- Bemutatta első Snapdragon X-re épülő notebookját az ASUS
- 30 TB-ot meghaladó HDD-ket demonstrál a Toshiba
- Nem indul és mi a baja a gépemnek topik
- Apple asztali gépek
- Intel Core i5 / i7 / i9 "Alder Lake-Raptor Lake/Refresh" (LGA1700)
- Milyen SSD-t vegyek?
- Milyen asztali (teljes vagy fél-) gépet vegyek?
- iPad topik
- TCL LCD és LED TV-k
- Hardverek pünkösdre
Hirdetés
-
Színészek hangjait lopta el egy AI-cég
it Az USA-ban bepereltek egy AI-céget, mert a vád szerint ellopták a színészek hangjait, majd AI segítségével a saját céljaikra használták azokat.
-
AMD Radeon undervolt/overclock
lo Minden egy hideg, téli estén kezdődött, mikor rájöttem, hogy már kicsit kevés az RTX2060...
-
2024 - Íme a 21. héten megjelenő játékok listája
gp Az elkövetkező napokban érkezik végre a Senua's Saga: Hellblade II és az xDefiant.
-
PROHARDVER!
Vásárlási segédlet - Karbantartás - Egyéb hasznos dolgok
Mielőtt kérdeznél olvasd el a téma összefoglalót, vagy használd a keresőt
Új hozzászólás Aktív témák
-
andrisbandi
őstag
válasz zsola32 #263750 üzenetére
Nemrég volt itt szó a shimis patentszem összezáró technikáról.
Első kerék a falnak szembe, (vagy első fékkel blokkolás)
alsó láncvonalon összeakaszt,
fölsőre áttekerni a szemet (hátsó váltón át),
rálépni, vagy ütni egyet a pedálra (vagy a hajtókarra, ha szöges). Így a helyére záródik.【Rainych】 Nyanpasu _ https://www.youtube.com/watch?v=awWVru0nwMY
-
-=RelakS=-
veterán
válasz andrisbandi #263751 üzenetére
Erőszakolás helyett azért először megnézném, hogy ha összenyomja az ember a patentszem oldalát, akkor egy pedálra nehezedés nem oldja-e meg. Ha nem, akkor persze marad az izom.
A Shimano patentszem kipróbálása még odébb van, de én az összes patentomat (Sram, Kmc, Sunrace) összenyomva rakom össze - szedem szét. Szerintem úgy könnyebben is oldanak, mintha csak nekiesnék a szerszámmal.
Itt streamelek játékot időnként: https://www.twitch.tv/relaks__
-
andrisbandi
őstag
válasz -=RelakS=- #263752 üzenetére
Igen próbáltam, alkalmazom én is az összenyomós technikát. Eddig bejött.
De a Shimi 12s olyan mintha direkt kib4szásból csinálták volna ilyenreEgyik kézzel összenyomva a láncot, a másikkal kevés volt a szuflám a szerszám összenyomásához. Kéz kézzel rámarkolva jött csak össze, közben hatalmasat csattant, azt hittem eltört. De ez neki a normál. Kézzel még senki nem bírta összepattintani, semmilyen szerszámmal, közben hiába nyomta össze (Itteniek írták.). Csak a pedálra tehénkedőssel megy, szintén órási csattanással. Nevetséges.
Szereztem más márkából, azokkal nincs gond.
【Rainych】 Nyanpasu _ https://www.youtube.com/watch?v=awWVru0nwMY
-
Tin
veterán
Engedjük el ezt a kis csörtét, kollégának rossz napja volt, én is túlreagáltam, kis kakaskodás, büntit megkaptuk, téma lezárva. Én sem szeretem ezt, de a feszkó benne van az emberekben, de tény, hogy jobb kitekerni.
Más: elmentem a fiammal délután egy másfél órás körre, szegényem a végén esett neki egy parkoló autónak és karcolta végig. Jól besz.rt, hogy most mi lesz, de mondtam, hogy legalább te nem sérültél, a többi meg majd el lesz intézve. Szóltunk tulajnak, adatcsere, szerencsétlen házaspár holnap indul nyaralni, a kocsi még lízingelt, gondolom jó vastagon fog majd a ceruza. De hát ez van, nem akarom azt tanítani neki, hogy tűnjünk el és ne vállaljuk a felelősséget.
[ Szerkesztve ]
-
-=RelakS=-
veterán
válasz andrisbandi #263754 üzenetére
Be van tárazva patentos Shimanom (9 sebességes), de azt használni még odébb van.
