- Computex 2024: ASRock minden mennyiségben
- Mini-ITX
- Azonnali fotós kérdések órája
- Intel Core i5 / i7 / i9 "Alder Lake-Raptor Lake/Refresh" (LGA1700)
- NVIDIA GeForce RTX 4080 /4080S / 4090 (AD103 / 102)
- AMD K6-III, és minden ami RETRO - Oldschool tuning
- Computex 2024: Léggel, vízzel – egy MSI VGA mindenek felett
- ThinkPad (NEM IdeaPad)
- Vezetékes FEJhallgatók
- Hobby elektronika
Hirdetés
-
Computex 2024: ASRock minden mennyiségben
ph Az Arrow Lake és a Granite Ridge CPU-kra várakozva az ASRock több alaplapot és egy érdekes VGA-t is bemutatott.
-
Előzetes élménybeszámolókon az Elden Ring: Shadow of the Erdtree
gp A DLC alig két hét múlva végre elérhető lesz PC-n és konzolokon is.
-
Kanada feltalálta a Netflix-adót
it Az online streamingszolgáltatások a belföldi árbevételük 5 százalékát ezentúl kötelesek átadni.
-
PROHARDVER!
Az AliExpress használatával kapcsolatos információk.
Új hozzászólás Aktív témák
-
Topikgazda
válasz Elthan #18052 üzenetére
Persze, ki tudod fizetni. Csak vele kell egyeztetni, ha megérkezne. Ezt szoktuk egyébként tenni. Ha megjön kifizetjük. Vagy megveszünk tőle egy ilyet és nem küldi el és leigazoljuk a problémamentes érkezést vagy ha van neki PP, akkor azon keresztül. Amit ő mond.
[ Szerkesztve ]
-
MittuDomain_
őstag
Az előző kérdésemben tudna valaki segíteni?
Si tacuisses, philosophus mansisses.
-
Topikgazda
válasz MittuDomain_ #18054 üzenetére
Azért nem, mert eleve kizártad a rendelkezésre álló lehetőséget: Nem szeretnék elállni a vásárlástól,
[ Szerkesztve ]
-
Topikgazda
válasz MittuDomain_ #18056 üzenetére
Én már rég visszakértem volna a pénzt. Az átlagos szállítás 22-25 napba bele kell hogy férjen. Az időhúzásra úgysem tudna értelmes magyarázatot adni, illetve azt ír amit akar: cunami, árvíz, földrengés, elvitte a cica, bármi.
-
Makifeju
tag
válasz MittuDomain_ #18035 üzenetére
Szerintem villámgyorsan nyiss egy disputot,aztán verd rá a balhét!
Októberi a rendelés és még semmi nem jött??
Ez még viccnek is rossz!
Pláne úgy hogy azt mondta több részletben küldi,és még mindíg sehol semmi.
Ráadásul nulla a kommunikáció!
De tényleg mi az amiben még reménykedsz....tuti kamu a pasas!
Mindenképp pereld vissza a pénzed,aztán nézz másik eladó után.
De figyelj oda az eladásai számára,a visszajelzéseire,ne csak 1-200 legyen mert azok mindíg neccesek.Lehetsz te sikeres-okos-gazdag és szép,de soha nem érhetsz fel hozzám,mert nem lehetsz ÉN!
-
Terentius
őstag
Sziasztok! Ne haragudjatok, hogy esetleg nem kerestem vissza, de most nagyon nincs rá időm.Szóval az alin a bankom váltja a deviza árfolyam alapján a dollárt vagy valamilyen más,roszabb esetleg jobb árfolyamot használ pl. Mastercard?Köszi
Poco F5 12/256 Gb
-
Topikgazda
válasz Terentius #18060 üzenetére
Ha az Aliexpresen $-ra állítva fizetsz a kártyáddal, akkor bankod kártyás vásárlási szabályai alapján fog a deviza konvertálódni.
Ha átállítod, hogy €-ban, vagy forintban kijelezve fizess az AliExpressen, akkor rosszabb az Aliexpress belső árfolyama.
Tehát az Aliexpress felületen hagyd a Currency-t $-on és úgy fizess.
Milyen bank és milyen típusú kártya?[ Szerkesztve ]
-
Money94
csendes újonc
Megint van egy kis gondom... ma kellett volna, hogy kihozzanak egy csomagot, de nem történt meg... vagy is állítólag megtörtént, de én nem tudok róla... vártam egész nap, még értesítőt sem kaptam róla.
