- Milyen asztali (teljes vagy fél-) gépet vegyek?
- HDD probléma (nem adatmentés)
- Intel Core i3 / i5 / i7 8xxx "Coffee Lake" és i5 / i7 / i9 9xxx “Coffee Lake Refresh” (LGA1151)
- Hobby elektronika
- SONY LCD és LED TV-k
- Nem indul és mi a baja a gépemnek topik
- Exkluzív funkcióval tenné vonzóbbá az ARM-os PC-ket a Microsoft
- Elkészült Oroszország első litográfiai berendezése
- Házimozi belépő szinten
- Vezeték nélküli fülhallgatók
Hirdetés
-
Két OLED kijelzőt is bevet a GPD DUO
ph A készülő notebook biztosan úgynevezett AI PC lesz, de nem tudni, hogy milyen platform kerül bele.
-
A hajlíthatók kedvence lehet a Dimensity 7300X 5G
ma Átcímkézés helyett csíkszélességet váltott a MediaTek, népszerű Motorolában debütálhat.
-
Hauntii teszt
gp Ki gondolta volna, hogy az élet és halál közti rés ennyire élvezetes lehet? Igaz, szín nem sok fért ebbe a birodalomba, de a Hauntii hangulatával, harcaival és apró fejtörőivel is képes elvarázsolni.
-
PROHARDVER!
Az AliExpress használatával kapcsolatos információk.
Új hozzászólás Aktív témák
-
UberMutant
őstag
válasz MittuDomain_ #29450 üzenetére
60 napig várj ,addig nem kapod vissza a pénz, ráadásul meg is fog érkezni bőven addigra. ez a szám nem követhető. az ilyesmi csomagok kb 30 40 napra érkeznek a feladástól.
-
vacs
veterán
Egyik ismerősöm kérésére rendeltem egy terméket.
Az eladó másik nap írt, hogy nincs neki.
Válasszam a Cancel order > Egyéb lehetőséget és visszakapom a pénzem.
Én rányomtam a Cancel-re, de az egyéb helyett azt választottam, hogy nem tudja küldeni, mert nincs neki!
Úgy látom ez neki nem tetszett, visszadobta, írt újra, hogy az egyéb lehetőséget válasszam!
Most mi van, muszáj az egyébre, nem választhatom a tényleges okot?(^)(>.<)(^)
-
fairi
addikt
válasz pulutodurumo #29449 üzenetére
Ajánlott levelek két héten belül itt vannak persze van kivétel, de a sima levélküldemény esetén ez inkább csodaszámba megy. 100 vásárlásból hányszor történik meg?
-
Topikgazda
Én elhiszem van egy hivatalos statisztikájuk és mint írtam átlagról van szó. A 100 napos várható kézbesítésre lett volna reakció és nem nekem kell elhinnem, hanem az AliExprerssnek, akiknek szintén van szállítási idő statisztikájuk. Bár lehet hogy Magyarország tekintetében nagyobb a hibaarány, mert vannak akik nem jelzik vissza a megérkezést
Egyébként ha két posta nyilatkozatait kell összehasonlítani, akkor a kínai posta hajlamosabb az igazságot közölni, míg a másik össze-vissza beszél.[ Szerkesztve ]
-
SkiDev
senior tag
válasz Baltazár123 #29367 üzenetére
Eddig nekem sem volt problémám az Ali-val. Mással már igen. Erre most 3-4-5 $ értékben már semmi nem jön meg. Én a postára gyanakodtam, hogy valakinek tetszenek a csomagjaim, de akkor ezek szerint ez nem csak velem fordul elő.
Siemens A40 \ Siemens C35 (BOCI Ver.) \ Siemens AF51 \ SE k310i \ Nokia 3110c \ SE k800i \ LG GT 500 \ SE Xperia X8 \ Sony Xperia SP \ LG G4 Brown Leather \ Huawei Mate 10 Pro \ Realme X2 Pro \ Samsung Galaxy S21 Ultra 12/256
-
fairi
addikt
Valahogy a kínai statisztikában nehéz megbízni. Kb valahogy tapasztalat: legjobb bármiféle számot ami Kínából jön egy jó nagy adag kétkedéssel kezelni, mert kb minden szinten szeretnek hamisítani. (régebben rosszabb volt a helyzet, de most se változott, jelenleg is van Ali-n kamu számadatokkal ellátott termékek)
Kb nem világos ők a 24 napot honnan számolják, mert akár lehet reptérre érkezés után alias "Airline departure", Mert onnan nézve tényleg 24 nap. -
ftamas0201
senior tag
Sziasztok!