Szerintem többet nem veszek előre semmit, hiába viszket a kezem, mért évek múlva használom majd, addigra meg lehet, hogy van jobbA láncdarab, amin ezt a wax főzögetést próbálgatom: Gondolom, ha főzés előtt csörgött, most meg nem csörög, akkor legalább részben sikerült
Itt streamelek játékot időnként: https://www.twitch.tv/relaks__
-
Ringman
nagyúr
What happened to this HUNT Gravel Wheel?
atomjaira szétesett kerékagy - fél évesen.
#263758 Tin
Ne azt tanulja a gyerek, hogy sunnyogjuk el.
így van -
flash-
veterán
válasz velizare #263753 üzenetére
na ez egy egész objektívre sikerült, informatív dolgokkal,semmi ömlengés.
értelmét még mindig látom főleg kezdőknél nem is a túl nagy átfogás miatt, hanem azért mert egy "versenyző" (magyar amatőr is) elmegy 53-39 es tányérokkal hátul 11-25 el mindenütt(itthon biztosan),vagyis nem lesznek nagy ugrások 2x10 esetén se,de legalábbis nekem(meg talán sok más bringásnak aki nem tudja 2 óráig a 35öt tartani ) az 50 es melé is jól jön a 32-es (ha pl felfelé nem akarok keményen menni,vagy a meredekebb itthoni emelkedőkre) ahhoz pedig már jobban kell a sok sebesség hogy ne legyenek nagy ugrások fokozatok közt.
az azért biztató hogy elment neki a 11-30-al is.
akkor ő ezzel próbálta?: 11-12-13-14-15-16-17-19-21-24-27-30?
hát ez a sor pedig káprázatos,nem?( itt már tuti nem lehet korlátozó tényező a minél jobb sebességhez az a szokásos gond hogy vagy pörgetek ha pedig egggyel "nehezebbe" váltok akkor meg taposok dolog,és nincs meg a tökéletes pf ami épp kényelmes és tartható a legtöbb ideig.)[ Szerkesztve ]
"Embrace our fellow man, no longer vilified"
-
nagyúr
válasz flash- #263761 üzenetére
passz, google barátom hozta a linket. ami nekem tetszett, az az fvk grxesítése volt. korábban írt valaki ide, hogy mechanikus tárcsafékkel felső fogásban (és csak ott) nem volt elég jó a fékhatás, hidróssal meg igen, annak is gondolom hasonló oka lehetett.
Tudod, mit jelent az, hogy nemezis? Az érintett, erősebb fél kinyilatkoztatása a méltó büntetés mértékét illetően. Az érintett fél jelen esetben egy szadista állat... én.
-
Hasaggymeg
Topikgazda
válasz fulton #263744 üzenetére
Nem olyan jó, legalábbis nekem a hirtelen keskenyedő, hosszú orrú kell, szerintem a BBB Vanguard jó lesz neked is.
[ Szerkesztve ]
"Végy egy kerékpárt,nem fogod megbánni...feltéve ha életben maradsz."Samuel Langhorne Clemens link: https://cdn.rios.hu/dl/upc/2024-02/02/91209_d2j2gi0v6zwls7lx_1000006503.jpg
-
dom1n0
senior tag
válasz lsebestyen #263765 üzenetére
Ez melyik biztositas? Melyiket ajanljatok?
Más: Tegyetek rendet a fejemben pls Tubeless ügyben.
Ha veszek TLR kereket, azt használhatom belsővel ha akarom?
Illetve ezek a mindenféle peremek hogy működnek a kerekeknél?
Érdemes áttérni Outi/MTB vonalon, mennyire szívás javítgatni útközben ha neadj ég lyukas?
Érdekesnek tűnik a dolog, de még győzködöm magam..[ Szerkesztve ]
-
Hasaggymeg
Topikgazda
A hsz. 2 részéert jár a 2 kudos! 👍+👍
dom1n0...igen/ ezt hogyan érted?/ MTB biztos, outi véleményes/ eléggé szívás is lehet, de az roppant ritka.
