- AMD K6-III, és minden ami RETRO - Oldschool tuning
- iPad topik
- Intel Core i5 / i7 / i9 "Alder Lake-Raptor Lake/Refresh" (LGA1700)
- Steam Deck
- Milyen videókártyát?
- Bambu Lab X1/X1C, P1P-P1S és A1 mini tulajok
- Milyen billentyűzetet vegyek?
- Azonnali informatikai kérdések órája
- Házimozi haladó szinten
- Szünetmentes tápegységek (UPS)
Hirdetés
-
Nem szavazza meg Musk 56 milliárd dolláros csomagját a norvég állami vagyonalap
it Az 1,7 billió dollárt kezelő norvég állami vagyonalap jelezte: nem szavazzák meg Elon Musk 56 milliárd dolláros juttatási csomagját a Teslánál.
-
Az Apple is mesterséges intelligenciával turbózza fel a teljes kínálatot
ma Az új iOS, az új iPad OS és a Mac OS is megkapja az Apple Intelligence nevű megoldást, amely a ChatGPT-re is támaszkodik.
-
Spyra: nagynyomású, akkus, automata vízipuska
lo Type-C port, egy töltéssel 2200 lövés, több, mint 2 kg-os súly, automata víz felszívás... Start the epic! :)
Új hozzászólás Aktív témák
-
Bogyi007
veterán
válasz
KaitouP #6642 üzenetére
Szerintem nem, eleve jópár VGT kocsi hátravan még azokat pedig online kapjuk meg...
Xbox GT: Hun Bogyi007; PSN ID: Bogyi007 - TCL 55C735 és 55C645 tévékhez is felhasználható beállítások: https://youtu.be/IgyOiQz8Fzo?si=Zv-LkNcsh7JQ7fE9 valamint https://youtu.be/8nBzpLA-sZw?si=QNRPJ4k8yxtFdzUi
-
james001
veterán
válasz
KaitouP #6650 üzenetére
Én még a Ford,Jordan és Nike márkákat várom mivel rukkolnak elő,meg mondjuk nekem tetszik ez az új SRT Tomahawk is,de egyébként ennyi. De az igaz hogy kb. semmire se jók ezek a kocsik,csak megcsodálod őket párszor futsz velük pár kört és szia ott "porosodik" a garázsban.
https://psnprofiles.com/kazama001
-
KaitouP
veterán
válasz
KaitouP #6860 üzenetére
Tegnapi update -el szépen fejlődött a játék - lehet csak placebo vagy vaksi voltam de szebbek, jobban láthatók a külső sérülések, a koccanáshangok is jobbak. Jó irányba halad a program.
[ Szerkesztve ]
God, bless us everyone, we're a broken people living under loaded gun
-
erahurka
félisten
válasz
KaitouP #6896 üzenetére
Sokan nem figyelik mi van körülöttük. Hányszor csúsztam ki azért, mert a másik versenyző nem tudta hogy mellette vagyok és a szokásos íven akart ráfordulni a kanyarra... Az SR rendszer is totális bullshit, ha engem löknek ki akkor is levon sokszor...
A büntetések a kedvenceim, kis érintés hátulról és már kaptál is 10 másodpercet sokszor, érthetetlen. Ráadásul az a kis érintés kiküldi a másik pilótát a kavicságyba. Ebből kicsit visszavehetnének.
Más: Hogy a francba lehet Gr.4-es autóval 54 másodperc alá menni a kis Suzukán? Egyszerűen nem sikerül, és így folyton 10. hely környékéről rajtolok.
-
erahurka
félisten
válasz
KaitouP #6901 üzenetére
Én Bentley-vel nyomtam a legjobb időmet, de valahogy fura az egész Gr.4 nekem most. Talán a BOP miatt, olyan lomha az összes kocsi.
(#6903) lbandi777: Az Alfa elég csúszkálós nem? Talán maxos kipörgésgátlóval működhet. Amúgy azt vettem még észre, hogy olyan -3-as fékerő elosztással stabilabbak az autók féktávon.
Rally amúgy minek van a játékban? Totál felesleges, inkább kaptunk volna egy Spát meg még pár kocsit...
[ Szerkesztve ]
-
erahurka
félisten
válasz
KaitouP #6924 üzenetére
Azért elég gáz, hogy még mindig fos, három hónap zárt béta, meg kb. egy hét nyílt béta után. Én egyébként abszolút nem érzem a zárt teszt óta hogy javult volna.
Valami idióta ma is a Dragon Trail sikánban akart megelőzni, persze hogy összementünk, ott nem fér el két autó! Miért nem lehet kibírni a célegyenesre fordító kanyarig? Őrület!
