Hirdetés
-
Egyedi megoldást kínál majd a CMF első készüléke
ma Az első előzetesben látott, csavarszerű képződmény a Nothing Lock, amivel különféle kiegészítőket lehet majd a készülékre applikálni.
-
Előzetes élménybeszámolókon az Elden Ring: Shadow of the Erdtree
gp A DLC alig két hét múlva végre elérhető lesz PC-n és konzolokon is.
-
Computex 2024: extravagáns üveg-alumínium házköltemény az In Wintől
ph A cég "lopakodó" alaplapokkal is kompatibilis, Signature sorozatú újdonságát szemügyre véve hirtelen azt sem tudjuk, hogy merre van az eleje és a hátulja.
Új hozzászólás Aktív témák
-
zetor2000
senior tag
válasz Jahno #134699 üzenetére
Én múltkor az egyik rolleresre regeltem... TIER. Ott véletlen nyomtam egy társasutat, mert feldobott valamit, hogy szkenneljek sofőrt... megtettem, de nem kellett volna. Így lett dupla pénzes út. Most erre fel meg kaptam valami ingyen utazásra kupont.
Maga a roller faszább, mint a Lime. Szélesebb valahogy a trepni, meg talán kicsit hosszabb is.
Ja, koncert után nem akartam annyit gyalogolni, ~1km volt az út.Ez a dal a lelkünk közötti híd kövei között a malter közötti szeretetet átitató áldás közötti békesség.
-
Jahno
őstag
válasz Samott #134691 üzenetére
Attól függ melyik korszak. Járnak most is, nem is irigylem Őket. Van rá egy söröm, hogy ma is tuti volt műszaki hiba Rákoson, VÁc/Pilis/Egom felé menet.
Még néhány sört a monori vonalra, reggeli vagy most az esti munkásjáratra, bár ilyennel látatlanban csak kicsiben merek játszani :-D De fel merek tenni egy egész pakk sört járat lerohadásra pótlóbuszos őskáoszra valami átlagos viszonylatra. Egye fene ha helyszínelnek akkor az nem ér és hetek óta megy a szopás Szlovénia felől, azt sem követem kinek a hibája, ha az késett megint 6 órát akkor annál is lemondok a sörömről. Az a baj, hogy lassan egy átlag angol fogadóiroda sem merne ezekre mondani semmit, mert már a lerohadás lesz a menetrendszerű. De minnyá belesek a MÁVinfüra, hogy hol tart a rulettkerekem, max. bukok pár sört
-
Jahno
őstag
válasz Samott #134703 üzenetére
Ja, vagy lassan mondhatjuk, hogy működésképtelen. Ellenőriztem a rulettkereket:
Rákos napi pipa, műszaki okok:
Monor pipa:
Ez rendesen késik:
Kényelmetlen ja, nézzem bármit az ember, vagy viselje el naponta. De idézhetem a teljes napot, ma elég jól tejesített 40-50 perces késésekkel meg lerohadós opciókkal is. Összesíteni kellene naponta aztán év végén kijön egy nagy semmit, majd kényelmesen hátradőlsz a székedben, mondod a napi nagy igazságokat, oszt átlag pógár meg nem heti 15-15 órát utazik, hanem ezen felül még simán benyel napi +2 órát csak késéssel meg logisztikával és ez jó?
-
npera
újonc
Phülöp, reklamáció történt
Customer complained the hole was the wrong size and sent a photo to prove it.
(kép látszik?)
-
Jahno
őstag
válasz npera #134701 üzenetére
Haver igazodott hozzám. Duna Toronyból a III. kerület felé jártam ki hozzá dolgozóba (az is pont szopó volt tömegközzel és relatív hosszú idő) most Délihez egész jó ez a Törökbálint. Volt egy köztes Budaörs, az sem volt vészes. De Csepel közepéről is éppen csak 20+ perc, szóval jók vagyunk.
