- HiFi műszaki szemmel - sztereó hangrendszerek
- AMD K6-III, és minden ami RETRO - Oldschool tuning
- Milyen videókártyát?
- Vezetékes FEJhallgatók
- Hővezető paszták
- OLED TV topic
- Házimozi belépő szinten
- AMD Ryzen 9 / 7 / 5 / 3 5***(X) "Zen 3" (AM4)
- AMD Ryzen 9 / 7 / 5 7***(X) "Zen 4" (AM5)
- Vezetékes FÜLhallgatók
Hirdetés
-
Huawei Watch Fit 3 - zöldalma
ma Megnéztük, hogy tényleg okosóra lett-e a Huawei fitnesz karperecéből.
-
AMD Radeon undervolt/overclock
lo Minden egy hideg, téli estén kezdődött, mikor rájöttem, hogy már kicsit kevés az RTX2060...
-
Négy játékkal is szemez az új Arc meghajtó
ph A 31.0.101.5522-es, WHQL aláírással rendelkező csomag egy hibát is javít
-
PROHARDVER!
Vásárlási segédlet - Karbantartás - Egyéb hasznos dolgok
Mielőtt kérdeznél olvasd el a téma összefoglalót, vagy használd a keresőt
Új hozzászólás Aktív témák
-
Fall-N
veterán
válasz samujózsi #146347 üzenetére
Erről az jut eszembe, amikor Somatom írta a napokban, hogy nincs a Google Térképben Magyarországon bringás navigáció. Sajnos pont ezért, mert itthon nincsenek normális, összefüggő biciklis utak. Így sokra sajnos nem mennénk vele. Sajnos a biciklisek forgalma sem megoldott, mint más nyugati országban. Az etalon viszont Amszterdam lenne, ahol külön biciklis utak vannak, rendesen lámpával. Mondjuk ott rengeteg biciklis van és nem státusz szimbólum az autó, mint nálunk és ezzel együtt nem lenézett dolog a biciklizés.
[ Szerkesztve ]
-
Fall-N
veterán
válasz X Factor #146353 üzenetére
Sajnos itthon ez egy elfeledett dolog, mert az utak is sok helyen siralmas állapotban vannak, így sosem lesz prioritás egy normális biciklis úthálózat. Mutatóban szoktak vidéken is pár km-t építeni uniós pénzből, hogy lehessen miből mutyizni. Persze Pesten meg lehet remény egyszer a fejlesztésre, mert ez is lehet motiváció a szavazásra.
Itt Baján most két darab szökőkút épül, de a legtöbb út katasztrófa amilyen állapotban van. Bicikli utacskák vannak a forgalmasabb részeken, de nem összefüggőek. Szóval itt sem az utak a prioritások sajnos. Máshol sem jobb gondolom a helyzet.
[ Szerkesztve ]
-
HollyBoni
veterán
válasz Fall-N #146351 üzenetére
Nem tudom hogy fogunk e ott tartani valaha mint Hollandia... Kb. fel kéne bontani az összes utat és újraépíteni őket. A tesóm ott él, én is tekertem ott párszor. Amsterdam meg Hága megvolt. De ami nekem leginkább tetszett mikor elmentünk egy nagyobb körre, és még a kis faluk között a "semmi közepén" is végig ment a perfekt minőségű bicikliút. Összehasonlíthatalan Magyarországgal, teljesen más világ.
Mondjuk ott meg hegyek nincsenek, az picit unalmas.
[ Szerkesztve ]
-
nagyúr
-
HollyBoni
veterán
válasz Napfénysüti #146358 üzenetére
Én szerintem inkább visszatérek megint montira, és lemegyek teljesen az aszfalt utakról. Amerre én lakok kb. fél óra kijutni olyan helyre ami nyugis (persze ez oda vissza már egy órát jelent), de már kezdem nagyon nem bírni hogy addig is előzgetnek a kamionok 5 centi helyet hagyva.
-
Somatom
veterán
válasz samujózsi #146360 üzenetére
Egy bringás videóban mutatták a Bringamánia appot. A McDonald's fejleszti. Ügyes marketing húzás. Telepítettem, de még nem teszteltem.
[ Szerkesztve ]
Samsung XCover 6 pro, Tab S7+ 5G
-
planbmokus
senior tag
válasz Hasaggymeg #146350 üzenetére
MAVIC. Rendszert terveznek, brutálisan merev szerkezet, eszméletlen erő-átadási aránya van. UST-s felnik, szuper csapágyak, szuper szabadonfutó. 4 éve használom az egy kategóriával lejjebb lévő szettet (Crossone), életem legjobb kerékszettje. A következő nekem is Crossmax lesz.