Eddigi rendeléseim során mindig figyeltem hogy olyan apró dolgokat vegyek amik nem érik el a 20 dollárt, ne kelljen véletlenül sem háborúznom vám és stb miatt, ami olyan azt úgyis itthon veszem. Viszont most szeretnék venni egy egérpadot ami a szállítással együtt kb 22-25 dollár körül jönne ki, és olvasom az összefoglalóban hogy most májusban valami 46 dollár a határ. Ez valóban így van? én még le vagyok maradva a 22 dolláros határnál, ezek szerint ez most változott a (nekünk) jó irányba?
Köszönöm szépen a válaszotok és elnézést ha volt már.
-
Topikgazda
válasz ftamas0201 #29458 üzenetére
Sosem volt 22 $.
Hivatalosan 22 € az áfa és vámmentességi határ (kb 24,5 $)
A jogszabály viszont úgy szól ha valaminek az értéke 22,1 - 150 €, akkor a 10 €-nak megfelelő Áfá-t nem kell megfizetni.
A meg nem fizetendő 10 € meg az 37,037 €-nak a 27%-os áfája, azt átszámolva az adott hónap vámolási $ értékével jön ki $-ban az érték.
Most ez 41,91 $, nem 46.alábbi értékhatárokig áfamentes a küldemény: szöveg ennek megfelelően értendő, tehát elengedik, bár kiszabják.
-
ftamas0201
senior tag
-
UberMutant
őstag
válasz ftamas0201 #29460 üzenetére
arra vigyázz hogy a termék+szállítás érteke egybe számít és csomagonként veszik.
-
ftamas0201
senior tag
válasz UberMutant #29461 üzenetére
Persze, ez egyértelmű hogy egybe számít mint itthon is minden
Meg nem akarok több száz dollárokért venni semmit, csak apróságokat szoktam kínából venni aminek a minősége nem számít, telefonra üvegeket, kábeleket szoktam amik pár dolcsis tételek. Ami nagyobb értékű azt úgyis itthon veszem meg a minőségit.
Csak most egy 90cm hosszú egérpad megtetszett ami 18.65 US$ + 3.93US$ a szállítás ami így 22.58US$. De így akkor nyugodtan bevállalhatom -
Norby86
őstag
Sziasztok!
Rendeltem még februárban egy 23 dolláros terméket az Alixpresszről ami a mai napig nem jött meg, tracking szerint Szingapurban megállt, ezért mivel a 60 nap lejárt, nyitottam vitát. Még sosem volt dispute pénz visszatérítési kérelmem az Aliexpresszen. Az eladó az 5 napból amennyi ideje volt arra hogy válaszoljon, az utolsó órákban volt hajlandó reagálni egy elég furcsa szöveggel hogy nyugodtan lezárhatom a vitát, ha nem kapnám meg a visszatérítést ők is vissza tudják téríteni. De elég rossz az angol tudásom, nem tudom mit is akart pontosan. Mivel lejárt a dispute idő az 5 nap, rányomtam hogy accept és ez jött be... azt látom hogy 0 dollárt akar vissza téríteni. Vagy rosszul látom?
Vagy megnyugodhatok hogy vissza kapom napokon belül a pénzem?[ Szerkesztve ]
-Norbi-
-
Norby86
őstag
De ilyen nincs, akkor írok neki hogy küldje el az összeget. Nem nyelheti le, nem érkezett meg. Direkt vártam utolsó pillanatig hátha megjön, ő vele már korábban egyezkedtem hogy mi legyen, azt mondta várjam meg a 60 napot. Utána rögtön indítottam a vitát, amire 4,5 napig nem is válaszolt aztán küldte ezt az üzenetet. Ha nem adja vissza indítok egy újabb vitát hogy a vételárat nem képes az eladó elküldeni, aztán majd az Aliexpressz beszáll a vitába. Ha ez kell neki...
[ Szerkesztve ]
-Norbi-
-
Topikgazda
válasz Norby86 #29465 üzenetére
Nem akarlak elszomorítani, de sajnos előfordul. Ilyenkor már nem zárjuk a dispute-t, ha akarta volna simán küldeti vissza a pénzt az AliExpressel és mivel az önként teljesítés lenne, nem kellett az AlIExpress döntése, neki sem lett volna hátránya.
