- Computex 2024: ASRock minden mennyiségben
- TCL LCD és LED TV-k
- AMD Ryzen 9 / 7 / 5 7***(X) "Zen 4" (AM5)
- Computex 2024: bemutatkozott a Biostar alaplapok AMD-s zászlóshajója
- Milyen asztali (teljes vagy fél-) gépet vegyek?
- 3D nyomtatás
- NVIDIA GeForce RTX 4060 / 4070 S/Ti/TiS (AD104/103)
- ThinkPad (NEM IdeaPad)
- Hobby elektronika
- Mini-ITX
Hirdetés
-
Retro Kocka Kuckó 2024
lo Megint eltelt egy esztendő, ezért mögyünk retrokockulni Vásárhelyre! Gyere velünk gyereknapon!
-
Kanada feltalálta a Netflix-adót
it Az online streamingszolgáltatások a belföldi árbevételük 5 százalékát ezentúl kötelesek átadni.
-
Computex 2024: extravagáns üveg-alumínium házköltemény az In Wintől
ph A cég "lopakodó" alaplapokkal is kompatibilis, Signature sorozatú újdonságát szemügyre véve hirtelen azt sem tudjuk, hogy merre van az eleje és a hátulja.
Új hozzászólás Aktív témák
-
hobizoli
nagyúr
válasz Samott #133547 üzenetére
igen, csak ahonnan ezek a vilagmegvalto nagy otletek jonnenek, ott a metrohalozat tipikusan a bp-i tobbszorose km-ben akar meg egy kisebb varosban kevesebb lakossag mellett is
a bp-i tomegkozlekedes tul van terhelve, igy is a legnagyobb kihasznaltsaguak egyike EU szinten (is)
a 3.6millios Berlinben a 156km-nyi 9 metrovonalon 1.5millio utas van per nap
a fele ekkora Budapesten a 1/4-d ekkora bp-i halozaton meg 1.3millio
azaz ezt itt meg igy is ~2x annyian hasznaljakabba mar ne is menjunk bele, hogy ott a tobbi 2 millio ember mivel kozelkedik, de tuti nincs ennyi bicajos
a 80km-s bukaresti metro 5 vonalan egyutt van 750-800k-s utasszam hetkoznaponta, mikozben itt a bp-in az M3 vonal egymnaga hoz 600-620k-s szamot
...de ott megis epitik tovabb meg a lesz 6-s vonal is az otopeni repterre, azzal mar 100+ km halozatuk lesz, mi meg itt meg makettkodunk hoki 39km-n tovabbra is es attol varjuk a csodat
ott 1979 vegen adtak at csak az elso vonalat, itt 1980 tavaszan a M3 mar a KöKi-g jart
3.3millios Madridban 297km metron van 1.8millio utas
2millios Bécsben 1.4millio utas van a 80km-s metronna, itt tartunk, béláim
infrastrukturalis fejlesztes nuku, de szajjal meg akarunk mindent IS, hogy tennenk vmit is
a tíííccsukki az nem a kezdo megoldasa vminek, hanem az lenne a folyamat vege
tegnap is elokerult vmi hollandiaban elo nagymagyar aki kiselodast tartott a holland bicajkulturabol Zwollebol, meg Leeuwarden-bol, amik ilyen frutti egyik vegetol a masikig 7km-s telepulesecskek
masfel ora alatt keresztben at is setalod kenyelmesen is
es akkor ezekre alapozva szeretnek egy Bp meretu, 30x akkora varosban 15-20x lakossag mellett is elerni ugyanezt
mutkor egy masik egy ilyen videki 35k-s kisvarosbol osztotta az eszt nagyon
megneztem akkor a terkepen az hol is van egyatalan, 3km volt az egesz
innen az Ulloi-tol 3.5-4km-re van az M5 kivezeto, azaz beferne ide a ketto koze az egesz[ Szerkesztve ]
több drón kell ;P
-
-
WiZARD
addikt
válasz hobizoli #133553 üzenetére
Nézőpont, igények, lehetőségek kérdése.
25 millióért parkolóhely vagy
Ingatlan árának 10 százalékáért még némi ingatlanfix hely, esetleg fedett/védett/őrzött, nem kell keresni, fizetni, sétálni, cipekedni, ázni, havat/jeget kaparni, stb.
