- NVIDIA GeForce RTX 4080 /4080S / 4090 (AD103 / 102)
- HDD probléma (nem adatmentés)
- ASUS notebook topic
- Apple notebookok
- Computex 2024: teljesen integrált hibrid hűtéssel közeleg az MSI új csúcs-VGA-ja
- Apple asztali gépek
- ThinkPad (NEM IdeaPad)
- Egérpad topik
- Azonnali alaplapos kérdések órája
- Fejhallgató erősítő és DAC topik
Hirdetés
-
AMD Radeon undervolt/overclock
lo Minden egy hideg, téli estén kezdődött, mikor rájöttem, hogy már kicsit kevés az RTX2060...
-
Előbb csúcstábla aztán topmobil jöhet a OnePlustól
ma Középpontban a Snapdragon elit teljesítménye.
-
Kanada feltalálta a Netflix-adót
it Az online streamingszolgáltatások a belföldi árbevételük 5 százalékát ezentúl kötelesek átadni.
-
PROHARDVER!
Az AliExpress használatával kapcsolatos információk.
Új hozzászólás Aktív témák
-
ThEYeTi
újonc
Sziasztok!
Rendeltem Aliról egy terméket kb 30 dollárért. Úgy egy hónap után visszaérkezett a feladóhoz. Írtam neki, megbeszéltük, hogy visszafizeti az árát. Ez rendben is van, de paypal-re akarja visszautalni. Nem a kártyámhoz rendelt bankszámlára kéne rögtön visszakapjam a pénzt ?
-
pulutodurumo
őstag
válasz ThEYeTi #29202 üzenetére
Ha indítasz disputeot, akkor visszamegy a számládra. Az eladó azért akar PayPalon kártalanítani, mert annak nem lesz nyoma, az AliExpress nem fogja tudni, hogy (az eladó vagy a szállító cég) elszabta. Ez csak azért nem jó neked, mert a PayPal jutalékot von le az összegből, így te 1-2$-ral kevesebbet fogsz kapni, valamint a pénz a PayPal egyenlegeden lesz. Utóbbi nem is olyan rossz, mert nem lesz valuta váltás, így ha el tudod költeni, spórolsz egy kicsit. Feltéve hogy a PP accountod $-ban van, és nem forintban. Ha ezt választod, feltétlenül kérd meg, hogy többet "utaljon", hogy fedezze a jutalékot.
Egyszerű megoldás: dispute.
Jófej vagy az eladóval: PayPal."Don't fret, boyo. I'll be gentle!"
-
ThEYeTi
újonc
válasz pulutodurumo #29203 üzenetére
Köszönöm szépen a válaszod!
Jó fej leszek vele. -
krizoli
tag
Sziasztok!
Szeretnék egy kis segítséget kérni. Eddig csak párszor rendeltem Ali-ról, és azok is csak pár dollárba kerültek. Most drágább terméket vennék, amit egy helyen meg is találtam, hogy Olaszországból küldik így ha minden igaz még áfa és vám mentes is. A lényegi kérdésem az volna, hogy tapasztalataitok alapján ha drágább terméket vásároltatok, akkor mindig eredetit kaptatok, jó állapotban?
A segítségeteket előre is köszönöm
-
atyca
senior tag
Sziasztok!
Egy év a gari a cuccokra?
Van egy Xiaomi Mijia Electric Shaving Razor borotvám, a pengéinek rajtaütés szerűen kiment az éle, vagy valami.
Lényeg, hogy nem vág, csak zörög.
Május elején lesz egy éve, hogy vettem.
A dispute gomb még él a termék mellett.
Onnan támadjak, vagy az eladóval levelezgessek?[ Szerkesztve ]
Win11 Pro/64, MI TV Stick, Kodi 20.2 (többi az adatlapomon)
-
Topikgazda
No ez nem stimmel.
Ha megérkezik le kell igazolnod hogy megérkezett, onnantól van 15 napod dispute-t indítani.
Ha nem tetted meg, akkor a szállítási idő lejártakor a rendszer lezárja és onnantól van 15 napod dispute-t indítani.
Ha a 15 nap letelt akkor vége a dolognak.
