- OLED TV topic
- Intel Core i5 / i7 / i9 "Alder Lake-Raptor Lake/Refresh" (LGA1700)
- Épített vízhűtés (nem kompakt) topic
- Vezetékes FEJhallgatók
- Mini-ITX
- Videós, mozgóképes topik
- 3D nyomtatás
- Bambu Lab X1/X1C, P1P-P1S és A1 mini tulajok
- AMD K6-III, és minden ami RETRO - Oldschool tuning
- TCL LCD és LED TV-k
Hirdetés
-
Saját műsort kap a Metaphor: ReFantazio
gp A Summer Game Fest után egy rövid show keretén belül tudhatunk meg újabb részleteket a játékról.
-
AMD Radeon undervolt/overclock
lo Minden egy hideg, téli estén kezdődött, mikor rájöttem, hogy már kicsit kevés az RTX2060...
-
Szupervékony külsővel jöhet a Mix Fold 4
ma A Xiaomi viszont nem ezt, hanem a Mix Flipet hozhatja a nemzetközi piacra.
Új hozzászólás Aktív témák
-
Grillo
senior tag
Minden esetre érdekes lesz látni, hogy a közel 30% emelés hogy hat a forgalomra.
-
blueboi69
csendes tag
válasz Grillo #125952 üzenetére
Kiváncsi leszek én is. Érezhetően csökkeni fog sztem mondjuk januártól. Most még az ünnepek miatt az emberek letudják a betervezett utazásokat rokonokhoz, meg bevásárlásokhoz, meg ilyenek, aztán majd szépen próbálnak kevesebbet autózni.
Aztán hosszabb távon mennek az elektromos autók felé, ami felviszi az árakat így egyre kisebb az esély, hogy olyanunk legyen egyszer. -
-
veterán
válasz Grillo #125952 üzenetére
szerintem pont úgy, mint az, hogy úristennemleszbenzinmindmeghalunk. valaki se tegnap, se ma nem bírt időben felkelni, szóval share now volt a közlekedési eszköz, érezhetően tömöttebbek az utak, mint mondjuk pár hete-hónapja.
ugyanitt megjegyezném, hogy az aktuális mercedes a osztály egész kellemes utazóeszköz, de bérautónak nem annyira ideális, hogy át vannak rendezve a kezelőszervei: az ablaktörlő bajusza össze van kombinálva az indexszel, a váltó felkerült a jobboldali bajuszra, lent középen a váltó helyén a sport/eco/comfort/stb kapcsolója van meg egy tapipad (pici tapipad van a kormányon is... kettő). az ülésfűtés kapcsolója viszont az ajtóra került, ezzel végre megoldva útitársunk seggmelegítő-kapcsolgatásának évezredek óta fennálló komoly problémáját.
istálló? gazemberség? hupákolás?
-
hobizoli
nagyúr
válasz qnadam #125961 üzenetére
LOL
pont iden januartol jottek a gyairlag kettosuzemu LPG-s Cliok a ceghez
a teruleti kepviselok pont azt szerettek benne eddig is, hogy azzal sosem kell sorban allniuk, mert az LPG tolto egy kulon dedikalt hely es csak a kutkezelok buzeralhatjak
meg a cegnek is jo volt, mert 380-390 Ft korul van az LPG volt a ~700 koruli dizel helyetttöbb drón kell ;P
-
zetor2000
senior tag
Egy autós műsorban azt feszegették a hét elején, hogy inkább az áruszállításnak kelle(tt volna)ne az ársapka, mint a lakosságnak. Mert az egyén simán le tudja tenni a verdát. Akinek kell, az megveszi drágán az üzemanyagot és beépíti a munkájának az árába. Azaz a vállalkozó réteg el lett volna drágább benyán, a köznép ha tudja megfizeti, de az áruszállítás olcsó maradt volna -> nem lett volna ekkora áremelkedés. Nyilván más-más igazolást kellett volna felmutatni tankoláskor, de mondjuk a 3.5T feletti kocsikra már nem feltétlen. 5T már látható, felette meg egyértelmű. A külföldiek meg maradhattak volna végig teljes áron.