Soha ne vitatkozz idiótákkal! Lesüllyedsz az ő szintjükre és legyőznek a rutinjukkal. **** www.PhenomeNato.com ****
-
-NoVa-
addikt
válasz Samott #133556 üzenetére
Jó, de...
Most rákerestem belvárosibb parkolóház bérleti díjakra, 34k/hó/autó dedikált helyen. 15 évig fizeted a parkolást a garázs áráért. Vagy fogod a parkolóhely árát, lekötöd állampapírba, és az első évben kétszer többet hoz be, mint amennyit kifizetsz a parkolóhelyedért. Tényleg minden szinten ésszerűtlen dolog ennyit kifizetni garázsért. Lehet érvelni az ingatlanpiaci ármozgásokkal, hogy az is növeli az értékét, csak abban sok a bizonytalansági tényező, nem tervezhető, nem számolható, stb, de főleg nem folyósítható és mozgatható könnyen.
-
Jahno
őstag
válasz -NoVa- #133557 üzenetére
34 még olcsó is, lehet nyakig vannak már és kihalásos alapon megy az egész. Azért na, meg ha valaki költözik, ide-oda alakul az élete akkor ütemezze át az egészet? És hol lesz a panelhez méretezett garázssor, majd sehol?
Átlag Sanyika meg örül ha az autót meg magát éppen fent bírja tartani, főleg ilyen növekvő kiadások mellett. Tudom, menjek Oszkárral, ezt már lesakkoztuk, oszt pár év múlva már nem akartad érteni. Ebből is valami ilyen sztori lesz, toporzékolunk valami elméleti hülyeségen.
-
hobizoli
nagyúr
válasz -NoVa- #133557 üzenetére
aztan meg talalni kene egy masik madarat, aki majd 40-50milliot kikohog addigra erte ugy, hogy lassan be sem lehet hajtani oda semmivel, mert egyik reggel ugy dontott az onkormanyzat, hogy egy setaloutca lesz
azaz a nyakadon marad marad a "garazs" es egy tarolokent lehet majd hasznalni
pont ezert sem fognak ezek sokat ernitöbb drón kell ;P
-
-NoVa-
addikt
válasz Jahno #133560 üzenetére
Ram XIII. ker., de úgy általában ha másfélszer annyi lenne a havi, sem hozná ki racionálisra a garázst. Aztán a távolság persze szempont, csak ez panellakónál sem feltétlen lesz a ház tövében, ahogy a kertes házsoron is kellhet 1-2 utcányi sétával kiegészíteni a dolgot, ha épp. Asszem esélyesebb, hogy az összes házat, lakást eladom itt, mint hogy garázst vegyek, legalábbis az ormánypropaganda nagyon elgurult.
-
WiZARD
addikt
válasz Jahno #133558 üzenetére
Hogy mire van kitalálva az jó kérdés.
Törvényi előírás, ezért telepítik gondolom. CBA nem telepít, mert leszarja, őket úgyse büntetik meg.
Legolcsóbb az AC töltőket lerakni, az kb semmit nem csinál, csak rákapcsolja autóra az 1/3 fázist.Átlag autó váltóáramról 11kW-tal tud tölteni (de sok van ami csak 7kW körül, nagyon kevés ami 22kW). Átlag bevásárlás 15 perce alatt ez 2,75 kWh. Ennyiért kb bedugni se érdemes, ha csak nem maximálisan fillérbaszó a user.
Így ennek kb nincs értelme.
Hogy miért nem fizetősek jelenleg az jó kérdés, állítólag tervezik/dolgoznak rajta.
Hülyék lesznek ingyen adni korlátlanul, ha viszont fizetős lesz akkor hülyeség lesz lekorlátozni időben.Soha ne vitatkozz idiótákkal! Lesüllyedsz az ő szintjükre és legyőznek a rutinjukkal. **** www.PhenomeNato.com ****
-
Jahno
őstag
válasz -NoVa- #133563 üzenetére
Éppen elég néha bemenni a városba 600 pénz/óráért este 10ig.
Spanyolba mész? Tegnap is emlegettem asszonynak, hogy majd eccer akkor ott nyitok gémerkocsmát, felderítheted a terepet mert nekem nincs pénzem, de van pár évem idehaza. Legfeljebb utána gyorsabbak lesznek az események és nem 2 hét alatt viszem csődbe a még nem létező gémerkocsmám, hanem 3 nap alatt. Nabumm, mi baj lehet?
