- Computex 2024: ASRock minden mennyiségben
- TCL LCD és LED TV-k
- AMD Ryzen 9 / 7 / 5 7***(X) "Zen 4" (AM5)
- Computex 2024: bemutatkozott a Biostar alaplapok AMD-s zászlóshajója
- Milyen asztali (teljes vagy fél-) gépet vegyek?
- 3D nyomtatás
- NVIDIA GeForce RTX 4060 / 4070 S/Ti/TiS (AD104/103)
- ThinkPad (NEM IdeaPad)
- Hobby elektronika
- Mini-ITX
Hirdetés
-
Computex 2024: Léggel, vízzel – egy MSI VGA mindenek felett
ph Élőben is brutális a Fuzion hűtése, ami két verzióban, egy RTX 4090 és egy RTX 4080 Super kártyán is feltűnik.
-
Előbb csúcstábla aztán topmobil jöhet a OnePlustól
ma Középpontban a Snapdragon elit teljesítménye.
-
Előzetes élménybeszámolókon az Elden Ring: Shadow of the Erdtree
gp A DLC alig két hét múlva végre elérhető lesz PC-n és konzolokon is.
Új hozzászólás Aktív témák
-
Jahno
őstag
válasz Sipi- #135748 üzenetére
Még én is pislogok, oszt persze, hogy fotós projekt-féle. Viszont valamilyen szinten elvárják az integrálódást ahogy zetor emlegette "ha olyan a buli". Valahol meg is értem, hogy reklámozni kellene a helyet és nem is biztos, hogy telefonos képekkel, de mellé ellenőrzött körülmények közt és visszaélés se nagyon legyen. Mert alapban tilos fotózni.
Van civileknek is est, ahol "ismerkedés a hellyel" opció lesz, meg kiscsoportos félrevonulás sincs csak ilyen beöltözős zenés móka. Hát, van ilyen is na meg lassan vége a tejút szezonnak, attól még ha már éjszaka, akkor inkább maradnék a kütyüs buliknál meg csillagoknál fákkal Abból nagy baj nem lehet.
Mutattak pár szolídabb képet (ezek nyilvánosak), hogy mégis milyen a hely és eddig úgy voltam vele, hogy bírok én szocializálódni mindenféle arcok közt, csak ezt most nehéz elméletben átgondolni. Esetleg polgárpukkasztó pánknak képzelem magam, az még menne...
Hétvégén megnézem a képeket és olvasok némi dokumentációt, aztán kialakul a történet mert egy átlagos kötözős buliba sem biztos, hogy beesnék még így pálya szélén vendégnek sem. Esküvőn kívül eddig csak egyetlen bulira vettem fel a kért ruházatot, aztán lehet benézek és minden szombat este ott fogok arcon pörögni egy rózsaszín tűsarkúplatformcipellőben, mert kihozták belőlem a mindenféle rejtett énemet -
-
Samott
addikt
(There is always a last time for everything.) Overhead, without any fuss, the stars were going out.
-
-NoVa-
addikt
Earbud review esszencia:
Hosszabbról majd linkelek videókat, ha elkészülnek.
Az asztalomon meg itt áll másfél tucat driver, meg a körítés, de majd akkor forrasztom, ha már stabil lesz a kezem meg az agyam a kórházi időszak után, arra rá kell pihenni. -
Jahno
őstag
Álláshirdetésben megütötte a szemem : "Érdeklődés a fémorganikus vegyületek szintézise iránt 2-300 kg méretig is."
Ezek szerint a T1000 már kifutott modell
-
A. Crowley
csendes tag
Megy most a napelemes balhé.
Kérdésem: a megkötött szerződésekben benne van, hogy a szolgáltató módosíthatja a feltételeket? -
vkp
aktív tag
válasz A. Crowley #135765 üzenetére
Magyarországon? Azt csinálnak amit akarnak... Max felmondja a szerződést, a betápodat levágja, bedobja az udvarba, aztán perelheted és 3-10 év múlva lesz is újra villanyod. Már ha kifizeted az új mérőhely kialakítását ami addigra lesz vagy 2 milla...