Fotós haver lóg ki a sorból a VII. kerület közepén, többiek szomszéd kerületben vannak. az megint jó táv, múltkor úgy volt, hogy iszunk egy sört is, de odavissza 3 óra busszal. Kocsival odavissza kb. 25 perc, ha nem pofázunk, de tudom, én anyámat mert nem elég drága és nincs direkt ellehetetlenítve, hogy buszozzak a világba. Lehet egyszer erős leszek kipróbálom gyalog, mert gyanítom annyi idő, mint tömegközzel :-O
-
hobizoli
nagyúr
válasz Samott #134703 üzenetére
es tegyuk fel, mi lesz ha nem engedhetik meg maguknak?
akkor BKV kirant a seggebol 20-30%-l tobb jarmuvet, hogy kiszolgalja a hirtelen megjelent igenyeket?
igy sem birjak
vagy 1-s meg a 4-6-s vili nem 3 percenkent fog jarni csucsban, hanem 2?hagyjad mar ezt, te sem hiszed el, hogy ez tortenne
amire egy ilyen jarmuallomany rendelos projekt atfut az 3-4 ev
azaz ha most berendelnek ehhez a technikat 2025-6-nal elobb meg se jonne az elso szallitmany sem belole, amire vegig porog az a batch, az meg onnantol 2 ev, azaz 2028-291200 busza van a BKV-nak, hogy legyen tobb kapcitasuk kene lennie 1500-1600-nak, es ilyen 10-20-30db-kat vesznek azt is a leselejtezettek helyett
igy mikorra lenne meg az 1500?meg villamosbol van 300+ db, abbol is kene legyen 400+ ehhez
abbol CAF ~6 ev gyartotta le azt a ~80 darabot ide, ami most Bp-n jar
amire meg 300+ db megcsinalanak ebbol a tipusbol, hogy logisztikailag konnyu legyen karbizni/szervizelni oket, eltelik 15+ ev
mi is lesz naptar addigra, ~2040?
es akkorra fog ott tartani a BKV kapacitasban hogy fel tudja venni azt a plusz utastomeget, amit egy nap alatt odarakna az elso bicajnáci
kozben egy metert nem fejleszettek sehol, es arra nem kell plusz semmi
tiltani az egybol menne, hiszen akar masnapra is megoldhato ejjel, fejleszteni meg evtizedek alatt se fognak ehheztipikus "óóóddmeg" szitu lenne
meg kitorlhetned a segged azzal, hogyha hirtelen 20-25%-l tobb utas allna megalloban es akkor kezdenek el megalmodni ra azt a megoldast, ami maaaaaajd kiszolgalja ezt az igenyt...nem azt, ami meg azota pluszban felmerulne, azt majd utana
aztan az elkovetkezo 8-10+ evben meg csak szopna mindenki a BKV-n is napi szinten ez miattpont ez a tervszeru koncepcio hianyzik az egesz mogul, mert csak ad-hoc jelleggel kapkodnak bele mindenbe
itt bevezettek ezt, jo mi is vezessuk be
ott azt, ok mi is
....es igy tovabb
aztan a vegen osszejon egy olyan ultimate-mega-giga-combo korlatozas ezekbol, ami sehol a vilagon mashol megkozelitoleg sem, es siman atesunk a lo tuloldalaraamikor meg arrol van szo, hogy az ehhez kello infrastrukturalis fejlesztesek... akkor ugy qssolnak ugyanezek, hogy a legy zummogeset is lehet hallani
meg beirsz egy ilyen keresztkerdest, es jon ra 20+ db vigyorgos smile a kiskancsoktol
ok pont leszarjak perpill, mert csak a sajat kis aktualis mikrovilagukbol indulnak ki
[ Szerkesztve ]
több drón kell ;P
-
zetor2000
senior tag
[ Szerkesztve ]
Ez a dal a lelkünk közötti híd kövei között a malter közötti szeretetet átitató áldás közötti békesség.
