- Nvidia GPU-k jövője - amit tudni vélünk
- Vezetékes FEJhallgatók
- Milyen TV-t vegyek?
- TCL LCD és LED TV-k
- Melyik tápegységet vegyem?
- Computex 2024: Léggel, vízzel – egy MSI VGA mindenek felett
- Soundbar, soundplate, hangprojektor
- E-book olvasók
- Computex 2024: színes e-papírral tenné egyedivé a laptopok megjelenését az ASUS
- Milyen asztali médialejátszót?
Hirdetés
-
Előzetes élménybeszámolókon az Elden Ring: Shadow of the Erdtree
gp A DLC alig két hét múlva végre elérhető lesz PC-n és konzolokon is.
-
AMD Radeon undervolt/overclock
lo Minden egy hideg, téli estén kezdődött, mikor rájöttem, hogy már kicsit kevés az RTX2060...
-
Szupervékony külsővel jöhet a Mix Fold 4
ma A Xiaomi viszont nem ezt, hanem a Mix Flipet hozhatja a nemzetközi piacra.
-
PROHARDVER!
Az AliExpress használatával kapcsolatos információk.
Új hozzászólás Aktív témák
-
herrká
senior tag
Sziasztok! Ez mi? Payment being verified. Tegnap este rendeltem és most ezt irja ki az Order Status.
Köszi! -
Topikgazda
válasz herrká #17951 üzenetére
Igen, 24 óra. De ezt írja is egyébként az e-mailben. Gondolom kaptál a fizetésről ezzel a témával: Your order 9999999999999999 has been paid successfully
Currently, your payment is 'Being Verified'. Payments are usually verified within 24 hours. After verification, the supplier will begin to process your order.
During this time, you are unable to do any operation on your order.[ Szerkesztve ]
-
herrká
senior tag
Köszönöm! Azt hittem nem fogadta el a fizetést...
Ezt látom csak:
Ha rányomok a View Store-ra, ott pirossal számol visszafelé. Még valami 5óra 40 perc van hátra. A számlán mindíg csak annyi lóvé van, amennyi kell nagyjából. Arra gondoltam, esetleg nem volt rajta elég pénz. Bár mikor este fizettem, azt írta rendben.[ Szerkesztve ]
-
GeryPc
senior tag
Akit esetleg érdekel a storym az vissza tudja olvasni ((#16899) dárenbézer)
Elég tanulságosMost néz ki úgy hogy kezd megoldódni a dolog 1.5 de inkább 2 hónap után, mai nappal kaptam egy levelet az alitól hogy ténylegesen visszautalták a pénzt (200E ft-ról van szó kb)
Mondjuk én már letettem róla legbelül el is könyveltem hogy bebuktam ezt a pénzt.
Többször írtam nekik az ügyfélszolgálati cseten, korrekt kielégítő választ sosem adtak, várjak 10 napot, várjak 15 napot....
Utolsó beszélgetés során mondtak annyit hogy felemelik magasabb szintre az ügyem hogy FELGYORSÍTSÁK Ez volt kb 1.5 hete....Arra sem kaptam választ hogy mi tart ennyi időbe egy visszautaláson, sőt az sem derült ki hogy most az eladótól vagy alitól kapom vissza a pénzt, semmire nem válaszoltak.
Na ezek után mindenki döntse el maga, hogy akar e ilyen nagy összegben az aliról rendelni vagy sem, én még egyszer biztos nem fogok.
Ha fontos inkább telefonon keress! tel:70/530 4958 (h-p-ig 10-18 között) | http://www.gerypc.hu
-
Topikgazda
válasz GeryPc #17957 üzenetére
Maradjunk annyiban hogy nálad az is probléma volt amit itt írtál.
Ha úgy küldöd el a dispute-t hogy nem érkezett meg, az nem logikus, hogy mégis csatolsz a nem működésről videót.
A normál dolog az, hogy leigazolom a megérkezést és ha van gond, akkor 15 napon belül indítom a dispute-t. Ez az eljárás rendje, hogy ez nálad miért nem működött -esetleg csak a videó feltöltés miatt nem, az más dolog megint- azt nem tudom. -
GeryPc
senior tag
Igen csak ezek szerint te sem értetted 100%ban amit anno írtam
Leigazolás megtörtént hogy megkaptam, maga az ügy nyitás már nem úgy működött ahogy kellett voltna...De nem is ez a lényeg, utána írtam nekik ali cseten, hogy ez a probléma,itt megint csatolva lett az összes bizonyíték, és akkor mondták (ez volt kb 1.5 hónapja) hogy minden rendben javították az ügyem most már ne aggódjak bla bla bla.