-
Jahno
őstag
válasz hobizoli #133562 üzenetére
Tárolónak meg lehet olcsóbb egy tényleg tároló, minden előnyével és hátrányával együtt, miközben sok garázst tényleg erre használnak. Úgysem lehet felmérni ezt sem, néha 1-2be benézel és horgászcuccok, polcok, téligumi a szokásos szett, vagy kinek mi jut oda. Haver is vett egyet, jöttek a gyerekek, most kocsi kint az utcán, garázsban meg kempingasztal, kismotor, egyéb miazmás foglalja a helyet.
-
npera
újonc
válasz Samott #133554 üzenetére
Ha nagyon erősen absztrahálok, akkor értem a gondolatmenetet. De ha egyik napról a másikra mondjuk tokyoi árak lennének az utcai parkolóhelyekért, akkor kábé csődbe menne a nagyvárosi autósok többsége és adhatná el a kocsit gombokért. Nagyon durván megreccsenne nagyon sok ember.
-
-NoVa-
addikt
válasz Jahno #133565 üzenetére
Gyereknek szoktam a zsebpénzére mondogatni, hogy bemegyünk a ligetbe, elparkoljuk hamar.
Spanyol az az agysebészet közelsége miatt érdekes, de egész növekvő ütemben menekülnek arrafelé mások is. Annyi előnyöm van legalább, hogy értem a nyelvet kicsit. Én meg simán elvagyok bárhol, ha van pár négyzetméterem monitort nézni meg forrasztgatni.
-
Jahno
őstag
válasz hobizoli #133552 üzenetére
Éppen múlt héten volt megint autós napom, mikor szembejött a szokásos tiltsuk be poszt. Nyilván nem csak nekem kellett ilyen irányba menni a Király utcába, de ha az a cél, hogy kevesebb forglaom legyen a városban és áthaladó autók se töltsenek el túl sokat, akkor ez a kerülő oda pont nem értelmes. Persze az is lehet, hogy én vagyok az egyetlen abból a fél millióból akinek jól jönne néhanapján az a híd:
Tudom, minek mentem oda, de hát van ez így. Vagy mehetünk a Margit-híd felé, hasonló lesz. Én a szürke útvonalat tettem meg, el a Blaha felé, ott visszafordulva és Síp utcán be a mindenbe. Mellékesen akkoriban a 16os busz sem állt annyit abban a dugóban, csak arról nem csináltam csiganyálakat, mert ugye minek, most meg ha lenne akkor sem érdekelne senkit, csak rinyálunk és tiltsuk be, közben megvilágosodtam, hogy dugó igazából a Moszkván van 16:20kor a mozgólépcsőn lefelé és 4es6osnál a Nyugatinál, szóval ott is szét kellene zavarni a gyalogokat, hogy mit képzelnek magukról, ne közlekedjenek meg csak a dugót csinálják magunknak.
Gondolom innen a csoportból sokan vagyunk akik ha nem is napi szinten, de mondjuk havonta legalább párszor használják a 16os buszt, ahogy én is és ismerjük az állapotokat.
-
npera
újonc
válasz Jahno #133569 üzenetére
Én pont így vagyok. A belvárost gyakorlatilag nem látogatom. Nem vásárolok ott, nem megyek oda, nem fogyasztok ott semmit. Ha nem lehet normálisan közlekedni, akkor szájonárá
Bringával is agyhalál az egész, még azt sem voltak képesek megoldani. Szóval nem csak a kocsi a gond....
-
zetor2000
senior tag
válasz Jahno #133566 üzenetére
Garázsba IT céget kell csinálni, mert onnan sikeres leszel, és kőgazdag.
Lásd Apple.Kisasztal meg campingszék oké, induló irodaszett, a pecabot már kérdéses, a szánkó meg a haverjai erősen offosak, nem fér bele a cég portfóliójába.
[ Szerkesztve ]
Ez a dal a lelkünk közötti híd kövei között a malter közötti szeretetet átitató áldás közötti békesség.