"Minden állat egyenlő, de egyes állatok egyenlőbbek a többinél." (George Orwell - Állatfarm)
-
cdl
senior tag
válasz Toobee #146274 üzenetére
'A szél az egyedül edző bringás legjobb barátja."
Tavaly nehezen emeltem be, hogy annyira visszafog.
Az éven már egyszerűen elfogadom. Debrecen környékén nem tudok szinteket menni, így a szél a legjobb partner a fejlődésben. Ez a hely nagyon jó bringás szempontból. Nagyon sokan terepeznek is, sok az ebike. Aki Horvátországban nyaralna, ajánlom. -
Jester01
veterán
A szél az hülyeség. Ha edzeni akarsz, mehetsz gyorsabban és lesz nagyobb légellenállás. A szél viszont veszélyes és kiszámíthatalan ráadásul a KOMokat is meghamisítja. Jó, én is élvezem a viharos hátszelet ha úgy adódik De hogy be akar lökdösni a kocsik elé vagy hogy nem lehet kiszámítani mikorra érek egy csatlakozási ponthoz vagy ha a kör végén amikor már csak haza akarok érni akkor feltámad a szembeszél ... na ezek nem a barátaim.
Jester
-
-
samujózsi
tag
Volt egy szép, fehér Northwave mezem. Átgurultam a Margitsziget fellocsolt főútján. Itthon kimászok a bringás cuccból, tiszta pötty a mez háta. Sebaj, irány a mosógép. Kiveszem, pöttyös. Próbálom kézzel mosni, nem jön ki.
Ha van valakinek ötlete, hogy mit csináljak vele... klóros fehérítővel nem merem, mert attól is foltos lesz, csak másképp.Primadonnát felveszünk! https://youtu.be/9lETrcMJZJM
-
parkr
őstag
válasz Jester01 #146371 üzenetére
"(...) ráadásul a KOMokat is meghamisítja"
nem értem mi a probléma.
netán egy world tour versenyen is változatni kellene az irányt, ha éppen hátszelet kap a győzelemre esélyes versenyző?ennyi erővel éjszaka is csalás, ha szegmenst mész, mert többnyire nincs szél és forgalom sincs ami szintén kiszámíthatatlanul fel tud tartani
-
Jester01
veterán
válasz parkr #146375 üzenetére
Igen, sok minden "csalás", az is ha csapatban mész nem egyedül. Én csak azt mondtam a széllel mi a baj, nem azt, hogy a KOMokkal mi egyéb más baj van még
A témaindítóban említett saját fejlődést is nehéz megítélni ha egyszer ilyen egyszer meg olyan a szél.
Tour versenyen azért nagyjából azonosak a feltételek. TT versenyen mondjuk ki lehet ilyet fogni, a múltkor panaszkodott is valaki, hogy pechje volt.
Jester
-
benfolds
őstag
válasz Toobee #146259 üzenetére
másfél órás, erősen intenzív köröket szoktam menni hetente többször, főleg erdei aszfalton, szóval tolom neki izomból + biciklivel járok mindenhova. 2 hónapja elkezdtem mellé gyúrni is, bár sokkal erősebb lettem (lenyomok egyben 40 fekvőt - ha már a fekvő volt az eredeti viszonyítási alap), de nem mondanám, hogy olyan rettenetesen gyűlne rajtam az izomtömeg, ezért jutott eszembe, hogy talán a sok biciklivel cseszem el. nem fogom feladni a biciklit a gyúrás miatt, csak lehet másképp kellene csinálnom, hogy megmaradjon, amiért megdolgoztam (de lehet az egész izomvesztéses feltételezés hülyeség).
-
Jester01
veterán
válasz samujózsi #146378 üzenetére
Hát ja. Mondjuk síugrásban is megoldották, hogy kompenzálják a szelet illetve ha jól tudom atlétikában sem ismernek el rekordokat bizonyos szélsebesség felett. Persze ezek meg azért könnyebb esetek mivel nagyjából egy helyről van szó nem pedig több kilométeres távról.
