Hirdetés
-
Saját műsort kap a Metaphor: ReFantazio
gp A Summer Game Fest után egy rövid show keretén belül tudhatunk meg újabb részleteket a játékról.
-
Computex 2024: ASRock minden mennyiségben
ph Az Arrow Lake és a Granite Ridge CPU-kra várakozva az ASRock több alaplapot és egy érdekes VGA-t is bemutatott.
-
Kanada feltalálta a Netflix-adót
it Az online streamingszolgáltatások a belföldi árbevételük 5 százalékát ezentúl kötelesek átadni.
Új hozzászólás Aktív témák
-
zetor2000
senior tag
válasz npera #125102 üzenetére
Azt mondják, hogy nem igaz, hogy nincs... pedig de.
Kisebb kutakon falvakban szerintem már nincs. Nagyobb településeken meg korlátozottan vásárolható.
[link]Énnekem nincs verdám, személyes tapasztalatom nincs.
Ez a dal a lelkünk közötti híd kövei között a malter közötti szeretetet átitató áldás közötti békesség.
-
Samott
addikt
válasz -NoVa- #125101 üzenetére
Pont akartam linkelni, hogy mar nem csak a nevenincs kis kutakon, hanem a Shellnel is korlatozasok vannak.
(There is always a last time for everything.) Overhead, without any fuss, the stars were going out.
-
-NoVa-
addikt
válasz npera #125102 üzenetére
Helyben is elég nagy a ködösítés, de...
A prémium 95 nagyon nagyon rég eltűnt, és nem is tért vissza.
A dízelt nem szoktam nézni, de most feltűnően le volt minden zárva.
Literkorlát már egy ideje volna a normál 95-re, de nem érint, mert mindenbe 100-ast rakok a ripityára tört katalizátor incidens óta. Feltűnően jobban füstölt és traktorabb hangon ment a Jazz 95-össel, mint 100-assal. Nem értek hozzá, úgyhogy nem spekulálok a minőségéről mélyebben.És ugye az árlimit óta nem importál a Shell és az OMW veszteséggel, a Mol meg már az elején megmondta, hogy a kapacitása nem elég az országnak. Tippre lassan a retro öngyújtókból fejtik le a petróleumot, hogy látszólag minden szép és jó legyen, amíg hirtelen nem omlik össze a hazugságtorony.
Csillapít egyébként kicsit a brutális élelmiszer áremelkedés, meg a rezsiugrások, így kevesebben tudnak tankolni. Szinte már hasznos a nyomor. -
Samott
addikt
válasz -NoVa- #125105 üzenetére
Frankon el kene engedni ezt az arsapka dolgot, rohadt sok auto van, rakjak le azok akik valos aron nem engedhetik meg maguknak. Ugy legalabb lenne hely meg nafta mindenki masnak.
Szerk: ja es 100-as benzin, legkozelebb en is olyat tankolok, mert most volt szervizben a kocsi minden atneztek, kimertek, kitakaritottak de meg mindig nehezen indul. Azt mondtak fura szaga van a benzinnek, az okozhatja. Pedig OMW-nel tankolok altalaban, de csak sima 95-ost. De valoban keveset megyek vele, kethavonta tankolok es biza az etanol nem szereti ezt.
[ Szerkesztve ]
(There is always a last time for everything.) Overhead, without any fuss, the stars were going out.
-
Grillo
senior tag
válasz Samott #125106 üzenetére
Ez teljesen igaz, bár eléggé szopóágra kerül majd mindenki, aki az aglomerációból eddig a vonatra felfért, mert utána nem fog. Így is kimaradások vannak, meg rövidebb szerelvény, hiába csillivilli emeletes, ha állandóan kimarad. És persze a reggeli órákban, meg amikor menne a nép haza.
Szóval tényleg a HO lesz a megfejtés nekem is, ha nagyon bejön a szar. Mondjuk végülis már bejött. -
Samott
addikt
Ez jopofa: kerekparos erzekenyites buszvezetoknek...
(There is always a last time for everything.) Overhead, without any fuss, the stars were going out.
