- HiFi műszaki szemmel - sztereó hangrendszerek
- Milyen TV-t vegyek?
- Vezetékes FEJhallgatók
- Androidos tablet topic
- Fehér zakót öltenek a Super Flower platinás Leadex VII Pro tápjai
- AMD Ryzen 9 / 7 / 5 7***(X) "Zen 4" (AM5)
- Kormányok / autós szimulátorok topicja
- Kompakt vízhűtés
- SSD kibeszélő
- Intel Core i5 / i7 / i9 "Alder Lake-Raptor Lake/Refresh" (LGA1700)
Hirdetés
-
Négy játékkal is szemez az új Arc meghajtó
ph A 31.0.101.5522-es, WHQL aláírással rendelkező csomag egy hibát is javít
-
A tüntetések ellenére is bővítheti német gyárát a Tesla
it Hiába a nagy tüntetések, a helyi önkormányzat rábólintott a Tesla német gyárbővítésére.
-
Rövid videón a Black Myth: Wukong
gp A sokak által várt játék a tervek szerint augusztus végén debütál PC-n és konzolokon.
-
PROHARDVER!
Vásárlási segédlet - Karbantartás - Egyéb hasznos dolgok
Mielőtt kérdeznél olvasd el a téma összefoglalót, vagy használd a keresőt
Új hozzászólás Aktív témák
-
acsati
aktív tag
Sziasztok!
Strava kérdésem lenne: kinéztem ma egy erdei szegmenst, ahol új PR-t akartam nyomni. Többször szoktam menni ezen a szakaszon, de ma richtig egy olyan szegmenst rögzített, ami egy hosszabb, bár tartalmazza azt, amit én kinéztem magamnak, viszont, a rövidebb szegmenst, amire kíváncsi lennék, azt nem listázza ki. Nem tudom ezt valahogy felülbírálni, ha én a rövidebb szegmensre lennék kíváncsi? Azt is teljesítettem.Tiszta csalódás, egész végig kíváncsian jöttem haza, hogy vajon sikerült-e javítani, ha igen, mennyit, erre nem látom.
-
arcitec
addikt
Nem, mert ott látszik a 0,0
Szóval ezek az eszközök, úgy közelítőleg sacc/kb, bizton múlik a lánc típuson is,
pl a Park Toll-ra azt írják 12 sebességesig jó stb stb .... De az tény, hogy nálam a BBB nem úgy mér mint a másik kettő és szerintem azok a tutik ...[ Szerkesztve ]
-
jjeahh
nagyúr
válasz Ringman #264304 üzenetére
Olcsó sram nálam is jobban rozsdásodik, hg53 nagyon hamar nyúlik és nagy a minőségi szórás, egy nálam elszakad, egy meg annyira hangos volt, hogy már újan kukáztam... pedig félig süket vagyok. Sram, KMC láncokkal picivel rosszabb a váltás, mint Shimanoval Shimano hajtáson. Eddig nekem XT vált be a legjobban. De ez 9 sebesség, 11, 12 sebességen biztos más a helyzet.
Fb: facebook.com/n.barni | Insta: instagram.com/n_barna/ | Strava: bit.ly/2HvMboG
-
Ringman
nagyúr
válasz jjeahh #264306 üzenetére
most shimano 10sebin használok egy olcsó sram 11 sebis láncot (valami alsópolcos, nem emlékszem a pontos típusra), alapból is zajos, meg kb első elázás után elkezdett rozsdálni - alapból weldtite tf2 dry-t használok, ha elkap az első, akkor az gyorsan lejön, a wet viszont egyből összeszed minden port.
szerk:
#264308 -FLY->
van 2 bontatlan ybn lánc itthon, azok jönnek, ha ez elhasználódott, ill a waxolást kipróbálom majd.[ Szerkesztve ]
-
-FLY->
őstag
válasz Ringman #264307 üzenetére
908-as connex-et használok, szerintem ez egy jó lánc, soudal dry wax-ot kapott a gyári nem túl sok kenőanyag leoldása után. nem duzsuvásodik úgy, tök jó halk és gyorsan vált.
Mondjuk gondolom a nikkel bevonat miatt, amúgy se nagyon tudná elkapni a roszda.[ Szerkesztve ]
-
Hasaggymeg
Topikgazda
válasz arcitec #264294 üzenetére
Nekem egy volt/van/lesz és ez így természetesen nem merítés, meglehet össze-vissza csal és nem is annyi amennyi, de a 0,7 nyúlás után cserélt lánccal az új nem ugrál a soron, korábban e a 10 sebességesnél is igaz volt ez 1,0 nyúlásnál ezzel miközben meglehetősen sokat elmentek a láncaim/sorjaim.