-
hobizoli
nagyúr
válasz npera #133571 üzenetére
ez az "élhető"
ezen mindig felrohogok
elheto az, csak o nem ott lakik, ahol kene
sosem ertem, ha vkinek ekkora gondja van a belvarosi forgalommal, akkor az miert nem az agglomeracioban lakik?
20-30perc alatt be lehet erni a kivalo MAV-l a Nyugati-ba*, en nem erek oda Bp-n belulrol indulva autoval se, de BKV-val meg folegmeg amikor latvanyosan kinszenvedve meg akarnak fulladni, amikor egy mai vagy akar 10-15 evvel ezekotti autonak a CH meg a mindenfele kibocsatasa a 1/100-a sincs egy 2102-s zsiguli-nak, amik kozott o gyerekkent felnott
vagy a 90-s evekben meg csomo Trabi is jart, meg akkori 2 utemu robogok meg a Simson stb is okadtak a szart egy maihoz kepest
de o most "fullad" meg, akkor nemmeg ezektol budos a belvaros
de bemesz a Dob utcaban vagy a Wesselenyi utcaban vagy kb barmelyikben egy hazba es a mindent athato dohos-peneszes-saletromos illat vag arcba a kapun belepve
azt nem erzi meg... az utca meg telehugyoztatva a helyi kutyakkal
Dorbrentei ternel meg a pesti oldalon is meg a vizes-paras "dunaszagu" epuletek
...azt sem erzide o az erre kifinomult orral a tole 2 sarokra elgurulo Euro6D temp autorol meg bezzeg megmondja, hogy hol tankolt legutobb, meg premium benzint vagy csak a proli 95-st
aztan ha mondanad neki, hogy, nyusziful, az egy PHEV es akksival ment, meg nezne ki szajjal is a gyogy fejebol, hogy azmiazaztan meg jon a szokasos track01: tííccsukki
*:
pont tegnap ment a keruleti onkori kepviselo FB oldalan a pestimeriek nyekegese a 142-s MAV volnal miatt (Lajosmizse Kecskemet), hogy azzal jelenleg ~25 perc alatt beernek a Nyugati PU-ba es ujitsak fel, hogy gyorsabb legyen
baze, a 50-s vilivel az Ulloi-n 20perc csak a Hatar ut, nem a Nyugati PU... es ez meg messze nem a masik vegallomasa, meg sokkal tobben is hasznaljak
szoval boven lenne meg mashol is gyorsitando tomegkozlekedesi szitu a keruleten belul is, mint egy a varos szelerol ~25perc alatt elerheto Nyugati PU-s viszonylat[ Szerkesztve ]
több drón kell ;P
-
Jahno
őstag
válasz npera #133571 üzenetére
Itt most valakik észbe kaptak, hogy egyre több a kihalt hely és jajj mi lesz, csuknak be a bótok és az "ronda" fel kell virágoztatni a gyalogos forgalmat, legyen olcsóbb a bérleti díj és akkor majd... Mondjuk abban nem tudom mi a jó, hogy mesterségesen felvirágoztatjuk és generáljuk a tömeget, meg azért megyünk oda, hogy aztán visszajöjjünk. Vagy amikor még kávézó volt a hely és vergődött, akkor miért nem csökkentették a bérleti díjat. Kevés vagyok én ehhez, hogy megértsem. De nagyon jó PR videók vannak róla, minden szép, épül egy komplett negyed, bemondónéni mosolyog, itt lakók örvendeznek aztán egyik "társadalmilag fontos" szervezet műsorprogramját megnézve a következő 3 hónapra havi 1-1 filmklub esik 1.5 óra időtartamban. Aztán majd 2 év múlva visszanézek, ha el nem feledem, de ettől még max. papíron virágzik a kerület.
Ezeket én is nézegetem, nyilván nem poénból megyek ide meg oda, bár ha nemvastagon fizetett tanácsadói munka miatt, akkor hívhatjuk poénnak is a magánjellegű mindenfélét.
Azt ugye emlegettem, hogy egyszer volt egy privát bulink a Jászai környékén, némi zenebonacsörömpölés, kütyü, egyéb. Mentem fotósvideózni is aztán az üzletvezetőnek hamar leesett, hogy elég volt egy üres nap a naptárában, mindenki szólt a haver haverjának, reklámoznia sem nagyon kellett, tele volt a hely fizető vendéggel, azok még ittak is és kérdezték, hogy mikor lesz a következő meg sorozat-e.