-
Jahno
őstag
válasz npera #125102 üzenetére
Összevissza van, de még falun belül is megmagyarázzák, hogy mi van és közben nem azt tapasztalod. 50 liter korlát van, vagy kapsz 10 litert esetlag 20 liter környékén alkudoznak, hogy drágábban sem kapsz belőle.... Vagy akciós benya ott éppen nincs csak valahol "máshol".
Közértben is néha ez-azt lefosztanak, többi meg jelentősen drágul.
-
zetor2000
senior tag
Ismi mondta, hogy a falujában, ahol lakik, a faluvégi benzinkút inkább kamionmosó lesz, mert most abban több a pénz. Még asszem lehet tankolni, de ez egy nagyon kicsi kút, lehet, hogy a jövő héten már nem lehet majd.
Ez a dal a lelkünk közötti híd kövei között a malter közötti szeretetet átitató áldás közötti békesség.
-
eattila
csendes tag
válasz Samott #125106 üzenetére
Hat, az arsapkakat tenyleg el lehetne. Meg a panikkeltest is. De az meg mindig nem tul szimpatikus, hogy barki megmondja masnak, hogy mit csinaljon.
En amugy ujabban havonta tankolok. Most kicsit surubb lesz az unnepi flangalas miatt. De ugye liter maximum van, itt a MOL-nal mindenfajta benya van. Balatonon lattam en is hianyt meg zart kutfejeket nyaron. Helyben csak shellnel van altalaban ilyesmi de ott ritkan tankolok.e-lias : exHWSW, fotók: https://www.flickr.com/photos/148053804@N05/
-
npera
újonc
Itt levették az uszodákban a hőmérsékletet, a melegvizes medencék langyosak, a hidegvizes (úszásra értem) pedig olyan hideg, hogy amikor bemész akkor durva. De folyamatos úszással mondjuk el lehet viselni. Lányommal lubickoltunk egy órát a hidegben, most az nem működött, hogy többnyire lebegek és néha tempózok csak utána, mert akkor fáztam.
Érzésre a közvilágítás is jóval kevesebbet megy. Már atom sötét van, amikor még mindig nem kapcsolnak fel a lámpák. Ninja gyalogosokat és kerékpárosokat úgy kell kutatni a sötétben, hogy ne nyomd el őket.
-
zetor2000
senior tag
válasz npera #125118 üzenetére
Felénk a Lidlben van ilyen
kúrófény... tiszta hangulatvilágítás. Az üzlet világításának csak egy kis része üzemel, amitől végülis van fény, és látsz mindent, de azért nem annyira, mint amikor megy minden.Ez a dal a lelkünk közötti híd kövei között a malter közötti szeretetet átitató áldás közötti békesség.
-
Samott
addikt
válasz eattila #125116 üzenetére
De az meg mindig nem tul szimpatikus, hogy barki megmondja masnak, hogy mit csinaljon.
Nem ertem mirol beszelsz, ha dragabb lesz a benzin mindenki magatol el tudja donteni hogy autozik-e tovabb. Nyilvan aki nem engedheti meg maganak az majd kevesebbet vagy egyaltalan nem megy. Es akkor kisebb lesz a forgalom es nem lesz uzemanyaghiany.
(There is always a last time for everything.) Overhead, without any fuss, the stars were going out.
-
-NoVa-
addikt
válasz Samott #125120 üzenetére
Szerintem a kormány erőltetett belenyúlásaira gondol.
Az, hogy olcsó az egyszeri jobbágynak a benzin, azt a céges nem támogatott árakon verik le, amit beépítenek a szolgáltatás/termékárakba, amit majd a végén kifizetül az egyszeri jobbágy a bótban többszörösen, és közben mindenki szív. Aki ennyit nem lát át, azt megkérném, hogy ne szavazzon a továbbiakban, mert nem tudja, hogy mire teszi. Mindegy, teszik ezentúl is.
-
Jahno
őstag
válasz Samott #125125 üzenetére
Néha még mindig előbb beérek kocsival a gyárba, mint tömegközzel. Azt nem merem mondani, hogy néha itt-ott dolgom is akad ami mással bonyolultabb. Pénteken megint nagy mákom volt, Deák alatti parkolóház tele, de a szállodasor előtt egész estére sikerült parkolóhelyet találnom. Mindig örök vita lesz, meg jön néhány hülye, hogy egész évben bicajos szezon van és tessék megoldani, azzal néha leállnak vitázni, vagy sem. Mondjuk én néha járok, de annak sem magyarázom meg a frankót aki állandóan, mert legtöbbnek egész jó oka van rá.
