
veterán
válasz Fall-N #266221 üzenetére
Akkor nem tudom. Tudod hogy nincs összehasonlítási alapom, szóval akkor lehet, hogy ez ilyen. Tényleg nem panaszkodom mert fog, de lehet hogy egyszer meg kellene néznem a határait. Fejben azt gondolom, hogy 3-4 nagyobb fékezést bírhat, mielőtt elmelegszik, de lehet, hogy többet. Mennyi 30->0-t bírnak ezek egyhuzamban drasztikusabb fékerő csökkenés nélkül?
Kocsin melegedett már el a fékem így, hogy utána a kormány és a gumi maradt csak pár percig
-
fulton
addikt
válasz rétisün #266210 üzenetére
Köszönöm a válaszokat.
Kiskopika:
Megy vissza .. kell hozzá valami 14000 Ft os adapter amúgy is.. hogy átütőtengellyel használjam.. gondoltam jó lesz majd állítgatni vele az országútit is ..fultonos... de görgőzni nem használtam volna így nagy luxus..
Maradok a "villáskulcsnál" a váz táskában és majd menet közben...szöszölök.[ Szerkesztve ]
-
Poiro7
aktív tag
Litelok x1 zárat honnan érdemes rendelni?
-
fulton
addikt
válasz parandroid #266213 üzenetére
Nekem még ilyen problem sose volt. Majdnem fejre allás már igen ( egy mez alá berepült darázs miatt vészfék olyan 33 ról)
Sőt úgy van beallítva a hátsó fék az elsőhöz mérten, (mindig első hátsóval egyszerre fekezek) hogy nem satuzom be a hátsót.[ Szerkesztve ]
-
válasz fulton #266231 üzenetére
Nem drifteltél még álló kerekekkel körforgalomban egy eléd kihajtó autó miatt? Másik tipikus eset, amikor 35 fölötti tempónál megelőz, majd azonnal jobbra kanyarodik, keesztbe előtted. Autósok jelentős részének fogalma sincs, hogy egy bicikli nem csak 15 kmph sebességgel képes közlekedni, ezért képes 30-as korlátozásnál is nagy gázzal megelőzni, majd rájönni, hogy túl gyorsan megy, és gyakorlatilag ‘büntetőfékezni’ egyet (mert jön egy telepített trafi, ami mellett sokak szerint csak a megengedettnél 10 kmph-val kisebb sebességgel szabad elmenni, persze úgy, hogy odáig is gyorshajtott, meg ahogy elmegy mellette, azonnal ad megint egy nagy gázt).
Amúgy nekem meg ez a fejre állás új, néhány éve álltam át több bicajon is tárcsára, de sose volt ilyen gondom, pedig a fentiek rendszeresen előfordulnak, és egyébként meg tényleg jók a fékeim.
Szerk2: Pedig a hátsót nyugodtan lehet satuzni, attól nem állsz fejre, az elsővel kell óvatosnak lenni, nyilván, hiába hatékonyabb ott a fékezés. Valszeg itt lesz a fejreállásos probléma megoldása is.
p
[ Szerkesztve ]
I talked to that computer at great length and explained my view of the Universe to it and then... it commited suicide.
-
fulton
addikt
válasz parandroid #266232 üzenetére
Ez a forgalom nem olyan mint más nagyvárosban. Jóval lazább. Pl pestet nagyon nem teszem hozzánk.
Hátsót satuzni? Gondolj bele tapadást is elveszted, + legyalulod a gumit is. Nem hatásos.
Én a meridán néztem a di105 féket az is fejre tud rakni ha odafogsz neki még jobbanis a súlya miatt.. Szokatlan volt, mikor érkeztem a piros lámpához és áláltam meg kicsit drasztikusan, mászott a se*ge rámfele[ Szerkesztve ]
-
Hasaggymeg
Topikgazda
Ez nekem magas volt mindig, vagyis egy féket úgy beállítani, hogy ne fogjon a lehetséges maximális erejével. ...a moduláció tulajdonképp az agyad, még jó hogy nem szennyezed kicsit a tárcsát/betétet, vagy adott esetben engeded direkt hosszúra a bowdent egy mechanikus féknél, hogy ne adj isten állóra fékezz és fejre ess. Sőt, ha belegondolsz ezt tulajdonképp nem is lehet így "beállítani" hisz nehéz meghatározni mikor is fékeződik állóra egy kerék mert ugye nem mindegy milyen súrlódás lép fel a talaj és a fékezett gumi között mely ugye egy folyamatos változó. Talán annyit tehetsz, hogy mondjuk nem feszíted agyon a bowdent/nem töltöd túl a rendszert/bentebb teszed a fogáspontot, hogy ne fékezzen (ergo érjen a betét a fékező felülethez) azonnal amint a fékkar megmoccan és legyen kis holtjátéka, de ez szerintem minden féknél érvényes, mind1 elől, vagy hátul, városi bringán vagy DH-n.