"Végy egy kerékpárt,nem fogod megbánni...feltéve ha életben maradsz."Samuel Langhorne Clemens link: https://cdn.rios.hu/dl/upc/2024-02/02/91209_d2j2gi0v6zwls7lx_1000006503.jpg
-
abéla
senior tag
válasz mauimagic #264295 üzenetére
Nálam is volt hasonló, 2 alkalommal is. Sztem ennyire tág tűréssel dolgoznak.
27.5" Rockrider felnik st530 majd st900, az előbbire a benga gyári helyett(ami simán lejött) felrakni kívánt Continental külsőt egyszerűen képtelen voltam felrakni, a Schwable Big Ben viszont kb rácsusszant, majd ugyanez a külső olyannyira nem akart felmenni az st900 szintén 27.5" felnikre, hogy a végén nyolcast hajtogattam belé, meg a gumioldalfal sem már a régi , de felment a ketseg végül .
Utóbbinál volt már minden: szappan, újrafújás/rakás, nyomorgatás, ráolvasás, körömágylevállás; szóval jja, tud szopó lenni.
Defektre meg vettem tömítőszmötyit, mert így esélytelen úton cserélni.hootka!
-
Tin
veterán
Na megvolt a próbakör a Smoove-al.
Totál semmi hangja nincs a láncnak, és simán fut. A váltás jó, de friss olajjal kicsit finomabb volt. Lehet ez amiatt, hogy egy új láncot raktam egy 0.3-ra kopott helyére, és kell kis idő neki?
És olyan érzésem volt, hogy picit mintha nehezebb lenne hajtani. Nyilván ez szubjektív, majd a napokban felmegyek tekerni oda, ahol szoktam ott érezni fogom a különbséget úgyis, ha van.
Azt nem tudom eldönteni, hogy ez ilyen, vagy az elején kell egy kis idő, amíg beáll? Vagy esetleg túl sok vagy túl kevés Smoove-ot raktam rá? Több kell belőle, vagy kevesebb?
Itt van két kép indulás előttről. Egy közeli a láncok, meg egy a kazettáról. Az összes fogon ott van a wax réteg. A menet után szintén, a lánc egy leheletnyit szürkült, de mentem poros úton is.
-
Ringman
nagyúr
válasz mauimagic #264295 üzenetére
előfordulhat, hogy vannak nem jó kombinációk (felni+külső), drótos külsővel volt hogy annyira kellett szenvedni, hogy csak fém gumileszedővel tudtam a helyére rakni és sokadjára volt olyan, hogy nem imbolygott. de lehet a gumi is hibás.
ahogy néztem a decás rc520 kerékszettjét sokan szidták, hogy rémálom a külsőcsere.
-
chubby2o6
senior tag
Az reális, ha ( négy nap híján ) három hónap alatt "elfogy" a tej a külsőből ( 2,2-es, 100ml )? Ma itthon észrevettem, hogy van a hátsóban egy királydinnye, amit valszeg tegnap szedtem össze. Átforgattam néhányszor a kereket, aztán kihúztam a tüskét. A lyukon csak levegő jött, tej nem. Egy darabig hallottam, ahogy szelel, de hamar elhallgatott. Viszont kb. félóra múlva ránéztem, és már jóval puhább volt. A szelepen keresztül töltöttem bele megint egy százast, mentem is vele ma, nem ereszt. Csak mintha olvastam volna itt, hogy hónapokig elmegy újratejezés nélkül, ahhoz képest ez a majd' három hónap kicsit kevésnek tűnt.
Pár napja az elsőben is találtam kettőt, szinte egymás mellett. Azokat is kiszedtem, de akkor azonnal el is tömítette a tej a lyukakat, bár abban frissebb volt a tej, talán másfél hónapja töltöttem bele az agycsere/fűzés után. -
Hasaggymeg
Topikgazda
válasz jjeahh #264306 üzenetére
Neked melyik szimering nem talált a Reconba? Csak mert ma megvolt a kis szerviz a telón és azt vettem észre, hogy az új szivacsok míg szárazon méretpontosak megszívva magukat olajjal durván megnőnek, egyiket alig tudtam helyére könyörögni, össze-vissza gyűrődött akkora lett a sok felszívott olajtól. Régieket nem dobtam ki hanem beáztattam alkoholba egy véletlenül éppen méretpontos műanyag dobozkupakba és amint otthagytam úgy megnőttek a felszívott alkoholtól, hogy ugrálnak ki a kupakból.