-
Phülöp
addikt
válasz A. Crowley #135765 üzenetére
ha a kérdésed alapja a szaldós kavarás, akkor az nem a szolgáltató f.szsága: kormányrendelet van róla
a szolgáltató persze dörzsöli a markát, hisz állami szinten kapott zöld utat a kizsákmányoláshozA Bretagne-félsziget meredek ormai alatt Otthont találnak kóbor csikóhalak. /Mesterem
-
Samott
addikt
válasz A. Crowley #135765 üzenetére
Te nem itt elsz? Mar az is "Meszaros Lorinc"-e, szoval azt csinal amit akar. Akar visszamenoleges hatallyal is. Jogallam, mi?
(There is always a last time for everything.) Overhead, without any fuss, the stars were going out.
-
Phülöp
addikt
válasz Samott #135768 üzenetére
meg van az a néhány ezer háztartás (tippeltem a nagyságrendet), akik állami támogatásból húzták fel a napelemes rendszert, nekik nem kellett a "saját pénzuket beáldozni"
én mondjuk pont nem tudok egyről se (talán Bujdy anyja - valami rémlik, hogy volt ilyesmiről szó)A Bretagne-félsziget meredek ormai alatt Otthont találnak kóbor csikóhalak. /Mesterem
-
Samott
addikt
válasz Phülöp #135769 üzenetére
Meg tavaly is az volt a deal, ha valaki a sajat penzet teszi bele, az marad 10 evig a regi feltetelek mellett. Atbsz.tak egy csomo embert. Ahhoz ertenek. A tobbieknek mar lutri violt hogy mi lesz.
[ Szerkesztve ]
(There is always a last time for everything.) Overhead, without any fuss, the stars were going out.
-
zetor2000
senior tag
válasz Samott #135770 üzenetére
Ismerrősöm volt így tavaly. Végig nyávogta az év második felét, hogy jajj, a napelem, csak be tudjam adni, csak kapják meg csakez-csakaz... aztán év elején hívta a szolgáltatót, hogy akkor urasan, éves szaldó...
Erre lófsz.
Kábé 4-6 millere áll benne, hogy akkor villanyszámla nincs, fűtés-melegvíz ingyen... és még majdnem vett villanyautót is, hogy a "maradékot" is legyen értelme valamire felhasználni.
Mondjuk "megérte" neki, most van új földelése, meg szabványos villanyóra szekrényben oda-vissza mérő óra is. éljen.Ez a dal a lelkünk közötti híd kövei között a malter közötti szeretetet átitató áldás közötti békesség.
-
Sipi-
tag
Ma megjártuk a Familyparkot. Az a tervünk, hogy hétköznap kevesen lesznek, nem jött be. Mindenhol nagyon sokat kellett várni, de jó volt így is Jövőre viszont június közepén, hétköznap megyünk (mint tavaly), akkor még suli van Ausztriában, kevesebben vannak (tavaly így voltunk, szinte sehol sem kellett várni).
2x250 km-t vezettem, Ceed ilyen távra is kényelmes. Sávtartó autóúton jól tette a dolgát, de többször csipogott, hogy fogjam a kormányt, pedig fogtam rendesen. Reggel M1 teli volt egymást előzgető kamionokkal (ez nem tilos egyébként?). M85/M86 szinte kihalt, nagyon nyugisan lehetett rajta menni.https://www.ferfiakonyhaban.hu
-
hobizoli
nagyúr
válasz Sipi- #135774 üzenetére
Temesváron voltunk mi is szerdan delutan a Amazonia Aquapark-ban, a Googlemaps kepei szerint tavaly meg epites alatt volt
vannak csuzdak is, de nem tul nagyok, meg az az ujpesti Aquaworld siman megeszi reggeliretöbb drón kell ;P
-
zetor2000
senior tag
válasz Sipi- #135774 üzenetére
Az M1 mindig tele szokott lenni kamionnal, akármelyik irányt nézzük.
Előzniük szerintem nem nagyon illdomos, de hát na. A legjobb, amikor megy ~95-el az egyik, és 96al előzi a másik, fél évig, és az előzött g*ci és gyorsít kicsit, nehogy beférjen a másik elé. Te meg még sokan mások meg szopolnak mögötte.Ez a dal a lelkünk közötti híd kövei között a malter közötti szeretetet átitató áldás közötti békesség.
-
Bujdy81
csendes tag
-
-
A. Crowley
csendes tag
-
-
Samott
addikt
válasz eattila #135784 üzenetére
Pont hogy nem fejlesztettek, sot a karbantartas is elmaradt. Rezsicsokkentes, ki kellett eheztetni a szolgaltatokat, hogy a tulajdonosaik szarert-hugyert eladjak az allamnak/allam kozeli oligarchanak a cegeket. Ha nincs haszon, akkor nincs mibol fenntartani, fejleszteni sem.