-
npera
újonc
válasz Jahno #134714 üzenetére
Mikor még az észak-nyugati gettóban laktam, akkor onnan kábé 11 perc volt kocsival a meló. Bringával odafelé egyszer megfutottam 9 perc alatt, hazafelé pedig 12 perc alatt. Tömegközlekedéssel kábé egy óra (késésektől függően alatta vagy felette), míg gyalog 37 (!) perc csak.
Mondjuk ez még nem Nyugat, mert az Helszinki
-
-NoVa-
addikt
válasz hobizoli #134715 üzenetére
Párhuzamos világban élsz. Olvass hosszú távú koncepciót, de nagyjából lekommunikálták ezt nyilatkozatokban is. Benne van a szétszórt üzleti városközpontok, kevesebb és rövidebb közlekedési igény, egyenletesebb elosztás, bringás közlekedők arányának a növelése, stb... És ez 2013-as Tarlós féle doksi, nem a kurrens csapaté, mert már akkor is tarthatatlan volt az, ami most is.
-
Jahno
őstag
-
Jahno
őstag
válasz -NoVa- #134719 üzenetére
Ja, rövidebb közlekedési igény nyilván lenne, max. nem adja ki :-) Teljesen mindegy mi a koncepció, de látszik is, hogy kb. addig jutunk, hogy lezárjuk a rakpartot, hogy az autók ne töltsenek annyi időt a belvárosban, cserébe mindenféle S kanyarokkal közlekedünk, még több időt töltve a belvárosban.
Mondjuk 7 év nem olyan sok idő, az ellenőrizhető, de majd gondolom az elcseszett szankciók és hasonlók előkerülnek az évértékelőn is és majd bedobnak minimum 3 bullshitet, hogy a mesterséges intelligencia segítségével szerették volna fenntarthatóvá és emberközpontúvá tenni a szignifikáns diverzitást. Esetleg semmi nem változik, de azt mondják, hogy megcsináltuk, fasza lett, mint ahogy hallottuk nem rég, hogy de hát több ezer mentőt vásároltak mert benne volt a hírekben is :-D A zöld területeket meg folyamatosan betonozzák és mindenfélét beépítenek, biztos ilyesmik vannak a tanulmányban?
Beleolvasnék, de nem fogom érteni, hogy mi a cél, van-e lehetőség a megvalósításra, akarnak-e egyáltalán foglalkozni vele, nekem miért lesz jó és konkrétabban mi változik. Tudom, jó levegő lesz és tiltsuk be :-D
-
-NoVa-
addikt
válasz npera #134718 üzenetére
Mikor Kerepesről jártam a Graphisoft parkba, BKV-val 1 óra 40 perc volt általában az út. Kocsival kb 45 perc volt akkoriban az Árpád hídon át. Bringával 35-40 perc volt az UVH miatt, 22 km, de ha sikerült valami gyorshajtó teher mögött stéherezni a Szentmihályin, akkor 27 perc volt a rekordom. És a vasúti hídon már hűtő üzemmódban gurultam, hogy ne csapzottan essek be.
Azóta eltelt közel 2 évtized, épült egy csomó bringaút, amivel kellemesebb környezetben lehet Csömör felől átgurulni a távot, nem a 3-as főúti dugósort kielőzve. Kb ugyanannyi táv, csak a biztonság nőtt. Kocsival lett M0, kb fél órásra csökkent az út, és nem kell bemenni a Hungáriára meg az Árpád hídra miatta a dugóba, tehermentesítette azt a részt.
A BKV nem változott, nem lett közvetlenebb útvonalú járat, csillagpontos továbbra is. És továbbra is 1 óra 45 percre tervez a Google rá.
Én a másik végén azóta eladtam a kerepesi házat, és 10 perces távról nem járok be dolgozni. Win-win. Fejlődik ez innen-onnan.