#264314Tin....itt valami nem kerek, ha ez a waxolás akkor nagyon durva, hisz rozsdás a lánc.
[ Szerkesztve ]
"Végy egy kerékpárt,nem fogod megbánni...feltéve ha életben maradsz."Samuel Langhorne Clemens link: https://cdn.rios.hu/dl/upc/2024-02/02/91209_d2j2gi0v6zwls7lx_1000006503.jpg
-
mauimagic
aktív tag
-
-=RelakS=-
veterán
válasz Hasaggymeg #264318 üzenetére
Azt még a smoove előtt szedte össze a vizes (bázisú) cuccokkal öblítéssel.
Itt streamelek játékot időnként: https://www.twitch.tv/relaks__
-
Jester01
veterán
válasz acsati #264302 üzenetére
Webes felületen alul van egy Don't see the segment you're looking for? Az elvileg megmondja.
Az átfedéses szegmenseket egyébként szokta mutatni. Ami ilyenkor jellemző, az az, hogy kis GPS eltérés volt ami a hosszabb szakaszon még belefér a toleranciába de a rövidebben nem.
Jester
-
fulton
addikt
"olyan érzésem volt, hogy picit mintha nehezebb lenne hajtani. Nyilván ez szubjektív" hidd el h ez csak érzéki csalódás. Lehet kicsit fáradtabb voltal lehet a szél.. ez az... kötve hiszem h érezhető különbség lenne (már ha van..is 1 watt nagyon max)
Szal nyugi csak tekerj.. nem kell túlzásba vinni minden láncszemre egy pötty aztán meg tekerni egy jó párszor kicsit ránézel a láncszemek közé bekerült e és hagyod egy éjszakát pihenni.
Én még csak nem is váltogatom végig kenéskor a hátsó soron a láncot; minek majd kerül rá amikor ráváltok menet közben.Nem tudom mit csináltál a lánccal de ez jó rozsda
-----
Más: más a hangja ezzel a gyári kenőanyaggal a láncnak Hát nem fogja elhódítani nálam a koronát a smoove waxtól[ Szerkesztve ]
-
andrisbandi
őstag
válasz fulton #264322 üzenetére
Úgy mesélték itt, a gyári lánczsír nemcsak gyártónként térhet el, azonos típusnál is változtatnak néha a recepten.
Létezik épphogy olajnak tűnő, és mézszerű is. Nekem ilyen volt minden Shimi.Pár tekerés után jobb hangja lett, ahogy kijött a lánc belsejéből.
Amennyire lehet érdemes törölni.Nekem nagyon nem vált be. Homokban büntet.
【Rainych】 Nyanpasu _ https://www.youtube.com/watch?v=awWVru0nwMY
-
Tin
veterán
válasz fulton #264322 üzenetére
Persze ezért is mondtam hogy még tesztelem. De mennyiségre jó, vagy vigyek fel még egy réteget? Nem tudom, elsőre mennyi a "jó". A láncnak nincs hangja, szóval az a része rendben van, de a szemek közötti összeköttetéseken belül nem waxos a lánc. Te mennyit szoktál felvinni? Mi a "sok" ebből?
-
fulton
addikt
válasz andrisbandi #264324 üzenetére
Terv szernt a 2 lancal 700-800 km hátha elmegyek. Az is jó épp
-
Nutra
tag
válasz andrisbandi #264291 üzenetére
Ilyenem van. Jó cucc. Sok éve a mesterbikeban javasolták (miután egy full hajtáslánc csere volt a tanulópénz a láncnyúlás témában )
-
andrisbandi
őstag
Nálad az a trükk, h felmelegítetted, így sokkal folyósabb. Hiába akarnál többet rakni, gondolom így is sok lefolyt.
Szobahőmérsékletűen tudsz gazdagabban adagolni (így kevés jön le a láncról). Pl szemenként annyira kövér cseppeket, h a csapok közötti rés eltűnik ahogy összepuszilkodnak a cseppek.
Talán így, teljes hajtás tisztítás után van valamennyi értelme ennyire megáztatni, nem tudom. Én meg szoktam.
