- Beszáll a kézikonzolok világába a PC-s házairól elhíresült az Antec
- Olcsó és visszafogottan elegáns kompakt AIO jön az ID-Cooling berkeiből
- Q, mint Quiet: új változat született a Chieftec Apexből
- Megérkezett a legújabb és eddigi legátfogóbb 3DMark teszt
- Szinte bankkkártya méretű a LattePanda x86-os SBC-je
- Internet Rádió építése (hardver), és programozása
- Milyen billentyűzetet vegyek?
- SSD kibeszélő
- NVIDIA GeForce RTX 4080 /4080S / 4090 (AD103 / 102)
- AMD K6-III, és minden ami RETRO - Oldschool tuning
- Rárepültek a gyártók a Snapdragon X-re
- Gigabyte alaplap topik
- AMD Navi Radeon™ RX 6xxx sorozat
- Azonnali VGA-s kérdések órája
- Audiokultúra - Hi-Fi-ről hifisen
Hirdetés
-
Olcsó és visszafogottan elegáns kompakt AIO jön az ID-Cooling berkeiből
ph Az előzetes tesztek alapján korrektül teljesítő modellnek nem kenyere a cicoma, és akár titkos favorit is válhat belőle a kategóriájában.
-
Broken Roads teszt
gp Azt, hogy mi történt az atomháborút követően Amerikában, jól ismerjük a Falloutokból. A Broken Roads e történetet ausztrál szempontból meséli el – igencsak hasonló eszközökkel.
-
Prémium külsőt kaphat a Motorola Moto G85 5G
ma A 300 eurós ár mellé kifejezetten igényes megjelenés társulhat.
-
PROHARDVER!
Vásárlási segédlet - Karbantartás - Egyéb hasznos dolgok
Mielőtt kérdeznél olvasd el a téma összefoglalót, vagy használd a keresőt
Új hozzászólás Aktív témák
-
ZolkoW
őstag
válasz f4lcon #146021 üzenetére
Én a hátsó sornál nem tudok N-W kialakításról, pedig két különböző SRAM sorom is van, meg egy Sunrace (mindegyik 11 sebis). Nem ez az, amit aztán egyből el is hagytak?
(kép alapján is úgy látom, hogy mindegyik "narrow", csak van néhány, ami mégkeskenyebb, váltáskönnyítő kialakítással). Ettől függetlenül még a Sunrace sem ejtette le a láncot a 42T-ről hátrafelé tekerve. Amúgy tudom, miről beszélsz, videóban láttam már ilyen leesést.Gripshiftnél a legkomolyabb ellenérvem talán, hogy odalenne a jó kis szilikonhab markolatom Megfogdostam egy ESI Chunkyt (egalábbis azt hiszem, Chunky volt), és az sokkal keményebb, mint a kínaiak, amik vannak, én mindegyikkel ellennék, de a kemény gumistól már menekülök.
(#146029) FireKeeper : most kiszámoltam, ez 4,46 és 4,36 átfogás, a 4,2-höz képest max 6% nyereség... 10% miatt már cseréltem lánctányért, de ezt nem érzem akkora megfejtésnek, hogy az egyik ideális lehessen, míg a másik nem az, főleg figyelembe véve az első váltóval járó csomó kellemetlenséget.
Egyébként érdekes módon a gravelnél jutna előbb eszembe az 1x12-re váltás, pont, mert változatosabb viszonyok között lehet/ akarnám használni. Azzal aszfalton is akarok haladni, de nehéz emelkedőn is fel akarok menni, viszont kevésbé van veszélyben a hosszú váltókanál, és kevesebb sarat is kap.Deepspace: láttam tegnap, 200 a vázszett... Hát igen, ennyiért már nagyon elkötelezett acél hívőnek kell lenni, pedig tetszetősnek tetszetős.
G@ben: írtam tegnap, szerintem a konkrét tengelyhossz a másik, ami gyorszárasnál elég elterjedt, mindenesetre egyezik vele . 135 + oldalanként 5 mm.
Basszusműhely helyett: https://www.facebook.com/profile.php?id=61555669762786
Új hozzászólás Aktív témák
Állásajánlatok
Cég: Ozeki Kft.
Város: Debrecen
Cég: Ozeki Kft.
Város: Debrecen