(There is always a last time for everything.) Overhead, without any fuss, the stars were going out.
-
-NoVa-
addikt
válasz A. Crowley #135782 üzenetére
"Lángol már a Parlament?"
Ma sem gyújtottam fel, bár fene tudja. Szép épület, anno Freddy Mercury is meg akarta venni nyaralónak poénból, én inkább mindenféle fontosember és családtagjai értekeltségi dolgait piszkálnám, amiért nem olyan kár. De azokat sem gyújtottam fel ma sem, elnézést, az én hibám. Is.
-
npera
újonc
válasz Bujdy81 #135778 üzenetére
Amikor M1-en mentem idén nyáron, akkor ez annyira nem hatotta meg őket...
Valami gyötrelmesen destruktív közlekedési körülményeket alkotnak a következő attribútumok kombinálásával:
- türelmetlenség
- kivagyiság
- szűklátókörűség
- önzés
- zéró empátia
- limitált vezetési tudás
- végtelen agresszió
- kábé nulla situational awarenessKis odafigyeléssel, empátiával és rugalmassággal sokkal jobb tényleges áteresztőképessége lenne az útnak, jóval kevesebb stressz és veszélyforrás. Alacsonyabb fogyasztás és kopás, kisebb zaj... lehet sorolni.
Az ultimatív élmény mégis az volt, amikor utánfutóval mentem szabályosan 80-al Horvátország felé és a drága kamionosok gyakorlatilag meg akartak ölni. Bejön mögém egy méterre, tol, majd úgy előz le, hogy rám is húzza a pótkocsit. Esetleg mindezt kürtölve. Egy idő után mentem 90-el, hogy ne toljanak le.
Közlekedési kultúra? Not so much.
-
Jahno
őstag
válasz eattila #135784 üzenetére
Úgysem fogjuk megtudni és határozni, hogy mi a minimum is mit kellett volna csinálni de a trafókat úgy szórták kifelé és bővítették folyamatosan, mint ha muszáj lenne. Írtam is, hogy falum környékén folyton ezért rinyáltak, mert legyen már bővítés és ne legyen áramszünet :-D
Közben a napelemes izék miatt két marokkal szórják az akkus tárolókat, aztán értem, hogy van bevétel meg sok pénz, de ezek azért csak úgy darabonként 1-2 milliárdos beruházások, azt is ki kell találni, megszögelni, kifizetni. Az újabbakat látva megnyugtatóbb, hogy a D-link feliratok helyett Hita és ABB cuccokat látok benne, de legalább falun kívül van mindegyik, ha nagyot pukkan :-D
-
-NoVa-
addikt
válasz Samott #135785 üzenetére
Ok, de ez egy kimondott cél volt tizensok év óta (hazai zsebben marad a pénz, nem viszik ki a Németek/Franciák/Olaszok/Szingalézek). Nagyjából elmondhatjuk, hogy elérték a célt, most jön a nirvána? Vagy inkompetens szervilis idióták iszonyat pazarlással égetik el a hatékonytól legtávolabb álló dolgokkal azt a pénzt, vagy inkább többet, amit nem visznek már ki, így senkié sem lesz? Bár közben azért itt-ott határon túl komoly ingatlantulajdonok kerülnek a kezükbe, meg mindenféle keleti, EU-n kívüli befektetésben áll sokminden, aztán karbantartásra már nem jut. Ezt akarták a szavazók így? Mert a Jahnoval felváltva etetett házi FB trollunk igen, az bármit megmagyaráz, és végtelenszer lehet bottal piszkálni, nem inog meg.
-
Bujdy81
csendes tag
válasz npera #135787 üzenetére
Mondjuk az a jármű, ami üzemszerűen nem megy legalább 90-nel, az baromi veszélyforrás az autópályán! Gondolom, azért mentél 80-nal, mert az a szabály. (vagy 70? Nem tudom pontosan) De hogy az egy faszság, hogy adminisztratíve engedve van 90-nél kisebb maximális sebességű jármű a magyar autópályákon! Ez IS azt mutatja, hogy a jogalkotók pont azzal nem foglalkoznak, amivel kellene...
-
npera
újonc
válasz Bujdy81 #135792 üzenetére
80-al mentem, mert az engedélyezett utánfutóval. Aztán kábé fél óra gyalázat után úgy gondoltam, hogy ez így nem éri meg és átmentem illegálba 90-95-re.
