- Samsung LCD és LED TV-k
- Azonnali notebookos kérdések órája
- Házimozi belépő szinten
- AMD K6-III, és minden ami RETRO - Oldschool tuning
- Melyik tápegységet vegyem?
- Bluetooth hangszórók
- Milyen asztali (teljes vagy fél-) gépet vegyek?
- Milyen TV-t vegyek?
- Computex 2024: beröffentette az AI-t az AMD
- Milyen SSD-t vegyek?
Hirdetés
-
Tombol az AI-láz: az NVIDIA már értékesebb, mint az Apple
it Az NVIDIA piaci értéke átlépte a 3 billió dollárt, így már a világ második legértékesebb cége, megelőzve az Apple-t. A Wall Streetet pár nagy cég húzza előre, Tajvanon pedig tombol a Huang Zsen-hszün-kultusz.
-
The Thing játék jön a Nightdive csapatától?
gp Úgy tűnik, hogy végre kapunk egy remaster kiadást a több mint húsz éves játékból.
-
AMD Radeon undervolt/overclock
lo Minden egy hideg, téli estén kezdődött, mikor rájöttem, hogy már kicsit kevés az RTX2060...
-
PROHARDVER!
Az AliExpress használatával kapcsolatos információk.
Új hozzászólás Aktív témák
-
st6969
őstag
Üdv, segítségeteket, tanácsotokat kérném (összefoglalót elolvastam). Rendeltem egy kis ruhát 7 éves kislányra 8$-ért. Rendben megérkezett. Vállban, mellbőségben 2-2,5cm-es eltérések vannak (az ugye kerületben már 5cm), a szoknya része nem is úgy néz ki. És teljesen más a szabása is a képhez képest (kifejezetten kövér testalkatra való). Összehasonlítás.
Jeleztem a problémát, amire 1$, majd némi vita (case nyitás emlegetése) után 2$ refundot ajánlott. Én a pénzemet szeretném visszakapni. Nyilván nem szeretném megkárosítani azzal, hogy visszakapom a pénzem, de a ruhát is megtartom, ez nem lenne etikus, de értelme se lenne, mert használni tényleg nem tudjuk. Tehát felajánlottam neki, hogy szívesen visszaküldöm, de az ő költségére szeretném. Ezt nem reagálta le igazán, vagy nem értette, nem tudom. Van erre lehetőségem? Vagy mit tehetek ilyen esetben? -
st6969
őstag
válasz pulutodurumo #18100 üzenetére
Pontosítok: azt a részét nem reagálta le, hogy az ő költségére szeretném visszaküldeni. Ezt írta: "...so you return we will give you a full refund. Or give you a refund 2$"
(#18101) V/
A megadott mérettáblázatban lévőhöz vállban +2cm, mellbőségben +2,5 (az ugye kerületben 5cm) a differencia. Ez egy kisméretű ruhánál elég jelentős eltérés.Akkor nyissak vitát?
[ Szerkesztve ]
-
st6969
őstag
No, megvolt a dispute (7,60$-ból 5$ refundot kértem), és két napra rá megnéztem (mobil alkalmazás), azt írta, dispute finished. Ha rányomok, írja, hogy proposed solution: 5$, ebből úgy tűnik, hogy az Aliexpress egyetértett ezzel 03.29-én. Megnéztem a bankszámlámat, azóta sem jött meg ez az 5$. Gondoltam, ennek is van valamennyi átfutási ideje, így nem foglalkoztam vele. Most jön a lényeg: tegnap visszakerestem, 03.03-án rendeltem és fizettem is ki kártyával, de a számlakivonaton egyszerűen nincs meg ez a 7,60$ utalás Azóta másik 4 egyéb terméket rendeltem, mindegyiket megtalálom a számlakivonaton, de ezt az egyet nem. Hogy lehetséges ez? Nyilván így nincs miből visszafizetni az 5$-t, de ha nem ment át a kártyás fizetés, akkor miért kaptam meg mégis a terméket?
-
st6969
őstag
Sziasztok,
09.20-án rendeltem lego (utánzatot), kettőt is, ~10 és 32$ körüli értékben. 11.15. szülinapra lett volna ajándék, gondoltam bőven időben rendeltem, de ezek szerint nem. Egyikről sincs semmi hír. Ha az appban a tracking-re nyomok, akkor ott azt írja, hogy "your package is still in transit", a részletezőben pedig az utolsó bejegyzés 2017-10-04 11:00 Departed country of origin. Azóta semmi.