[ Szerkesztve ]
"Végy egy kerékpárt,nem fogod megbánni...feltéve ha életben maradsz."Samuel Langhorne Clemens link: https://cdn.rios.hu/dl/upc/2024-02/02/91209_d2j2gi0v6zwls7lx_1000006503.jpg
-
-
flash-
veterán
válasz velizare #263764 üzenetére
az is jól hangzik, igen, nekem sora 3550-nél hát erőteljesen kell nyújtanom a tenyerem hogy tudjak fékezni stabil fogással, pedig totál átlagos férfikezem van..
azért remélem még kapható lesz egy ideig akciózva külföldről az r7000, (pár hónapja itt 150 ezer körül volt) ez gondolom horrorárban lesz (és nem is volt hír hogy felnifékes változatban lesz e,gondolom nem) arra beruházok, (hátulra valami használt 11s kereket összekukázok aztán arra mehet .)
[ Szerkesztve ]
"Embrace our fellow man, no longer vilified"
-
rétisün
veterán
-
flash-
veterán
válasz rétisün #263771 üzenetére
köszi,most a spórolás időszakában vagyok egyenlőre még, de ez a közeljövőben a terv elsődlegsen az r7000 felnifékes groupset.
Ringman :hát el kell fogadni effelé megy a világ most már teljesen.hát trekkingen amúgy nekem az egyetlen "gondom" a tárcsafékkel az az ,hogy amikor kiveszem a kereket majd vissza akkor megy a szarakodás,be -ki vétel hogy ne érjen bele a fék...sokszor még magától is egyszszercsak elkezd beleérni..
biztos van valami hiper stabil módja a gyors és biztos cserének ha versenyen másodpercek alatt ezt meg tudják tenni. bár nem tudom hogy a hátsó is átütős -e azokon az outikon amikkel world touron mennek,vagy csak ilyen ügyesek esetleg kisebb az alkatrészek "holtjátéka" (vagy mind egyszerre)
[ Szerkesztve ]
"Embrace our fellow man, no longer vilified"
-
rétisün
veterán
válasz Ringman #263772 üzenetére
"q-factor más, de a láncvonal azonos"
a q-factor ha jól tudom a hajtókarok "szélessége" (hirtelen jobban nem tudom megfogalmazni ) szóval ha al ácvonal azonos, jónak kell lennie.
ezzel szívtam, mikor a bringát 2x11-esítettem, GRX hjtókarhoz nem volt jó a 105-ös elsőváltó, 4 mm eltérés van a láncvonalban, ennyi elég is, hogy ne legyen kompatibilis....
#263773) flash- : azt hiszem, ezek (fékváltókarok) sem a közeljövőben se lesznek eladók, amilyen lelkesen csinálom a cseréjüket
[ Szerkesztve ]
war...war never changes.... hol kezdődik a valóság, és hol ér véget a képzelet.....Ron Swanson for president !!
-
jjeahh
nagyúr
Több, mint 25.000km után a Mavic kerekemben a hátsó japán NSK csapágyak picit elkezdtek kotyogni. Nem vészes, a tengelyt kézbe véve nem is igazán érződik, de pl. amikor a nyeregtől fogva tolom a bringát, érzem, hogy hátul kotyog valami, mert a váz, nyeregcső szépen továbbítja, felnagyítja a problémát . Jövő hétvégén teljesítménytúra lesz, amit nem szeretnék kihagyni és most azon agyalok, hogy cseréljem ki őket, vagy hagyjam még egy hetet? Ha SKF vagy NSK csapágyaim lennének, nem agyalnék, de van itthon egy szett angol Challenge, amik nem tudom mennyire jók, nem tudom melyikkel járnék jobban, kotyogós de minőségi NSK-val, vagy új noname (?) Challenge-el. Valakinek van tapasztalata a márkával? Ha vacak, akkor hagyom a fenébe és legközelebb veszek SKF-et.
Fb: facebook.com/n.barni | Insta: instagram.com/n_barna/ | Strava: bit.ly/2HvMboG
-
Hasaggymeg
Topikgazda
válasz jjeahh #263775 üzenetére
De hát miért nem a legjobbat vetted, hisz az filléres tétel? ...enyém még jó de úgy emlékszem te már cseréltél, azért kérdezem tőled hogyan mérted meg pontosan milyen jár bele? Van valahol doksi róla? Mivel ütötted ki/préselted bele?
