Hirdetés
-
Retro Kocka Kuckó 2024
lo Megint eltelt egy esztendő, ezért mögyünk retrokockulni Vásárhelyre! Gyere velünk gyereknapon!
-
Négy játékkal is szemez az új Arc meghajtó
ph A 31.0.101.5522-es, WHQL aláírással rendelkező csomag egy hibát is javít
-
Huawei Watch Fit 3 - zöldalma
ma Megnéztük, hogy tényleg okosóra lett-e a Huawei fitnesz karperecéből.
-
PROHARDVER!
Vásárlási segédlet - Karbantartás - Egyéb hasznos dolgok
Mielőtt kérdeznél olvasd el a téma összefoglalót, vagy használd a keresőt
Új hozzászólás Aktív témák
-
válasz truefx #195003 üzenetére
Ahogy utánaolvasgattam most, igazából a súlyon kívül mérhető előnye egy amatőr számára nemigen van az sl rendszernek (superlight, ugye). Felhozzák a teljesítményátadást, és a fixebb kapcsolatot is, de utóbbi egy hosszabb úton inkább hátrány, mint előny, a teljesítménnyel kapcsolatban meg arra jutnak, hogy sokkal többet számít, hogy a talp mennyire merev, mert te annak adod át az energiát, és a cleat-kapcsolat gyakorlatilag nemigen mérhető előnyt jelent..
Szóval tekintve, hogy most egy karbon-talpas NW országúti SPD cipőt használok, azért az nagyon nem ugyanaz, mintha taposóval tekernék, valami sportcipőben (még ha a húzó fázistól el is tekintek).
Szóval még mindig szívesen kipróbálnám az sl rendszert, de most ezért venni valami drága pedált, meg egy pár jó karbontalpas cipőt, az nem éri meg nekem. Másrészt ha az ember forgalomban teker, akkor gyakori a kereszteződés, lámpa, bedugult út, itt-ott lezárás, vagy egy útépítés, ahol garantáltan ki kell csatolnod, le kell tenned legalább egy lábat, néha haladni is kicsit kicsatolva, hogy a lépcsős gyalogos alul-felüljárókról ne is beszéljünk. Az ilyesmi pedig gyilkolja az sl cleatet. Továbbra is piszkálja a fantáziámat a dolog, de meggyőzve egyáltalán nem vagyok.
p
I talked to that computer at great length and explained my view of the Universe to it and then... it commited suicide.
Új hozzászólás Aktív témák
Állásajánlatok
Cég: Ozeki Kft.
Város: Debrecen
Cég: Promenade Publishing House Kft.
Város: Budapest