A garanciális dolgokra az AliExpress nem vállal, nem biztosít semmit, legfeljebb az eladó. Vele kell konzultálni, hogy mennyi időt biztosított és hogyan tudod igénybe venni.[ Szerkesztve ]
-
krizoli
tag
válasz pulutodurumo #29206 üzenetére
Szerkeszteni már nem tudom így itt: [link]
-
Inhouse
őstag
Van egy 02.21-es rendelésem (több volt aznap, a többi már régen megérkezett), ami még nem jött meg. A többinél nem működött a követés, elindult aztán sehova tovább, megérkezett, jelöltem. Ehhez viszont jött tracking infó, az Ali szerint 04.08-án beérkezett az országba. A legtöbb követő oldal is csak idáig látja, kivéve egyet, ahol 04.13-án elvileg megérkezett a helyi postára. Most 17-e van, nincs nyoma a postaládában. A helyi postán van értelme érdeklődni? Milyen infóval érdemes? 6nap van még hátra...
Üdv Inhouse
-
johniee
senior tag
válasz Inhouse #29213 üzenetére
Sziasztok.
Ha ez vigasztal, nekem 2.5 hónap után érkezett meg egy rendelésem Ali-rólMás kérdés: ha az Aliexpress jelszavamat megváltoztattam és azóta PC-n Chrome böngészőben állandóan kéri a jelszót bejelentkezéskor (mert kitöröltem az előzőt), mit tudok tenni, hogy ne kelljen mindig beírni?
"Nekem a paszta szenvedély" by Tesco-Zsömle =)
-
krizoli
tag
válasz pulutodurumo #29212 üzenetére
És itt, ha Olasz raktárból küldik az azt is jelenti, és a 2-5 nap az valós lehet (elvileg 7 nap a garantált maximum) vagy ez is olyan mint más kínai oldalakon a priority line megoldás?
-
pulutodurumo
őstag
-
tobias40
veterán
Aliexpress-re nem tudtok "általános" kupont ami mindenre jó?
-
quailstorm
nagyúr
Hello!
Erre a termékre kaptam egy shipping cancelledet. Mi a teendő ilyenkor? Csak itt árulják az alkatrészt, és vétel előtt lefotóztattam az eladóval, hogy az-e, amilyen a törött, és az volt. Ennek ellenére szerintem fel se adta.
Gondolom nyomjak dispute-ot, de nekem a termék lenne a legjobb, nem a pénz vissza. Mit tehetek ilyenkor? -
Topikgazda
válasz quailstorm #29226 üzenetére
Több oka is lehet ha törlik a szállítás, egy része valódi ok amit nem tud az eladó befolyásolni, nem részletezném.
Egy üzenet az eladónak hogy azt az információt látod hogy ezzel a nyomkövetési számmal törölve lett a szállítás, legyen szíves tájékoztasson róla hogy akkor mi a helyzet.
Mi érdeke lenne hogy ne adja fel? Amíg nem igazolod vissza hogy megérkezett nem kapja meg a pénzt az AliExpress-től.
Ha szállítási védelmi idő lejár és nem kapod meg az AliExpress-től rögtön visszakapod a pénzt.
Csak kamuzna a szállításról hogy te 60 nap után kapd vissza a pénzt? Szereti szívatni az embereket? Mert anyagi haszna az nem lenne belőle.[ Szerkesztve ]
-
quailstorm
nagyúr
Írtam neki, hogy nézzen mi van, de csak annyit válaszolt, hogy jó nézi, érdemi választ nem várok.
A boltnak elég rossz értékelései vannak, de az inkább a minőség miatt.
Mivel ez egy kifutott termék, lehet nem tudta feladni (mert nem is létezik), amit viszont azért nem hiszek, mert fotót váltottunk, és ott volt az asztalán.Redditen azt olvastam ez a cancelled olyan, hogy bejelenti a csomagfeladást, de nem adja fel, és a posta megszünteti azt a csomagot. Ez 12-én történt.
Egyébként Aliexpress free shipping, amivel jött volna.
[ Szerkesztve ]
-
Topikgazda
válasz quailstorm #29228 üzenetére
Gondold végig mi haszna lenne belőle abból hogy nem küldi el? Arra próbáltam utalni aóhogy az teljesen értelmetlen dolog lenne, semmit nem kap, ha nem sikerül a kettőtök közti üzlet.
Amit a olvastál az R-en az nem működik, a posta nem írogat be a te vásárlási adataidba az AliExpress-en, enyhe csúsztatás, annyira nem nyílt rendszer, meg ott más marhaságokat is szoktak írni.Pl. a sérült csomagolás miatt nem engedik ki az ottani kicserélő központból visszaküldik a feladónak, a hozzárendelt nyomkövetési szám érvénytelen lesz, kénytelen azzal a számmal a szállítást megszakítani. A visszaküldés em mindig hozzátörténik, mert egy logisztikai céget bízott meg a szállítással.