-
Jahno
őstag
válasz Samott #125120 üzenetére
Ha drágább lesz az beépült az árakba az most is látszik. Az árak meg a benzinbe, ami az árakba
Nekem is jövőre ki kellene találnom, hogy 1-2 rendezvényt mennyiért csinálok, mert eddig vergődtünk, meg kipróbáltuk, most lenne 3-4 konkrét alkalom amit közepesen jó pénzért már érdemes lenne megcsípni, de túl drágán sem lehet adni. Majd kitalálom, de elértük, hogy az ír vaj olcsóbb, mint a magyar.
-
Samott
addikt
válasz Jahno #125126 üzenetére
Ugye az eredeti felvetes az az volt hogy szegeny tanaroknak is jol johet a kocsi, erre a valasz az hogy neha ok is megengedhetik maguknak. A problema azzal van aki az olcso benzin miatt mindenhova azzal jar. Ha nem lesz olcso benzin ezekbol is kevesebb lesz.
(There is always a last time for everything.) Overhead, without any fuss, the stars were going out.
-
Sipi-
tag
válasz Samott #125120 üzenetére
Hányan mondták, hogy 400 felett nem fognak tankolni? Most meg boldogan önti bele 480ért a benzint.
Egyébként szerintem valamivel kisebb lett a forgalom, mint a 3xx forintos időszakban. De most megint nagyobb lesz, főleg délután az ünnepi bevásárlások miatt.https://www.ferfiakonyhaban.hu
-
Jahno
őstag
válasz Samott #125128 üzenetére
Kinek mi az olcsó és nem tudjuk, hogy miért jár mindenhova is azzal, csak pár komplex halmazba bedobunk ilyen állatságokat tök feleslegesen. És kinek jó, ha kevesebb lesz?
Múlt pénteken akkora logisztikám volt, hogy lemegyek Győbe vonattal inni és havercsaj odaadja a kocsiját a másik haveromnak, aki majd értem jön vagy fele úton találkozunk és megyünk tovább :--D Persze felmerült az is, hogy nem sörözöm, de ha már a helyi erőt 2 éve ezzel basztatom, hogy egyszer meglátogatjuk és végre lett időpont, akkor azt is nehéz lett volna kidumálni.
Tanyán szinte meg sem lehet lenni kocsi nélkül, elég csak néha a közértbe lemenni. Szolgáltatóipar pipa, fele bejárós népre meg majd magyarázzátok, hogy ne járjon be, vagy ott a tömegköz 2x annyi időráfordítással ésvagy.
Szomszéd faluban most szűnt meg a hétvégi Aldi/Lidli helyi busz járat. Kérdés azért, mert mindenki mindenhova autóval jár vagy mertcsak és ehhez drága a benya, inkább fizesse az ügyfél?
Kocsi jól jöhet, megint viszem majd anyámat mindenfelé, amit tömegközzel nem tud leküzdeni.
-
zetor2000
senior tag
válasz Jahno #125130 üzenetére
Meg az olyan hülyén néz már ki, hogy van autód, azt mindenhova BKVzol... legalábbis nekem fura lenne. Persze értem, hogy 10 ropi, és ezért egy hónapban annyit megyek tömegközzel, amennyit szeretnék, nade ott a verda... amit ha nem használ az ember, akkor is egy látható összeg az éves birtoklása.
Szóval egy drága dolgot nem használni az olyan "ergya" nekem...
Ez a dal a lelkünk közötti híd kövei között a malter közötti szeretetet átitató áldás közötti békesség.
-
Jahno
őstag
válasz zetor2000 #125131 üzenetére
Úgyis kitalálják, hogy ne legyen vagy jajj ott a rövid távú bérlés meg a többi. Én BKVzok is, nem kell aggódni :-D Haversráchoz optimalizáltam volna Kelenföldről, na mondom kocsival kb. 15+ perc, tömegközzel sem lehet vészes. Erre 45 perc alatt úgy teljesíthető, hogy ha minden egyből jön.