[ Szerkesztve ]
Jester
-
benfolds
őstag
válasz Toobee #146380 üzenetére
nekem gyúrás előtt annyi volt a sok éves eredmény, hogy mindig megvolt a tónus a felsőtestemen is, tehát soha nem voltam löttyedt, de tömeg még a lábamra sem ment. amúgy lehet, hogy a kajálással is bajok voltak, sokszor elfelejtettem kajálni, most már tudatosabb vagyok ilyen szempontból is.
[ Szerkesztve ]
-
BigBlackDog
veterán
Egyre jobban tetszik ez a Merida. Valahogy ránézve, meg ráülve is nagynak érződik ezzel a nyeregmagassággal, de használva egyáltalán nem érzem hátrányát se felfelé, se lefelé, nagyon kezesen, stabilan viselkedik.
Szerencsére az elmúlt 4 napban sikerült már 3 napon is tekernünk egy-egy, egyre hosszabb kört. Ma már kifejezetten jól ment a dolog az első naphoz képest, szóval a remény megvan már a feljlődésre. Kérdés, hogy állóképesség fejlesztéshez mi lenne a célszerűbb "edzés"? A hosszabb, folyamatos, de kisebb terhelés, kevés meredek emelkedő, vagy inkább a meredek kaptatók maxon nyomva? A mai tevékenység kb. ez volt (MiFit app logja). Viszonylag sok pihenővel meg volt szakítva, de egy-két helyen próbáltam beleadni mindent, amit éppen tudtam.
Illetve milyen tracking appot javasoltok? A pulzusszámra nem annyira vagyok kíváncsi (arra jó a mostani MiFites megoldás is), inkább a megtett távolság, sebesség, szintkülönbség és útvonal érdekelne.
[ Szerkesztve ]
-
zsocy
őstag
válasz BigBlackDog #146382 üzenetére
Tracking app az csakis a Strava, itt el sem hisszük hogy bringázol ha nincs fent Straván
Hasaggymegnek sem hiszünk el semmit -
Hasaggymeg
Topikgazda
válasz zsocy #146383 üzenetére
Planbmókus... Ez is hasonló és olcsóbb is.[link]
BigBlackDog...szép bringa,jó hallani,hogy beváltja a hozzá fűzött reményeidet.
[ Szerkesztve ]
"Végy egy kerékpárt,nem fogod megbánni...feltéve ha életben maradsz."Samuel Langhorne Clemens link: https://cdn.rios.hu/dl/upc/2024-02/02/91209_d2j2gi0v6zwls7lx_1000006503.jpg
-
Hasaggymeg
Topikgazda
Planbmókus...ja,de nem drágább,elnéztem. ...amúgy ha átalakítóval használom akkor nem is kell az átütő tengely,igaz?Csak mert azt nem adnak,és számolom,hogy új féktárcsákkal és gyorsszárakkal is 300 alatt maradnék. Gondolom a tyúkbeles téjp jó gumival is,így az sem kellene mert adnak.
[ Szerkesztve ]
"Végy egy kerékpárt,nem fogod megbánni...feltéve ha életben maradsz."Samuel Langhorne Clemens link: https://cdn.rios.hu/dl/upc/2024-02/02/91209_d2j2gi0v6zwls7lx_1000006503.jpg
-
nmate91
tag
Aki új bringát akar venni, annak érdemes körbenézni a biciklikk él, van 1-2 darab learazva. Pl. Kellys Arc 50 csak 270, 105-os váltószettel (igaz alu váz, ill. mechas tárcsafekes, de az fejleszthető a jövőben és aki ragaszkodik az ujhoz annak ez most kedvező)
-
nrg.960
tag
válasz Hasaggymeg #146317 üzenetére
Használtban nem gondolkodsz? Ennyiért már elég jó cuccok vannak, mondjuk egy ZTR Crest, és társai.
Nem vagyok a szavak embere..
-
pippo76
tag
válasz samujózsi #146374 üzenetére
Vegyel Ultra derm keztisztitot ( klasszik kor alaku, zold szinu.[link] ) Nem bantja az elemi szalakat es nem okoz foltosodast sem. Amennyiben szukseges akkor kisse dorzsold bele a foltos helyekre es hagyd nehany percet allni majd finom korkoros mozdulatokkal mossad es ne gyorsan es erosen. Remelem tudtam segiteni.
-
sebgutkopf
őstag
válasz Wombath #146346 üzenetére
Keresgettem róla infókat. A 4 külön betétes megoldás érdekes, de ez inkább csak kuriózum mint probléma. Az első beüzemelés viszont macerásnak tűnik lévén nincs külön első és hátsó verzió és mind 220 cm kábellel jön, tehát mindenhol sokat kell belőle vágni/vágatni és szerelni, ami macera. Egyébként teljesítményben tényleg jónak tűnik.