Szal ezt hagyjuk már hogyha mindent úgy csináltam volna kezdetű dolgot....
[ Szerkesztve ]
Ha fontos inkább telefonon keress! tel:70/530 4958 (h-p-ig 10-18 között) | http://www.gerypc.hu
-
gingerbalm
aktív tag
Sziasztok!
Hétfőn rendeltem egy terméket, de még aznap meggondoltam magam, cancelt kértem. Erre ma jön egy levél, hogy az eladó visszautasította a kérelmemet. Indok az, hogy a mai napon feladta. A levél 11:32-kor érkezett, azzal a tartalommal, hogy ha még mindig törölni akarom a rendelést, tárgyaljak az eladóval, mielőtt feladná. És a következő percben, 11:33-kor jött az újabb e-mail, hogy fel van adva. Ha már feladta és a feladás volt a 11:32-kor érkezett elutasítás indoka, akkor hogy a manóba lett volna esélyem írni az eladónak, hogy én még mindig kérem a törlést, és ne adja fel, ha eleve nem vette figyelembe a hétfői kérésemet? Mit lehet ilyenkor tenni? Nem először kértem törlést az alin, de még egyszer se kerültem ilyen kényszervásárlásos helyzetbe.
-
Topikgazda
válasz gingerbalm #17960 üzenetére
Ha 1 órán belül kéred akkor oké, azután csak ha az eladó elfogadja, sajnos az sem működik, ha még nem adta fel. Én is így jártam, könyörögni kellett, hogy elküldje, miután kértem a törlést rögtön feladta. Már elkönyveltem hogy ha megjön akkor majd eladom és megfelelő értékelést fogok neki adni.
Megjöt, kapta az 1 csillagot, de kénytelen voltam dispute-t nyitni mert nem azt küldte amit kifizettem.
Részéről könyörgés az értékelés megváltoztatására, nem elnézést a cancel átverés, a nem megfelelő termék küldése miatt.
Végeredmény: maradt a negatív értékelés és az Aliexpress visszaadta a pénzem visszaküldés előírása nélkül. -
gingerbalm
aktív tag
Fura, mert máskor meg másnap kértem a hosszú processing time-re hivatkozva, és nem volt zűr. Itt is hosszú volt a processing time, ezzel indokoltam a kérést pár percen belül. Ami még furább, hogy most felnéztem a termék oldalára, és már nem is elérhető, tehát rám sózták az utolsót. A tranzakciós lenti részhez pörgetve meg ott van, hogy fél éve nem vett ezektől senki, én vagyok az egyetlen. Lehet, hogy szépen át fognak verni, ha már így belesétáltam? Meg kell várnom, hogy megérkezzen, és lehet dispute-ot nyitni? Mert most akartam rögtön, de nem engedi, 10 napot kell várni a shipping naptól. Nagyon nem bánnám, ha elveszne.
[ Szerkesztve ]
-
Topikgazda
válasz gingerbalm #17962 üzenetére
Minimum 10 napot várnod kell, de azután mehet a dispute, bár legtöbbször meg kell várni, hogy megérkezzen.
-
joergie
őstag
Most nézem: egy 50-60euro-s kütyün gondolkozok, hogy megvegyem e, és bármelyik eladónál nézem, free DHL-el akarják küldeni, a lassabb kínai postának a felára 20 euro alsóhangon. De hát tudjuk hogy a dhl vámkezelése drága, és nem igazán csúszik át rajta a vámköteles áru.
Ezt miért csinálják? 1 hónapja még simán küldték volna aliexpress prefered vagy chinaposttal, vagy bármi más olcsósággal.Egy bizonyos szint fölött nem süllyedünk egy bizonyos szint alá.
-
A texasi
aktív tag
Az AliExpress szállítás nyomkövetési számát (LP14szám)
hogy / hol tudom "átkonvertálni"
nemzetközi (2betű9szám2betű) formátumúvá?
(A global.cainiao.com oldalon nem látom, hogy írná.) -
őstag
válasz szmyky #17966 üzenetére
"ami csak a feladó országában történő mozgást mutatja."
Ez így ebben a formában nem igaz. Én is LP14szám formátumú tracking numbert kaptam, és szívok is most vele. Az aliexpress trackingje ezt írja:
2017-03-14 17:48:00 Unsuccessful delivery due to Others due to Action: Retour
2017-03-14 11:41:00 Undeliverable in destination country
2017-03-13 23:29:00 Belföldi feldolgozásra továbbítva – Forwarded for domestic sorting
2017-03-13 02:12:00 Arrive at destination country
2017-03-13 02:12:00 Célországba megérkezett / Arrived in the destination country
2017-03-03 01:10:00 Célországba elküldve / Item sent abroadMivel a posta.hu nyomkövetője nem tudott mit kezdeni ezzel a tracking number-rel, így felhívtam őket, de úgy sem tudtak róla információt adni, mert nem megfelelő formátumú az azonosító. A nemzetközi tracking number formátuma 2betű9szám2betű.