[ Szerkesztve ]
"Végy egy kerékpárt,nem fogod megbánni...feltéve ha életben maradsz."Samuel Langhorne Clemens link: https://cdn.rios.hu/dl/upc/2024-02/02/91209_d2j2gi0v6zwls7lx_1000006503.jpg
-
jjeahh
nagyúr
válasz Hasaggymeg #266220 üzenetére
Aszfaltos lejtőn jobban be lehet húzni a féket, mert a gumi tapad és nem kell tartanod attól, hogy a blokkolt kerék kisodródik. Ugyanakkor aszfaltos lejtőn nagyobb a sebesség, ezért jobban hűti a féket a menetszél és sokkal ritkábban fékezek, így sosem melegedik fel igazán. Terepen nálam azért van sokkal durvábban használva, mert nehéz terepen lejtőkön gyakran el sem tudom engedni teljesen, általában már a lejtő közepén olyan forró, hogy tojást lehetne sütni a tárcsán. Szvsz ez a fékek rákfenéje, ha felforrósodik, üvegesedik a gagyi gyantás betét, gyengül a fékerő és pontosan itt kezd igazán érezhetővé válni egy jobb, felsőbb kategóriás fék előnye. Mivel erősebb, nem kell annyira tépni, nem melegszik fel olyan könnyen és a jobb tárcsákkal félfémes vagy fémes betétet is lehet használni, ami sokkal jobban bírja a magas hőmérsékletet. Már egy jóféle félfémessel is érzem, hogy durvább lejtők végén még mindíg van ereje, nem úgy, mint a gyantásnak. De persze user és terep függő is, van haverom akinek 100 kilóval sincs sok gondja az Acera fékkel (na jó, ő is elégette már kétszer a tárcsákat, de általában nincs gond) és van haverom, aki 75 kilósan xt fékkel icetech tárcsákat is rendszeresen eléget. Nekem 55 kilós testsúly ellenére kéne legalább egy deore és rt66 félfémes-fémes betéttel . Aszfalton viszont nekem is tökmindegy, valszeg a leggyagyibb shimano is megfelelne, a hargitáról lefele is.
Fb: facebook.com/n.barni | Insta: instagram.com/n_barna/ | Strava: bit.ly/2HvMboG
-
fulton
addikt
Pedig egyszerű. Kicsit el van tolva a fogás erő a hátsónál.
A hátsó abban az esetben ha mindkettővel fékezek könnyen állóra szalad. Ha csak hátsóval akkor kevésbé.
Mikor városban "hirtelen gyorsfékezésre kerül sor, hatékonyan es gyorsan megállok anélkül hogy nem kívánatos mellékhatás lépne fel. Néha így is sikerül megcsípni a hátsót, de ritka. -
Maximum1
őstag
válasz parandroid #266232 üzenetére
“Pedig a hátsót nyugodtan lehet satuzni, attól nem állsz fejre“
50nel ereszkedésnél gyönyörűen melléd jön a hátulja ha besatuzod, kb van 1 másodperced felfogd mit csinálj, óvatosan az ilyen tippekkel. -
Hasaggymeg
Topikgazda
válasz jjeahh #266235 üzenetére
Biztosan függ a lejtő hosszától és a fékezési szokásoktól is, én terepen csak ott fékezek folyamatosan ahol már a nyereg mögé kell ülnöm olyan meredek, és el sem lehet engedni mert félő már nem tudsz majd megállni, rövid meredek aszfalton viszont elengedem amíg merem (50-60) aztán erős fék, hogy bevehessem még a kanyart, vagy éppen megálljak a kereszteződésben, pl.itt [link] , vagy itt. [link] ...mondjuk utóbbin csak 2x ereszkedtem le amióta egyirányúsították. Madarasi Hargita nyugati oldala ilyen szempontból jó, kevés a kanyar, jól belátható, nem sokat kell fékezni mint pl. a Transzfogarason ahol van vagy 25 hajtűkanyar melyeknél vissza kell fékezz a 40-60-ról 20-ra.