Majd dec 29es buli után megint tömegközzel megyünk haza az nem kérdés, reggel meg megyek vissza a kocsikért, de még ez is képlékeny, lehet behúzok valakit szállítani aki majd ott is alszik.
Aztán értem én, hogy itt nekem 3 méter az Aldi meg a Nagy Teszkó, de már csak a cuccok mennyisége miatt is érdemes sokszor kocsival menni ilyen "mindenhova" helyekre.
Ma csak haverhoz mentem át ide 5 kilométerre, meg sem fordult a fejemben, hogy tömegközölök, kocsival rugalmasabb és egyszerűbb. Drágább benyával lehet újragondoltam volna :-D Busz néha gyors, ha kiadja akkor is 1 órán belül nem nagyon lehet megfordulni. De lehet köpködni, hogy hát még a szomszédba is kocsival megyek meg minek mentem oda vasárnap délután :-D Ugyan.
-
hobizoli
nagyúr
válasz Samott #125125 üzenetére
az a baj inkabb, hogy az autos kozlekedest ellenzok peldavarosaiban es/vagy sokkal tobb hid van az aktualis varos folyoja felett a sokkal kevesebb lakosra is es/vagy sokkal tobb metrovonal is nagyobb lefedettseggel, mint itt, amivel epkezlab ideju tomegkozlekedes is adott
amivel most elkezdtek kapalozni, hogy de Prága-ban a Károly hid az gyalogos hid, igen, az, es azon kivul van 11(!) masik hid a varosban a folyo felett es 500k-val kevesebben is laknak ott
hogy ezzel Bp pariban legyen, es ugyanakkora kozlekedesi keresztmetszet mellett szeretnenk 1 hidat gyalogos hidkent hasznalni, mint ami Pragaban adott, akkor a lakossaggal aranyosan itt 15-16 kozuti hidnak kene lennie most mar Bp-n a ket part kozott a Duna felett
erre van 7, meg a Lanchid
mar itt buko a tema, hogy egy fele akkora keresztmetszet mellett akarjak ugyanazt elernija meg ott 65km metro van a varos alatt az 1,25millio lakosra, itt meg 39km az 1,75milliora
ezt is aranyosan nezve itt 90-100km-nek kene lennie
ossze sem hasonlithatoan tobbszorosen aranyokkal elorebb vannakde ezek az ilyen tíííccsuk be, meg zarjuk le logikajuaknak az egyik fulen be, a masikon ki
sosincs semmi mas javaslatuk semmire, csak ez
es kozben olyanokert kuzdenek holnapi megvalositassal, amiket mashol evtizedek alatt oldottak meg infrastrukturalis fejlesztesekkelAmsterdammal peldazni is rohejes kicsit, amikor ott fele lakossag van, de meg ott is 1.5x metrohalozat van a varosban ehhez
arra is kiszamolod lakossag aranyosan ~120km metrohalozattal lennenk ugyanott, es alulrol karcoljuk a 40-tmeg verjuk itt a mellunket, hogy de itt volt a EU foldreszen az elso villamositott foldalatti, igen, csak kozben ugy elment, nem is ment, hanem szaladt mellettunk egesz europa, hogy nem is latjuk oket ebben
franciak 1900 es 1940 kozott 12 vonalat epitettek
meg a romanok is 78km-nel tartnak mar 40 ev alatt, pedig ott az elso vonal akkor indult, amikor itt mar M3 is volt
a milanoi metronak 1964-ben epult az elso vonala, ma 97km van keszen, 1,35millios varos
Barcelona 166km es 1,6millios varos
hol is vagyunk mi ezekhez?es kb sehol nem a villamosokat eroltetik a belvarosbol a belvarosba jarva, mint itt a vitezy davidka, hanem a metrohalozatokat bovitik a kulso keruleteik fele
[ Szerkesztve ]
több drón kell ;P
-
Jahno
őstag
válasz hobizoli #125133 üzenetére
Példaváros is mindig érdekes, tipikusan bedobják Amsterdamot, amit keresztbe tudsz gyalogolni 1 óra alatt. Mindig azt mondom, ami ott kb. 9 kilométer az Pestre arányosítva már 30 kilométer, ami hozza a vonatot, buszt, azok meg olyanok is. Kollégák hetente szopnak vele. Amsterdamban elég sokan laktak külvárosban, az a központtól kb. 15 kilométer légvonalban. Külön falu, már lehet autózni, de hát így megint nehéz párhuzamot vonni. Cserébe akkoriban sem ott, sem Londonban nem volt értelmes éjszakai közlekedés, idehaza meg teljesen jól el vagyok vele.