Az újbóli elindítás új nyomkövetési számot igényel, mivel amaz "lejárt".Kérdezted mi lehet csinálni, de ezek szerint azt meg tetted, több opció nincs.
Biztos lesz aki azt írja hogy indíts dispute-t, de az nem megoldás.Feltéve ha elfogadják.[ Szerkesztve ]
-
quailstorm
nagyúr
Semmi haszna nem lenne, csak mivel ez a termék 2015-ben kifutott, feltételeztem hogy esetleg nem is létezik a valóságban, csak tévedésből hirdettek meg belőle 20-at. Ennyi.
Majd megpróbálom lesakkozni az eladóval, de ha közeleg a vásárlóvédelem lejárta, akkor gondolom nyomjak egy dispute-ot. -
Topikgazda
válasz quailstorm #29230 üzenetére
Oké, de hol tart a nap számláló? És ez a shipping cancel nem jelenti azt hogy nem fogod megkapni, több alkalommal volt nálam is ilyen, megkaptam a védelmi idő alatt.
Ilyen tévedések amit írsz, tévedésből hirdetés feladás,nem igazán életszerű, mert ezért fizetni kell, arra azért odafigyelnek.[ Szerkesztve ]
-
Topikgazda
válasz quailstorm #29232 üzenetére
A kellett volna megérkezni az nem jó értelmezés, ez van írva Estimate delivery time = Becsült szállítási idő
Ez nem jelent semmit, egy statisztikai adat. Van aki le sem igazolja, vagy nem akkor amikor megkapja és így számolja a rendszer a statisztikát a visszaigazolások alapján egy adott ország egy adott szállítási típus. Mondjuk úgy hogy arra nem igazán érdemes alapozni.Túl nagy a szórás. -
user112
senior tag
Miután 3 nap után sem válaszolt az eladó, hogy pontosan mi is a szándéka a rendeléstől eltérő termékre; leigazoltam az átvételt 18.-án és egyből nyitottam a vitát is, 70%-os kártérítésre.
Jött is az eladótól egy üzenet egyből -gondolom automata- , hogy "positive 5 stars feedback" legyen.
1 napot kellett várni, az eladó nem is írt hozzá:AliExpress' Judgment
Proposal:
Refund US $ 11.00AliExpress Processing the Proposal
Proposal:
Refund US $ 11.00Akkor ezzel vége? 11$-al kevesebben fogok fizetni érte?
[ Szerkesztve ]
-
Kija
aktív tag
És mi van akkor ha az eredeti Purchase Protectio 04.26-án járt volna le, de ezt az eladó mindenféle egyeztetés nélkül meghosszabbította 05.11-re. Az Aliexpress szülinapi akcióban 03.31-én kedvezményes áron rendelt, 04.03-án szállítottnak jelölt EU raktáras termékre 5-7 nap szállítást írt, de ahogy korábban írtad az inkább 6-8 nap, de már az is letelt. Ráadásul a TN alapján Spanyolországból küldte volna, de az utolsó levele alapján Németországban adta fel.
Persze azóta sincs mozgás a TN alapján, így valószínű, hogy csak az időt húzza...
04.26 után indíthatom a Disputot? -
Topikgazda
Nem, 05.12-től. Nekem is most emelte az egyik eladó a március 3-án vásároltat május végéig
If your order does not arrive on 2019-05-29 , you can apply for a refund by opening a dispute.Nálad is ez van írva csak a dátum 2019-05-11, így a követő nap indulhat a dispute.
[ Szerkesztve ]
-
Kija
aktív tag
És akkor ezzel eljátszaht még egy ideig?
Azt hiszem nem Dispute-ot nyitok, hanem írok az aliExpressnek és becsatolom a teljes levelezést, meg felhívom a figyelmet, hogy nem csak velem játszotta ezt el a kereskedő. Az akció után látványosan megszaporodtak az enyémhez hasonló panaszok a kereskedő feedback-jében. -
Flashy
veterán
eljátszhat, de mivel a pénz nincs nála, simán az ilyen időhúzásnak nincs sok értelme. akkor van értelme, ha jóval később adta fel, mint ahogy bekattintotta hogy feladva, de a csomag elvileg érkezik majd, és nem akarja hogy túl korán visszakérd a pénzt. esetleg ha nagyon csalást szimatolunk, játszhat még arra, hogy egy kicsit tologatja az időt, te elfeledkezel róla, aztán egyszer majd lejár és megkapja a pénzét.