Nem vagyok igazán jártas ebben: mit érdemes ilyenkor tenni? Kérdezzek rá az eladónál? Vagy customer support? Vagy open dispute? -
-
st6969
őstag
Egyre több helyen látom, hogy kattintható, hogy cseh, spanyol, olasz, német, francia, stb. egyéb EU-s raktárból is kérhető a szállítás. De bárhová kattintok, "Cannot deliver to Hungary" üzenet van.
Ez miért van? Nincsenek készletek európai raktárakban? Vagy pl. egy cseh raktárból csak cseh vevőket szolgálnak ki?
Tudok keresni olyan feltételekkel, hogy az adott áru elérhető-e EU-s raktárban? Vagy továbbra is csak az URL warehouse részének átírogatása lehetséges? -
st6969
őstag
Sziasztok,
Jól gondolom, hogy attól, hogy "NL" a vége a nyomkövetési számnak, és Hollandián keresztül érkezik a Kínából rendelt 100$-os áru, még nem biztos, hogy átcsúszik a vámon, ugye?
A ship24.com nyomkövetés azt írja: "The item is ready for shipment"
Magyar posta oldala pedig: Felvétel a feladótól (2020.11.17-én). Ebből még lehet vámkezelés?! -
st6969
őstag
Sziasztok,
rendeltem egy kártyajátékot $4,49-ért december 28-án. A customer protection lejárata előtt pár nappal rákérdeztem, hogy hol lehet a rendelésem (tracking nem mutat semmit)?
Az eladó válaszolt, hogy nyissak dispute-ot, és akkor visszakapom a pénzt. Így is tettem, erre javasolt 0.00$ visszatérítést, mert szerinte úton van még.
Ilyenkor mit kellene tennem? Holnap lejár a határidő, hogy ezt elfogadom, vagy nem.
Köszönöm a segítséget. -
st6969
őstag
Azt hiszem, kezdem érteni...Szerintem butaságot választottam indoknak: "Purchase protection is running out, but the package is still in transit". De én direkt megvártam, hogy lejárjon a szállítási védelem, és csak utána nyitottam dispute-ot.
Mozgás pedig nem csak huzamosabb ideig nem volt, hanem egyáltalán nem. 3db bejegyzés volt, ugyanazon a napon (dec. 30.):
A dispute szövege meg azt írja, hogy valamit csináljak holnapig: adjak új javaslatot (mit?), fogadjam el az eladó javaslatát ("nincs refund, várjak még, a termék úton van"), töltsek fel bizonyítékot vagy szerkesszem a megjegyzéseket (nem tudok mit feltölteni)...Vagy ne nyomjak semmire (akkor nem tudom, mi lesz...holnap a határidő)
Nem értetlenkedni akarok, de kicsit elvesztem...most akkor mit csináljak? -
st6969
őstag
Sziasztok,
miért nem enged az Aliexpress vajon Paypal-lal fizetni? Mostanában mindig azzal fizettem. 2 dolgot is akarok venni, be is tettem a kosárba, de place order gombot nyomva kéri, hogy adjak hozzá fizetési lehetőséget, de csak bankkártyát választhatok
Mit nem csinálok jól? -
st6969
őstag
-
st6969
őstag
Odáig még el sem jutott, hogy le tudja ellenőrizni, hogy van-e pénz a kártyámon, de pont, hogy nem is azzal akartam volna fizetni.
De sorry mindenkitől. Alkalmazást kellett frissítenem, és megjelent a Paypal (sőt a Google Pay is).
Szerk. hmm, viszont így is érdekes módon ment végbe a fizetés. Alin kiválasztottam, hogy Paypal. Átirányított böngészőben a Paypal oldalra (nem is értem, miért nem az applikációba). Ott bejelentkeztetett. Utána homokórázik egy ideig, majd kiírja, hogy valami hiba történt, és ott egy gomb: visszatérés a kereskedő oldalára. Arra már hiába nyomogattam, nem történt semmi.
Na mondom, kezdem elölről az egészet, erre jön a push üzenet (Revolut - ez van betéve a Paypal alá), hogy sikeres fizetés
Paypal bejelentkezés után még szokott lenni egy utolsó ellenőrzés, hogy melyik címre küldjék, stb., és legalább még 1x meg kellett erősíteni a fizetést. Elég fura.[ Szerkesztve ]
-
st6969
őstag
De pont, hogy normál böngészőben fizettem. Csak az Aliexpress volt az app, abban a fizetésre nyomva, a telefon alapértelmezett böngészőjébe irányít át, és nyitja meg a Paypal oldalát, és ott is jelentkeztet be. De ez a hibaüzenet a kisebbik baj. Inkább az zavar, hogy eddig a bejelentkezés után mindig volt egy újabb jóváhagyás a fizetésre (címet is lehetett módosítani a Paypal-on belül pl.). Ezt nem értem, hogy most miért nincs.
