- OLED TV topic
- A Princeton újraértelmezte az ultrakompakt hordozható SSD fogalmát
- TCL LCD és LED TV-k
- SSD kibeszélő
- Kompakt vízhűtés
- AMD Ryzen 9 / 7 / 5 7***(X) "Zen 4" (AM5)
- ThinkPad (NEM IdeaPad)
- Házimozi belépő szinten
- Gaming notebook topik
- Fehér zakót öltenek a Super Flower platinás Leadex VII Pro tápjai
Hirdetés
-
Négy játékkal is szemez az új Arc meghajtó
ph A 31.0.101.5522-es, WHQL aláírással rendelkező csomag egy hibát is javít
-
Call center-forradalom: AI alakítja át az ideges telefonálók hangját
it A SoftBank szerint nehéz a munkája a call centerek dolgozóinak, ezért olyan AI-megoldásokkal segítenének, amelyek az ideges telefonálók hangját egyszerűen átalakítják nyugodt stílusúra.
-
Elcsípte a Huawei kameratelefonja az első helyet
ma A Pura 70 Ultra a DxOMarknál tarolt.
-
PROHARDVER!
Vásárlási segédlet - Karbantartás - Egyéb hasznos dolgok
Mielőtt kérdeznél olvasd el a téma összefoglalót, vagy használd a keresőt
Új hozzászólás Aktív témák
-
nagyúr
-
ZavaBalazs
őstag
válasz Napfénysüti #254951 üzenetére
hát az nem az igazi, ja. elég nehéz elérni, meg belőni az erőkifejtést. mondjuk én nagyon keveset vagyok lenn, ha meg igen, akkor már előtte úgyis felváltottam, szóval ez annyira nem zavar.
cserébe szerintem (fent fogva) kényelmesebb a pöcök, meg a mozgó elemek is kevésbé bonyolultak, nem billent fékezésnél egy akkora bunkót, mint a shimanónál, lényegében a fékkar csak egy sima fékkar.[ Szerkesztve ]
wir haben pflichtmitten unter heimblatt - savanyú káposzta van a bőrgatyámban
-
szimpláncsak
tag
Nah tök jó, hogy tegnap szóba jöttek a közkutak/források. Valószínűleg onnan bekaptam valamit, vagy a kékesen működő kajáldában. Úgy érzem magam, mint akit összevertek részegen Fáj mindenem, reggel még a víz is kijött belőlem. Mondjuk a másik két srácnak nincs baja, de másra meg nem tudok gondolni .
Más: Gondolkodom kantáros, betétes nadrágon, de a kevésbé ismert márkákat nem ismerem.pl: Eltin, BicycleLine, Dare2B) Ezek közül melyi lenne a legjobb?
Eltin, NW, Vaude, Endurance, Briko, Dare2B, BicycleLineszerintem méretre L-es kéne (kivéve amelyikhez oda van írva, hogy vegyél eggyel nagyobbat mint szoktál). Most a dekásból XL-est hordok és abból kifogytam. 180cm/80kg vagyok Vagy vegyem ennek a kantáros verzióját? Mennyire kell amúgy a kantárnak feszülnie?
[ Szerkesztve ]
-
krisz4b70
aktív tag
Sziasztok,
tudnátok ajánlani egy nyerget ami nektek bevált alsó-középkategóriában, vagy esetleg megmondani, hogy mi alapján válasszak?
E-bike webshop-on nézegettem de az 500+ nyereg közül nem tudom melyiket lenne érdemes megvenni.
MTB-ra kéne de főként már csak város-földút túrák mennek vele, a gyári sajnos töri mindenemet.
177 cm és 81 kg vagyok ha az számít valamit.Köszönöm!
-
Toobee
veterán
válasz Napfénysüti #254708 üzenetére
Szerintem az egyetlen jó nyári sapka (igaz mindet még nem próbáltam ki).
https://barbieripnk.hu/
-
Hasaggymeg
Topikgazda
válasz krisz4b70 #254954 üzenetére
Összefoglaló idevágó részét ajánlom, utána könnyebb.