A tracking number ezt mutatja:
2017-03-20 17:26:00 Utánküldve / Reforwarded
2017-03-20 12:51:00 Postán átvehető
2017-03-17 10:34:00 Belföldi feldolgozásra továbbítva – Forwarded for domestic sortingFelhívtam még délután a postát, mondták, hogy sikertelen volt a kézbesítés, és holnap át tudom venni. Most megint megnéztem a tracking numbert, erre ott van, hogy Utánküldve - ahogy láthatjátok -. Nem értem, mi ez? Olvastam a posta oldalán, hogy az utánküldés egy szolgáltatás, amit kérni lehet. De én nem kértem ilyet... egyáltalán nem értem ezt az egészet.
[ Szerkesztve ]
-
Topikgazda
válasz Money94 #18062 üzenetére
az utánküldés egy szolgáltatás, amit kérni lehet. De én nem kértem ilyet...
Ez fizetős kérés, ha nem kérted lényegtelen. Mivel változott a Posta nyomkövetési rendszere, ezt vagy rendszer vagy a postás elírta.
Ha ezt a választ kaptad: Felhívtam még délután a postát, mondták, hogy sikertelen volt a kézbesítés, és holnap át tudom venni. akkor nem mindegy, hogy mi van beírva? A csomagosok nem szoktak értesítőt bedobni, azt a levélkézbesítő szokta vinni másnap.
Az élőszeméllyel való kapcsolat, információ az elsődleges. -
peestike
senior tag
Néztem most az app-ot, megjelent a 7 éves "akció". A kosárban az aeropress koppintás, amit múlt héten betettem 20.41 usd-vel, most 36.xx, akciózva 19.95. Erősebb az akció, mint 11.11 volt.
42 - Nincs is jobb, mint egy kis kötöttség, ami ellen az ember kényelmesen lázadozhat.
-
zsupyro
tag
Sziasztok. Jól értelmezem, ha vám ügyben kaptam sms-t a postától akkor a 27% áfán felül a postának is kell 2500 ft-t fizetni az ügyintézésért??
-
Narancsíz
csendes újonc
Olyan problémám van hogy az eladó törölte a megrendelést, és nyílt vita helyett azt javasolja hogy ismerjem el az áruátvételt, majd utánna visszatéríti a vételárat.
Én próbátam a leírásotok alapján a nyílt vitát kezdeményezni, de a kitöltés után nem sikerül elküldeni az űrlapot, amit nem értek hogy miért.
A segítséget előre is köszönöm! -
Narancsíz
csendes újonc
-
Topikgazda
válasz Narancsíz #18074 üzenetére
A nyomkövetésnél látható bejegyzésekre ne hagyatkozz.
A vásárlásnál a Product Action Order Status oszlopoban mi olvasható?
Illetve meddig jutsz el a dispute-ban?
De rögtön egy kérdés: a visszakérendő pénznél ugye pontot írtál, nem vesszőt a tizedes jelnek? És ami piros csillaggal jelölt azt mind kitöltötted?[ Szerkesztve ]
-
Narancsíz
csendes újonc
A vételárban töröltem a tizedes értéket, és így elfogadta a "disputet"
Persze hogy vesszőt írtam!
Amúgy mindent kitöltöttem, azért is nem jöttem rá hogy mi van.
Egy mobiltelefonról van szó, azért izgulok.
Mindenkinek köszönöm a segítséget![ Szerkesztve ]
-
Topikgazda
-
updog
senior tag
Sziasztok!
Miért lehet az, hogy meghívtam egy ismerőst, ő meg is kapta a linken keresztül a meghívást, és a vele járó kupont is belépés után, de én az Invite friends alatt azt látom hogy you earned 0 coupons.
Illetve van valami barátlist ahova így utólag fel tudom venni?
"Bocs, főnök, de én csak két emberben bízom. Az egyik én vagyok. Nem maga a másik." || "Hóhahó, mégis van graffaló!"
-
johnyblaze
aktív tag
Elmondok egy történetet
Rendeltem anno egy kabátot,az eladó fake képekkel reklámozta a terméket mint utólag kiderült.Vásárlás előtt természetesen egyeztettem vele hogy tényleg olyan-e mint a képen,ő azt mondta persze.
-Megérkezett a csomag: Hát látom hogy átvert mivel brand logo nincs a kabátban.Ezek után vissza szerettem volna kapni a pénzem,mivel ki is volt írva az eladó garanciát vállal rá és visszafizeti.
Így is tettem,jelentettem a rendszerben hogy vissza szeretném kapni az összeget mivel ha tudom hogy nem olyan amilyen a képeken nem veszem meg,ő viszont még hazudott is.
