Hirdetés

Új hozzászólás Aktív témák

  • Tothgera30

    Ármester

    válasz jjeahh #163293 üzenetére

    Köszönöm az elismerő szavakat. Pont olyan lett, amilyet építeni szerettem volna. Nem is szívesen cserélném le. Ez még ugyan az a Barzo szett. Volt rajta másik is, teszt jelleggel, de nem láttam értlemét váltani. Viszont a bicaj nagyon keveset van használva, de legalább az időszakos szervizeket megkapja. Ha majd valamikor eladom, valaki jól fog vele járni.

    #163303 Stauffenberg: Öreg hiba hogy csak Bp-re szűkíted, másrészt jófogás apró ilyenkor eléggé pörög. Ha ilyen felhasználásra magamnak keresnék, biztosan egy használt, (Nexus) agyáltós trekking kerékpárt keresnék, alu vázzal. Ezek minimális szervízigényű darabok, mondhatjuk hogy örök élet és egy nap. Muteromnak pont ilyen távolság napi megtételére kerestünk, és ő teljesen elégedett vele.

    #163319 Poplacsek: Egy barátom egy acél vázra épített Alfine agyváltós szíjhajtásos géppel futárkodik. Már valami 15 ezer km körül jár vele, és lényegi kopás nem látszik, ha sáros csak bő vízzel lemossa, és az eső vagy víz nem árt neki. Szerintem az egyik legjobb döntés.

    #163325 Teasüti: Azt hiszem autóknál is 2-4 év az előírt csereperiódus. Mi az épp 5 éves autónkban cseréltünk, mert nem tudni előtte mikor volt. Az már csak hab a tortánt hogy a fékolajba került szennyeződések az ABS jeladótömböt hamar kinyírják. Illetve épp pár hete a robogóban is, és lényegesen jobb lett a fékhatás, pedig még betétet sem cseréltem. A Shimano tárcsafékek nagy része, középkategóriától egy újjal használható. Nem is nagyon nézek más márkájú fékeket, ezek beváltak, minden van hozzá, és az ásványi olaj is egy hűlyebiztos cucc. Bár még az acél SS-emen is M6000, a karbonyon meg M8000 van, de ezek mint a horgony, és 160-as tárcsától nem kell nagyobb a 75kg-omhoz.

    "A pokol nem hely, hanem állapot"

Új hozzászólás Aktív témák