Szóval remek. Megérkezett a csomagom az országba, "kézbesíthetetlen"-nek nyilvánították, és "sikertelen kézbesítés" címszóval visszaküldték kínába. (Miközben egyszer sem próbálkoztak a kézbesítéssel.)
Ami működik, ahhoz nem nyúlunk.
-
szmyky
aktív tag
válasz proradeon #17967 üzenetére
Ezért mondtam, hogy csak a feladó országában követhető!!!
Amit utána generál bejegyzést az csak kamu sajnos!
Az itthoni posta nem tudja, hogy hol van éppen a csomag, mert nem ajánlott küldemény!Az itthoni kereső éppen ezért nem lát semmit!
Eleve ilyen rövid időtáv alatt nem küldik vissza a feladónak, ez nem tűnt fel?
Általában, azt hiszem 10napig átvehető a postán a csomag!
Nyugodj meg, hogy a csomagod még úton van éppen![ Szerkesztve ]
-
Topikgazda
válasz proradeon #17967 üzenetére
"ami csak a feladó országában történő mozgást mutatja."
Ez így ebben a formában nem igaz.De pontosan igaz.
Nem érkezett meg, ezeket senki sem írhatja be Mo-n, a posta szállít, de nem könyveli tőlük senki, akkor hogy lenne igaz?
A kínai nem látja a magyar posta tevékenységét. Csak azok a bejegyzések igazak, amíg Kínában van, a többi az kamu.
Ha nem hiszel nekünk, menj be a postára, a nem kézbesítettek közt szívesen megnézik neked, hogy van-e a neveden, minimum 15 napig a kézbesítő hivatalban van, azután fognak visszaküldésben gondolkozni.[ Szerkesztve ]
-
őstag
válasz szmyky #17968 üzenetére
Köszönöm a megnyugtató választ! (V/ kollegának is)
Elég furcsa, hogy ilyen random követési státuszokat bekamuznak. Volt már olyan csomagom, ami kínát elhagyva olyan státuszt hagyott maga után, hogy onnan már nem lesznek követési státuszok. Ez sokkal korrektebb megoldás lenne az aliexpress részéről is.
Ami működik, ahhoz nem nyúlunk.
-
őstag
global.cainiao.com az én LP+14szám formátumú tracking numberemből is csinált egy global tracking number-t, amire rákeresve posta.hu-n az alábbit dobta:
Küldemény postai átvétele a küldő országban / Item accepted in origin country
2017.02.28. | 15:08
Célországba elküldve / Item sent abroad
2017.03.01. | 11:42
Célországba elküldve / Item sent abroad
2017.03.03. | 01:10
Célországba megérkezett / Arrived in the destination country
2017.03.13. | 02:12
Belföldi feldolgozásra továbbítva – Forwarded for domestic sorting
2017.03.13. | 23:29
Postán átvehető
2017.03.14. | 11:41
Budapest 62 posta
Postán átvehető
2017.03.14. | 17:48
Budapest 62 posta
Utánküldve / Reforwarded
2017.03.14. | 17:48
Budapest 62 postaNem tudom mit jelent az utánküldve, de megpróbálom ma átvenni a 62-es postán.
Ami működik, ahhoz nem nyúlunk.
-
Topikgazda
-
A texasi
aktív tag
válasz pulutodurumo #17972 üzenetére
Köszönöm a kompetens választ!
-
herrká
senior tag
Szia! Ma sikerült átvenni a csomagot. Valóban nincs rajta cím! Felül ott a nevem a Ship To-nál, a Phone-nál alul a telefonszámom. Ennyi. Közötte 2cm üresség! Nem kopott le, nem kenődött el, üres! Mindegy, megjött.
Arra azért volt gondja, hogy a csomagba tegyen egy nyomtatott cetlit, hogy értékeljem mindenképp 5 csillaggal, plusz még oda írta, hogy milyen szöveget is írjak hozzá az értékeléshez... A vicc az, hogy a 3xl-es póló nagyjából a fiamra lesz jó...