Ha leigazolod a megérkezést és a megérkezést követően nem indítasz dispute-t csak azután kapja meg a pénzt az eladó, addig az AliExpress kezeli és ők küldik vissza ilyenkor.[ Szerkesztve ]
-
Zeki
nagyúr
Rendelt ruha nem az én trackingommal gyorsan megjött, átvettem, posta szerint itt nem is járt, más magyar városokban bolyongott és visszament Kínába.
Hogy jelezzem hogy kamu az egész? -
Norby86
őstag
De az sem számít hogy lejárt a dispute ideje? Mert már a vissza számláló 0-át mutatott. Én azért bátorkodtam lezárni mert nem értettem hogy most ha már kifutott az időből és nullát mutat a számláló akkor mi a teendőm. Ezt a 0 dollárt én akkor nem is láttam csak azt hogy üzent, a lezárás után láttam meg hogy 0 dollár. Most írtam neki hogy küldje a pénzt.
-Norbi-
-
Norby86
őstag
Szerencsére tudtam, sőt írtam az Aliexpressz központi helpdesknek és azt javasolta hogy nyissak újra vitát ne várjak az eladóra. Úgyhogy most újabb 5 nap és már nem zárom a dispute-t. Ha nem adja vissza a pénzt majd intézkedik az Aliexpressz. Kicsit erélyesebben jeleztem hogy nincs időm tovább várni, kérem a pénzem.
Ha nagyon szemétkedik gondolom úgyis intézkedik az oldal. Olyan nincs hogy mert lezárok véletlenül egy vitát beletörődöm hogy a pénzem lenyúlja és a termék meg sehol.[ Szerkesztve ]
-Norbi-
-
Topikgazda
Oké, de az eredeti hozzászólás nem igazán világos.
Rendelt ruha nem az én trackingommal gyorsan megjött, átvettem
Akkor nem vetted át, hanem amit kaptál nyomkövetési számot azzal egy csomagot Tanakajdon átvettek.
A nyomkövetési szám szerint ez igaz. Tehát neked másnak szóló nyomkövetési számot adtak meg.Ha rákeresel akkor már többször írtuk hogy mit kell csinálni, leírod hogy te nem ott laksz, eleve másik településre kell küldeni, ez téves beírt nyomkövetési szám.
-
vacs
veterán
Egyik ismerősöm kérésére rendeltem egy terméket.
Az eladó másik nap írt, hogy nincs neki.
Válasszam a Cancel order > Egyéb lehetőséget és visszakapom a pénzem.
Én rányomtam a Cancel-re, de az egyéb helyett azt választottam, hogy nem tudja küldeni, mert nincs neki!
Úgy látom ez neki nem tetszett, visszadobta, írt újra, hogy az egyéb lehetőséget válasszam!
Most mi van, muszáj az egyébre, nem választhatom a tényleges okot?(^)(>.<)(^)
-
Norby86
őstag
Na, végre egy jó hír akkor. Végülis 30.-án nyitottam a dispute-t, 5 nap telt el. Igaz közben én meg írtam a kínainak hogy a dispute-t töröltem és hogy akkor mikor küldi vissza a pénzt. De szerintem ez nem gond, mert ha problémázik majd szépen megmondom neki hogy felvettem a kapcsolatot a supportal és ők ajánlották hogy nyissam újra a Dispute-t. Maximum anyázik majd egyet magába, de ez hidegen hagy, csak a pénzem adja vissza. Soha többet ebből a shopbol. Eleve mikor már 50 nap eltelt írtam neki hogy még mindig áll a csomagom Szingapurba, 43 napja nem mozdult. Még akkor is azt írta hogy várjak... Más eladónál meg miután 40 nap alatt sem jött meg a termék sűrű elnézés kérés közepette már akkor vissza küldte a pénzt mielőtt letelt volna a 60 nap.
-Norbi-
-
Baltazár123
senior tag
Úgy érzem, engem is át akarnak b.szni.
"Elnézést a késésért. Megnéztem a csomagod állapotát, ez azt mutatja, hogy a csomagod most már a helyi postahivatalodban van. vagy kapcsolatba léphet velük, és kérheti őket, hogy adja meg. ha nem kapja meg később, elküldöm az újat, vagy teljes visszatérítést kapok.
kérjük, ideiglenesen törölje a vitát
Legyen szép napod"
A magyar posta oldala meg ezt mondja továbbra is: Unfortunately the system cannot find data relating to the item stated..