Persze ebből is lett volna nagy visszaélés.Ez a dal a lelkünk közötti híd kövei között a malter közötti szeretetet átitató áldás közötti békesség.
-
WiZARD
addikt
válasz zetor2000 #125967 üzenetére
De itt nem az volt a cél, hogy a gazdaságnak/embereknek ténylegesen jó legyen, hanem hogy a népet hülyítsék és azok tapsoljanak milyen jó a kormányuk...
[ Szerkesztve ]
Soha ne vitatkozz idiótákkal! Lesüllyedsz az ő szintjükre és legyőznek a rutinjukkal. **** www.PhenomeNato.com ****
-
blueboi69
csendes tag
Én meg azon gondolkodtam, hogy ha mondjuk nyár óra elkezdik emelgetni, pl 550->650->piaci ár lépésekkel, akkor kevésbé fájna és az egy tudatos intézkedés látszatát keltette volna.
Viszont így, hogy hirtelen ütött nagyot, sokkal több indulatot szül, amit lehet rögtön proxyzni brüsszel felé, hogy hát bocsi, de ez a szankciók miatt van, mi védtük a magyarokat ameddig csak lehetett bla bla bla
-
zetor2000
senior tag
válasz WiZARD #125968 üzenetére
Azt is meg lehetett volna marketingelni, hogy ugyan az üzemanyag drágább "neked, mint
alattvpolgár", de a kajád, ruhád, stb. olcsón jut a boltba... persze ez a nehezebb út.
Talán szélesebb réteg az, aki vásárol, mint az, aki autózik. Persze erős átfedés van.[ Szerkesztve ]
Ez a dal a lelkünk közötti híd kövei között a malter közötti szeretetet átitató áldás közötti békesség.
-
Samott
addikt
válasz blueboi69 #125969 üzenetére
Jaja, en is ezt irtam korabban, szepen 50 forintjaval el kellett volna kezdeni emelgetni es akkor megusztuk volna ezt az egeszet. Egy-masfel honap alatt tul lettunk volna rajta.
(There is always a last time for everything.) Overhead, without any fuss, the stars were going out.
-
WiZARD
addikt
válasz zetor2000 #125972 üzenetére
Azt nem érti meg az 1 bites szavazóbázis.
Blueboi így se ütött. Már az összes propaganda szócső fújja az aktuális szöveget hogy mennyire köszönik ezt a csodás 13 hónapot és most a gonosz Brüsszel....
Soha ne vitatkozz idiótákkal! Lesüllyedsz az ő szintjükre és legyőznek a rutinjukkal. **** www.PhenomeNato.com ****
-
npera
újonc
Megnéztem mennyi most itt a RON95E10, átszámolva 718 HUF per liter. Ehhez képest a nem ársapkás 641 egész jó ár. Én attól féltem, hogy ha visszajön a piaci ár, akkor megpróbálják behozni az "elmaradást" és kábé 8-900 HUF lesz literje.
-
Bujdy81
csendes tag
válasz Sipi- #125965 üzenetére
Nem tisztem védeni a MOL-t, de a kormány kérésére halasztották el a tavaszra tervezett karbantartást a finomítóban, ami szerepet játszhat abban, hogy egyéb, nem tervezett meghibásodás is lett és nem tud újraindulni az üzem.
Szóval a MOL vastagon tette a gesztusokat a kormány felé tavasszal, hogy ne a választások előtt legyen ez a hiány! Arról nem ők tehetnek, hogy a piac folyamatosan importra szorul (sok éve, kormány is tudta), és a konkurencia nem akar veszteséggel importálni. Ahogy arról sem tehetnek, hogy az idióta ársapka miatt idejért boldog-boldogtalan tankolni hónapokig (igen, a készleteket az is apasztotta), meg arról sem, hogy az ársapka miatt mi vagyunk az egyetlen ország, ahol az energiaválságban több üzemanyag fogy, mint előtte...