Szóval vidéken a külvárosból meg ott is autóval jártak akár a cégig, akár a P+Rig, vagy csak az állomásokig. Mert ugye volt és ottani pénzhez mérve nem is drága. Lehet logisztikázni, hogy IC 15 perc, autó fél óra. Ja, egyik pont-pont, másiknál kimész az állomásra, jön vagy sem időre, leszállsz, villamos, gyalog, villamos. Nár meg is dőlt az idő/ár/hatékonyság.
Barcelona meg így turistaként átfutva baromi laza és jól szervezett, ellátott. 1-2 helyen már a reptérről becsavarva érezni, hogy mi merre. Ott bárhol el voltunk tömegközzel, néha a szállásadó kijött elénk, vagy TAXI, de összeségében tömegközből indulunk ki, aztán ha zűrös, akkor jön az alternatíva. Ott vonat és metró van, nem szívtunk a csomagokkal sem. Itt minimum 1+ óra lenne kijutni, busz is hasonlóan zűrös, mint az autós forgalom és néha jövök-megyek kisebb vagy nagyobb táskákkal idehaza de legtöbbször csak a baj van belőle ha kis táskánál több van Nálad. Összevissza helyezkedem, rálépnek, belerúgnak, faszkivan.
-
zetor2000
senior tag
válasz hobizoli #125133 üzenetére
És akkor Sanghajt ne is említsük... amikor itt épült a 4es metró, akkor volt egy riport a kirúgott (?) főtervezővel, már nem emlékszem a nevére, de hazai a fószer, csak idehaza nem nagyon építkezett (közben meglett, Klados Gusztáv), na, ő mesélte, hogy akkor Sanghajban vagy hol a rákban 16 (!) metróalagút épült. Nem állomás, hanem alagút.
Ez a dal a lelkünk közötti híd kövei között a malter közötti szeretetet átitató áldás közötti békesség.
-
blueboi69
csendes tag
válasz Samott #125125 üzenetére
Hát itt mi eléggé meg lennénk lőve autó nélkül. Egy kisebb bevásárló kör simán 25km, mázli, hogy legalább spar van már gyalogtávra, de pl a gyógyszertár is kb 7km egy irányba. Azért az nem olyan, hogy akkor autó helyett elsétálsz. Tudom, minek mentünk ide lakni..
Viszont itt hiába jár mindenki autóval, nincs dugó.
Ellenben Bp-en, ahol ugyebár azért szeretnek sokan lakni, mert minden ott van a szájukban, annak ellenére, autóznak. Vagy az olyan vidékiek mint mi felmegyünk dugót generálni.Nemtudom amúgy, nem ennyire egyszerű. Én már sokat gondolkodtam ezen, hogy ha nem lenne pénzünk benzinre, akkor szomszédokkal összefognánk, hogy időnként akkor menjünk együtt és összedobjuk a pénzt rá.
Ugyanakkor meg van, hogy asszony rendel vmit és a kifli-s futár kihozza 8ra a friss péksütit. Szerintem aki tudott, az alkudott ki magasabb fizut és abba belefér a 480as benya. Azért a 300ft-os benzinárra mint lélektani határ emlékszem, az jó 10-15éve volt. Meg arra is amikor a 400ra is mondták, hogy fúdesok. Aztán nem lett belőle semmi.
Most ha piaci áras is a benzin akkoris, maximum optimalizálnak útvonalat az emberek (én mondjuk régóta ezt csinálom, hogy nem 1dologért autózok el sok km-t), vagy mennek kicsivel kevesebbet ami máris kompenzálja.Ahhoz nem is tudom minek kéne törtennie, hogy sok ember aki autóval hozza-visszi a gyereket iskolába/ovodába, az hirtelen azt mondja, hogy akkor mától ugyanez lesz bkv-val.