Amúgy meg a Challenge nem éppen tűnik nónéjmnek, a holland AMMEGA része [link] még ha valami kínai is. [link] 🤔[ Szerkesztve ]
"Végy egy kerékpárt,nem fogod megbánni...feltéve ha életben maradsz."Samuel Langhorne Clemens link: https://cdn.rios.hu/dl/upc/2024-02/02/91209_d2j2gi0v6zwls7lx_1000006503.jpg
-
jjeahh
nagyúr
válasz Hasaggymeg #263777 üzenetére
Anno amikor az egyik első csapágyam mosás közben beázott, rendeltem egy csapágyboltból asszem Enduro-t bele. Láttam, hogy ez a Challenge márka nagyon jó áron ment, ezért bedobtam a kosárba 3 csapágyat tőlük is, csak hogy legyen itthon, sosem lehet tudni, tartaléknak, mert utálom, ha akkor kell rendelni és várni az alkatrészre, amikor valami gebasz van, aztán szívni, mert kimarad emiatt 1-2 hét bringázás. Értelemszerűen nem akartam drága csapágyra költeni, ha nem biztos, hogy valaha szükség lesz rá...
Amúgy gugliban rákerestem, hogy "mavic crossride fts-x 29 pdf", megtaláltam a gyári doksit, letöltöttem és azóta itt van kéznél. írja benne az összes csapágy méretét . A régi csapágyat kiüttem kalapáccsal, csavarhúzóval, az újat belepréseltem filléres diy csapágypréssel. És most jöhetnek az itélkező lesajnáló hsz-k, miszerint ez sz*r és ilyennel a közelébe sem szabad menni a csapágyaknak . Amúgy szerintem ez is túl van gondolva, mint a waxolás, tubeless, vagy a felső láb szervíz, addig ijesztő, amíg neki nem állsz. Nagyon könnyen kicsúszik a régi csapágy és ugyanolyan könnyen belement az új.chubby2o6: na meglássuk jövő héten mennyire lesz kedvem szerelni.
[ Szerkesztve ]
Fb: facebook.com/n.barni | Insta: instagram.com/n_barna/ | Strava: bit.ly/2HvMboG
-
andrisbandi
őstag
válasz Hasaggymeg #263777 üzenetére
https://www.bike-components.de/en/s/?keywords=MAVIC+BEARING+SET
Ennél a boltnál már többször sikerült elindulni alaktrész ügyben. Jó leírásaik vannak, típusnév, kompatibilitási lista.
【Rainych】 Nyanpasu _ https://www.youtube.com/watch?v=awWVru0nwMY
-
Hasaggymeg
Topikgazda
válasz jjeahh #263778 üzenetére
A fészektől függ mennyire faxa kiütő és prés kell, ha az jól van kidolgozva szerintem ügyesen cserélni lehet ilyen otthoni menetesszáras módszerekkel is...ami az Enduró csapágyakat illeti, nem tartom valami jóknak. Ezek jók... [link] ...SKF-et ismerem a gépészetből, NSK-t meg vettem a CB pedálomba a gyorsan tönkrement Enduro helyett.
andrisbandi...ez faxa, köszi. ...már csak kerekeimet kellene azonosítsam valahogy. [link]
[ Szerkesztve ]
"Végy egy kerékpárt,nem fogod megbánni...feltéve ha életben maradsz."Samuel Langhorne Clemens link: https://cdn.rios.hu/dl/upc/2024-02/02/91209_d2j2gi0v6zwls7lx_1000006503.jpg
-
dom1n0
senior tag
válasz Hasaggymeg #263768 üzenetére
Köszi!
Montin szeretném először próbálgatni, ami nem világos még, hogy mindegyik felnivel működik a dolog, vagy figyelni kell a felni peremére?Még egy kérdés, valaki már upgradelt esetleg SRAM GX AXS-re? Viszonylag ésszerű áron meglehet venni az upgrade szettet, mik a tapasztalatok?
[ Szerkesztve ]
-
Ringman
nagyúr
válasz Hasaggymeg #263780 üzenetére
itt is nézz szét: technicalmanual.mavic.com
pl. van pár crossmax: [link]
hátha a kerékagy-test, csavarfelfogatás kialakítása, felniméret, felnifelirat, etc alapján be tudod azonosítani. -
dom1n0
senior tag
válasz stickermajom #263782 üzenetére
bike-discounton 413Eur
-
fulton
addikt
válasz Hasaggymeg #263766 üzenetére
Igen értem miről írsz, jómagam is ezt a vonalat láttam eddig, de kipróbálva ezt a nyerget, meglepően jónak éreztem már felülve is. Hiába 143mm nem érzem hogy imbolyognék rajta, mint pl a BBB BSD72-őn.