-
-NoVa-
addikt
válasz Jahno #134721 üzenetére
Fásítást azért látok, meg fakivágást is. Meg fakivágás után a kért pótlás elsikkasztását magáncélra is, de ahol fent nem bukik a rendszer, ott alatta is megindul az ügyesekedés szabadon. Lassan a sarki hamarosan rönkmarásra figyelmeztető tábla a kivágott fa mellett is felújításra szorulna, ahogy a polgármesteri környékén a parkfelújítás emléktábláját is fel kéne már újítani 20 év után. Te meg extrém eset leszel mindig, mert mindenhová is dolgod van, átlag tömeg bánya - lakás - iskola közötti ingázásai mások azért. Google-től valami sokvonalas súlyozott hőtérkép biztos van jó pénzért, merre mozog most a tömeg, ha már. Részemről ezeket a régiókat fejlesszék.
-
Jahno
őstag
válasz -NoVa- #134723 üzenetére
"Fásítást azért látok"
Azt sokat, csak a sötétződek nem akarják látni. Ha a Ligetből annyi fát kivágtak volna amennyin rinyáltak, akkor Kamaraerdő sem létezne. Cserébe most elő tudják adni, hogy elértek valamit. A keresztbe szalagozott 10ezer fát ültetünk méterenként jön szembe.
Meg azt is szoktam mondani, hogy más vidéki helyekhez képest az éjszakai közlekedés legalább létezik, ott egy bekarmolós buli után majdnem mindegy, hogy most 40 vagy 43 perc alatt érek haza, ha nem napi szinten +2 órákról van szó.
Más várost nem is láttam évek óta, de lehet nem is nagyon kell, mit hasonlítsunk? Méret, kivitel, lehetőség, koncepció mindig más és ott is csak sarkítjuk a dolgokat. Múltkor poénból Amszterdamot néztem, hogy külvárosban ott áll meg a vonat és villamos a bekötőút mellett, az mondjuk poénos és gyors.
Ha valamit komolyabban megpróbálnának átalakítani, akkor nekem már szó szerint olyan mindegy lesz, hogy 2127-ben majd tán gyorsabban jár a vasút Csepel közepe és Ipolytarnóc közt, ha nem tudok vele mit kezdeni, cserébe minden felújítás simán hozzátold napi 1 órát a közlekedéshez. Hátunk mögött lezártak egy utcát, egyből megnőtt a fordulóidőm a raktár/posta útvonalon is, minden egyéb ingázónak is hozzácsapott azon a szakaszon 10 percet. Egy párhuzamos utca, meg mellé utána egy kis sáv szűkítés. Ez ilyen, minden necces még ilyen kis forgalomnál is.
Csepeli HÉV+metró felújítása lehetett kb. 500 óra / ember. Biztos vannak ilyen számok is amik az ingázó lakosságra mérik és ha autózik akkor kevesebb a stressz, napi 2 órát spórol, azt jobb helyeken odahaza a TV előtt döglésre tudja cserélni. Vagy amire akarja.
Csak megint az van, amit Hz mond, hogy csúcsidőn kívül ülőhelyek közt lehet válogatni a villamoson, aztán van a forgalmasabb időszak, mikor fel sem férünk, erre szeretnénk most még X embermennyiségnyi adagot ráereszteni, bővítési lehetőségek nélkül.
Átlagra pont jó lehet építeni, mert ha átlagban ugyanoda járnak, akkor lehet tervezni a szerelvényekkel, kihasználtsággal, csúcsidőkkel. Meg a lerohadó Vác/Monor szerelvényekkel és város imázs szempontjából periférikusan értéknövelt szolgáltatási arányokkal a kiemelt központú helyeken :-D
-
Samott
addikt
válasz hobizoli #134715 üzenetére
Ezek nem egyik naprol a masikra valtoznak. Es amikor nem volt ennyi auto akkor is felfertunk a buszra/vonatra/villamosra. Az emberek kozlekedtek az auto meg a 3-as metro elott is valahogy.
(There is always a last time for everything.) Overhead, without any fuss, the stars were going out.
-
Jahno
őstag
válasz -NoVa- #134730 üzenetére
Ha itt születtél, nem veheted el a filippínók munkáját!