【Rainych】 Nyanpasu _ https://www.youtube.com/watch?v=awWVru0nwMY
-
Tin
veterán
válasz andrisbandi #264330 üzenetére
A lánc is elég meleg volt, meg a folyadék is. Bent mindenhová elég cucc jutott, a lapok között ki is nyomta, azért is nincs semmi hangja a láncnak. Az összekötő lemezeken viszont nincs wax, és nem is folyt le semmi amúgy. Szerintem holnap kap még egy réteget, meg bekenem a láncot kívülről is, hogy fedje a köztes részeket is a wax, bár annak nagy jelentősége nincs. Max esztétikai. De azért a fogakon is lehetne még egy kevés cucc. Ha meg túltolom, úgyis látszani fog
[ Szerkesztve ]
-
fulton
addikt
Csepel fejlődés honnan hova (2 év) [kép]
Durca így visszanézni, már nem bírnék akkori verziójával tekerni km-eket.[ Szerkesztve ]
-
nagyúr
válasz Fall-N #264334 üzenetére
tele helyett karbon villa, altus helyett villanyos dura-ace. na és persze a stucnit is lehetne negatívba tenni.
Tudod, mit jelent az, hogy nemezis? Az érintett, erősebb fél kinyilatkoztatása a méltó büntetés mértékét illetően. Az érintett fél jelen esetben egy szadista állat... én.
-
jjeahh
nagyúr
válasz Hasaggymeg #264318 üzenetére
Szériaszám alapján kikerestem a service kit-eket, pdf-ben is kikerestem, megvettem mindkét kit-et, pdf spare parts catalog alapján külön is vettem egy szimeringet, mind a három különböző volt és egyik sem talált a Reconomba . Máig nagyon felb*sz a dolog, mert egy egészen egyszerűen balf*szság a Rockshoxtól, bár legalább egyik találna bele... . [link] [link] - ezek azok, csak én máshonnan rendeltem, + egy szimeringet is külön. Ja, persze a legutóbbi service kitből a szivacs sem talált a telóba, más méretet adtak.Fb: facebook.com/n.barni | Insta: instagram.com/n_barna/ | Strava: bit.ly/2HvMboG
-
-
FeniX-
aktív tag
Sziasztok, szeretnem megkerdezni tőletek, hogy aki már járt a környéken, a BuBa kezdopontja es a Kelenföldi pályaudvar között merre a legcelszerubb tekerni? A gmaps az egerutat javasolja, de az nem tűnik egy kerékpárbarat útnak. Köszi!
-
jjeahh
nagyúr
válasz fulton #264332 üzenetére
Van még hova fejleszteni ingyen is . A kitámasztó muglis, a kormányszarv 20 éve nem divat, a gatyaszár védő muglis és plusz súly. Bikepackingozol? Ha nem, akkor a váz táska sem menő, ott a mez zseb . Amúgy városi közlekedésre szerintem ez egy teljesen jó bringa már, én megtartanám arra, csak a Csepel logó zavarna. Kb. azon a szinten van, mint nálunk a Pegas.
[ Szerkesztve ]
Fb: facebook.com/n.barni | Insta: instagram.com/n_barna/ | Strava: bit.ly/2HvMboG
-
addikt
-
jjeahh
nagyúr
Fb: facebook.com/n.barni | Insta: instagram.com/n_barna/ | Strava: bit.ly/2HvMboG
-
addikt
válasz FeniX- #264338 üzenetére
Szia!
Én ÍGY mentem, azon az útvonalon az elején látszik, merre. Elvileg van rövidebb is, ami Őrmező felé megy (át kell menni a pályaudvaron), de azt nem ismerem, meg amúgy is az volt a lényeg, hogy tekerjek
Azon a térképen viszont látszik egy alternatív útvonal, ami a Borszéki utcában megy, majd az Egérút kerékpárút részére visz. Aztán már csak a Balatoni út kereszteződésétől kell eljutni valahogy a Kapolcs utca felé.
[ Szerkesztve ]
Dark Archon | i5-12600KF - RTX 3070 | Canyon Endurace 7 | BF4: DarkArchonHUN
-
Hasaggymeg
Topikgazda
válasz FeniX- #264338 üzenetére
Tavaly itt mentünk, nézd meg ki tudod-e hámozni. Nem volt szinte sehol vészes, talán a Bartók Béla volt a legforgalmasabb mind közül.