-
nagyúr
Sokszor túlvállalják magukat, vagy a gyártó nem tudja a kívánt mennyiséget leszállítani.
Arra játszik az eladó, hogy megkapd a terméket, ő pedig a pénzét, csak ez időbe sok időbe kerül.
Ilyen akciók alkalmával én tisztában vagyok, hogy sokkal később fog megérkezni a termék.
Ezért ha valami gyorsan kell, sosem akciós időszakban veszem meg.
Most is van egy termék, amit Marc 29-én vásároltam és még nem adta fel, de nem érdekel, majd megérkezik.
Egy USB kábelem, meg Feb 03 óta úton van.
Időhúzásban a rekord nálam olyan 6 hónap, de megkaptam, amit vásároltam.
Ilyeneken kár izgulni, vitát csak akkor indítok amikor lejárt a szállítási határidő."Mindig is első szerettem volna lenni!" - II. János Pál pápa
-
Zola007
veterán
Rendeltem egy 27 dolláros műszaki cikket, amit érvénytelenített az Ali bankkártya problémára hivatkozva.
státusz: "order closed"
Azonban a pénzt levonták
Mennyi időn belül kellene visszakapnom?Mʏ ᴘʜɪʟᴏsᴏᴘʜʏ ɪs: Iᴛ’s ɴᴏɴᴇ ᴏғ ᴍʏ ʙᴜsɪɴᴇss ᴡʜᴀᴛ ᴘᴇᴏᴘʟᴇ sᴀʏ ᴏғ ᴍᴇ ᴀɴᴅ ᴛʜɪɴᴋ ᴏғ ᴍᴇ. I ᴀᴍ ᴡʜᴀᴛ I ᴀᴍ ᴀɴᴅ I ᴅᴏ ᴡʜᴀᴛ I ᴅᴏ. I ᴇxᴘᴇᴄᴛ ɴᴏᴛʜɪɴɢ ᴀɴᴅ ᴀᴄᴄᴇᴘᴛ ᴇᴠᴇʀʏᴛʜɪɴɢ. Aɴᴅ ɪᴛ ᴍᴀᴋᴇs ʟɪғᴇ sᴏ ᴍᴜᴄʜ ᴇᴀsɪᴇʀ. - Sɪʀ Aɴᴛʜᴏɴʏ Hᴏᴘᴋɪɴs
-
Topikgazda
Az AliExpress biztosít egy hirdetési felületet, a külső bolti raktári készlet több okból sincs bedrótozva ide.
Amit írsz egy teljesen különálló webshopnál működhetne, de azoknál sem mindenki csinálja így.
A virtuális piacokon itt, eBay, Vatera senki nem rendeli össze. Nem is lenne értelme.
Ha valamiből több darab van akkor minden eladással csökken a megadott mennyiség, de ha 1 db valamije van 100-at ír be, akkor persze lehet még rendelni 99-et. -
Topikgazda
válasz Zola007 #29242 üzenetére
A kártyás vásárlás folyamatát nem szabad elfelejteni. Ha fizetsz kártyával akkor a bankod zárolja az összeget, ha a kereskedő leigényli akkor pár nap múlva el is utalják neki. A zárolás minimum 24 óra és ez rögtön a fiztés pillanatában kezdődik. Ha sztornózva lesz a vásárlás akkor a minimum zárolási idő után a bankod kap egy sztornó értesítést és az alapján felszabadítja a pénzt. Ezek a mókák természetesen csak akkor működnek a a bank is dolgozik, tehát az ünnepnap és a hétvége kiesik.