Megnéztem és környező országokban lehet menni 90-el utánfutóval, onnantól nem voltam illegál.
Értem én egyébként, hogy a túl lassú veszélyes, de amikor a szabályok gyakorlatilag élhetetlenek az általános populáció hozzáállása végett, akkor valami nagyon el van kalibrálva.
Azt sem értem, hogy ha mész 130-al szabályosan és egy üres résbe begyorsítva előzöl egy mondjuk 120-al haladót, akkor miért kell izomból belegyorsítani hátulról a seggedbe? Ha feltolom rövid időre 140-150-re óra szerint a kocsit, hogy ne tartsam fel a forgalmat picit sem és egyenletes tempóval haladó hátulról érkező elől ki tudnék húzódni. De ha látom a tükörben, hogy leül az Audi/BMW/Mercedes segge és úgy gyorsít a seggembe, hogy direkt előbb érjen oda, akkor az picit kontraproduktív. És nem 1x ment ez. És nem azért, mert minimális résekbe tolom be a talicskámat mindenkit feltartva. Hanem mert direkt áll a gázon a pógár, hogy megmutassa. Akkor sajnos nincs jó megoldás.
Ilyenkor mindig az jut eszembe, hogy milyen technikai tudása van ezeknek a sofőröknek? Mit tudna kezdeni egy váratlan szituációval kormány elrántása és egy túl késő és túl gyenge fékezésen túl? Mert az átlag tudása kábé itt áll meg. De úgy nyomja, mintha valami komolyabb versenylicensze vagy tesztpilóta képzése lenne.
-
Bujdy81
csendes tag
válasz npera #135795 üzenetére
"80-al mentem, mert az engedélyezett utánfutóval. Aztán kábé fél óra gyalázat után úgy gondoltam, hogy ez így nem éri meg és átmentem illegálba 90-95-re.
Megnéztem és környező országokban lehet menni 90-el utánfutóval, onnantól nem voltam illegál."Igen, a szabály a fos, nem benned volt a hiba...
-
Bujdy81
csendes tag
Más: Tesla ma árat csökkentett. Nem sokat, csak annyit, hogy aki tegnapp vett egy fullos Model X Plaidet, az ma ugyanannyi pénzből vehet egy fullos Model X Plaidet, egy sima 3-ast és a maradékból még nyaralni is tud kicsit...
Most 17 körül mennek a 7 személyes, 150k km körüli 6-7 éves, free SUC-os X-ek, kíváncsi leszek, ott is lesz-e 10-20% esés...
-
Samott
addikt
-
npera
újonc
válasz Jahno #135797 üzenetére
Beszéltem indus kollégával milyenek a kamionosok ott. Be vannak tépve, hogy bírják a megállás nélküli munkát. És téglát raknak a pedálra, mert nincs a lábuk a pedálon. Ha ütközés van, akkor a default reakció a tömeg részéről a lincselés, ezért olyankor beszaladnak a susnyásba és otthagynak mindent.
Új hozzászólás Aktív témák
- Ukrajnai háború
- Computex 2024: ASRock minden mennyiségben
- Sorozatok
- TCL LCD és LED TV-k
- Filmvilág
- Luck Dragon: Asszociációs játék. :)
- gban: Ingyen kellene, de tegnapra
- HÁZIMOZI / HIFI / TV beárazás
- AMD Ryzen 9 / 7 / 5 7***(X) "Zen 4" (AM5)
- Computex 2024: bemutatkozott a Biostar alaplapok AMD-s zászlóshajója
- További aktív témák...
- ASUS ROG STRIX RTX 3060 Ti OC LHR - eladó!
- iMac 2019 27" Retina 5K / i5 3 GHz / 32 GB DDR4 / 1 TB SSD / Radeon Pro 570X 4 GB
- AKCIÓZVA! HP EliteBook 850 G7 Fémházas Szuper Strapabíró Laptop 15,6" -65% i7-10610U 32/512 FHD HUN
- AKCIÓZVA! HP EliteBook 850 G7 Fémházas Szuper Strapabíró Laptop 15,6" -65% i7-10610U 16/512 FHD HUN
- Dell SE2216H 22" 1920x1080 Full HD LED Monitor
Állásajánlatok
Cég: Alpha Laptopszerviz Kft.
Város: Pécs
Cég: Ozeki Kft.
Város: Debrecen