Elküldtem nekik ezt az eredményt, a linkkel együtt. Át lehet kapcsolni angolra a posta oldalát, megnézheti ő is, ha nem hisz nekem.Gondolom, ha "átmenetileg" törlöm a dispute-ot, akkor ők nyertek. Nyilván nem törlöm. Egyébként februári rendelés. Kivártam a legvégsőkig, mert nem volt sürgős.
Ez a trackelés azért érdekes, mert megadnak egy számot az Alin, arra se ad semmit, de a https://global.cainiao.com
oldalon ha rákeresek, akkor ad egy teljesen más track számot. Arra is rákerestem, az se ad semmit.
Egy USB töltő volt meg 2 kábel, hogy ki a fene kívánta meg. Rejtély. Ez első eltűnt csomagom kb 60-ból. -
Topikgazda
válasz Baltazár123 #29477 üzenetére
Ugyan mi a nyomkövetési szám? Amit hivatalosan könyveltnek tekinthetsz az Rx vagy Lx kezdetű majd 9 szám és ha kína akkor CN végű. Ha nem ilyen, akkor az egy közönséges nem nyomkövetett postai küldemény.
A megérkezési és esetleg kézbesítési bejegyzés az kamu. -
Baltazár123
senior tag
Ilyenem van. Egyikre se dob kis semmit a posta nyomkövetője.
Tracking number: LP00122950857212
Logistics company: Yanwen Economic Air Mail(UA117868055SB)Már csak azért se törlöm a dispute-ot, mert a 71. napon vagyok, tehát ha mégsem küldené újra a cuccot, akkor van 4 napom újranyitni. Egyébként ha megjönne kétszer, akkor kifizetem nekik valahogy, mert usb kábel meg töltő az fogyóeszköz tulajdonképpen. A kockázatot viszont nem akarom bevállalni, hogy törlöm a dispute-ot és utána semmi nem történik.
-
ekrisztian
senior tag
Sziasztok, vettem pár cuccot és a kártyám miatt nem teljesült a fizetés. A tapasztalatok alapján ezt 1-2 nap mire helyre rakom.
De eddig ilyen üzenet nem jött mint most, és nem tudom, most akkor fizessek vagy töröljem a rendelést -
Zeki
nagyúr
válasz Baltazár123 #29479 üzenetére
A yanwen kamugenerált.
-
Topikgazda
válasz Baltazár123 #29479 üzenetére
Nem is javasoltam azt hogy töröld.
Maradjunk annyiban hogy az ilyet nem tekinthetjük igazi nyomkövetési számnak, mert nem az.
Egyébként nem érkezik az alábbi időben semmi a Reptérre.
06 Már 2019 00:51 Arrived at HUNGARY és aztán 30 napig ott ücsörög a Nemzetközi Kicserélő Központban, ugyan már.
Max 5-6 nap, akkor pár nappal több ha vámeljárás alá vonják.[ Szerkesztve ]
-
Topikgazda
válasz ekrisztian #29480 üzenetére
Kétszer is írják hogy az amit megpróbáltál kifizetni elfogyott, olyat nem tud küldeni. Így a logikus választás a vásárlás törlése lenne
-
Norby86
őstag
A tegnapi problémámhoz kapcsolódóan a drágalátos kínai eladó ma írt nekem egy üzenetet miszerint "friend,the dispute still exists,the shipping company said the parcel checking in your country will take more than a month" Miközben világosan látszik hogy a csomagom azóta is Szingapurban van: [link]
Ilyenkor mit tudok tenni? Mert megpróbál nekem hazudni annak érdekében hogy a pénzt ne kelljen vissza adnia. Mit írjak neki? Szerencsére a vita továbbra is nyitott, csak engem az idegesít hogy át akar cseszni.-Norbi-
-
fairi
addikt
válasz Norby86 #29484 üzenetére
Csomag tényleg ott van (vagy legalábbis egy csomag ott dekkol), de két hónapja nem jutott el hazánkban, pontosabban nem került repülőgépre.
Persze kereskedő szeretné a pénzét. és addig akarja húzni a dolgot míg ki nem esel a védelemből és utána neki mindegy.
Amit ír kb "füllentés", singapor post ajánlott küldeménye bőven 2 hét alatt hazánkba kerülhet.