#254948velizare...akkor ő már tud kiállva is menni?! Wow!
#254953
szimpláncsak...meglehet csak túlhajtottad magad, ami nem is csoda...ezek bujkáltak a szélárnyékodban, hogy semmi bajuk?[ Szerkesztve ]
"Végy egy kerékpárt,nem fogod megbánni...feltéve ha életben maradsz."Samuel Langhorne Clemens link: https://cdn.rios.hu/dl/upc/2024-02/02/91209_d2j2gi0v6zwls7lx_1000006503.jpg
-
addikt
válasz chubby2o6 #254872 üzenetére
Jártam a Tescóban, megláttam, megvettem: engem többet nem szívat meg a tubeless összerakás
Tényleg minden benne van a dobozban, az alkatrészek cseréjével booster csinálható belőle. Laza 45-50 pumpálás, és már fújja is fel. Az 5l éppen elég amúgy, nem teljesen pattan rá a külső, de utána pumpával már megoldható - még a szelepet is benne lehet hagyni. MTB-hez bizony nem árt 8l-est nézni (vagy poroltót ).
Egyébként a biztonsági szelep rajta egy sima rugós szelep, de nem nyitott ki, rajta lehet hagyni.
Sajna viszont a javításnál nem illeszkedik megfelelően a felninél, szóval nem érdemes tejet locsolni bele. Ha ideér a külső, kicserélem, ha nem, akkor belsővel megyek a vasárnapi túrára. Vagy használom belsővel, míg el nem kopik, mert 15 rongy volt.
[ Szerkesztve ]
Dark Archon | i5-12600KF - RTX 3070 | Canyon Endurace 7 | BF4: DarkArchonHUN
-
Hasaggymeg
Topikgazda
válasz Dark Archon #254957 üzenetére
Én olyan SKS pumpával pattintottam fel eddig mindig, sőt, utoljára már még a szelepmagot sem vettem ki, azzal is felpattant....aztán lehet csak szerencsém volt a felni-gumi párosokkal.
"Végy egy kerékpárt,nem fogod megbánni...feltéve ha életben maradsz."Samuel Langhorne Clemens link: https://cdn.rios.hu/dl/upc/2024-02/02/91209_d2j2gi0v6zwls7lx_1000006503.jpg
-
szimpláncsak
tag
válasz Hasaggymeg #254956 üzenetére
Szerintem akkor tegnapra kijött volna, ezért gondolok vírusra
-
fulton
addikt
válasz szimpláncsak #254953 üzenetére
Ez sztem is vírus lesz. De vszeg hamar át is megy rajtad.
Pácin-nál a határ előtti kékkúton hiába engedtem a vizet, akkor is ilyen fehér valamik úszkáltak benne...hat vonakodva de azt ittam. De eddigi legerdekesebb mikor a hangyák jöttek a vizzel együtt..ezé sem jó a full fekete kulacs, nem igazán látni mit engedsz bele. Ennek ellenére én is azzal járok....ki tudja mik lakoztak már a bele engedett vizben útjaim során..[ Szerkesztve ]
-
Friczy
senior tag
válasz Napfénysüti #254951 üzenetére
A Sora váltónál nekem nem ment, Campával nem mentem soha, de vérbeli Campa-használó sporttársam azt mondta, hogy ő tudja használni alsó fogásban is. Hiszek neki, elvégre ironman, biztos tudja, mit beszél
-
Friczy
senior tag
válasz szimpláncsak #254953 üzenetére
Nem kell feszülnie. Épp elég, ha nem lötyög.
-
Tasunkó
senior tag
válasz krisz4b70 #254954 üzenetére
Nemrég vettem , [Velo] az aliról. Csak egy tipp megfontolásra. 400km-t ha mentem vele, még. Mtb földút aszfalt(hasikerül) használom. Valamelyik Selle Royal klónnak néz ki. Hogy a méreteit érzékeltessem, ránézésre nem látszik széles ülésnek. Az alin a többi eladónál 30 euró, de a fentinél bekockáztattam, és rendben volt. Ennél kb. 20 km után kezd eszembe jutni az ülés, a gyárinál ez 5 km-volt. A gyárin 20 után már állva gurultam a lejtőről, ennél végig elfogadható. 50-60 km-t szoktam.