[ Szerkesztve ]
"Végy egy kerékpárt,nem fogod megbánni...feltéve ha életben maradsz."Samuel Langhorne Clemens link: https://cdn.rios.hu/dl/upc/2024-02/02/91209_d2j2gi0v6zwls7lx_1000006503.jpg
-
jjeahh
nagyúr
válasz Hasaggymeg #266238 üzenetére
" terepen csak ott fékezek folyamatosan ahol már a nyereg mögé kell ülnöm olyan meredek, és el sem lehet engedni mert félő már nem tudsz majd megállni"
Nálam a terepes lejtők többségére igaz. Ahol nem kell a nyereg mögé ülni, az nem is lejtő
Fb: facebook.com/n.barni | Insta: instagram.com/n_barna/ | Strava: bit.ly/2HvMboG
-
zsamiatt
őstag
válasz fulton #266233 üzenetére
"Hátsót satuzni? Gondolj bele tapadást is elveszted,"
Ezt kifejtenéd?
Eleve a súlyod a hátsó gumira terhelődik nagyrészt. Fékezéskor előrébb jön a súlypontod a lendület miatt, de akor se lesz nagyobb az első gumin.Ha átbillen az súlypontod az első kerékre akor a lendület miatt borulsz is fejjel előre. Remek gondolat az elsőt satuzni. 10-ből 9 fogorvos ezt ajánlja.Eladó HP Proliant DL380 G6 használt szerver -- KTM Peak air 29" használt MTB -- Adidas 48.5 kék sneaker új Érdeklődés privátban!
-
ZolkoW
őstag
válasz parandroid #266232 üzenetére
"mert jön egy telepített trafi, ami mellett sokak szerint csak a megengedettnél 10 kmph-val kisebb sebességgel szabad elmenni, persze úgy, hogy odáig is gyorshajtott, meg ahogy elmegy mellette, azonnal ad megint egy nagy gázt"
igen, 30-nél ez kábé -10kph, de sebességarányos, szóval 90-es területen már 60 a sebesség, ami azért jó, mert előzhetem őket szabályosan a traffi orra előtt.
*6030D-nek: autóval
[ Szerkesztve ]
Basszusműhely helyett: https://www.facebook.com/profile.php?id=61555669762786
-
Hasaggymeg
Topikgazda
válasz jjeahh #266239 üzenetére
Be tudsz ülni rendesen, vagyis féket fogva képes vagy még akár rá is ülni a hátsó kerékre? (persze ez hülyeség, de csak kíváncsi vagyok a kerékpárod hosszára és hajlékonyságodra). Én a meglehetősen kihúzott nyereg és az inkább magas stack/rövid reach miatt bizony gyakran erre kényszerülök, természetesen olyan helyeken ahol amúgy nem is XC-zni szoktak/kellene...de hát ez van itt közelemben.
[ Szerkesztve ]
"Végy egy kerékpárt,nem fogod megbánni...feltéve ha életben maradsz."Samuel Langhorne Clemens link: https://cdn.rios.hu/dl/upc/2024-02/02/91209_d2j2gi0v6zwls7lx_1000006503.jpg
-
jjeahh
nagyúr
válasz zsamiatt #266241 üzenetére
Ha satuzod a hátsót, megcsúszik és elkezd sodródni oldalirányban, ezért kell vigyázni vele. Az elsőt ha satuzod, átrepülsz a kormányon, azzal ezért kell vigyázni. De megfelelő technikával mindkettő elkerülhető, pl. minél jobban húzod az első féket, annál jobban beülsz a nyereg mögé, így nem esel át a kormányon és óriási fékerőt érhetsz el a két fék együttes húzásával. Ezt már többször linkeltem, vannak jó tippek benne: [link]
#266243 Hasaggymeg: Igen, be tudok ülni annyira, hogy a gumi már a seggemet súrolja, nekem sem okoz gondot. Viszont van egy haverom, aki állandóan erre panaszkodik, nem hajlékony, nagy a hasa, nem bírja el a saját testsúlyát, franc tudja, de nem tud rendesen beülni a nyereg mögé, ezért 25%-nál meredekebb lejtőkön nagyon fél lejönni.
[ Szerkesztve ]
Fb: facebook.com/n.barni | Insta: instagram.com/n_barna/ | Strava: bit.ly/2HvMboG
-
ZolkoW
őstag
válasz zsamiatt #266241 üzenetére
a hátsó fék jelentőségét max 20%-ra taksálnám..
amíg nem fékezel, több a súly a hátsó keréken, de amint lassítasz, áttevődik az első irányába, amin így nő a tapadás, hátul csökken. irtó hamar eljön, amikor a hátsó már semennyit nem vesz részt az egész buliban.az eltérő beállításra: engem még az is zavar, hogy nem ugyanott fog a két fékkar, legalábbis nem sikerült úgy beállítanom... pedig már olajmennyiséggel is játszottam, előbb visszatoltam a dugattyúkat hátul is, ahogy ajánlják, majd inkább megismételtem a levegőtlenítést visszatolás nélkül is, mert nem tetszett az eredmény, de még így sem az igazi..