Ez meg úgy látszik másnak is szemet szúrt, vagy kém van a csoportban és még csak nap elején tartunk. Mondjuk induláskor 10 perc késés szerintem sok júzernél nem veri az ingerküszöböt, de miképpen járnak dolgozóba? Mindenkinek ennyire rugalmas lenne?
Kedvenc vonalam egyike, meglátjuk mi lesz vele eddig csak egy mozdonyszerelő ismerős volt aki régebben pattant le, inkább odahaza szerel és clustereket toszogat. Most követte a többi.
-
Samott
addikt
-
hobizoli
nagyúr
válasz Samott #134725 üzenetére
az nem oldodna meg egyik naprol a masikra, de a behajtani tilos tablakat meg a betonlezarokat ettol fuggetlenul egyik ejjel ki tudnak szorni, aztan qrva sokan nezenek ki a fejukbol, hogy hirtelen setaloutcaban laknak
meg be lehetne vezeteni egyik naprol a masikra is havi 50k-s auto-adot, amivel neked tetszoen kelloen draga lenne hirtelen autot fenntartani, meg a tíííccsukki bicajnácik is kiverhetnek a pöcsüket ra...
csak attol meg a tomegkozlekedes kapacitasa nem oldodna meg egyatalan, mert ahhoz evtizedek kellenenek
meg abbo az 50k/auto adobol sem azt venned eszre, hogy fuuuudenagyon elkezdtek csinalni belole vmit, hogy lasd mire megy el, abba megnyugodhatsz
....es qrvra nem latni ez iranyu torekveseket, tipikus gyóvanuazútybéláim szint megy
tííccsukki bicajnáci sem ezert izgul be, hanem nekem, autoskent kell erre figyelmet felhivni, a kiskancso meg csak rohog, mert szerinte tok rendben van minden
ja, o HO-ban 8-9-kor felájul, addigra lement a BKV-n a reggeli rushde ez a resze lathatoan teged sem igazan erdekel, mert nem ezert irogatsz
a Nova altal linkelt tanulmanyokkal meg ki lehet torolni a seggunket, 10+ eves az is
57. oldal:
A főváros közigazgatási területén belül, a városi
közösségi közlekedési rendszer elemeihez
kapcsolódóan kell bővíteni, és új elemekkel
kiegészíteni a meglévő P+R funkciójú parkoló
hálózatot, törekedve a térségi településekből a
fővárosba érkező forgalom mind nagyobb részének
legkésőbb itt történő megállításáraebbol mi valosult meg azota?
a naaaagy lofasz se
pedig P+R parkolot csinalni meg qrva nem az a szint, mint megepiteni egy metrovonalat, aztan meg ezzel se tartanak sehol
5500db P+R parkolhely van egesz BP-n azota is, abbol 1500 hely a Kelenfoldi PU-nal, azaz azon kivul egesz Bp-n van 4000 masholA megvalósítás lehetséges általános eszközei:
► Parkoló területek, műtárgyak építése;
► Vonzó használati feltételek kialakítása.értsd=
►
►tíccsukkiigy megy ez
jok ezek a tanulmanyok....gyujtosnak kb
--------------
akkoriban meg a legtobb ember a lakohelye kornyeken dolgozott, ahova be tudott jarni gyalog vagy par megallot utazva
anyam is 3 vilimegallora dolgozott a lakastol, sokszor csak siman besetalt, igy o nem is feltetlenul jelent meg utazokent
most meg siman vannak olyanok, hogy a kulvarosi lakohelyerol jar at Buda-ra, mert ott van a meloja, es 1+ orat BKV-zik iranyonkent
mikozben ugyanide Monorrol beer a kollegaja a MÁV-l 45perc alatt
...ez önmagában egy röhej, hogy eleve Bp-n belulrol indulva 1.5x tobbet utazol ugyanoda, mint egy 20km-re levo telepulesrol
vagy Érd-rol jar a 15ker-be, mert a 11ker-bol oda koltozott a ceg, vagy munkatarsam a 16ker-bol jar Dunaharasztiba
elotte meg ott volt az Unilever uzem a kozelukben
egyszercsak az Unilever aszonta au revoir, mehet mindenki amerre lat
na?
