- Vezeték nélküli fülhallgatók
- Milyen asztali (teljes vagy fél-) gépet vegyek?
- HDD probléma (nem adatmentés)
- Intel Core i3 / i5 / i7 8xxx "Coffee Lake" és i5 / i7 / i9 9xxx “Coffee Lake Refresh” (LGA1151)
- Hobby elektronika
- SONY LCD és LED TV-k
- Nem indul és mi a baja a gépemnek topik
- Exkluzív funkcióval tenné vonzóbbá az ARM-os PC-ket a Microsoft
- Elkészült Oroszország első litográfiai berendezése
- Házimozi belépő szinten
Hirdetés
-
Két OLED kijelzőt is bevet a GPD DUO
ph A készülő notebook biztosan úgynevezett AI PC lesz, de nem tudni, hogy milyen platform kerül bele.
-
Hauntii teszt
gp Ki gondolta volna, hogy az élet és halál közti rés ennyire élvezetes lehet? Igaz, szín nem sok fért ebbe a birodalomba, de a Hauntii hangulatával, harcaival és apró fejtörőivel is képes elvarázsolni.
-
EU: a bankoké a felelősség, ha AI-t használnak
it Az EU tőzsdefelügyelete szerint ha AI-t használnak a bankok és befektetési cégek, akkor övék a felelősség.
Új hozzászólás Aktív témák
-
hobizoli
nagyúr
válasz Samott #133647 üzenetére
akkor kezdjuk azzal, hogy az 1millio lakosu Stockholmban 105km metro van keszen
hoppaaaaa
a 700k-s Olso-ban is lett 85km
aaa nem jo ez sehogy sem....igazabol kb barmelyik fovarost lehetne nezni az EU-ban, mindenegyikhez kepest qrvara le vagyunk maradva ebben
azaz ott (is) csinaltak ehhez ELOBB infrastrukturat, ami lefedi a varos nagy reszet
talan a lengyelhez kepest nem mert ott csak a 90-s evekben epult az elso vonal vmikor, de mar par km-n belul tuti ott tartanak kevesebb, mint 30 ev alatt is, mint mi itt 125 alatt
buszkek lehetunk erre is, valoban, jar a dabzsmaris itt megbukott a nagy osszehasonlitas alapja, amire ez a tííccsukki balfaszkodas elojott, mert itt akkor ernenk el ezt az aranyt ebben, ha perpill most 180km lenne a 39km helyett mar keszen, es ok nem epitenenek tovabb egy metert sem
na?
nem ugy akartak ezt bevezteni, hogy arrraaaaa níííííícspééééz, de tííccsukki, mert jujjujj megfulladunk
a norvegok most is epitik mar a (most figyelj) 6-s vonalat, es 7-snek is keszen vannak a megvalositasi tervei... ezt egy mindossze 700k-s fovarosban
es ott meg is fogjak csinalni azt is, es elobb, mint itt a 40+ eves tervekbol lesz vmi unnepelyes kapavagas
miert nem fold alatti vasuti alagutat csinalnak ezek is inkabb, mint az okos magyarok?az ilyen megfullados az nyugodtan koccoljon ki az agglomeracioba, aztan majd bevonatozgat arra, amire tenyleg fontos
ennyire egyszeru lenneegyatalan nincs tul sok auto
a bicajnacik csak azert hazudjak ezt ossze mindenfele korusban eltulozva ezt is, hogy a dramakiralynot jatszak
erdekes, sajat magukat meg olyan soknak latjak, de barmerre jarsz meg alig latsz bicajost
meg ha 20 auto lenne a nevemen, akkoris csak 1 seggem vanbuszokkal is azert ervelnek mindig ugy ezek, hogy az takkon tele nezik az autoban meg csak a vezeto ul szerintuk, hogy szandekosan torzitasak a statisztikat maguk fele
kozben nem sok olyan busz van igazabol, ami egesz nap fullon jar, autokban meg atlag 1.6 az utas
maris sokkal masabb az arany igy nezvecsak nem is nezed mennyire atb4sznak vele valojaban, es benyalod szo nelkul ezt (is)
[ Szerkesztve ]
több drón kell ;P
-
Samott
addikt
válasz hobizoli #133656 üzenetére
Tehat mellebeszelsz es en nem ertem. Semmifele tiltast nem szorgalmaztam. Azt tamogatnam, hogy lakhelytol fuggetlenul a kozteruleti parkolasert fizessen mindenki. Aki autot akar tartani az oldja meg a tarolasat vagy fizesse meg a kozterulet hasznalatot. Ennyit irtam nem tobbet. Ne szalmababozz.