[ Szerkesztve ]
Basszusműhely helyett: https://www.facebook.com/profile.php?id=61555669762786
-
zsamiatt
őstag
válasz ZolkoW #266245 üzenetére
kiegyenlítődik a tapadás. Max kicsit nő elő. De nem helyeződhet át a súlypont előre. Vagy az van amit jjeahh is ír, hogy a testét tolja minél hátrébb és ezzel probálja hátul tartani vagy középen a súlypontot. De test súlypont áthelyezés nélkül, csak az elsővel satuzni komoly izgalmi faktor.
[ Szerkesztve ]
Eladó HP Proliant DL380 G6 használt szerver -- KTM Peak air 29" használt MTB -- Adidas 48.5 kék sneaker új Érdeklődés privátban!
-
Hasaggymeg
Topikgazda
válasz ZolkoW #266245 üzenetére
Sebesség, ülés pózi meg meredekség függő, egyenes derékkal 15 km/h sebességgel, sík aszfalton kábé fordítottak az arányok, ami meredeken , előre hajolva már megfordul az első kerék javára, ugyanakkor már nagyon meredeken, beülve a nyereg mögé, főleg laza talajon ismét előjön a hátsó kerék fékezési szerepe. Van olyan rövid szakasz itt a Kevélyben, de még a Somlyón is ahol annyira hátra kell üljek, hogy szinte nincs terhelve az első kerék melynek minden xaron át kell lendülni, ott aligha jönnél le csak első fékkel, marha könnyen elmegy az eleje.
"Végy egy kerékpárt,nem fogod megbánni...feltéve ha életben maradsz."Samuel Langhorne Clemens link: https://cdn.rios.hu/dl/upc/2024-02/02/91209_d2j2gi0v6zwls7lx_1000006503.jpg
-
zsamiatt
őstag
válasz ZolkoW #266245 üzenetére
egyébként az első fék satuzáskor is ugyan úgy ki tud csúszni alólad a bringa. Vonat baleset. Az eleje már áll de a lendület miatt a hátulja még megy vagy bele és további problémát okoz vagy kisiklik és el mellette.
Most az első kereked ebben az esetben a vonat eleje. Mivel nem fix rögzítéses a váz többi részével (nem tudnál kanyarodni) ezért a hátsó felére ható erő kihúzhatja alólad ugyan úgy.Eladó HP Proliant DL380 G6 használt szerver -- KTM Peak air 29" használt MTB -- Adidas 48.5 kék sneaker új Érdeklődés privátban!
-
fulton
addikt
válasz zsamiatt #266241 üzenetére
Egyiket sem jó satuzni más más okból. Ha csak hátsóval fékezek nagyobb súlyt kap, később fogja állóra fogni a kereket. De nem a leghatásosabb megállás szempontjából. Ha csak elsővel szintén kevés. (nyilván van szitu mikor ez is bőven elég..) Ha mindkettővel fékezel a legjobb: ha a gyors megállásról van szó. Még jobb, ha kiállva a nyeregből hátra helyezed a súlyod. Van hogy nem helyezem hátra, fékezek mindkettővel akkor a hátsó hamar "kúszni" fog az első után. Ezt elkerülve, én kicsit a hátsó féken ("dróton") engedtem (+ modulációs cucc is van rajta), így mikor ösztönösen rákapok a két fékkarra azonos "szimmetriásan" húzva azt, pont elérem, hogy a hátsót épp hogy határig fogja saccra (anélkül hogy satuzná) és ennyi. Vész esetén nem tudok leheletnyivel gyengébben fékezni a jobb kezemmel mint a bal-al (ösztön) ott "húzom mindkettőt" így én ezt így oldottam meg. Nekem bevált
[ Szerkesztve ]
-
addikt
Rohadt életbe, úgy néz ki, úszni fogunk BörzsönyRingen
Dark Archon | i5-12600KF - RTX 3070 | Canyon Endurace 7 | BF4: DarkArchonHUN
Új hozzászólás Aktív témák
- LEGO City Fire - Tűzoltós készletválogatás
- MATTEL Barbie - Gloria Estefan (HCB85) BONTATLAN
- MATTEL Barbie Día De Muertos Ken 2022. BONTATLAN
- MATTEL Witcher 3 Wild Hunt Mega (LEGO) (LED világítással) BONTALAN -66% AKCIÓBAN
- MATTEL Barbie - Color felfedő neon batikolt ajándékkészlet (25HCD29) BONTATLAN
Állásajánlatok
Cég: Promenade Publishing House Kft.
Város: Budapest
Cég: Alpha Laptopszerviz Kft.
Város: Pécs