-
Jahno
őstag
válasz zetor2000 #125967 üzenetére
Ezt is nehezen varázslod meg, meg ha más beépíti az árfekvésébe akkor az szintén meglátszik valahol. A nagyobb vasakkal lehet százalékosan nem is lenne olyan durva az emelkedés, mert /tonnára jobban eloszlik, mint pld. egy Telekomosdigis jómunkás kiszállására vagy egyéb szolgáltatóiparra.
-
Bujdy81
csendes tag
válasz blueboi69 #125978 üzenetére
Az idióta németek, osztrákok nem az ársapkával játszottak, hanem adtak x EUR támogatást a zembereknek. Azaz, ha itthon nem azt mondják, hogy "ársapka", hanem azt, hogy x Ft támogatás per fő, akkor az sokkal igazságosabb lett volna. Persze, az nem illik bele a Fidesz féle " támogassuk a jómódúakat" modellbe. Mi kb. 3-400 ezer Ft-ot spóroltunk az ársapkán. Nyugdíjas rokonnak ez szűk két havi nyugdíja, de nincsen autója, így ő nem kapott semmit...
-
-
Bujdy81
csendes tag
válasz WiZARD #125993 üzenetére
Erre is írtam megoldást tavasszal.
Be kell kérni a MOL-tól a beszerzési árakat, meg kell nézni, hogy mennyivel volt nagyobb a beszerzési spread az Uralon a Brenthez képest, mint tavaly ilyenkor, és az eltérés az extraprofit. Azt kell elvonni adóként, az az az összeg, amiért "nem dolgozozz meg" a Mol. Ezen felül pedig a MOL dolgozzon szokás szerint, gyártsa a naftát, haladjon a piac.Évi 8 millió tonna olaj fordul meg Százhalombattán elvileg. Az kb. 56 millió hordó. Ha csak 20 USD a spread, akkor az évi 1 Mrd USD per év. 380 Mrd HUF per év. Abból lehetne adni 40.000 Ft/fő benzin támogatást a népnek per év. Igen, akkor a nyuggerek is kapnak pénzt, ellenben a középosztály jobban viseli a terhet...
Szerk.: Ja, és fenti megfejtés sem kerül semmibe az államnak...
[ Szerkesztve ]
-
Samott
addikt
válasz Bujdy81 #125995 üzenetére
Amugy ezzel a modszerrel rohadt sok penzt szedhetett volna be az allam, es nem csak a MOL-tol es nem csak a magyar allam. Mert minden energia rohadt draga lett nem csak az ami gaz/olajar fuggo. Es azok a cegek nagyon sokat kerestek ezen. Volt egy cikk az LNG arrol, hogy amerikaban mennyi, mire idehozzak mennyi es vegul mennyiert adjak el a fogyasztonak. Nem az amcsik szakitottak rajta iszonyat penzeket, hanem az europai gazkereskedok. Mert mire ideert duplajaba kerul mint az amcsi ar, de a vegfehasznalo mar 5-9x arat fizetett erte.
(There is always a last time for everything.) Overhead, without any fuss, the stars were going out.
-
npera
újonc
Carduino 15 mm-el rövidebb alvázzal
-
npera
újonc
5 óra 26 perc ASA-ból 40% infill. Nem tűnik lehetetlennek.
Új hozzászólás Aktív témák
- I5 13600k rtx 4070 ti 32gb ram
- ASUS ROG STRIX RTX 3060 Ti OC LHR - eladó!
- iMac 2019 27" Retina 5K / i5 3 GHz / 32 GB DDR4 / 1 TB SSD / Radeon Pro 570X 4 GB
- AKCIÓZVA! HP EliteBook 850 G7 Fémházas Szuper Strapabíró Laptop 15,6" -65% i7-10610U 32/512 FHD HUN
- AKCIÓZVA! HP EliteBook 850 G7 Fémházas Szuper Strapabíró Laptop 15,6" -65% i7-10610U 16/512 FHD HUN
Állásajánlatok
Cég: Ozeki Kft.
Város: Debrecen
Cég: Alpha Laptopszerviz Kft.
Város: Pécs