Van ennek a Velonak szélesebb is, keskenyebb is. Tartottam tőle hogy puha lesz, de különös mert tud puha lenni, meg támasztani is képes. A régin a puha felület 1-2 centije rögvest besüppedt, és a többi része bátran nekem jött és széttört az egész úton.
Egyébként az ülőcsont-távolságodra vannak videók hogy kell megmérni(de nem érdemes kicentizni , mert az ülések széle íves, meg le is hajlik valamelyest ), az nyújthat támpontot, illetve hogy kemény ülést szeretnél, vagy puhát, közepeset. Ez inkább jó helyen soft és ahol merevnek kell lenni ott közepes felé megy.[ Szerkesztve ]
Kérek egy számot a jútútú
-
Ixion77
őstag
Már nem ez az első bring amin ilyen vázsérülést látok. Hogy lehet ilyet összehozni? A gyakoriságból ítélve valami egyszerű módja lehet, de nem tudom mi.
"Seems like humanity needs war and famine to correct itself."
-
jjeahh
nagyúr
válasz Ixion77 #254964 üzenetére
Nagy terhelés alatt hajlik minden. Nekem a régi hajtókarom belehajlott az első váltóba és szétkarcoltam, a 2.25" gumijaim meg a vázról és a teleszkópról is fémig súrolták a festéket, pedig a vázban nagy a sárférőhely, a telóba meg elvileg 2.8" gumi is beleférne... A kerekem sem olyan sz*r, Mavic . Haverom Cube bringáján is észrevettem ugyanezt, a vázba 2.4" férne, a telóba 2.8", mégis beleér mindkettőbe nagy terhelés alatt a 2.25" gumi.
[ Szerkesztve ]
Fb: facebook.com/n.barni | Insta: instagram.com/n_barna/ | Strava: bit.ly/2HvMboG
-
chubby2o6
senior tag
válasz Ixion77 #254964 üzenetére
[link]
A műa. takaró lapot meg szerintem ne vedd le, pláne ne ragaszd le. Eljön az idő, mikor bowdent kell cserélned, akkor jól fog jönni az az ajtó. Ha befolyik a víz, akkor befolyik, a karbonváz nem fog rozsdásodni. A középcsapi tengelye el van zárva egy műa. hengerrel, oda nem jut be víz. -
Tasunkó
senior tag
válasz Ixion77 #254964 üzenetére
Nekem pont most volt, hogy az idóta első váltóm, egyúttal valami terheléses szerencsétlenkedős váltás közben, kettővel ledobtam a láncot a legalsóra, és ahogy keresztben tolta le a láncot, valahogy megőrizte a merevségét alul is, és ahol hátrafele haladt, alul ott ilyen keresztbekifli alakult ki és szépen tolta be oda ahol le van dörzsölve a képen.
Épp néztem le, mert voltak erős jelei hogy valamit összekavartam. De ha valaki csapatja, és nem figyel csak rááll hogy menni kell ennek akkor lehethogy emiatt betapossa oda.[ Szerkesztve ]
Kérek egy számot a jútútú
-
nagyúr
válasz ZavaBalazs #254952 üzenetére
Nekem mondjuk bejön a Shimanonál hogy felső és alsó fogásban is egy ujjal tudok mindkét irányba váltani.
Még sose volt ebből a kialakításból gondom fékezésnél.Més que un club!