ne a neked qrva kenyelmes IT-s HO-bol indulj mar ki allandoan...takaritono sem fogja tudni HO-bol letakaritani az irodakat, aztan azok is a tobbnyire belvarosba epultek
szerinted azok ott laknak? muter is dolgozott ilyen cegnel, hajnali 5-re(!) jartak
a utolso ejszakai jaraton is mar annyian utaznak befele(!) hajnalban, mielott az elso vili menne, hogy alig fersz fel ra
majd egyszer probald mar ki, az ilyen nagy megszakertesek helyettnalunk szinte teljesen megszunt a HO, kulon vezetoi engedely kell hozza, hogy 1-1 napot vki HO-ban legyen
meg az megint olyan hogy jonak hangzik, amikor koltozol vhova, hogy ooo itt az ovi bölcsi a kozelben, aztan gondol egyet az onkormanyzat es becsukja osszevonja egy helyre, ami nem a te lakohelyed kozeli-melletti intezmeny, akkor meg jarhatsz a kerulet masik vegebe, es logisztikazd ezt meg auto nelkul
de az ovi-bölcsi sem nyit reggel 6 elott ki, azaz a reggel 6-kor kezdos meloval mar bukoban is vagy[ Szerkesztve ]
több drón kell ;P
-
Jahno
őstag
válasz hobizoli #134733 üzenetére
"ebbol mi valosult meg azota?"
A törekvés gondolom meg volt.
De minek takarítónő, ha irodák sincsenek mert mindenhol távmunka van?
És igen, ezzel pont a kisebb költségvetésű jómunkásokat vágják orrba had szokják, hogy ha már nem odahaza fitnesszelnek 2 milláért, akkor mivel jár, ha járni szeretne. Nekem is szólt a bankom, hogy évek átlagában folyamatosan csökken a fizetésem, nem fér már bele ez a számlacsomag és mivel kevesebb a pénzem ezért egy drágább csomagra kellene váltanom. Indokolás mindenre lehet Aztán jön, hogy melyik ujjam harapjam meg.
-
Samott
addikt
válasz hobizoli #134733 üzenetére
"betonlezarokat ettol fuggetlenul egyik ejjel ki tudnak szorni, aztan qrva sokan nezenek ki a fejukbol, hogy hirtelen setaloutcaban laknak"
De nem szornak, es te megis azon sopankodsz hogy mi lesz ha megcsinaljak.
Nekem te ne magyarazd hogy ki milyen messzirol hova jart dolgozni. Az egesz csaladom a fovarosban dolgozott, en volt hogy ujpestre jartam suliba. Kocsi nelkul. Orankent, feloranknet volt/van busz. Vartam ra eppen eleget.
(There is always a last time for everything.) Overhead, without any fuss, the stars were going out.
-
-NoVa-
addikt
válasz hobizoli #134733 üzenetére
Kimérgelődted magad, ok. Aztán probléma van? Van. Levegőminőség jó? Nem. Embertömeg jelenlegi mozgása, eloszlása fokozza a gondot? Fokozza. Akkor? Ha nincs nyomás, akár valós, akár sima szóbeli fenyegetés, változik bármi jó irányba?
Adott terv az 2030-ig megy, aztán már előre esélytelen ellenszélben a nagy része, de valami irány. A nagy részéhez nem csak a város kell, hanem a lakosság/cégek együttműködése, beruházása, befektetése, változása, az sem 10 éves folyamat, de mozog, lassan. Az, hogy közben a pocakos szerencsejátékos törpe feltett mindent egy vesztes csapatra, és magyarázkodik a pénztárnál, nem segít ezekben semmit, de legalább ahogy mondod, elűzögeti azokat a nyugati cégeket, akik még helyi erőket foglalkoztatnának itt. Attól még az én vagy a te felelősséged nem szűnt meg a dologban, részemről mindenkinek örülök, aki nem terheli fölöslegesen az egész túlfeszített hálózatot. -
blueboi69
csendes tag
Gyááá, hogy pislantok kettőt és 2-3heteket kell visszaolvasnom
-
Jahno
őstag
válasz -NoVa- #134737 üzenetére
"Levegőminőség jó? Nem."