Megkapta az 5 csillagját, de a szöveges üzenetben a címzés hiányosságára hívtam fel a figyelmét. Plusz, hogy a mérettáblázatuk alapján 3xl-esnek kiválasztott póló, nagyjából xl-nek felel meg... -
herrká
senior tag
Igen, én is arra gondoltam rosszmájúan, hogy ha ez nem egy 8 dodós póló, hanem mondjuk egy 200-as telefon... Akkor is keresték volna a gazdáját? :-)
Azt nem tudom. A hirdetésben volt egy mérettáblázat, különböző test méretekkel, az alapján 3xl, de itthon is ilyen méretet hordok. De sajnos kicsi. Az a szerencse, hogy a nagyfiam le is csapott rá! :-) -
Pros
tag
Sziasztok. Valaki tudna segíteni, hogy ilyenkor mi lesz? Eltünt a termék, és semmit nem tudok most csinálni vele
[ Szerkesztve ]
Aki tud, és tudja hogy tud, az veszélyes. Tőle féljetek. Aki tud, és nem tudja hogy tud, az bölcs. Tőle tanuljatok. Aki nem tud, és tudja hogy nem tud, az okos. Őt tanítsátok. Aki nem tud, és nem tudja hogy nem tud, az hülye. Őt hagyjátok ..
-
Pros
tag
válasz A texasi #17980 üzenetére
Köszi a gyors segítséget, választ. Így még nem jártam, de megnyugtattál!
Aki tud, és tudja hogy tud, az veszélyes. Tőle féljetek. Aki tud, és nem tudja hogy tud, az bölcs. Tőle tanuljatok. Aki nem tud, és tudja hogy nem tud, az okos. Őt tanítsátok. Aki nem tud, és nem tudja hogy nem tud, az hülye. Őt hagyjátok ..
-
adamkk
csendes tag
Ujabb rekordom ePackettel:
Feladastol szamitva 5 napon belul nalam volt a csomag. 😁
Ha rendelestol szamoljuk akkor is rekord 6 nap. -
őstag
Frissült az Aliexpress androidos program, eddig a napi indításért adott pár pontot, az új verzióban nem találom ezt a funkciót. Kivették volna?
-
kippedli
tag
Mennyire kezelik biztonságban a kártya adatainkat ezek az oldalak? Nem lehet gond abból ,hogy megadjuk a kártyán lévő adatokat? Akár itt, akár más hasonló kínai siteon. Köszi
-
Topikgazda
-
Sungoo
addikt
Első buktatóm az alin: "2017-03-16 10:35:00 Kézbesítés regisztrálva" A nyomkövetésben ez van, viszont én nem vettem át semmit. Ilyenkor dispute, de hogyan tovább?
-
szmyky
aktív tag
válasz Sungoo #17991 üzenetére
Akkor írsz, az eladónak, hogy adjon helyes nyomkövetőt, mert másét adta meg neked!
Képkivágás bekarikázod, hogy rossz a város, tehát ez nem a te track számod volt!Mennyi nap védelmed van még?
Egy ilyet csinálj(ha nem tudsz én csinálok neked):
[kép]Akkor indíthatod is a disputot azzal a címmel, hogy nincs adat a csomagról!
[ Szerkesztve ]
-
szmyky
aktív tag
válasz Sungoo #17994 üzenetére
A 9 nap nehogy leteljen, figyelj!
Pont nemrég volt egy ilyenem nekem is!
Simán adta vissza a pénzem!
Az én eladómnál többen is panaszkodtak erre(utólag néztem), igazából nem értem, hogy miért teszi ezt valaki!
Talán abban bízik, hogy van aki elfelejt vitát nyitni?[ Szerkesztve ]
Új hozzászólás Aktív témák
● Nézd meg a téma Összefoglalót!
● Használd a gyorskeresőt (jobb felső sarokban van) a kérdés feltevése előtt, előfordulhat, hogy van már rá válasz.
● Ha mégsem találtad meg a választ, kérdezz!
● Ha konkrét termékkel kapcsolatos a kérdés, akkor add meg a linkjét is.
● Ha szállítással kapcsolatos a kérdés, akkor add meg a nyomkövetési azonosítót is.
● A topikban hirdetni nem engedélyezett.
Vám- vagy adócsalással, az AliExpress szabályainak kijátszásával kapcsolatban tilos tanácsot adni vagy kérni a fórumon!
- Folyószámla, bankszámla, bankváltás, külföldi kártyahasználat
- Revolut
- Samsung Galaxy Z Fold5 - toldozás-foldozás
- Spórolós topik
- Nvidia GPU-k jövője - amit tudni vélünk
- Konzolokról KULTURÁLT módon
- Diabetes - Cukorbetegség
- Vezetékes FEJhallgatók
- (Újra)indítjuk a PH! YouTube-csatornáját
- Crypto Trade
- További aktív témák...
Állásajánlatok
Cég: Alpha Laptopszerviz Kft.
Város: Pécs
Cég: Ozeki Kft.
Város: Debrecen