(There is always a last time for everything.) Overhead, without any fuss, the stars were going out.
-
hobizoli
nagyúr
válasz Samott #133657 üzenetére
az hogy nem behajtani tilost rakatsz ki, hanem eleve kifizethetetlen havi 300k-s parkolasi dijat szedetsz barmilyen kanyardumaval, az ugyanaz igazabol
ez olyan kb, mint a felsooktatasban nem tandijat vezetunk be, hanem onkentes tanulmanyi hozzajarulast, ami nem kotelezo, csak ennelkul meg saaaaajnos nem jarhatsz be
de az nem "tandij", mert mas betukbol es tobb szobol allo osszetetel
[ Szerkesztve ]
több drón kell ;P
-
GIstvan83
csendes tag
Megvan NEUROFiRE!
Működik a waxstation és a helyi alpha is. Van ami nem változik.
-
npera
újonc
válasz Samott #133635 üzenetére
Értem én, de azt te is érted, hogy ezzel nagyon sok ember/család reccsenne meg, akik most is a határon balanszíroznak és ha nincs autó, akkor nem jön ki a rutin.
És persze lehet feszegetni, hogy legyen mindenkinek spórolt pénze és takaró, meg nyújtózkodás, de azért sejtjük, hogy az átlag nem 100 tartalék bitkoin mellett él egyik hónapról a másikra...
-
npera
újonc
válasz hobizoli #133641 üzenetére
Nekem most kábé 24-25 perc bringával az út, kocsival dugótól függően több vagy kevesebb. Tömegközzel éppen egy óra alatt lenne.
Emlékszem, amikor nem volt még autónk és Törökbálintról elmentem CORA busszal a CORA áruházba vásárolni és vissza. Egy igazi kaland volt. Egyrészt az időzítés, hogy a fagylalt ne olvadjon fel, amíg várok kinn a 35 fokban a buszra, de ne is késsem le. És aztán a cekkerrel pingvinelni a megállótól a házig, ami egy jó kis séta.
Egy néni az előttem levő üléssorból hátrafordulva meg is kérdezte, hogy akciós volt-e a WC-papír, de csak azt tudtam válaszolni, hogy ezt vettem le a polcról és nem néztem az akciós cédulát....
-
npera
újonc
válasz eattila #133668 üzenetére
Csak a láncaimat veszíthetem. Szó szerint, ugyanis most hétvégén lecserélem a 114-szemes túl rövid láncot egy megfelelő hosszúságú 116-szemesre. Ezután tudok váltani akár az első három lánckerékre is, csak nem szükséges, mert nem megyek közel függőleges emelkedőn....
-
Jahno
őstag
válasz Samott #133652 üzenetére
Milyen dugóban? Mettől hívjuk dugónak, autó/órában számolod, vagy kereszteződésben állásbóll? Meg tudjuk fogalamzni műszakilag értelmezhetően? A kb. 5 évvel ezelőtti állapotokhoz képest kb. üres a város. Szerintem 2005-7 közt is van egy csomó csiganyálam, lehet még elő tudom szedni valami ehető formátumban.
-
Samott
addikt
válasz Jahno #133671 üzenetére
Rovid gugli utan: Megfojtják Budapestet az autók - es errol beszeletem egesz nap: Az erzsébetvárosi önkormányzat is azt mondja, hogy nem feltétlenül az ingázók okozzák a tumultust, napközben a legtöbb utcában lehet szabad helyet találni. A gondok csak a késő délutáni időszakban, 6 óra körül kezdődnek, akkor érkeznek haza a lakók. ... Az első kerületben 6359 helyre 8241-en parkolási engedélyt, a második kerületben 8865 várakozóhelyre csak kerületen belül 10 599 engedélyt, Terézvárosban 6617 parkolóhelyre eddig 6858 engedélyt, Erzsébetvárosban 7234 helyre 8768 engedélyt adtak ki.