-
st6969
őstag
Ja, ok, félreértettem, hogy melyik appról beszéltél...
"Ne gyors fizetést használj és a PayPal-on vedd ki az AliExpresst a megjegyzett fizetési helyekből."
A gyors fizetést Aliexpress-en kell kikapcsolnom gondolom?
A PayPal-on nem találok olyat, hogy megjegyzett fizetési helyek. Olyan van, hogy "További jóváhagyás kihagyása a gyorsabb kifizetésért", de itt csak javaslatokat ad (cégeket, köztük az Alibaba-t), amiket kipipálhatok, hogy hozzáadjam. De nincs kipipálva semmi. -
st6969
őstag
Sziasztok,
Ez a csomag vajon eltűnhetett? 07.28. az utolsó mozgás, amit én látok
UL238760885BE
Köszi -
st6969
őstag
Tehát nem ér semmit, ha az adott terméket attól az eladótól rendelem, aki azt írja ki, hogy "15 day delivery On-time guarantee"?
Akkor az lehet akár 15 + 90 nap is?
Még nem rendeltem ilyennel, azért kérdezem, de bosszankodnék, ha nem érne ide 15 nap alatt, ha már így volt hirdetve. -
st6969
őstag
Sziasztok,
ilyen eddig még sosem történt velem...
Várok nagyon 4db ilyen alu sínt. 400mm hosszú, tehát jól látható, érezhető, ha össze is csomagolták valamivel, biztos, hogy nem dobtam ki véletlenül.
1-2x ránéztem, még úton volt valahol (nem foglalkoztam vele, hogy a tracking éppen melyik állomásán van). Ma megint ránéztem, mivel igencsak lejárt már a 15 nap. És bizony nem találtam a "shipped" listában, hanem ott van a "processed" listában, "completed". Tehát szerintük megérkezett, de NEM!
Mit tehetek ilyenkor? 20$ az értéke, az is fáj, de inkább a cucc kellene.
Köszönöm. -
st6969
őstag
Lezárás dátuma dec. 17.
Úgy gondolom, hogy nem igazoltam le véletlenül
6 nappal ezelőtt kaptam ezt a levelet (akkor nem olvastam):
Automatikus lezárásról figyelmeztet. Szerintem azért, mert az ExpressOne oldalán úgy látszik, hogy átvettem.
Közben nyomoztam, visszakövettem: az ExpressOne szerint 2023.12.12-én átvettem 2 csomagot (emlékszem, hogy hívott is a futár, volt is kint, páromnak át is adta). Még kérdeztem is, hogy nem 2 csomag jött? Mondta, hogy csak 1. Úgy voltam vele, biztos egy zacskóba tették (több apróságot rendeltem egyidőben, vagy 8-10 kis cuccot).
2 "furcsaság" is van az ExpressOne tracking oldalán: az egyik egy aláírás, amivel "igazolta" a párom a 2 csomag sértetlen átvételét. Na most, mióta az ExpressOne hozza az Alis csomagokat, egyszer SEM kellett aláírnom semmit (van, hogy csomagpontra irányítom, de a kapu tetejére is tetettem már, és vettem is át személyesen). Akkor mi ez az aláírás? Még csak nem is hasonlít sem az én, sem a párom aláírására.
Átvevőnél ott van az én családnevem és mellé biggyesztve egy "né"... gondolta a futár, hogy máshogy hívhatnák a feleségemet... Csakhogy nem a feleségem, nem vagyunk házasok
Szerintem itt valami sumákolás van Hogy tudnék reklamálni...hiszen van egy aláírás, hogy átvettem (csak hát az hamis).
Nyomkövetés azonosítót nem találok. Azt "completed" státusznál hol lehet megnézni?Ha jól értem, indítsak dispute-ot? Azt hol tudok?
[ Szerkesztve ]
-
st6969
őstag
Így megtaláltam az azonosítót, köszönöm: order detailsnél ez van: LP00615705540292
Ez alapján biztos, hogy dec. 12-én kellett volna jönnie."Eddig is alá kellett volna kapirgálni, de nem minden futár nyomja az orrod alá."
Át lehet irányítani postaládába, udvarba, kuka tetejére, tudomisén...ilyen esetben eleve alá sem lehetne írni. De ha személyesen adta át, akkor miért nem íratta alá, miért kellett hamisítani (tudom, nap végén valószínűleg az egész tömböt egyszerre aláírta, így gyorsabb).Akkor így jártam?