Még jó, hogy nem vagyok azonnali döntéskényszerben, majd a szezon végén fogok csak szerelni, addig kell eldöntenem hogyan tovább. -
Hasaggymeg
Topikgazda
válasz nrg.960 #146388 üzenetére
Fene tudja,így is elég macera még kiválasztani is mi legyen,hát még utána járni,megnézni az eladónál stb.stb.
"Végy egy kerékpárt,nem fogod megbánni...feltéve ha életben maradsz."Samuel Langhorne Clemens link: https://cdn.rios.hu/dl/upc/2024-02/02/91209_d2j2gi0v6zwls7lx_1000006503.jpg
-
-
sebgutkopf
őstag
Jártatok mostanában a Szabadság hídon? Nem kerül ott ki az autó senkit, szépen állnak és araszolnak mindkét irányba hosszú perceken át. Autók között nincs az a bringás aki nekiáll ott ácsorogva beszipogni a kipufogógázokat, vagy a sínen kerüli ki az autókat, vagy megy a járdára és szépen átgurul.
Ellenben a jó kérdés az, amikor az autók végre haladnak és a bringa akar előzni. Akkor azt merről teszi? Ha jobbról "szabálytalanul", akkor ott nem is biztos, hogy látja az autó így biztosan nem hagy neki elég helyet ráadásul a bringás ment oda önként nem az autós kezdett kikerülésbe. A sín felé kerülheti ki a bringás az autókat és akkor lényegében ott is fog ragadni a híd végéig (ma reggel is ezt láttam).
Egymás testi épsége és az autós - biciklis konfliktusok megelőzése érdekében nem kéne ilyen tanácsokat adni, amiben sz@runk nagy ívben mindenki másra és elbújunk egy szabály mögé. Az élhetőségnek és egymásra figyelésnek kéne inkább fókuszban lennie.
-
sebgutkopf
őstag
válasz dugo_ #146356 üzenetére
Most tényleg beleállsz ilyen viták elmélyítésébe? Akár mennyire is szeretnél oktatni abból nem vonja le a másik azt a következtetést, hogy ő volt a hibás és többet ilyet ne csináljon (még akkor se ha az erkölcsi fölényt magadnál érzed), ellenben az lesz a következtetés, hogy a bringások agresszív parasztok és élből utálni fog minket.
Kinek van igaza? Sokra mész az igazaddal, ha a kerék alatt végzed.A kiabálás, anyázás, letörögetés sose megoldás! Vissza kell fogni az indulatokat.
-
nmate91
tag
válasz sebgutkopf #146393 üzenetére
Amikor nincs forgalom, az úton megyek. Pl. este 8-9 után. Napközben ha neadjisten arra kell mennem, akkor gyalogosok között lassan elszüttyögök, udvariasan megkérve (nem lecsengetve paraszt módon), hogy engedjenek el.
De ha nem ad pluszba nagy távolságot és tehetem, akkor a Rákóczi hídon kelek át. Csak a Pesti oldalon a Petőfi hídtól ne lenne az a fos térköves út.
-
dunkel
őstag
válasz Hasaggymeg #146391 üzenetére
Sztem amit kinéztél jó kerék lehet. Ithon sokan fűznek DT vagy Sapim küllőkkel, a 350-es agy is nagyon jó. Montis kerék okán egy ratchet updrade-t még hozzászámolnék.
-
őstag
válasz sebgutkopf #146339 üzenetére
azért óvatosan a Magurával, sok a vándorló nyomáspont, meg az 5 év garancia ellenére folyó olaj...
“The trouble with the world is that the stupid are cocksure and the intelligent are full of doubt.” - Bertrand Russell
Új hozzászólás Aktív témák
- Anime filmek és sorozatok
- PlayStation 4
- HiFi műszaki szemmel - sztereó hangrendszerek
- AMD K6-III, és minden ami RETRO - Oldschool tuning
- Elcsípte a Huawei kameratelefonja az első helyet
- Autós topik
- Kerékpárosok, bringások ide!
- Milyen videókártyát?
- Elden Ring
- A tüntetések ellenére is bővítheti német gyárát a Tesla
- További aktív témák...
Állásajánlatok
Cég: Ozeki Kft.
Város: Debrecen
Cég: Ozeki Kft.
Város: Debrecen