Örülnék neki ha ez a nadrág beválna egy jó nyereggel, mert magát a szabását, anyagát nagyon csípem, tényleg mint valami második bőr, jó tartást is ad a comboknak nem csúszkál..úgy f* az egész ahogy van. Csak a betét csalódás eddig a BSD72 vel (ellenben a Tri pad-betéttel jobb), izgatottan várom mire jutok majd ezekkel a nyergekkel. + mire jön az outi addigra lesz normális nadrág és nyereg kombináció is reményeim szerint. Egyszer kell végig zongorázni benyelni a bukót de máshogy nem megy.
Érdekes dolog ez, miután az ember kipróbált valami minőségibb legyen az cipő nadrág akármi... utána nem akar visszalépni, és már nem olyan nélkülük a tekerés mint "velük".
Itt van ez a cipő is, nagyon tré nélküle tekerni, málik a láb a pedálon, hajlik, csúszik ..elemelkedik nincs meg az az "egyben érzés".
Még van két nyereg amit meg akarok nézni, ezen a vonalon, a Pro Stealth Curved, és a Speci Power arc expert. A hosszú táv még kérdés, (de szeretnék már révbe érni velük).
Azt is érzékelem, hogy ezzel a progettox2 betéttel jobb a vékony párnázás egy jól eltalált formával.[ Szerkesztve ]
-
rétisün
veterán
válasz Ringman #263785 üzenetére
mivel mindkettő országútira való alkatrész, ráadásul annak ellenée, hogy a Tiagra 10-es, a 105-ös meg 11-es rendszer, de a bovdenhúzásuk megegyezik, működnie kell.
hátsó váltó esetében a Tiagra 4700-es hátsóváltó működik 105-ös és GRX fékváltókarral, ez saját tapasztalat.
de hogy ne legyenek ilyen gondjaid, van egy új 105-ös elsőváltóm (konzolos), az tuti jó lesz a 105-ös fékváltókarhoz
war...war never changes.... hol kezdődik a valóság, és hol ér véget a képzelet.....Ron Swanson for president !!
-
Mezga Aladár
veterán
válasz Fall-N #263740 üzenetére
Sziasztok!
Most látom büntit kaptam. Megérdemeltem, túl kicsi volt a kép.
Egyébként nem a wax volt a kiindulás hanem a kakastárs megnyilvánulása a megtett távra.
Lehet előfizetek akkor a nemszeretem fórumtársakat el lehet rejteni.
Jó bringázást mindenkinek.Accuphase E-306 integrált erősítő eladó.
-
Ringman
nagyúr
válasz rétisün #263787 üzenetére
köszi, még nem vagyok benne biztos, hogy visszaalakítom-e 2×-re a rendszer, de vettem próbaképp egy 165 mm-es 105-ös hajtókart, hogy milyen is a rövidebbel tekerni
a nuroadhoz bilincses első váltó passzol, a konzolos az az, amelyiket a vázra hegesztett fülhöz csavarozol, vagy a bilincses? (nem tudom melyik a hivatalos meghatározás)
hátsó váltó nálam is rx400-as a gyári tiagra helyett
[ Szerkesztve ]
-
rétisün
veterán
válasz Ringman #263789 üzenetére
"amelyiket a vázra hegesztett fülhöz csavarozol" az a konzolos, de ilyen adapterrel fel lehet tenni olyan vázra is, amelyiken nincs váltótartó konzol. nyilván egyszerűbb eleve olyan váltót venni, amelyik passzol a vázhoz.
war...war never changes.... hol kezdődik a valóság, és hol ér véget a képzelet.....Ron Swanson for president !!
-
Hasaggymeg
Topikgazda
válasz dom1n0 #263781 üzenetére
Ha jól tévedek akkor amolyan tyúkbelesítő szettel szinte akármelyik felnit át lehet alakítani.
"Végy egy kerékpárt,nem fogod megbánni...feltéve ha életben maradsz."Samuel Langhorne Clemens link: https://cdn.rios.hu/dl/upc/2024-02/02/91209_d2j2gi0v6zwls7lx_1000006503.jpg
-
dom1n0
senior tag
válasz Hasaggymeg #263791 üzenetére
Erre kérhetek egy linket? Hirtelen ez nincs meg, hogy mi
-
andrisbandi
őstag
válasz dom1n0 #263793 üzenetére
NO-FLATS JOE'S Universal Tubeless Conversion System
bringabutik---
OKO DEFEKTMENTESÍTŐ UTÁNTÖLTŐ
https://bikepro.hu/oko_defektmentesito_utantolto_120_milliliterenkent_rendelheto[ Szerkesztve ]
【Rainych】 Nyanpasu _ https://www.youtube.com/watch?v=awWVru0nwMY
-
Maximum1
őstag
válasz Mezga Aladár #263788 üzenetére
Pont lemaradtam róla, vagy csak elveszett a waxolás és a 20kilométerenkénti lánccsere hszek közt, sajnálom.