Az egész összeget kértem,ő a felét volt hajlandó visszafizetni,amibe nagy nehezen bele mentem.Lássatok csodát maga az ALIEXPRESS ki bannolt a webáruházból!!!!
Se vásárolni,se saját fiókomba nem tudok belépni!A pénz szintén nem érkezett meg soha.
Az ügyfélszolgálaton azt a választ kaptam hogy egész egyszerűen felfüggesztették az account-ot mert hogy elvileg HAMIS volt mivel olyan névvel voltak már felhasználók! Persze a másik ügyfélszolgálatis szintén mást mondott,hogy dolgoznak az ügyön pár nap és rajta lesz.Hát majdnem egy év telt el azóta...semmi.
Kérdem én valaki találkozott már hasonlóval??
"don't fulfill her desire, just up away and retire"
-
tupacamaru
veterán
Na, megint itt vagyok. Kaptam egy cuccot ami rendesen működött 4 napig, utána pedig kijött belőle a füst. Írjak az eladónak vagy nyissak Dispute-ot? Még nem nagyon volt ilyen problémám, mert ami megjött az eddig mind rendben működik is.
Hello, a nevem Inigo Montoya! Megölted apámat, készülj a halálra!!!................................................................... Merek annyit, amennyit férfi merhet; Aki többet mer, nem ember...............................
-
Topikgazda
válasz tupacamaru #18081 üzenetére
Dispute-al célszerű indulni, mert ha megegyeztek, akkor tudod cancelezni és nem lesz gondja.Egyébként meg nem működik és az átvétel leigazolásától csak 15 napod van dispute indításra, nem érdemes üzenetváltással időt fecsérelni.
-
vizimento
senior tag
válasz tupacamaru #18083 üzenetére
Sikerült ma valakinek megcsinánia a "daily task"-ot?
Tegnapi megvolt, de ez a mai "play bubble challenge" nem sikerül se gépen, se az appban...Vennék hibás elektromos rollert/hoverboardot!
-
updog
senior tag
válasz vizimento #18084 üzenetére
Az appban: Home / Go to game land / itt a Store-okra kattintva, kicsit legörgetve lesz ilyen hogy Play Bubble Challenge. Amúgy is hasznos, mivel minden store-ban lehet háromszor játszani, én tegnap óta ~600 coint gyűjtöttem, bár tegnap sokkal bőkezűbben szórta mint ma
[ Szerkesztve ]
"Bocs, főnök, de én csak két emberben bízom. Az egyik én vagyok. Nem maga a másik." || "Hóhahó, mégis van graffaló!"
-
Play Dead
csendes tag
Sziasztok!
Lehet úgy keresni az Alin ,hogy csak az EU-s raktár készleteit mutassa?
Ha EU raktárból rendelek az mindenképpen Áfa és vám mentes? -
Topikgazda
válasz Play Dead #18086 üzenetére
Nem.
Csak akkor, ha ténylegesen egy EU-s országban van feladva.
(De akkor egy kicsivel többe kerül a termék, mert nincs áfamentes vásárlás, csak beépül az árba, szállítási költségbe. Úgy 10-12%-al és vámeljárási költség nélkül lesz olcsóbb. Általában.)[ Szerkesztve ]
-
storm3
senior tag
Srácok,van valami megoldás arra,hogy ne lengyelül jöjjön be az ali alapból? Kapok egy linket(nincs benne ,hogy pl.aliexpress.com),rákattintok és rögtön a lengyelre dob be,persze ha rákattintok hogy go to english site,akkor a megnyílt oldal 'elveszik',tehát a termék - és a kezdőoldalra dob. Van erre valami megoldás? Cookie törlést próbáltam.
“There he goes. One of God's own prototypes. A high-powered mutant of some kind never even considered for mass production. Too weird to live, and too rare to die.” pixel8
-
lui001
csendes tag
Sziasztok! Valaki elmagyarázná röviden és érthetően, hogy tudom a 7 éves szülinapi akcióban résztvevő termékeket olcsóbban ( a rózsaszín áron) megvenni??
-
Impair1980
aktív tag
Sziasztok!
Egy olyan kérésem lenne, hogy ha vásárolni szeretnék egy terméket és látom a visszajelzéseknél, hogy egy hazámfia is vásárolt már ott és meg volt elégedve a termékkel, akkor valahogy feltudom vele venni a kapcsolatot valahogy?