[ Szerkesztve ]
"Végy egy kerékpárt,nem fogod megbánni...feltéve ha életben maradsz."Samuel Langhorne Clemens link: https://cdn.rios.hu/dl/upc/2024-02/02/91209_d2j2gi0v6zwls7lx_1000006503.jpg
-
Fall-N
veterán
válasz jjeahh #264339 üzenetére
Én ahogy írtam vennék egy alu trekking vázat és átépíteném arra az összes motyót. Egyedül az A-Head miatt kéne egy villa és a többi cucc simán átmehetne egy az egyben. Lenne egy normális trekking biciklije, ha nem a sebességgel harcolna. BikePrón láttam viszonylag modernebb Gepida Alboin vázakat. A kormányszarv az tényleg a kukában végezné nálam is. Mondjuk én a V-féket is kukáznám akkor már tárcsafékre.
Ezt a régi vázat meg beheggeszteném a kerítésbe, ha fém van. Van sok helyen dísznek régi Csepel, így felhasználva.
velizare: Ha jól emlékszem Deore váltója van. Altus nekem van még egyelőre. Ha lehetne még kapni Deore 9s váltókart, már vettem volna M592-est. De lehet ha elkopik a lánc és a sor akkor állok át Deore M5120-ra 1x10-re. Abban már van clutch, a 4100-ban még nincs. Vagy a másik ami teszik az a SRAM GX Type 2.1 10s.
[ Szerkesztve ]
-
flash-
veterán
válasz andrisbandi #264165 üzenetére
biztosan, eddig a zerofriction szerint igy csinaltam mondjuk teljes zsirtalanitas utan még nem is volt gaz,de rákenéskor már valóban sok.
"Embrace our fellow man, no longer vilified"
-
Maximum1
őstag
Bryton radar teszt yt
-
Hasaggymeg
Topikgazda
válasz jjeahh #264336 üzenetére
A Bike24-en is írják, hogy nem talál. ...azt hittem csak a szivacs, mert az tényleg ~1,3x-osára duzzad ha megszívja magát, úgy bejátszani helyére meg kész művészet, tegnap már azt hittem visszateszem a régit, de hát az is csak azért volt kisebb mert nem volt annyira átitatódva. Legközelebb beteszem szárazon majd elpöcsölök vele úgy, hogy a helyén fogom cseppenként felitatni vele az olajat fecskendővel és tűvel. ...még az is gyorsabb lesz mint betunkolni egy maximumára duzzadt szivacsot a villába.
Amúgy az utóbbi 2 hétben volt sor és lánccsere ( megértek rá), továbbá Mavic ID360 szabadonfutó tisztítás+ újrakenés, váltógörgők kiszerelése és tisztítása, a "kuplung" nevű dörzsfék tisztítása és kenése, tegnap meg alsó láb szerviz (ezek az utóbbiak nyakfájásom miatti kimaradt bringázások helyett ) Ma talán lefestem a felverődéseket zasszonnyal...🤔"Végy egy kerékpárt,nem fogod megbánni...feltéve ha életben maradsz."Samuel Langhorne Clemens link: https://cdn.rios.hu/dl/upc/2024-02/02/91209_d2j2gi0v6zwls7lx_1000006503.jpg
-
fulton
addikt
Tegnap a saját bbb nyergemmel mentem egy 70 km. Ez egy 150mm párnázottabb, elég hozzá a vékony betét.
Ennek a nyereg formája lesz kényelmetlen 3 ora elteltével kb.
Am sokkal jobb vékony betéttel menni.igaz laza tempó volt, de utána teljesen tünetmentes volt a csípőm korábbiakhoz képest és most másnap is rendben van, változás még h a lábfejcsont alatt volt közvetlen a pedáltengely, azt figyeltem meg így még jobb volt tekerni (mintha kicsit lábujj hegyen tolnám). A pozit kényelmesnek éreztem jól eltaláltnak. Tegnap elott speci comp on mentem 60km. Igaz ott volt egy 30 km amikor jobban toltam neki, nem igazán éreztem a poziciot, nyergen még lehetett volna állítani..es utána azért fájt. Sajgott is este. Masnap okésabb volt. Arra gondolok talán a régebbi nyergem talan talán benne lehet ebben a tünetben, mivel az évek alatt a drop om jócskán megváltozott, de a nyereggel nem követtem azt le és a sok km.... A másik lehet a láb elhelyezkedése a pedálon is benne van, ha kicsit lábujj hegyesen "tolom a pedált" talán jobb. Illetve a térd korábbi befele hajlása a váz fele.
[ Szerkesztve ]
Új hozzászólás Aktív témák
Állásajánlatok
Cég: Promenade Publishing House Kft.
Város: Budapest
Cég: Ozeki Kft.
Város: Debrecen