Sorozat még nem, de jajj mi lenne ha rendszeresíteni lehetne A, B, C verzióban. Én meg tudom, hogy nincs az a pénz, főleg meló mellett, de még állandó meló nélkül sem, hogy ott a környéken bármit csináljunk, mert pakolhatatlan, parkolhatatlan, óradíjban is fizetős, ha bruttó időtartamot és amortizációt számolok, az sem, meg mivel a kötöttebb keret nekem nem poén és itt nyilván már szabályokról mindenről lesz szó nem is érdemes tárgyalni semmiről, mert egyszerűen úgysem adja ki. Kár rajta kettő percnél többet gondolkozni meg odamenni megbeszélgetni a nagy semmit amit előre tudok. Fellépőktől akkor nem kértem volna pénzt, de kaptam, meg a belépőkből jutalékot, oszt egynek jó volt. De 5 óra parkolás, némi városban autózás, bruttó 10 óra elfoglaltság, kár róla beszélni de biztos jó poén lenne. Holnap Tankcsapda végére beesek mást csinálni, B+ lesz a ráadás szám, de még meglátom sörözöm-e.
-
Jahno
őstag
válasz hobizoli #133573 üzenetére
Ja, csak a MÁVig is el kell jutni és az a 25 perc az olyan, hogy még a vonattól tovább és máris összeadódik. Lassaban is jár, mint a 4es6os, de hát megszoktuk a jót. Meg azt, hogy Felcsútfehérvár felé pontosabban járnak a vonatok, de benézhetek az infó vonalra, hogy a szokásos VácVeresMonorCegléd vonalon ezen a héten éppen mennyi volt a fennakadás. Mikor 25 perces úton 1-2 vonat kimarad, másik meg ennyit késik, akkor nehéz őszinte mosolyt tervezni. Ja, újabb kihívás, Tiszta tó sebesvonat meg környék. Akkor néztem, mikor a környékbeli turizmust reklámozzák minden sarkon, csak a vonatnál lepődnék meg ha ezen a héten még nem rohadt volna le, ahogy a Vác-Diósjenő, vagy szinte bármi. Az egész országból bekedvenceltem kb. 5 viszonylatot, azzal heti szinten vannak kimaradós/késős bajok. Teljesen gáz, de nem mindig tudom, hogy itt van elbaszva vagy egyszerűen a világon ilyen minden ami vasút.
-
Jahno
őstag
válasz hobizoli #133573 üzenetére
Ja, és levonhatom az autós/gyalogos vonatbalesetet meg most a vihart egy kicsit is, bár mikor gyengébb fák dőlnek a sínre az karbantartás hiánya miatt még lehet MÁV hibája. Ennyi kerekítés ráfér, nézzél ki 2 kedvenc vonalat és próbáld betájolni hányszor megbízható. Be is néztem a CeglédVác kedvenceimhez, vagy ott csak akkor pesti irányok legyenek, mert helyközi ingázásról beszéltünk és menjünk Szeged felé?
Cegléd az nem Pest felé:
Monor vonalat mondtam, tegnapi a legfrissebb:
Vác-e kell? Eza Diósjenő S570 elégg mumus, pár hete nem nézegettem, előtte hónapban volt baj vele rendesen. És ez a 6 órás környéke is ugye munkásvonat:
Tegnapi szokásos Vác, egyszerűen nem megy és pingvinezel a megállóban, lesz busz, nem lesz busz, pótlóvonat, mi lesz ha nem lesz a micsoda?
Tegnap előtti szokásos Rákosvác (ha ott váltóhiba volt, az még érintett pár dolgot):
Szóval jó az elmélet, hogy 25 perc, de mióta majdnem eljutottam Dabasra vonattal, azóta nem irigykedem a munkásnépekre akik napi szinten küzdenek ezzel a foshalommal. És sokszor autó azért is kell, hogy eljuss az állomásra vagy szomszéd faluba.
És aki szemfüles az bugot is talál a MÁV értesítő rendszerében. Lehet van egy söröm, hogy holnap és hétfő reggel a Keletibe induló G80as 6:38kor nem közlekedik :-P De ez még csak megérzés.