Ilyen leveleket 10-16 napon belül meg kellene kapnod, legrosszabb eset is 40-50 nap. Időt húzza. -
Norby86
őstag
Ez az a csomag amiről a vita folyik és ő ugye azt állítja hogy a csomag Magyarországon van, holott a tracking szerint nincs itt. Én is azt mondom hogy füllent, hazudozik hogy húzza az időt. De a Dispute nyitott, az idő meg halad és ha nem küldi vissza a pénzt majd beavatkozik az Aliexpress. Én tuti hogy még egyszer le nem zárom a vitát, hülye nem vagyok. Én csak azt nem értem ha valami ennyire egyértelmű tény hogy a csomag ott dekkol már több mint két hónapja, miért nem látja be hogy ez a csomag elveszett és küldi vissza a pénzt? Ezek annyit kaszálnak egy nap, és most 23 dollárt nem képes visszaküldeni.
Csak azért írnék neki valamit ha már írta nekem ezt a hazugságot amivel a tudtára adnám hogy akkor majd intézkedik az Aliexpressz ha nem hajlandó vissza adni a pénzem. De nem tudom ilyen esetben mit érdemes írni válaszként neki.
-Norbi-
-
Topikgazda
-
krizoli
tag
Sziasztok!
Ismét segítségért fordulok hozzátok.
Rendeltem április 30-án egy terméket, olasz raktárból küldték (3-5 nap, 7 a garantált). A rendeléseimnél az van, hogy awaiting shipment, de most hozta a futár. A kérdésem az, hogy ez mennyire lehetséges, illetve, hogy ilyenkor érdemes írni az eladónak, hogy megérkezett és zárja le vagy csak várni?Köszönöm a segítséget.
-
herrká
senior tag
Sziasztok! Április 15-én rendeltem egy bicikli komputert. Azóta folyamatosan fogy a "Awaiting delivery". Jelenleg 20 nap 14 óra van hátra. De a nyomonkövetésnél pár napja ez áll: "Tracking information is temporarily unavailable." Rendelés után közvetlen az volt, hogy nyomkövetési információ 5 - 7 nap múlva!
(Tr. nr: RV601102929CN China Post Registered Air Mail) 17Track sem látja.
Ilyennel még nem találkoztam! Mi van ilyenkor? Köszönöm!
-
Topikgazda
válasz krizoli #29488 üzenetére
AliExpress vásárlási sornál nem véletlenül van ez a gomb:
Ha nem igazolod le, akkor nem kapja meg a vételárat az eladó, csak akkor ha lejár a szállítási védelmi idő és a rendszer lezárja a vásárlást.Ha még nem állította szállítottra akkor célszerű neki írni, mert a processing time végén automatikusan lezárja azzal, hogy nem teljesült. A böngészős felületen is ketyeg még a feladási számláló?
[ Szerkesztve ]
-
nyisziati
veterán
válasz herrká #29489 üzenetére
Néha előfordul ilyesmi. Nekem 90%-ban eddig megjött az ilyen cucc is, maximum sokat kellett rá várni.
Ha esetleg mégsem, akkor a szállítási idő letelte után visszakapod a pénzed, hacsak az eladó meg nem hosszabbítja a száll. időt. Akkor még azt is ki kell várni, de utána mindenképp refund lesz.
De szerintem megkapod. -
fairi
addikt
válasz Norby86 #29486 üzenetére
100% hogy nincs.Ez egy ajánlott küldemény, ami magyar posta nyilvántart. megnéztem még az egységcsomag (az a konténer ami tartalmazza a te csomagodat) se érkezett meg!
Hazudik, pont, ingoráld és várd az ali közbelépését.
" 23 dollárt nem képes visszaküldeni."
ez eléri a lélektani határt nekik is. próbálkozik, nem akarja lenyelni. mekkora a bolt, lehet neki ez észrevehető veszteség...
sztori végén adj neki 1 csillagot hogy hazudozik. -
nyisziati
veterán
" mekkora a bolt, lehet neki ez észrevehető veszteség..."
Áh, nehogy azt hidd. Az alin a legkisebb boltok is jóval nagyobb bizniszekben gondolkodnak.