-
flash-
veterán
válasz Kiskopika #254950 üzenetére
nincsen ilyen, én kutattam utána és az jött le hogy leginkább a Parktool CC-4 és a Pedro's chain checker plus II a legmegbízhatóbb.(persze ettől még lehet más is jó, a méréseket nem én végeztem) de ez a kettő csak a csap/persely kopast méri, a persely/görgők kopását pedig nem ,mert előbbi a fontos ,amely pedig az utóbbit is méri az hamarabb fogja azt mutatni hogy már cserélni kell a láncot ,mint valójában
[ Szerkesztve ]
"Embrace our fellow man, no longer vilified"
-
chubby2o6
senior tag
válasz Dark Archon #254957 üzenetére
Király
Szerintem ezzel a tejet is bele tudnád permetezni -
Toobee
veterán
válasz Napfénysüti #254969 üzenetére
Karoo2 tippek, trükkök esetleg vannak már? Az enyém ma jött meg. Mondjuk picit aggódom, hogy rögtön vissza is kell küldjem, mert úgy csinált a kijelző, mint mikor beragad valamelyik gomb és fel-le lépkedett a menüben. Kikapcsoltam, feltöltöttem teljesen, aztán most jónak tűnik, talán holnap reggel ki is tudom próbálni, ha este lesz még időm+kedvem felszenzorozni.
https://barbieripnk.hu/
-
krono.
tag
válasz andrisbandi #254943 üzenetére
Ez a lánc egyértelműen nyúlt már, egy korábbi alkalommal mikor szerelőnél jártam vele, mérte, és beszéltük, hogy a vége felé jár, nem is feltétlen véletlen a kérdésem időzítése, mostanában gondoltam a láncot lecserélni, és mivel sokat mondják, hogy bizonyos kenőanyagot csak tiszta láncra lehet, gondoltam a régivel kibírom idáig, aztán az újra valami jobb cuccot teszek, akár waxot.
#254942 flash- - na igen, pont TF2-t használok én is.#254944Hasaggymeg - na ezt a visszatörlés dolgot sosem csináltam még, de akkor ezt is beveszem.
Ilyen kefés, helyéntisztítós eszközöket érdemes venni?
-
Ixion77
őstag
válasz chubby2o6 #254967 üzenetére
Ez a fólia nyom nélkül leszedhető, úgyhogy az nem probléma hogy majd valamikor hozzá kell férni. A váz girbegurba formái miatt amúgy is csak aránylag kis darabokban tudom rárakni. A fő akadály épp a fóliázás macerássága, időigénye. Eredetileg nem is volt a fóliázás tervben, de mikor láttam, hogy mindössze három nap alatt a lockout bowdenje mattra koptatta a fejcső első részét úgy döntöttem hogy inkább fóliázok minthogy lássam hogy a nyeregtáskák, lakatok, ágak, kavicsok és egyéb apró balesetek mit művelnének pár év alatt ezzel az - ezek szerint nem túl ellenálló - lakkal.
"Seems like humanity needs war and famine to correct itself."
-
flash-
veterán
válasz vhunor #254977 üzenetére
mennyire kemény? vagy ezek mind egyformán azok?
nekem talán ez van [link]
igazából nem rossz, kemény, de egész napos túrán mégsem döglök meg. viszont görgőn vannak gondokváltanék ilyesmire amit linkeltél mert ami most van talán keskeny, a mérés szerint is a 10 centivel szélesebb(145 körüli) lenne jobb
[ Szerkesztve ]
"Embrace our fellow man, no longer vilified"
-
chubby2o6
senior tag
válasz Ixion77 #254976 üzenetére
Nem a fóliáról akartalak lebeszélni, csak nem tartom jó ötletnek, hogy azt az ajtót fóliára cseréld, szerintem felesleges.
Azokon a részeken, ahol valami kidörzsölheti, nyilván érdemes, plusz az alsócső alja a kavicsok miatt, de ha nem vitrinben akarod tartani a bringát, úgyis lesznek rajra itt-ott horzsolások, ezt nem nagyon lehet elkerülni, hacsak nem akarod telibe fóliázni az egészet. -
Hasaggymeg
Topikgazda
válasz krono. #254974 üzenetére
Nem, a tf2 meg is tisztítja, oda nem kell kefe, oldószer, láncleszerelés, száradás, rotálás, semmi...fújod alaposan, járatod alaposabban majd törlöd legalaposabban.
chubby206...+1, nem szabad azokat az ajtókat levenni, akár külön le is lehet fóliázni őket.