-
hobizoli
nagyúr
válasz Jahno #133576 üzenetére
ott laknak mellette, azaz kb odasetalnak 1-2 utca tavolsagrol, mintha vilimegallo lenne
arrol volt szo, hogy a felujitas kereteben a vonal athelyezodne az M5 melle a varoson kivulre, hogy ne legyen "zaj" bent
erre irtak, hogy de ok most csak odasetalnak a megalloba, mert itt van par szaz meterre es 25perc alatt beernek vele Nyugati PU-ba
azaz sokaknak meg auto sem kell
egyebkent vannak vonattal parhuzamosan buszjaratok is a KöKi-re es a Hatar utra is...
de a vonat csak orankent 1x jar
azaz aki nem a vasut mellett lakik es utana meg onnan buszozik, annak a vonat az igazabol most sem jo, mert a surubben kozlekedo busszal elobb hazaer igazaboltöbb drón kell ;P
-
Samott
addikt
válasz -NoVa- #133557 üzenetére
Egesz addig kiadja a matek, amig ingyen parkol a lako a haz elott. De ha neki is fizetnie kell mint a svedeknel raadasul ejjel is? Mindjart nem ennyi lenne a parkolo berles.
(There is always a last time for everything.) Overhead, without any fuss, the stars were going out.
-
A. Crowley
csendes tag
válasz Jahno #133565 üzenetére
Most tervezzük a spanyol kiruccanást. Kiderült, hogy ismerős háza nem alkalmas nekünk 1 hónap héderelésre, úgy, hogy dolgozni kell, plusz feleség-gyereknek is kell valami elfoglaltság, akkor is, amikor 40 fok van odakinn.
Igazából ami nagyon visszadobott, hogy gyakorlatilag az ágyak nem alkalmasak 3x18x cm-es embernek 1 hónapig. 1-2 éjszaka elmegy, de nem vállalok kényelmetlen alvást 1 hónapig.
Úgyhogy most megy az újratervezés. -
Phülöp
addikt
válasz A. Crowley #133582 üzenetére
Mi vettünk nagyon májer önfelfújós matracot és profi hálózsákot, kényelmesebb, mint a random ágy, ami nem saját.
A Bretagne-félsziget meredek ormai alatt Otthont találnak kóbor csikóhalak. /Mesterem
-
Jahno
őstag
válasz A. Crowley #133582 üzenetére
1 hónap ingyen kecóért beruháznék még kemping cuccra is. Max "jó lesz valamire" vagy eladod. Dolgozáshoz nem értek, de akkor nézz egy Airbnb apartmant, ha már spanyol. Ott minden is van.
Occsó mobil ágyam mondjuk pont van. Nagyon szar.
-
zetor2000
senior tag
-
npera
újonc
Van baj....
-
Jahno
őstag
Ejj, ver az élet. Fotós diploma, mert miért ne. Azt mondják, hogy május környékén "szokták" kiírni az ukászt, ne aggódjak, itt a link, majd frissítik a leírást ami alapján cselekdni kell.
Néha nézegettem naponta, aztán már nem túl sűrűn. Ma nem működött a link, nézem a főoldalt, hát persze külön másik menüpont alá variálták át, júni 10 a kiírás időpontja, igénylés júni végéig, annak a menete 1-1.5 hét, utána kell leadni az anyagokat, postázni, kitölteni, baszakodni, mindezt júli 14-ig befejezni. Elég karcos lesz.
Csak még nem tudom mit nem tudok, simán adhatnának egy titkárt aki összerakja, kér egy 10est vagy mittomén és kész, le van tudva minden.
Természetesen van több 100 oldalnyi szabályzat (minden nyelven), amiben erről szó sincs, meg van FAQ az első lépésekről, ami sokat segít a helyi gittegylet meg csak úgy módjával működik közre, ha jól sejtettem, de legalább a tavalyi formanyomtatványt elküldték magyarul, az alapján kell angolul kitöltenem. Igaz a formátum változott de jó lesz :-D
Ezt is elrontottam tavaly még jó vót
-
Sipi-
tag
Mai teszt: egy 5 perces megállással kb. 250 km-t mentünk 4 óra alatt (minimális autópálya, M2-es autóút, a nagy része pedig országút, faluk, szerpentinek).