-
rétisün
veterán
egy kis tárcsafékes tapasztalat, miután lassan összebarátkozunk az új géppel (bár még mindig nincs kész teljesen....)
ezeken a sz*r
putrizala megyei utakon a hidraulikus tárcsás fékváltókar kevésbé tolerálja az útminőséget, hajlamosabb zörögni egy-egy hirtelen bukkanón, gödrön. érthető, hiszen eleve könyebben jár, mint a bovdenesek, és ott maga a bovden, a fék rugója is gátolja, hgy úthibák miatt zörögjön a kar. ez konkrétan egy 105-ös fékváltókar, és lehet, hogy egyedi eset, mindnesetre aki nagyon háklis mindenféle zajra a bringán (fulton!) ezt ia kalkulálja bele, mielőtt hidrós tárcsára vált.sajnos lassan viszont nem lesz más, lassan eltűnnek a bovdenes fékek, váltások
war...war never changes.... hol kezdődik a valóság, és hol ér véget a képzelet.....Ron Swanson for president !!
-
andrisbandi
őstag
válasz Maximum1 #263796 üzenetére
A lényegről van összefoglaló;
https://img-9gag-fun.9cache.com/photo/a7WVLbA_460svvp9.webm【Rainych】 Nyanpasu _ https://www.youtube.com/watch?v=awWVru0nwMY
-
fulton
addikt
válasz rétisün #263797 üzenetére
fog ott zörögni más is, ez így szokott lenni, az élet tréfamester. Az ember vesz egy váó bicót , belenyomja a tőkét, aztán örül neki, és pár út után "zörgés".. és bosszankodás hogy hát nem igaz hogy egy ilyen értékű... és zörööööög de mi zörög... meg ilyesmik Nem hiszek én már a mesékbe
Új parám van am csak hogy ne legyek unalmas ez a hasmagasság dolog, én sokszor van hogy pl körforgalomban is tekerek kanyarodás közben (bringa bedöntve), és a csepelnél is elég közel az aszfalt, hát még egy országútinál. (2 cm el alacsonyabb ! )..mint ahogy flash kolega is sajnos járt.
Le kell szokni róla.am 105 di2 hidró? Majd meg fogom ezeket nézni, macska köves úton ecetera (amiről nyilván nem kapok semmi képet, mert úgyis csak akkor hajlandó zörögni ha már az ember megvette és használja )
[ Szerkesztve ]
-
rétisün
veterán
válasz fulton #263799 üzenetére
azt akkor már nem is mondodm (de mégis ) tegnap hazafelé, szerencsére már csak az utolsó 2 km-re, lelault a centelock anya. sztem te ott hajítottad volna be a bringát az árokba, amilyen zörgést csinált nekem
egy elég durva konstrukciós hibája van ennek a kerékszettnek, legalábbis az első keréknél némi házi megoldásra lesz emiatt szükség, meg is van a délutáni program. sajnos már csak utólag olvastam a hozzászólásokat, más is belefutott ebbe...
di2 vagy bovdenes váltás sztem ebből a szempontból mindegy, a fékkar ugyanolyan könnyen mozog, azért hajlamosabb zörögni. szerintem.
[ Szerkesztve ]
war...war never changes.... hol kezdődik a valóság, és hol ér véget a képzelet.....Ron Swanson for president !!
Új hozzászólás Aktív témák
- A ChatGPT-re mennek a Reddit tartalmai
- Eredeti játékok OFF topik
- gban: Ingyen kellene, de tegnapra
- Netfone
- Bemutatta első Snapdragon X-re épülő notebookját az ASUS
- Padavan firmware
- Autós topik látogatók beszélgetős, offolós topikja
- EAFC 24
- Samsung Galaxy S23 Ultra - non plus ultra
- PlayStation 5
- További aktív témák...
Állásajánlatok
Cég: Ozeki Kft.
Város: Debrecen
Cég: Promenade Publishing House Kft.
Város: Budapest