Jobb, mint 200 éve? Hátakkormeg. De ez megint olyan, hogy mit szeretnénk és mennyire? Megint a két végletes túlvariálás megy. Távmunkázni lehet lehet Újszentmargita környékéről is, jó a levegő, évente 1-2 alkalommal max. beköszönök kávézni, de oda is kénytelen vagyok autóval menni. Mert akkor használjuk amikor kell, csak én sem nagyon szoktam erősködni, hogy a másik mit csináljon, mert gondolom ki bírja optimalizálni.
-
npera
újonc
Ma indult egy intenzív úszótanfolyam, ami totál keresztbevágja a festési munkálatokat. 11:15-re viszem a fiamat úszni, ő fél órát van benn. Utána jön 11:45-től 12:30-ig a lányom. Utána haza. Kábé 11-kor el kell indulni otthonról, mert akkor az átöltözéssel és tusolással együtt még rendben vagyunk. És 1 után érek haza.
Ma délutánra esetlegesen eső volt bejósolva, de nem fixen. Így úszás után ettem és nekiálltam a fehér részeknek az ablakok körül és az eresz alatt. És sikerült! Nem esett. Most akkor egy fontos rész készen. Holnap nekiállok a piros résznek ugyanezen a falon. Az 2-napos móka, de ha egy része elkészül, akkor már hatalmas fegyvertény.
Ha ez megvan, akkor vissza tudom adni az állványt és csak a hátsó fal alsó fele van, ami állvány nélkül is lehetséges.
-
WiZARD
addikt
Jött Spotify-tól email, hogy árat emelnek és mostantól €4.99 helyett 1990 HUF.
Hát még pár nap és ez nem áremelés, hanem csökkentésSoha ne vitatkozz idiótákkal! Lesüllyedsz az ő szintjükre és legyőznek a rutinjukkal. **** www.PhenomeNato.com ****
-
hobizoli
nagyúr
válasz -NoVa- #134737 üzenetére
OK...2019 vegeig mi valosult meg ebbol a csucstanulmanybol ~6 ev alatt, kormanyzati hatszellel egyutt is?
akkor meg se Covid se ukran haboru nem volt, nem lehet azokra sem hivatkozni
vagy ugy gondoltak hogy elmeregunk a semmibe egy evtizedig a seggunket vakargatva, aztan a utolso 3-4 evben iszonyuannagyonodabaszunkmajdmindennek?
epult uj P+R?
nem
pedig annal keves egyszerubben kialakithato akarmi lenne
a tobbi behaluzott barmi?
az se
tudod mire jo ez is? kinyomtatni, es gyujtosnak hasznalni
tele van ilyenekkel a paldas
--------------
mukodik perpill egy rendszer, amit az emberek azert alakitottak igy ki maguknak, mert nem volt ra rendszerszintu epkezlab kozponti megoldas
erre aszondod nem akarnad tultehelni, de igazabol megis azt tenned, mert a BKV meg ugy seggre ulne tole, hogy az a Jupiterrol is latszana
a levegominoseget ki mondja, hogy nem jo?
hasbol mondja pistike?
van szmogriado? meg a paros-paratlan rendszamos majomkodas, vagy akarmi, mint Tarlosnal?
en nem emlexem ra, hogy lenne
kozben meg minden masodik sotetzold most akar latvanyosan nagyon megfulladni, azon csodalkozok, hogy meg egy talicskan nem tolnak magukkal oxigenpalackot
Tarlosnal miert nem tuntikeztek ugyanezek mindennap ugyanezert?
akkor meg nem volt megvilagosodva?