Más...hátsó kerekem, a leragasztott küllőlyukakkal ugyebár, szó szerint megtáltosodott, így még belsővel sem tartották gumiim a levegőt.
[ Szerkesztve ]
"Végy egy kerékpárt,nem fogod megbánni...feltéve ha életben maradsz."Samuel Langhorne Clemens link: https://cdn.rios.hu/dl/upc/2024-02/02/91209_d2j2gi0v6zwls7lx_1000006503.jpg
-
Fall-N
veterán
-
-=RelakS=-
veterán
Shimano Deore FC-M470 hajtóműben szerintem cserélni kéne a középső lánckereket, persze Y-1DS 98010-et vagy Y-1EA 98100-at nem nagyon találni már.
Vajon mi baj lenetne, ha Y-1J8 98070-et próbálnék helyette? 104mm-esnek 104mm-es a csavarköre, ránézésre ez is 90°-os.Itt streamelek játékot időnként: https://www.twitch.tv/relaks__
-
vhunor
őstag
válasz flash- #254979 üzenetére
Ez nagyon szubjektív, hogy ki mennyi párnázottsággal érzi jól magát. Én pl. full karbon SMP-t is sokáig használtam, mert tapasztalatom szerint a megfelelő bike fit és a nyereg formája, valamint egy jó nadrág számít, nem az, hogy a nyereg mennyire párnázott.
Én jelenleg egy Specialized Romin EVO Mirrort használok, és nagyon szeretem, de nem szoktam ajánlgatni, mert nem sok embert ismerek, aki ennyiért venne nyerget (én sem. Lepattanó volt ismerőstől, aki maradt az SMP vonalon).
[ Szerkesztve ]
-
Hasaggymeg
Topikgazda
válasz -=RelakS=- #254984 üzenetére
"Végy egy kerékpárt,nem fogod megbánni...feltéve ha életben maradsz."Samuel Langhorne Clemens link: https://cdn.rios.hu/dl/upc/2024-02/02/91209_d2j2gi0v6zwls7lx_1000006503.jpg
-
-=RelakS=-
veterán
válasz Hasaggymeg #254986 üzenetére
Ebben bízok én is, mert semmit nem látok, ami útban lehetne a lánckeréknek.
Itt streamelek játékot időnként: https://www.twitch.tv/relaks__
-
addikt
-
chubby2o6
senior tag
válasz Hasaggymeg #254986 üzenetére
-
padzso
tag
Tegnapi élmény: megtudtam, hogy Conti Race 28 18-25 belső van az Ultrasport 28 mm külsőben, valószínűleg gyári pakk lehet az Attainhez, az Us legalábbis szerepel a leírásban. Használt bicóként vettem, szóval a belsőre nem mernék megesküdni.
Nekem soha elő nem fordult a fejemben, hogy eggyel kisebb méretű belső tegyek a felnimre. Eddig baj nem volt belőle, viszont lövésem sem volt róla. Azóta ráadásul kerék is cserélve lett, s akkor sem láttam.
Tegnap viszont furcsa játékban volt részem: elmulasztottam az indulás előtti nyomásmérést, így megálltam pumpálni. Sikeres volt, majd 1 idő után a hátsó traktus ismét nyúlós lett, megálltam, puha megint, pumpálás, x km után megint furcsa. Belsőcsere mellett döntöttem. A vicc az, hogy a Race 28 nem lyukadt ki, a szelep sem ereszt, mindezt már víz alatt nézve. Eddigi tapasztalataim alapján szelepet még nem tettem tönkre, lehet, hogy már nem bírja az 5 bar körüli nyomást, ezért van a lassú nyomásvesztés?