-
hobizoli
nagyúr
válasz Jahno #125134 üzenetére
na ez a P+R a masik
eccer lattam vhol egy listat, hogy Bp-n van 5000db P+R parkolo, abbol 1500db a Kelenfoldi PU-nal, ami reggel 20-30perc alatt telik be
Becsben meg van 25k
de itt az 1/5 akkora P+R kapacitassal akarjuk ugyanazt... okos
meg itt sokszor csak ugy lett P+R, hogy amit maguktol az autosok is mar annak hasznaltak, na oda kiraktak egy P+R tablat, es ez mostantol 30db P+R hely, kozben igazabol eggyel sem lett tobb, mint volt
Bécsben is 85km metro is van (1978-ban indult az elso), ami kijar a kulso keruletekbe is, nem ugy, mint itt a total belvarosi M1, meg a felig elkeszult M4, aminek a varos kb mertani kozepen van a vege a Keleti PU-nal
meg Barcelonaban is metron elerheto a repter
ez itt is terv volt, meg a Ferihegy 1-re is, lassan 50 evetöbb drón kell ;P
-
-
Jahno
őstag
válasz blueboi69 #125136 üzenetére
Naja, autó nélkül nálunk a Tesco Express és OTP meg 1-2 bank az mérhetetlen távolság, mert a szánkba rakták. Vasedényt, miazmást szintén. 100 métereken belül több kínai bolt és Spar. Aldi már 500 méter, mellette van gyógyszertár de van egy másik is hasonló távra. De van egy Aldi a plázában is, azt most lemértem, 800 méter, minden is van, oda néha nem kocsival megyünk Lidl már 1 kilométer, oda néha igen, mert többet veszünk. Penny szemben van az út túloldalán. Ami occsó és ma lebasztak idehaza, mert nem ott vettem meg ami kell
Kifli szerintem árban is megkéri, nincs minden amit be kellene szerezni, de kényelmes, végignyomkodod, jön, nagyobb bevásárlásnak jó, friss kenyeret itt meg ott veszünk ennyire napi szinten semmi kiszállítás nem kell. Egy időben nézegettem Kiflit, meg anyóshoz rendeltünk volna kaját, de oda semmi nem megy.
A Teszkós nagyobb bevásárlások rég elmaradtak, régen megraktuk a kosarat, de igazából mindegy, mert felvágott / kenyér fogy, öblítő/mosószer és 1-2 dolog meg ritkán és akkor vagy útbaesik 1-2 napon belül itt-ott vagy a kínaiban, vagy nem. Ezekkel nem is tervezünk, asszony intézi és szól, én meg igyekszem teljesíteni (több-kevesebb sikerrel).
Műszaki meg hasonló boltok melóból jövetment útba bírnak esni. Nem ezzel van a baj :-D
Fizu nem biztos, hogy alkudozás kérdése, erről most nem nyilatkozom mert még valami céges titkot mondanék.
A titok szerintem egy csomó átmenő forgalom, nincs híd, körgyűrű és egyéb tehermentesítés. Amíg a III kerületbe vagy bárhova M3 felé nekem sem érdemes innen kimenni a nullásig, mert egyszerűbb és rövidebb, addig kár megfejtést keresni.
Viszont az utcában megint volt egy nagyobb csőtörés, éjjel kb. ráparáztam, hogy 10 köbméternyi mennyiségben visz szét földet a víz, előbb-utóbb lehet a ház is megsínyli, de ha csak a pinyóm ázik be akkor tuti felgyújtok valamit cserébe.