Minimum 24 óra a pénz visszafordítás kezdete és azután a bankod könyvelési folyamata a meghatározó,1-4 munkanap.[ Szerkesztve ]
-
Zola007
veterán
köszönöm
nem zárolva van, hanem lekönyvelve 17-i dátummal
16-án volt a vásárlás, aznap törölték a rendelést
ránézek majd jövő hét közepénMʏ ᴘʜɪʟᴏsᴏᴘʜʏ ɪs: Iᴛ’s ɴᴏɴᴇ ᴏғ ᴍʏ ʙᴜsɪɴᴇss ᴡʜᴀᴛ ᴘᴇᴏᴘʟᴇ sᴀʏ ᴏғ ᴍᴇ ᴀɴᴅ ᴛʜɪɴᴋ ᴏғ ᴍᴇ. I ᴀᴍ ᴡʜᴀᴛ I ᴀᴍ ᴀɴᴅ I ᴅᴏ ᴡʜᴀᴛ I ᴅᴏ. I ᴇxᴘᴇᴄᴛ ɴᴏᴛʜɪɴɢ ᴀɴᴅ ᴀᴄᴄᴇᴘᴛ ᴇᴠᴇʀʏᴛʜɪɴɢ. Aɴᴅ ɪᴛ ᴍᴀᴋᴇs ʟɪғᴇ sᴏ ᴍᴜᴄʜ ᴇᴀsɪᴇʀ. - Sɪʀ Aɴᴛʜᴏɴʏ Hᴏᴘᴋɪɴs
-
nagyúr
Nincs készlete, nincs raktára, csak például összevár 50 rendelést, azután kéri le a gyártótól/nagykereskedőtől.
Nagy részük otthon ül a számítógép előtt, egy 2x3 méteres "lakásban", onnan intézi az eladásokat.
Még a saját ruhájának sincs helye, nemhogy árukészletnek.
Itt ne gazdag kereskedőket képzelj el, hanem megélhetésért küzdő egyszemélyes vállalkozásokat.
Az official shop-okat már tényleg cégek vagy megbízottjaik üzemeltetik.[ Szerkesztve ]
"Mindig is első szerettem volna lenni!" - II. János Pál pápa
-
nagyúr
válasz pulutodurumo #29248 üzenetére
Ilyen egyszerű eladóak lenni.
A cégek nem közvetlenül alkalmazottat fizetnek, hanem kiszervezik egyéneknek, akik nem fizetést kapnak, hanem az eladási marzsból van jövedelmük.
Így a cégeknek nem kell az alkalmazottal, fizetéssel, motiválással meg munkaidővel bajlódniuk. Ha rosszul megy az eladás az a egyén baja lesz, a cég meg leszarja, hogy miből él.
Az Amazon is hasonlóan, de durvábban használja ki az eladókat.
Csak az Amazon a megoldotta a termékek raktározását a saját raktárában, így a raktárkészlet nyilvántartását, és a csomagok kiszállítását is.
Itt egy cikk, ha nagy nehezen betölt, 20× legalább kell frissíteni mire bejön. Ebből lesz rálátásod a hasonló cégek működésére.
Az ebay pedig inkább a Vatera-ra hasonlít."Mindig is első szerettem volna lenni!" - II. János Pál pápa
-
Norby86
őstag
Sziasztok!
Úgy alakult hogy az új bankkártyám miatt fel kellett vinnem a bankkártya adatokat az Alipay-ba (hogy aliexpresszen a megszokott módon fizessek) és itt vettem észre hogy a Settings menüben az SMS verification mobile phone menünél ha rákattintok, nem tudom módosítani az ezer éves telefonszámomat. Már régen új számom van. Ezt hogyan tudnám módosítani? Egyáltalán ez a szolgáltatás idehaza működik?
-Norbi-
Új hozzászólás Aktív témák
● Nézd meg a téma Összefoglalót!
● Használd a gyorskeresőt (jobb felső sarokban van) a kérdés feltevése előtt, előfordulhat, hogy van már rá válasz.
● Ha mégsem találtad meg a választ, kérdezz!
● Ha konkrét termékkel kapcsolatos a kérdés, akkor add meg a linkjét is.
● Ha szállítással kapcsolatos a kérdés, akkor add meg a nyomkövetési azonosítót is.
● A topikban hirdetni nem engedélyezett.
Vám- vagy adócsalással, az AliExpress szabályainak kijátszásával kapcsolatban tilos tanácsot adni vagy kérni a fórumon!
- AKCIÓZVA! HP EliteBook 850 G7 Fémházas Szuper Strapabíró Laptop 15,6" -65% i7-10610U 32/512 FHD HUN
- AKCIÓZVA! HP EliteBook 850 G7 Fémházas Szuper Strapabíró Laptop 15,6" -65% i7-10610U 16/512 FHD HUN
- Dell SE2216H 22" 1920x1080 Full HD LED Monitor
- Dell Latitude 7390, 13,3" FHD IPS, I7-8650UU CPU, 8-16GB DDR4, 256GB NVMe SSD, WIN 10/11, Számla, Ga
- Dell UltraSharp U2722DE gyári garancia
Állásajánlatok
Cég: Ozeki Kft.
Város: Debrecen
Cég: Alpha Laptopszerviz Kft.
Város: Pécs