A belsőt magában ugye nem tudom 5 barra pumpálni. Annyit még észrevettem, hogy ez a belső valamivel gyakrabban igényeli a pumpálást a másféle belsőkhöz képest. -
flash-
veterán
válasz vhunor #254985 üzenetére
persze, csak most arra voltam kiváncsi hogy ezek az "outis" selle italia nyergek kb egyforma keménységüek? nyereg párnázottsága valóban nem annyira fontos csak ezt eltalálták és azért kérdezem.
egyébként bikefit nekem csalódás volt.
azt hittem elmegyek,megnézi hogy tekerek hogy ülök a bringán és majd ő látja kivülről hogy hogy kell beállítani.(esetleg méreget,stb)
a valóság teljesen más volt. 99%ban csak visszakérdezett hogy hogy érzem. hát ott akkor görgőn ezt lehetetlen megmondani,majd 3-5 óra síkon való alapozásnál(laza tekerésnél) tekerésnél kijön hogy jó e a setup vagy nem...
valamit állitgatott de a kinti tekeréshez nem volt jó így módosítottam, aztán amikor jött a tél megint, aztán idén kezdhettem előről és minden tekerés után állitottam kicsit.most már eljutottam oda hogy nem kell.
érdekes egyébként az ember több centi előre hátra nyereg tologatást tolerál de ha picit más a magasság már drasztikusan változik a kényelem-setup.stb.spacer: nekem bent van mind. nem tudom mennyire "ciki" (legalább egyenesen áll a koskormány,nem néz az égbe ) Ha egy-két spacert kiveszek lesz e bármi érezhető javulás-gyorsulás? vagy mondjuk melyik változtatás a kevésbé drasztikus kényelem tekintetében: 1-2 spacer kivétele,vagy pedig 100mm-ről 110 mm-es stucnira való csere?
egyébként ezzel kapcsolatban is lenne kérdésem tőletek:mi az általános gyakorlat stucni cserét illetően? ha ugyanolyan szőgűt veszek,de 10mm-er hoszabbat,akkor az új az magasabban lesz mert hoszabb,tehát ilyenkor laposabb kell?vagy kb ugyanolyan magasra kell nyúlni csak előrébb?
[ Szerkesztve ]
"Embrace our fellow man, no longer vilified"
-
mauimagic
aktív tag
válasz flash- #254994 üzenetére
Nekem is pár napja volt bikefit a montin.
SPD cipő: "ez pont jól van beállítva, érdekes..."
Belőtték a méreteim alapján a bikefit bringát, tekerés, állítgatás, pedál analízis, stb.
Aztán lecsekkolták a montimat a kapott ideális méretekhez képest, minden stimmelt, pár mm eltéréssel, egyedül a kormányt kellene lejjebb tenni 7mm-el, illetve keskenyebb kormány kellene.Egyrészt kicsit csalódtam én is, hogy nem az van, hogy állítgatnak ezt-azt aztán jönnek a KOM-ok, ha akarom, ha nem... másrészt viszont fasza hogy tudom: nem a bringa a szűk keresztmetszet
A pedál analízis az tényleg érdekes, ott azt tanultam, hogy 20+ év SPD után se tudok tekerni -
Tin
veterán
válasz mauimagic #254995 üzenetére
Hát ezeket olvasni is csalódás. Amikor pár hete szenvedtem a térdemmel, megnéztem jó pár bikefit videót a neten, és ott tényleg úgy tűnt, hogy ha az ember egyszer elmegy egy ilyen helyre, az olyan, mintha saját szabóval csináltatna öltönyt magának.
Én nyilván inkább nekiálltam állítgatni az ülést, most jobbnak is érzem, de lehet, hogy csak alkalmazkodtam hozzá. A legjobb tippek mégis azok voltak a neten, hogy próbálgasd, és van egy pont, ahol azt érzed, hogy na ez az. Mondjuk ezt éreztem.
Nem lehet, hogy a szakértő inkább csak nem volt elég alapos, és látta, hogy nagyjából ezt szoktad meg, tudod is, hogy kezeld, és inkább rád hagyta? -
fulton
addikt
válasz flash- #254994 üzenetére
Személyes vélemény: bikefit nagyjából pénzkidobás, a másik amit láttok a neten az nem egyenlő az ietteni valósággal.
