Hirdetés

Új hozzászólás Aktív témák

  • 6030D

    Ármester

    válasz Hasaggymeg #242127 üzenetére

    Nagy általánosságban 29x2,2-2,25-nél az volt (mostanában nem vagyok uptodate), hogy 600, de inkább 570 g alatt voltak a nagyon könnyűek, nem olyan rossz defektvédelemmel. Itt Schwalbe volt sok, csak azok nagyon koptak (de a versenyzők szerették/tik). 500 g és alatta is volt, például a ZoliWRC által is használt Fastrak verziók, amihez kell a jó tej, meg a bringás tudás (ne b@szkodd oda mindegyik gyökérhez 1,7 baron).
    600-700 g között vannak az átlag gumik, RaceKing, Crossking (Csokicsibeszé skinwall, arról hiányzik egy réteg, azért van 600 alatt), felette meg az általában kőnehéznek hívott, rendes defektvédelemmel ellátott gumik. Ilyen a Scylla Textra is, amit sokan katalógus alapján nem vesznek meg. Közben meg nincs vele defekt. Kinek mi a fontos. (Mondjuk ez eddig 690 g volt, most a neten 720 g-ot írnak rá... sose mértem meg.)
    A fentiek a prémium gumikra vonatkoznak, a drótos nem azért 800 g, mert jó a defektvédelme. :D

    Akkor már megemlítem a 2000-es évek elejét: ismerős mesélte, amikor versenyeztek, akkor jöttek be a TL 26" gumik. Könnyű legyen, vékony legyen... 400 g. Volt olyan gumi, amit szereléskor kézzel elszakítottak, mert nem ment fel a felnire. :D Na az is olyan volt, hogy mentek egy hosszútávot, 4-5 óra, de ha abban egyszer elnézett egy követ, akkor vége volt.

    [ Szerkesztve ]

    Merida Big.Nine 6000, Mitas Kratos/Scylla

Új hozzászólás Aktív témák