A józsefvárosi szigornak meglett az eredménye: mint azt a kerület az Énbudapestemmel megosztotta, náluk most valóban javult a helyzet, a 76 ezer lakosú kerületben 11 957 parkolóhely van (1547 a főváros, 10 410 db a kerület tulajdonában), amire 2023 április 18-ig 8151 engedélyt igényeltek. Az első és második autókra kiadott hozzájárulások száma a tavalyi 9531-ről idén 8090-re csökkent, azaz, ahogy korábban lehetett olvasni, 1441 autó eltűnt az utcákról.[ Szerkesztve ]
(There is always a last time for everything.) Overhead, without any fuss, the stars were going out.
-
Jahno
őstag
válasz npera #133666 üzenetére
Akkor is sírtak, hogy mekkora dugó van mikor fél óra alatt beértünk gyárba járvány alatt, tömegközzel meg a sok baszakodás miatt volt vagy 1.5 óra is. De ebből politikát kellett csinálni, vidékről mindenki megmagyarázta, hogy nekem a Blaha felújítása fáj és nem a Kvassay.... Én meg szorgalmasan jártam arra minden nap és próbáltam megértetni a hülyékkel. De azt sem értették, hogy a Kvassay autóval nem annyira szopó, mint tömegközzel.
-
-NoVa-
addikt
-
Jahno
őstag
válasz npera #133679 üzenetére
Az a jó ezekben a cuccokban, hogy kölökkoromból még pont ismerem a termékskálát. Mert ugye jött osztrákiából a sis aztán akkor még tekertem és jobbat szerettem volna, szóval hamar lett jobb kerék és minden is. Aztán középsuli után tesómékra maradt, pár éve ment minden ócskavasba.
-
hobizoli
nagyúr
válasz Jahno #133671 üzenetére
minden varosban van egy nagyobb forgalmu idoszak reggel meg delutan
de ezek azt probaljak mar bemagyarazni, hogy bp-n egesz napos 0-24h dugo van es ezert kellene lezarni a varost, hogy de ez ne legyen
akkorakat hazudnak, egymasra licitalva is mar, 10-20 savos Ulloi utrol hadovalgatva, hogy az sem normalis mar, aki azt elhiszi ezeknek, amit kerdeznek
kora este nem sokkal 7 utan 20perc alatt ertem oda kocsival az Arena Plaza-ba
oda-vissza direkt szamoltam hany tipikus nagypofaju "orokke tekerek" bicajnaci lesz utkozben a Ulloi ut - Hungaria krt - Kerepesi ut utvonalon ket oldalt a celig, odafele volt 3, abbol is ketto Foodora kajafutar, az egyik Ecseri es a Nepliget kozott vagy a BK vagy Mc-bol ment, a masik meg a Kobanyia utnal a keresztzodesben Mc/KFC miatt.... visszafele meg egy
erted: EEGGYY
de arcuk ezeknek akkora van, mintha hompolygo tomegekben tolnak a pedalt
erre a huszon km alatt lehetett latni most osszesen 4-t
pedig fasza jo ido van bicajozni, nem esik az eso, nem tuz a nap ezerrel, kellemes 25fok...
hol vagytok, nagyarcok?
osztol-tavaszig meg ez a 4 is lesz majd sehany
de zarjunk le nekik mindent is, meg tiiccsukki...az, de, b+
ja dugo az nyilvan nem volt, ha ennyi ido alatt odertem, mert nem a bicajosok alternativ dimenzios fantazia valosagaban kozlekedtem, ahol 4-5 lampavaltas kell egy athaladashoz
most direkt megneztem, a googlemaps 18percet ir haztol hazig
20 perc alatt ernek el csak a Hatar utig az 50-s viliveltöbb drón kell ;P
-
hobizoli
nagyúr
multheten olyan kiseloadast tolt le egy masik muki, hogy Bp-n belul barhonnan barhova odaer masfel oraval rovidebb ido alatt, mint autoval
like-k szama alatta 3-4x annyi volt, mint a rohogos
de ezt vki tenyleg komolyan is gondolja?
meg tenyleg van ennyi gyogyos, aki el is hiszi?