-
hobizoli
nagyúr
válasz blueboi69 #125138 üzenetére
eleg nagy
eleve nem csak a repteret fogna be akkor mar, hanem 19-18ker-t is meg Vecsest isa tervezett vasut az meg siman elmenne a volt ipartelep mellett, ahol most is jar a 100-s fovonal is, es most sem szallnak fel-le ott a vonatra sokan
egy kiagazo kulon 25km-s vonalon erne le a repteret, amibol 8-10km szinten alagutban menne
csak a vasuti űrszelvény igény a mozdony+aramszedo+felsovezetek+szigetelo tavolsag miatt sokkal nagyobb, mint a metroe, ami also betapos, meg a kocsiszekreny is eleve alacsonyabbszoval meg ha rovidebb is lenne az az alagut km-ben, kitermelendo foldmunkaban akkor sem kevesebb
[ Szerkesztve ]
több drón kell ;P
-
Jahno
őstag
válasz blueboi69 #125138 üzenetére
Eddig 9 millió érkező/induló utas, szóval X. Kökiről megy, de oda eljutni, most metrófelújítás, a reptéri buszt meg hagyjuk. Próbáld ki.
És szerintem ne csak pont-pontban matekozzunk, vagy ha átszállás akkor működjön és legyen hatékony, ha nem is egyből Kápmegyerre vagy Csepelre csatlakozással.
Ezért van nagy TAXIS forgalom, másrészt sok városban simán +1-X Euró csak a reptéri járat. Igaz ezt ki tudja mekkora része fizetné ki, pár euróval mérve évi pár millió Euró. X, nem értek hozzá, de azért lehetne felé kanyarítani, csak nem érdekük, pedig biztos sok pénzt el lehetne vele lopni
-
Jahno
őstag
válasz hobizoli #125140 üzenetére
Elmúlt 2 évben jártam arra Gyál-Vecsés mindenfelé seftelni, akadnak olyan részek meg egyebek, hogy csak pislogok. Vagy egyéb ügyben ott van egy csomó logisztikai központ, cég, gyár. Prologis, Sinecron, Papst, valami Krisztusos szent nevű társaság, bár azok lehet nincsenek sokan csak a hely nagy, HOPI, GLS, meg a sok 3betűs, amit meg sem jegyeztem, MMM-et igen, ATC, BRG, KGB, LSD, mindenféle olyanok, ahol 1-2szer volt dolgom de elmatekoztam, hogy ide tömegközzel meg hogy a csába.... És akkor megy a körjárat, dolgozói összefogás, céges buszok.
Abban a darabban atom jól el tudok veszni civil seftelésekkel és melókkal is, az biztos. És rohadjanak meg, hogy két Európa út is van egymás mellett, hasonló cégekkel.
Igaz a szabvány közlekedéstől elválik, este 9-10re mentem ismerősökkel seftelni, délután asszem 5re hívtak interjúra és este 7-8 környékétől volt próbanap.
Ha ez az a darab, ott mindig elveszik Méta u, M0, Gyálvescsés, 18ker felé, mert nekem van egy havercsaj akit pontosan tudok, a többi az Alsónémedi-Vecsés-Jahn Ferenc kórház halmaz, kész, pont.
-
hobizoli
nagyúr
válasz Jahno #125141 üzenetére
de meg a Kapmegyeri M3 is...
8-900m fold alatti vezetes kene, mert a MÁV allomas utan eredetileg is ugy terveztek, hogy felszinen fut a lakotelep vegeig, ahol most a 14-s vili jar
most a 14-s vili a menetrendje szerint 15-16perc alatt teszi meg ezt a tavot az Ujpest Kozpont M3 allomasig, ahol meg atszallas +2-3perc
szoval ~18perc alatt van a jomunkasember ugyanott, ahol eleve metroval indulva 7-8 perc alatt is lehetne
es egy ekkora pitsanyi szakaszon is ekkora a diffi metroval Bp-n belul is
ehhez kepest a vitezyek olyan gigaprojektekkel foglalkoztak a Budapest Fejlesztesi Kozpont fedonevu, de valojaban videkfejlesztesi szervezet alatt, hogy a Pest megyei Szentendre-rol ingazonak 2 (igen, kettő) perccel roviduljon a menetideje a Batthyanyi terig 3-400Mrd-t eltapsolva oda
ahhha
erted: 5x akkora idonyereseg lenne negyed aron egy eleve bp-i lakosnak, de az nem szamit
most 39 vagy 37perc vmi, az mar nem mind1...?
na meg innen is 22-24perc a metrot elerni a Hatar utnal (ha jon a vonat, akkor +5-6perc)
Monorrol meg a MÁV 19perc alatt ér a KöKi-re
innen nem erek oda annyi ido alatt sem a BKV-val, pedig 3.5km-re van
kb egy ora alatt MÁV Albertirsáról beer a Nyugati PU-ba, BKV-val tobb idobe kerul ez a varoson belulrol indulva es innen meg 6km-re a varos vege kifele
kepzeld azt, aki onnan indul es BKV-ziktöbb drón kell ;P
-
-
Jahno
őstag
válasz hobizoli #125143 üzenetére
Felét nem tudom, nem követtem, inkább nem szólnék bele.