Kíváncsi vagyok 1-2 dologra a termékkel kapcsolatban.Üdv.: Impair
-
Topikgazda
válasz Impair1980 #18091 üzenetére
Nem tudod felvenni vele a kapcsolatot, nincs ilyen lehetőség, mármint vevőre rákeresni és üzenni. Nem is tudok olyan webshopos oldalt ahol van ilyen.
[ Szerkesztve ]
-
Narancsíz
csendes újonc
Megoldódott az ügyem! A vita megnyitása után irkált össze-vissza a Kínai. Mára viszont az Ali lezárta a vitát fizetnie kell neki, most azt írja hogy az Ali tartja vissza a pénzt, amit megint nem hiszek el,de most már fizetnie kell!
Köszönöm a segítségét mindenkinek! -
st6969
őstag
Üdv, segítségeteket, tanácsotokat kérném (összefoglalót elolvastam). Rendeltem egy kis ruhát 7 éves kislányra 8$-ért. Rendben megérkezett. Vállban, mellbőségben 2-2,5cm-es eltérések vannak (az ugye kerületben már 5cm), a szoknya része nem is úgy néz ki. És teljesen más a szabása is a képhez képest (kifejezetten kövér testalkatra való). Összehasonlítás.
Jeleztem a problémát, amire 1$, majd némi vita (case nyitás emlegetése) után 2$ refundot ajánlott. Én a pénzemet szeretném visszakapni. Nyilván nem szeretném megkárosítani azzal, hogy visszakapom a pénzem, de a ruhát is megtartom, ez nem lenne etikus, de értelme se lenne, mert használni tényleg nem tudjuk. Tehát felajánlottam neki, hogy szívesen visszaküldöm, de az ő költségére szeretném. Ezt nem reagálta le igazán, vagy nem értette, nem tudom. Van erre lehetőségem? Vagy mit tehetek ilyen esetben? -
Exelsior24
aktív tag
Gyűjtögetem a coinokat és a kuponokat erre a szülinapi akcióra, de azért ahogy látom nem árt óvatosnak lenni, mert jó néhány cuccot szépen feláraztak legalább egy 10 $ -ral. Van ez az Aliexpress Tools bővítményem a böngészőhöz és ugye ebben van árgrafikon a termékek kb 90%-nál visszamenőleg és bizony nagyon soknál feláraztak március 21.-én a kis ravasz kínaiak, de engem nem vernek át.
Steam / PlayStation: Exelsior24 / Nintendo Switch Friend Code: SW-3907-8356-3882
-
pulutodurumo
őstag
válasz st6969 #18098 üzenetére
Nem fogja kérni a visszaküldést, az szinte biztos. Nem érné meg neki kifizetni a postaköltséget. Szerintem 50% refund (vagy amit gondolsz), és megtartod.
Refundot csak akkor tudsz kapni ha nyitsz egy vitát, szóval indítsd el az ügyet. Ha kevés pénzt akar visszaadni és nem fogadod el, az Ali fog dönteni. Ezt nem szeretik az eladók, ezért legkésőbb olyankor rászánják magukat a fizetésre."Don't fret, boyo. I'll be gentle!"
Új hozzászólás Aktív témák
● Nézd meg a téma Összefoglalót!
● Használd a gyorskeresőt (jobb felső sarokban van) a kérdés feltevése előtt, előfordulhat, hogy van már rá válasz.
● Ha mégsem találtad meg a választ, kérdezz!
● Ha konkrét termékkel kapcsolatos a kérdés, akkor add meg a linkjét is.
● Ha szállítással kapcsolatos a kérdés, akkor add meg a nyomkövetési azonosítót is.
● A topikban hirdetni nem engedélyezett.
Vám- vagy adócsalással, az AliExpress szabályainak kijátszásával kapcsolatban tilos tanácsot adni vagy kérni a fórumon!
- ASUS ROG STRIX RTX 3060 Ti OC LHR - eladó!
- iMac 2019 27" Retina 5K / i5 3 GHz / 32 GB DDR4 / 1 TB SSD / Radeon Pro 570X 4 GB
- AKCIÓZVA! HP EliteBook 850 G7 Fémházas Szuper Strapabíró Laptop 15,6" -65% i7-10610U 32/512 FHD HUN
- AKCIÓZVA! HP EliteBook 850 G7 Fémházas Szuper Strapabíró Laptop 15,6" -65% i7-10610U 16/512 FHD HUN
- Dell SE2216H 22" 1920x1080 Full HD LED Monitor
Állásajánlatok
Cég: Ozeki Kft.
Város: Debrecen
Cég: Alpha Laptopszerviz Kft.
Város: Pécs