Hirdetés

Új hozzászólás Aktív témák

  • ZolkoW

    őstag

    válasz f4lcon #146021 üzenetére

    Én a hátsó sornál nem tudok N-W kialakításról, pedig két különböző SRAM sorom is van, meg egy Sunrace (mindegyik 11 sebis). Nem ez az, amit aztán egyből el is hagytak?
    (kép alapján is úgy látom, hogy mindegyik "narrow", csak van néhány, ami mégkeskenyebb, váltáskönnyítő kialakítással). Ettől függetlenül még a Sunrace sem ejtette le a láncot a 42T-ről hátrafelé tekerve. Amúgy tudom, miről beszélsz, videóban láttam már ilyen leesést.

    Gripshiftnél a legkomolyabb ellenérvem talán, hogy odalenne a jó kis szilikonhab markolatom :) Megfogdostam egy ESI Chunkyt (egalábbis azt hiszem, Chunky volt), és az sokkal keményebb, mint a kínaiak, amik vannak, én mindegyikkel ellennék, de a kemény gumistól már menekülök.

    (#146029) FireKeeper : most kiszámoltam, ez 4,46 és 4,36 átfogás, a 4,2-höz képest max 6% nyereség... 10% miatt már cseréltem lánctányért, de ezt nem érzem akkora megfejtésnek, hogy az egyik ideális lehessen, míg a másik nem az, főleg figyelembe véve az első váltóval járó csomó kellemetlenséget.
    Egyébként érdekes módon a gravelnél jutna előbb eszembe az 1x12-re váltás, pont, mert változatosabb viszonyok között lehet/ akarnám használni. Azzal aszfalton is akarok haladni, de nehéz emelkedőn is fel akarok menni, viszont kevésbé van veszélyben a hosszú váltókanál, és kevesebb sarat is kap.

    Deepspace: láttam tegnap, 200 a vázszett... Hát igen, ennyiért már nagyon elkötelezett acél hívőnek kell lenni, pedig tetszetősnek tetszetős.

    G@ben: írtam tegnap, szerintem a konkrét tengelyhossz a másik, ami gyorszárasnál elég elterjedt, mindenesetre egyezik vele :) . 135 + oldalanként 5 mm.

    Basszusműhely helyett: https://www.facebook.com/profile.php?id=61555669762786

Új hozzászólás Aktív témák