Kényelmes volt, csak kicsit unalmas, még társasággal és zenével is. Kocsi szerint 5 liter/100 km, de majd kiderül.Magas Tátra is szép, néztünk vízesést, csináltunk csúcstúrát, túráztunk patakban (szó szerint), láncban kapaszkodva, voltunk hófúvásban június végén, stb. Jó volt, csak hamar vége lett.
https://www.ferfiakonyhaban.hu
-
hobizoli
nagyúr
válasz Samott #133581 üzenetére
es akkor a szent BKV majd seggebol elorant hirtelen tobb szaz plusz jarmuvet, meg sofort hozza, vagy miert jo ez neked ennyire, aki amugy szinten autoval jar be Bp-re "videkrol"?
komolyan, az egyik váci f4sz is erre veri ki napi szinten a pöcsét...
ez a szokasos tíííccsukki kampany reszede helyettes megoldas meg maaaajd meg maaaaaaaaaajd meg még majdaaaaaabbabb sem lesz, ezt mindannyian tudjuk elore, de akkor ez miert ennyire jo...?
latsz vmi infrastrukturalis fejlesztesi tervet a BKK utod szervezet oldalan a kovetkezo ket evtizedre vonatkozoloag?
mert en qrvara nem
akit zavar, huzzon le a pécsÁba a tavoli agglomeracioba a gheccibe, aztan eljen ott a tanyajan a madarcsicsergesben, ...majd onnan bevonatozgat, amiert tenyleg muszaj neki
foleg azoktol rohadt vicces, akik halalfasza videkrol koltoztek fel Bp-re munka miatt,
mert a sajat szulofalujaban kozmunkas lehetne kbezeknek a kozlekedes is ugy muxik max, hogy az autoforgalmat a gyalogas szintjre rohasszak, mert infrastruktura az, aaaaa, az pééééééézbe kerul
amugy te is miert nem bicajjal jarsz mindenhova, ha ekkora bajod az autoforgalom egy neked igazabol nem is lakohelyeden? minek van meg autod...? MÁV jár, van Bubi is...
[ Szerkesztve ]
több drón kell ;P
-
hobizoli
nagyúr
válasz Jahno #133570 üzenetére
...de nem kell tobb metrovonal a varosba meg infrastrukturalis fejlesztes
minek
tok eleg, ha kitiiiccsuk a zautokat a mindenhonnan IS
amikor suliba jartam 30 eve is gond volt mar a piros 136-s buszokkal, hogy reggel a 2(!) perces kovetesi idovel eleg hamar utolertek egymast a Havanna ltp-n, es amikor onnan kifordult az Ulloi-re a 2.-3. buszra lehetett csak felferni, ott csak a lepcsore
kajakra, volt amikor a zoldnel az Ulloire 3db piros 136-s jelzesu busz fordult ki egymas utan konvojban, kovetkzo zoldnel meg jott 1-2 szgk, meg egy 136-s busz, es ott minden zoldnel jott minimum egy 136-s busz is
vmikor 1-2 ajto ki sem tudott nyilni a buszon, mert annyian voltak rajta ott mar
mellette 50-s vili, meg a regi UV szerelveny, M+P+M osszeallitasban 5 percenkent is szinten koppon volt, az ~250 utas, mert hivatalosan egy UV motorkocsira 100 utas fer, de szardinia konzerv uzemben szerintem ~120 is, max egy-ket megalloval elobb kellett kezdeni odakeredzkedni az ajtohoz, ha le akarsz szallni
masik vilagfaszsag a tobbszoros vasuti alagutrendszer a varos alatt
erted, a videkrol videkre Bp alatt kozlekedest biztositani egy naaagy V0 helyett, napi par ezer utasnak, mert aki Egerbol Bajara utazik, annak qrva mod fontos vmit bp-n fejleszteni...biztos nagggggggggyon sokakat erint ez is
amikor a legnagyobb ingazo jaratok osszesen sem mozgatnak 100k utast sem per munkanap, akkor pont ez a legszuksegesebb nyilvan
mert 3-4000++ Mrd koltseggel mar jol hunyoritva majdnem el is erhetnek esetleg egy felig megepult M4 utasszamat is akar
ahol a kulcsszo az "akár"
csak Bp-n belul azt megis kiafaszom is hasznalna barmire...?
