- Asztrofotózás
- Milyen TV-t vegyek?
- Már elstartolt az AMD nyári játékpromóciója
- Mikrofon topic
- Fejhallgató erősítő és DAC topik
- Projektor topic
- Milyen széket vegyek?
- Apple notebookok
- HiFi műszaki szemmel - sztereó hangrendszerek
- Intel Core i3 / i5 / i7 / i9 10xxx "Comet Lake" és i3 / i5 / i7 / i9 11xxx "Rocket Lake" (LGA1200)
Hirdetés
-
Az üzleti szférának szól a SmartThings Pro
ma A kütyüket összefogó megoldásból irodák, üzletek és hotelek is profitálhatnak.
-
Letartóztatták, mert AI segítségével csalt az egyetemi vizsgán
it A török hatóságok letartóztattak egy diákot, amiért egy egyetem felvételi vizsgáján AI segítségével válaszolt a kérdésekre.
-
Nem lesz soulslike játék a Phantom Blade Zero
gp A készítők egy pár mondatos kérdezz-felelekkel tisztáztak néhány dolgot a játékkal kapcsolatban.
-
PROHARDVER!
Vásárlási segédlet - Karbantartás - Egyéb hasznos dolgok
Mielőtt kérdeznél olvasd el a téma összefoglalót, vagy használd a keresőt
Új hozzászólás Aktív témák
-
Lacerta
aktív tag
válasz xy.zsolt #206904 üzenetére
Semennyit, de nem is volt szempont.
Kb. 18 kiló a bicaj menetkészen, plusz az útipoggyász.A karbantartásmentesség és az élettartam lett volna a lényeg.
Az acél csapágyas váltógörgőket nem kell piszkálni szezonban, de két szezonnál többet egyik sem ment el, sem a márkás, sem a kínai.
A siklócsapágyas örök, mint a nyomorúság, van belőle 10+ éves párom, és még mindig jó, csak az meg hajlamos minden szutykot magába gyűjteni, szezonban is 2-3-4 alkalommal pucolni, kenni kell, mert különben beáll, mint a szög.
A kettő előnyeit szerettem volna ötvözni. Szép próbálkozás volt.