-
st6969
őstag
Természetesen megpróbálok (van pár csomagom úton), de sok reményem nincs, mivel 12-én kellett volna kiszállítani. Azóta eltelt másfél hét
Express One-nak is írtam,ha reagálnak is,tuti kimagyarázzák.
Tanulság: csomagok számát csekkolni érkezéskor (bár,ha az átvétel nem személyes,hanem postaláda,csomagautomata,stb. akkor ez is bukó).[ Szerkesztve ]
-
st6969
őstag
Ma beszéltem vele, pont a szomszédba vitt csomagot, kutya ugatott, kiszaladtam, leszólítottam. Tök normális volt, de mondta, hogy nála biztos nincsen. Visszanéztük a telefonszámát, ő hozta ki 12-én (még azt is megvárta, hogy visszamenjek a telefonért a házba). Ha véletlenül a kocsiban marad, azt másnap kihozza (ahogy írtad is). Sajnálja, de nem tud segíteni. Ügyfélszolgálatnak írjak. Megtettem (még tegnap), ma válaszoltak, ugyanezt leírták, amit a futár mondott, illetve kerestetik a depóban. Mást nem tudnak tenni. Szerintem ennek annyi, de legalább Ali kártalanít. Nem tudom, hol lehet a csomag...
-
st6969
őstag
Sziasztok,
próbálnék rendelni az Alin. Gyakorlatilag hetente szoktam, egyszer használatos Revolut kártyával. Nem fogadja el, ráadásul kiteszi a kosárból az összes cuccot. Próbáltam nem egyszer használatossal is.
Mi a jó franc ez?
-
st6969
őstag
Köszi, de kizárt dolog, hogy az egyszer használatos kártya a gond (100+ rendelésem van, mindegyik azzal fizetve, de ahogy említettem, próbáltam nem egyszer használatossal is).
Azt hiszem, tudom, mi lehet a gond: pár napja regisztráltuk a páromat is. A postacím nyilván ugyanaz. Viszont az első rendelését az én kártyámmal fizettük. Itt akadhatott össze náluk valami. Fura is volt, hogy beléptem az én accountommal és az ő nevén szólított az Ali Mondom, biztos rosszul látok, ez nem lehetséges (az ő belépési adatait nem ismerem, szóval az nem lehetett, hogy véletlenül azzal léptem volna be). Kiléptem, majd vissza, akkor már az én nevem volt ott.
És most nem tudok fizetni Személyit kérnek, meg a kártyáról fotót. Na hát azt biztos nem küldök, akkor ennyi volt az Ali, menjenek a francba, ha nem kell a pénzem -
st6969
őstag
Na, hát kipróbáltam az összes bankkártyámat (normál Raiffeisen bankosat is), valamint beléptünk a párom accountjával (ahol az utolsó rendelést az én kártyámmal fizettük ki 2 hete). Jelentem: semmit nem fogad el, de még a párom accountjával sem
Nem tudom, ebből mi lesz, mert beküldtem a személyi képet (lesatírozva, amit úgy gondoltam), valamint egy képernyőképet egy soron következő Revolut bankkártyáról, amivel nem tudom, mit tud kezdeni, mert eddig is eldobhatóssal fizettem minden esetben.
Azt kéri, hogy a 3308-as végű kártyáról rakjam be a képet, de lehetetlen, hiszen eldobódott
Hát nagyon kívácsi leszek, mit reagálnak, ez agyrém. -
st6969
őstag
(mi az az "eladó hatós"?)
Kiszúrhatták, hogy próbálkoztam a rendes bankkártyámmal is, így most ennek kérik az adatait. Kérnek róla egy fotót (OK, megküldtem), de kérnek egy ilyet is:
"A clear copy of your card’s bank statement the card ending in 8904(including your name and card number)"
Ez mi lenne?
Ha innentől kezdve csak a rendes bankkártyámat fogadják el, akkor az Aliexpressel végeztem.
Új hozzászólás Aktív témák
● Nézd meg a téma Összefoglalót!
● Használd a gyorskeresőt (jobb felső sarokban van) a kérdés feltevése előtt, előfordulhat, hogy van már rá válasz.
● Ha mégsem találtad meg a választ, kérdezz!
● Ha konkrét termékkel kapcsolatos a kérdés, akkor add meg a linkjét is.
● Ha szállítással kapcsolatos a kérdés, akkor add meg a nyomkövetési azonosítót is.
● A topikban hirdetni nem engedélyezett.
Vám- vagy adócsalással, az AliExpress szabályainak kijátszásával kapcsolatban tilos tanácsot adni vagy kérni a fórumon!
Állásajánlatok
Cég: Alpha Laptopszerviz Kft.
Város: Pécs
Cég: Ozeki Kft.
Város: Debrecen