(OMSZ)
az a 3 also Bp-n belul az a megfelelo, a belsobbek meg a jo/kivalo
ezert tuntikeznek, meg megy a latvanyos mindmeghalunk sipakolas?
qrva hitelesek vele...teeenylegtöbb drón kell ;P
-
npera
újonc
válasz hobizoli #134733 üzenetére
Nálunk sincs home office, külön engedély kell rá. Most prórálják a home officera ráfogni az agile metódus okozta káoszt és kábé 3 évnyi káosz okozta elmaradást. Az a mondás, hogy a dolgozók legyenek benn 100%-ban, a menedzserek pedig 110%-ban....
Én mondjuk be tudok bringázni melóba kábé 24-25 perc alatt, szóval nincs túlságosan okom problémázni, de van kolléga, aki 60 km-ről jár be olyan útvonalon, ami totál beáll minden reggel és délután. Az kábé másfél órás út egy irányban, ha nem nagyon korán indulsz még a dugó előtt.
-
Jahno
őstag
válasz hobizoli #134746 üzenetére
"epult uj P+R?"
Itt Kvassay elején épült komplexumra majd kíváncsi leszek, hogy mire lehetne használni. Érdekes módon a Vásárcsarnok melletti részt ezer éve mondom, hogy addig még lehet a 2est is érdemes lenne elhúzni, aztán valami bazi nagy parkoló és egyebekre jó lehet a hely. Most az atlétika miatt mindent is építettek, megnézzük mennyire bontják el és utána mire lesz használható. Csepelnél meg lehet kisétálok lemérni mekkora gyűrődést csináltak a buszok, mert levertem a hűtő alját meg a fél autót lendületből, csoda, hogy nem maradtam ott mindenestől.
Újszentmargitát is visszaszívom, évek óta lenne ott dolgom, de most topotérkép alapjáján ha jól nézem kiparcelláztak valamit és változott A Terv. Egyéb esetben béke poraira, mellékesen rohadjanak meg.
De legalább Váci úton elé nagy az új csoda bicajsáv kihasználtsága, az is valami
Új hozzászólás Aktív témák
- Kupon kunyeráló
- ASUS notebook topic
- Apple notebookok
- Vodafone mobilszolgáltatások
- Computex 2024: teljesen integrált hibrid hűtéssel közeleg az MSI új csúcs-VGA-ja
- Apple asztali gépek
- ThinkPad (NEM IdeaPad)
- HDD probléma (nem adatmentés)
- Egérpad topik
- Forza sorozat (Horizon/Motorsport)
- További aktív témák...
- AKCIÓZVA! HP EliteBook 850 G7 Fémházas Szuper Strapabíró Laptop 15,6" -65% i7-10610U 32/512 FHD HUN
- AKCIÓZVA! HP EliteBook 850 G7 Fémházas Szuper Strapabíró Laptop 15,6" -65% i7-10610U 16/512 FHD HUN
- Dell SE2216H 22" 1920x1080 Full HD LED Monitor
- Dell Latitude 7390, 13,3" FHD IPS, I7-8650UU CPU, 8-16GB DDR4, 256GB NVMe SSD, WIN 10/11, Számla, Ga
- Dell UltraSharp U2722DE gyári garancia
- Corsair HX1000i 1000W 80+ PLATINUM (CP-9020259-EU) ATX 3.1 CERTIFIED tápegység (12vhpwr, 140 mm)
- Far Cry 4 Kyrat Edition collector / gyűjtői kiadás PS3
- Ultra Retró - 2x 64 MB és kissebb EDO ramok - SIMM ramok
- Új állapotú Nikon D3400 + Nikon AF-P DX 18-55mm VR objektív + Lowepro táska
- SMT Digital Devil Saga 2
Állásajánlatok
Cég: Ozeki Kft.
Város: Debrecen
Cég: Alpha Laptopszerviz Kft.
Város: Pécs