------
par eve a TF1 csinalt erre egy tesztet Parizsban
az egyik riporter bicajjal ment, a masik egy Clio-val
a bicajos levagta a parkon keresztul az utat, meg a pirosnal ott nem kell megallniuk...
a Clio-val a masik mar 5+ perce ott volt a TV szekhaz elott, amire ezekkel a roviditesekkel egyutt is odaert a bicajos kollega
de mondom sem kell, szakadt rola a viz meg a tudejet majdnem kikopte
es nem varos szeletol indultak, hanem kb a 2/3-atol
kijebbrol indulnak, akkor az autonak meg sokkal tobb elonye jott volna osszetöbb drón kell ;P
-
-
Jahno
őstag
válasz Samott #133652 üzenetére
Ez gondolom múltkor kimaradt, de már megfejtettük, hogy a parkolást hívod dugónak. Amit ha vastagon megfizetnék itt a panelban, akkor jobb lenne a nyóckerben. Aztán meg csodálkoznak ha drága és kihalt lesz a belváros, meg építeni szeretnék ezt a Margit-negyedet vagy mit. Pár év múlva meglátjuk. Kérdés, gyártsak-e statisztikát és ki csinálja meg bicajjal?
Lehet csak szerencsém volt, kérdés mennyi kell még?
-
Samott
addikt
válasz Jahno #133686 üzenetére
Mert amugy a panelben masnak fizetos? En csak arrol beszeltem, hogy ahol fizetos parkolas van, ott mindenkinek legyen az. Nyilvan ahol nincs harc a parkolohelyekert ott elfernek, nem kell fizetni. Es ha mar parkolas, akkor igen, a belvarosban vissza kell adni a kozteret mindenki masnak, es ne egy kibaszott nagy parkolo legyen az egesz. Oszt ha majd nem tud megallni, akkor majd be se megy kocsival. Vagy epitenek parkolohazat, melygarazst annak, aki meg tudja fizetni.
[ Szerkesztve ]
(There is always a last time for everything.) Overhead, without any fuss, the stars were going out.
-
eattila
csendes tag
-
npera
újonc
Megcsináltam a személyiségi és dedukciós netes tesztet most délelőtt. Kíváncsi leszek mit mondanak majd, mert a személyiségi teszt számomra igen nehéz volt. Amikor egymással konfliktusban álló kérdések között kell választani és egyikkel sem értek egyet, akkor az szerintem nem könnyű. Lehet pont ez a lényege, hogy a kisebbik rosszat választod, de amikor egyik oldal sem érvényes a gondolkodásmódomra, akkor az picit kellemetlen.
Meglátjuk. A dedukciós jobban ment, ott mintákat kellett választani egy mátrixban, hiányzó kockákat berakni.
-
Samott
addikt
válasz Jahno #133692 üzenetére
Igen, mindenkinek legyen fizetos mert most a lakok kapnak 10nm kozteruletet is a lakas melle. Mikozben aki csak arra jar meg fizet, pedig ugyanugy foglaljak a teruletet. Nem ertem mit nem lehet ezen erteni. Ha kocsit akarsz old meg sajat erobol a tarolasat is.
(There is always a last time for everything.) Overhead, without any fuss, the stars were going out.
-
hobizoli
nagyúr
válasz Samott #133694 üzenetére
nalunk senki nem fizet
te sem fizetnel
meg szerintem mondtam mar regebben hogy egeszen a Jozsef Attila ltp-g siman meg lehet allni free es azert az mar 9ker es van metro is...es mar jar is
kb az Ecseri utig be lehet dzsalnitobb P+R is kene, de azt latvanyosan masszivan leszarjak, hogy csinaljanak
a Kelenfoldi PU-nal van evek ota messze a legnagyobb P+R 1500db hellyel, 100%-n megy azaz van ra igeny
es mi tortent? nagy budos semmi
5k P+R van egesz Bp-n, evek ota nem is lettek ujak csinalva = óóóddd meg
de azt elvarnak, hogy hasznald azt, amibol nincs...qrva logikus vegulisBécsben kozel 30k db P+R parkolo van, ha mar mindig nyugattal ervelnuk, mit kene onnan atvenni..