Albertisrsáról viszont volt kolléga, Neki nettó 1 óra volt Zugló állomás, ha nem késett vagy csúszott semmi, de nyilván falun belül kocsival ment az állomásra. Onnan jó 10 perc a gyár, kb. nem is lenne mérvadó, de ide-oda átszállás, 1.5 órát alapban megüti. Ha csúcs előtt jön be, akkor 1 órán belül volt itt kocsival, napi 1.5 órát nyert csak a közlekedéssel. Ha valamit beszop évente kétszer, akkor lesz 1.5 órás az út autóval. Itt meg mindenki időre gyúr, még ha pénzbe került akkor is.
Végül keresett helyben melót, kevesebb pénzzel de ha minden igaz akkor már ugyanúgy szopolik... De legalább nem kell bejárni vagy az rövid út.
-
blueboi69
csendes tag
válasz Jahno #125139 üzenetére
Mondom én, hogy minden ott van a szátokban! Fasznak jártok oda autóval
Ráadásul te extra könnyített szituban vagy, mert nem kell ugyanezt gyerekkel logisztikázni.
Nálunk az is program ilyen fos időben, hogy elmegyünk bótba. A nagyobbiknak most a napokban adtunk először zsebpénzt kisebb házimunkákért, de ilyen 1-200ftokra kell gondolni. Boltban már ő akart fizetni vele. Meg már második foga esett ki, kapott a fogtündértől egy ezrest. Nagyon örült, hogy akkor vehet érte valamit, választott magának valami F1-es kártyagyűjtőhöz kártyákat, amire el is verte néhány kártyára. Hát valszeg nem tudta, hogy miez, csak megtetszett, mondtuk neki, hogy ez nem volt túl ésszerű láttuk rajta, hogy kicsit csalódott, de ezekből tanul.
Cserébe kész rémálom vásárolni, a kisebbiknél olyan 10-12p után szokott elfogyni a türelmem, amikorra már a fél boltot visszapakoltam utána és aztán feldobom a nyakamba és abban reménykedem, hogy a plafonról lelógó dekorációkat nem tép le a fejemre. Aztán ne felejts el bármit is, meg ne szökjön meg, amíg pakolsz, vagy ne verekedjenek össze az autóban, amíg visszatolod a kosarat, szóval ezek szép kis programok, egyedül idegösszeomlás.Alig várom, hogy kicsit nagyobbak legyenek már végre.
-
blueboi69
csendes tag
válasz Jahno #125141 üzenetére
Milyen 9millió utas? Mennyi idő alatt?
Még nagyon nagyon sok évvel ezelőtt utaztam úgy repülővel egyszer, hogy bkv-val mentem ki, nem éreztem akkora problémának, mondhatni a kaland része volt. Viszont a többi utazásnál vagy ismerős vitt ki autóval, vagy én vittem ki ismerősöket vagy céges utazás esetén taxival mentem ki, azt kész. Persze attól még biztosan sokan utaznak így.
Új hozzászólás Aktív témák
- A Biden-kormányt is zavarja a big tech és az adatközpontok energiaéhsége
- Revolut
- Apple iPhone 14 Pro Max - sziget fesztivál
- Mini-ITX
- Vodafone otthoni szolgáltatások (TV, internet, telefon)
- Kormányok / autós szimulátorok topicja
- Konzolokról KULTURÁLT módon
- Renault, Dacia topik
- Milyen okostelefont vegyek?
- Tudományos Pandémia Klub
- További aktív témák...
Állásajánlatok
Cég: Ozeki Kft.
Város: Debrecen
Cég: Alpha Laptopszerviz Kft.
Város: Pécs