Magadnak kell beállítani az alapján amit írtál, egy beállítást nem lehet megtalálni úgy hogy ott vagy egy görgőn, tekersz x percig és ... menni kell élesen időt adni neki, és majd a tested "mondja" hogy sok kevés ez az...ezek idők, sok idők akár.Ha kiveszel spacert lesz e bármi? hát vedd ki és nézd meg, menj vele. Nem tudom milyen spacerek vannak, de ha pl kiveszel 1cm belőle, akkor kb 3mm megy előrébb a kormány, és 1cm esik a nyereghez képest a magassága. (magyarul minél többet veszel ki, annál fekvősebb, mélyebben lesz a kormány - aerobb testhelyzet - de van egy pont ahol már egyénre szabottan a kényelem rovására mehet - ezért itt is az egyensúlyt kell megtalálni mindnekinek magának - kísérletezni kell vele, adni időt.
A 100mm stucniről 110-ra jösz fel, akkor kb elhanyagolható kb 2 mm (6 fokos esetén) lesz magasabban a kormány ( jelentéktelen hatása van), ám 1cm-el távolabb lesz a nyeregtől, ez akkor jó ha úgy érzed kicsit közel van a kormány, jobban esne távolabb fogni a kormányt.- szintén aerobb testhelyzet - hogy ennek mennyi a hatása, szerintem minimális.
110 stucnival kicsit stabilabb lesz a kormányozhatóság. - hát ezt is próbálni kell egyénileg én éreztem a különbséget a 110 és 100 közt.
Minél nagyobb szögű a stucnid, annál mélyebbre teszi (vagy ha fordítod magasabbra a kormányt) mint a vele azonos (ám kisebb szögű) hosszúságú stucni. Illetve minimálisan a távot is növeli a nyeregtől.
Ha mondjuk egy 6 fokos 110mm és egy 0 fokos 110mm esetén 1 cm lesz magasabban a kormányod ugyan oda helyezve, és pár mm el közelebb lesz hozzád. Az hogy milyet veszel megint csk egyéni...[ Szerkesztve ]
-
gergo5991
őstag
kormánycső mtb-n nektek milyen széles? 780mm ezen a cannondalen, régi bicajon 760 volt, tesóm "kényelmesebb" bicaján 720mm
a 780 annyira széles már nekem hogy már rendesen ki van fordulva a kézfejem..
stucnit is akarom cserélni ami emel a kormáynon, meg maga a kormányrúd is ami emel,
összesen 6cm emelés kéne, 40mm rise és 2cm emelés stucnin, vagy 30mm rise és 3cm stucni szerintetek?[ Szerkesztve ]
-
jjeahh
nagyúr
válasz gergo5991 #254998 üzenetére
A klasszikus régimódi xc szélesség manapság a 720mm, a modern xc-ken már 760-780mm az általános, 720-740mm-nél rövidebbre én a mai geókkal nem vágnám. Profiknál előfordul a 700mm is, de profik másik frekvencián élnek, náluk a 38T első tányér is előfordul és azzal kimásznak 30%-os emelkedőn
Fb: facebook.com/n.barni | Insta: instagram.com/n_barna/ | Strava: bit.ly/2HvMboG
Új hozzászólás Aktív témák
- OLED TV topic
- Alkoholista nevelde
- Formula-1
- sziku69: Fűzzük össze a szavakat :)
- Politika
- A Princeton újraértelmezte az ultrakompakt hordozható SSD fogalmát
- Call center-forradalom: AI alakítja át az ideges telefonálók hangját
- Milyen légkondit a lakásba?
- Samsung Galaxy S24 Ultra - ha működik, ne változtass!
- Diablo IV
- További aktív témák...
Állásajánlatok
Cég: Alpha Laptopszerviz Kft.
Város: Pécs
Cég: Ozeki Kft.
Város: Debrecen