meg ott (is) eleve kijar a metro a kulso keruletekbe is, es nem a varos 100 evvel ezelotti teruleten jar csakerre nincs vmi nagyon jo megfejtesed videkikent...?
most megint elkezdtek a parasztvakitast mar a jovo evi onkoris valasztasokra pre-kampanyolva a Kapmegyeri M3 metrobovitessel
tarlos pubiek minimum 2x eljatszottak mar ezt, es akkor sem lett belole semmi
pedig neki volt kormanyzati hátvihara is, meg a 4ker-i télikabát zsótti polgarmester is egy ősjaffás[ Szerkesztve ]
több drón kell ;P
-
-NoVa-
addikt
válasz Samott #133694 üzenetére
Te is kapsz nálunk ingyen városhatáron belül lévő falun, ha erre jársz. Reggel sikerült egész jól behatárolni, hogy ahol már most is fizetős, ott, de ott sem mérted fel, hogy mennyi futárt, szolgáltatót, akármit a hátán cipelő, és az üzemeltetéshez szükséges, de létszükség határán vegetáló akárkit szorítanál ki vele a megélhetésből. Szociális összeomlás határán billeg az ország így is, hagyd a felszínes átgondolatlanságot a politikusokra. Ők nem képesek jobbra, neked azért még megy.
-
Jahno
őstag
válasz -NoVa- #133696 üzenetére
Mint az arc aki múltkor ugyanígy prüszkölt 2 napig egy vidéki kisvárosból, hogy mindent bicajjal kellene megoldani és a cargo majd mindenre alkalmas lesz, körúton belül alapban tilos lenne az autózás.
Aztán fogalma sincs, hogy egy átlag gíroszoshoz hány tonna áru megy, van amit hűteni is kell, de csak egy kisebb boltnál/közértnél nézelődj mi a forgalom. És csodálkozunk, ha kihal minden. Kazinczy utcát reggelente töltik 800 hordó sörrel, az még csak az alapja mindennek.
Ott is ilyen egyéb-féle indokolás van, hogy mert ne azon duzzogjak miért nem lehet megoldani. Nem azt mondtam, csak én szoktam nézegetni, hogy néha észrevétlenül mekkora árumennyiség mozog és akkor majd elmélkedjen más mivel lehetne kiváltani. Nekem aztán nyóc, de első ránézésre sem lenne rá opció, meg aztán az ár/sebesség kombináció? Akkor megkérdeztem az első pár furgonos kiszállítót, hogy hány kilométereket fut, de az már senkit nem érdekelt. Vajon hány gázpalackot lehetne kiszállítani kerékpárral? Puffogni azt tudtak, hogy tiltsuk ki, legyen elektromos, estébé.
Eltelt 10 év, lassan akik meg tudják fizetni annak már alakul az elektromos (GLSes kisváros bicajok, furgonok is szép német tőkéből).
Többi meg azt sem tudja milyen szabályok lesznek 2 nap múlva, vagy holnap és rizikósan fektetne be a nem létezőből ennyi pénzt. Tudjuk, fizesse meg vagy hagyja abba, ez ilyen, majd Samott most azt fogja mondani, hogy arra a havi alkalomra ad a cég parkolót, egyéb esetben nesze ribanc aprópénz, kifizetem, a többiek meg nyaljanak sót vagy szóba kerül egy burkolónak a négyzetméterára. Azon felül meg vagyunk itt még kettőnél többen, akiknek nem jön be.
-
Új hozzászólás Aktív témák
- TicWatch Pro 2020 okosóra
- Eladó Palit RTX 4070 Dual 12GB GDDR6X videokártya
- Fujitsu Lifebook E546 , 14" Kijelző, I3-6100U, 8GB DDR4, 128GB SSD, WIN 10, Számla, garancia
- Fujitsu Lifebook E544 , 14" Kijelző, I7-4712QM, 16GB DDR3, 128GB SSD, WIN 10, Számla, garancia
- Dell Latitude E6430, 14" HD+ Kijelző, I7-3720QM, 8GB DDR3, 320GB HDD, Nvidia 1GB, WIN 10, Számla,
Állásajánlatok
Cég: Alpha Laptopszerviz Kft.
Város: Pécs
Cég: Promenade Publishing House Kft.
Város: Budapest