Elég csak a szállítási keretszerződésekre gondolni, amik évente többezer, vagy többtízezer csomagra vonatkoznak.Egyszerűen csak a kínai kereskedők SÓHEREK. Ezt már itt, M.o.-on is megtapasztaltam. Sőt, nemcsak a kereskedők, dolgoztam egy kínai építési vállalkozónak itthon, hát neki is úgy kellett a fogai közül kirángatni a pénzt.
-
fairi
addikt
válasz nyisziati #29494 üzenetére
Ez az adott kereskedőtől is függ. persze van olyan aki havi 5000++ feletti forgalma van, de olyan is aki pár százat éri el.
Ott se mindegyik kereskedő csinál évi több tízezres forgalmat.
Másik kérdés 100 vásárlásra hány problémás jut. Pár dollárnál max a legsóherebb problémázik mert nem ér meg az ügy 1 csillagot, de 20+ már azért csökkenti a havi hasznot, főleg ha több ilyen ügy is előkerül. -
Norby86
őstag
Rendben, akkor nem írok neki, várok hogy az Aliexpressz közbe lépjen. Amúgy ha ők közbe lépnek azt én hogyan fogom észrevenni? Külön írnak nekem, vagy csak azt veszem észre hogy megjött a pénz?
(#29493) fairi: Köszi hogy megnézted. Ott akkor valaki lenyúlta a szállítmányt vagy nem tudom, de sajnos ez a tényen nem változtat hogy az eladó egy hazudós gyökér. Már menet közben kértem hogy nézzen utána hol a csomagom hogy megakadt. Erre már akkor olyan üzenetet küldött miszerint irt nekik de nem válaszoltak, aztán mikor újból rákérdeztem egy hét után, már azt írta legyek türelemmel. Eddig tartott a türelmem. Ez egy elektromos cigi shop, vagyis azzal foglalkozik, szóval nem hiszem hogy ez a 23 dollár földhöz vágná őket, mivel sokan vásárolnak tőlük. Ellenpélda is akadt nemrég amikor haverom rendeltetett velem egy csomagot ami nem jött meg 60 napon belül, írtam az eladónak, írta nyissak vitát és vissza küldi a pénzt. Nyitottam, és már két nap után ott volt a számlámon a teljes összeg mindenféle komplikáció nélkül. A végén adok neki 1 csillagot az tuti.
-Norbi-
-
Topikgazda
válasz Norby86 #29497 üzenetére
Van a refundnál egy időrend, ott bpvan egy dátum amikor közbelépnek, ha van olyn hogy az eladó válaszolt valamit ott vagy elfogadod (Accept) vagy nem fogadod el (Reject) akkor nem kell megvárni hogy az Aliexpress beavatkozási dátumáig várj. Az Összefoglaló, 3. AliExpress probléma kezelés, dispute indítás látod bővebben.
-
CGabesz
csendes tag
Sziasztok!
Erről mi a véleményetek? LP00126539847868 (LM134436490SE)
2019.04.07 óta Departed country of origin státus. Az eladó szerint nem kell aggódni, majd megérkezik. Kicsit furcsának tartom.
Új hozzászólás Aktív témák
● Nézd meg a téma Összefoglalót!
● Használd a gyorskeresőt (jobb felső sarokban van) a kérdés feltevése előtt, előfordulhat, hogy van már rá válasz.
● Ha mégsem találtad meg a választ, kérdezz!
● Ha konkrét termékkel kapcsolatos a kérdés, akkor add meg a linkjét is.
● Ha szállítással kapcsolatos a kérdés, akkor add meg a nyomkövetési azonosítót is.
● A topikban hirdetni nem engedélyezett.
Vám- vagy adócsalással, az AliExpress szabályainak kijátszásával kapcsolatban tilos tanácsot adni vagy kérni a fórumon!
- TicWatch Pro 2020 okosóra
- Eladó Palit RTX 4070 Dual 12GB GDDR6X videokártya
- Fujitsu Lifebook E546 , 14" Kijelző, I3-6100U, 8GB DDR4, 128GB SSD, WIN 10, Számla, garancia
- Fujitsu Lifebook E544 , 14" Kijelző, I7-4712QM, 16GB DDR3, 128GB SSD, WIN 10, Számla, garancia
- Dell Latitude E6430, 14" HD+ Kijelző, I7-3720QM, 8GB DDR3, 320GB HDD, Nvidia 1GB, WIN 10, Számla,
Állásajánlatok
Cég: Ozeki Kft.
Város: Debrecen
Cég: Alpha Laptopszerviz Kft.
Város: Pécs