ez is csak EU penzlehuzas miatt lett fontos, igazabol pont leszarjak kinek is lenne ez jo meg foleg mire
a kivitelezo haverceg jol jar belole az tuti, ott jol fognak majd a ceruzak
nem mellesleg egy hasonlo projekt ellen nemeteknel mar ezert tuntettek, mert tizeneve csinaljak mar az epiteset, de a tobbszorosere dragult a tervezettnek, es a helyben lakoknak pont semmi haszna nincs belole igazabol
Stuttgart21 (nemetul reszletesebb)
kepzeld el ezt itt
nem 9.2Mrd EUR-nal tartana mar a nemzet Lorince, hanem 19.2Mrd-nal
a tervezett koltsegvetes meg ott is egy mezesmadzag parasztvakitas volt kb
itt 15-20ev alatt sem lenne kesz, hiszen 12-13ev alatt ott sem lett kesz
hany eves is leszel addigra? es Te, Samott?
9.2Mrd is manapsag szerenytelen ~3500Mrd fizetotaller egy f4szomöccse vasutallomasra, erted?
ennyibol 3-4 tok uj metrovonalat lehetne csinalni, ami sokkal tobb helyit erintene, meg javitana helyben a tomegkozelkedest a tííccsukki majmok kedvere
csak amikor itt a kelebia vasut felujitasa(!) tobbe kerul km-kent 160km/h-s palyakent is, mint a TGV LGV-Est vonala 350km/h-snak ujkent epitve 2017-ben volt, akkor ennel is hasonlo lenne a tortenettöbb drón kell ;P
-
Samott
addikt
válasz hobizoli #133593 üzenetére
Tovabbra se volt szo betiltasrol. Barki autozhat, aki meg tudja fizetni a valos koltsegeit. Ha van parkolod lehet autod. En mostanaban heti egyszer jovok be, kocsival. Van helyem a ceges melygarazsban. Otthon is garazsban all. Ennek kene a normalisnak lenni, nem?
(There is always a last time for everything.) Overhead, without any fuss, the stars were going out.
-
Samott
addikt
válasz Jahno #133599 üzenetére
"Kezd totál felkúrni, hogy minden nap megjegyzi vmelyik kollégám (nem csak a magyarok és a többiek sem feltétlenül nyugati országból vannak), hogy miért csak “ilyen” egyéb juttatások vannak a dolgozóknak. Amiről beszélnek, azok az alábbiak: banán, körte, joghurt, law fat joghurt (több ízben) sima túró rudi, cukormentes túrórudi, bio corn flakes, bio banáncsipsz, bio diákcsemege, 40 féle tea, mandulatej, simatej, Monin szirupok (cukormentes is) frissen őrlős kávégép, minden nap fizetett ingyen ebéd a kantinban, ahol van frissen sült pult is, előtted sütik meg vaslapon a pácolt halakat csirkéket és sajtokat, meg luxusirodaházban vagyunk, csak mac-en dolgozunk stbstb és baszki e-mailt írnak a főnöküknek, hogy nekik túl sok adalék van a túrórudiban, cseréljük le és hogy unják a kantint és miért nincs masszázsszék? De olyan hosszan fejtik ki és kajak számon kérik az embert. Mondanám nem tudom hol dologztak ezelőtt (am tudom, sehol, legtöbbnek első munkahely) meg szar, mert nem akarok ez a tipik magyaros lenni sem, hogy örüljön h van munkája, de ezen akkoris felbaszom magam. De kajak minden kibaszott nap jön vmi panaszlevél."
(There is always a last time for everything.) Overhead, without any fuss, the stars were going out.
Új hozzászólás Aktív témák
- ASUS ROG STRIX RTX 3060 Ti OC LHR - eladó!
- iMac 2019 27" Retina 5K / i5 3 GHz / 32 GB DDR4 / 1 TB SSD / Radeon Pro 570X 4 GB
- AKCIÓZVA! HP EliteBook 850 G7 Fémházas Szuper Strapabíró Laptop 15,6" -65% i7-10610U 32/512 FHD HUN
- AKCIÓZVA! HP EliteBook 850 G7 Fémházas Szuper Strapabíró Laptop 15,6" -65% i7-10610U 16/512 FHD HUN
- Dell SE2216H 22" 1920x1080 Full HD LED Monitor
Állásajánlatok
Cég: Alpha Laptopszerviz Kft.
Város: Pécs
Cég: Ozeki Kft.
Város: Debrecen