Amúgy befejeztem a Driving Schoolt, végül mind meglett aranyra, bár a rally-s dolgoknál téptem a hajam rendesen. A végső Dragon Trail time trialon pedig rámentem az 1 másodperccel arany idő alatt végzős trófeára, nagyon durva, amikor azt hiszed, elérted a határaidat, és egy kis próbálkozás után másodpercekkel gyorsabb vagy!
[ Szerkesztve ]
-
Droughert
tag
válasz
KaitouP #6917 üzenetére
Ma volt időm tesztelni a dolgokat. Korábban nem játszottam komolyabban autós játékkal ps4-en, multiban meg soha, Gt sport volt az első próbálkozásom multi terén így nagyjából létom, hogyan működik.
Az sr rém egyszerű, ha nem mész neki senkinek, nincs kontakt egész verrseny alatt, akkor biztosan emelkedik. A hátránya, hogy ha jön jóskapista torpedó módban egy kanyarban, és hátulról telibever, akkor te kapod a negatív sr-t, ő meg szépen megússzahatja az egészet (nem mindig, de az esetek többségében ez így megy). Ezen még finomítani kellene. Legutóbbi versenyen Suzukában a célegyenes végén lévő kanyarban lökött ki egy versenyző, az volt az egyetlen kontakom a versenyen, én a vaerseny végén negtív B-t kaptam, ő +B-vel zárta a kört, attól függetlenül, hogy nekem a szektorok végén jött a +sr jelzés.
Ez többször előfordult már velem, ha látom, hogy előttem lassít valaki, én is lassítok, de jön pista, aki a megszokott íven és sebességen érkezik, telibever, majd én kapom a -sr-t.A DR meg a helyezés függvényében változik. Nem vagyok nagy versenyző, csak körözgetek, és tanulom a dolgokat. Hétvégén Bathurston indultam sokat a Hondával, egyre jobb időket mentem, a rendszer felsorolt C-be, de messze nem voltam olyan jó, hogy ott futamot nyerjek, viszont sokszor végeztem a dobogón, vagy ahhoz közel.
Ezután átemntem pár futamra Suzukába, ahol nem kerültem a dobogó közelébe, az értékelésem szépen lement D-re. -
hitchins
őstag
válasz
KaitouP #6934 üzenetére
Koszonom en is csak ezt talaltam de itt sajnos nem nagyon van ami kellene. Egyelore. Allitgatasra mar sajnos nem futja az idombol
Nem baj igy is jol el vagyok, azt hiszem egyelore igy is van ter fejlodesre.Elmis:
Nem kell felni az online versenytol. Van nehany idiota de azert nem gaz.
Nemreg lettem SR “B” olyan mintha itt mar valamivel jobb lenne a helyzet “kultura” teren mint korabban bar lokdosodes itt is akad foleg hatulrol fektavon de megis valahogy nem annyi a vadorzo. -
erahurka
félisten
válasz
KaitouP #7089 üzenetére
Ebből a szempontból a béta jobb volt, én ott B meg A szinten is rajtoltam top 4-ből. De ez fura, nem hiszem hogy most C-ben annyival jobbak lennének nálunk hiszen minket is oda sorolt a rendszer.
Vagy nem? Így bele gondolva lehet nem is indultam elölről B szinten.
[ Szerkesztve ]
-
mattheus
őstag
válasz
KaitouP #7086 üzenetére
Szia!
Köszönöm szépen!
Tegnap már nem volt lehetőségem, hogy kipróbáljam.
A héten már új futamok lesznek, így kénytelen leszek én is kicsit beletanulni, mert most kerültem be a C osztályba és halomra aláznak.......Általános beállítási leírást hol találok ? GTPlanet lesz ott is a megoldás ?
Köszönöm!
-
erahurka
félisten
válasz
KaitouP #7101 üzenetére
Én ma már BB-ben nyomtam (bár nem tudom hogy kerültem oda
), 44.49-cel 5. helyről indultam mindkétszer. Van amúgy valami jó setupod GT-R-hez Kyoto Speedway-hez? Én 230-530-as aeróval mentem a legjobb időmet, aztán kicsit tologattam még a dolgokat de jobb nem tudtam lenni.
A sikán amúgy baromi nehéz, meg az utolsó előtti kanyar, többször is másodperces javításokat szúrtam el azzal, hogy azokat a kanyarokat nem tudtam olyan jól venni, mint korábban.
-
frankstork
aktív tag
válasz
KaitouP #7107 üzenetére
Kipróbáltam, van benne perspektíva, bár valamit elkottáztam elsőre a váltóbeállításnál, mert 179nél leszabályzott. A top speedet visszatoltam 220ra így pont elég lett a célegyenesben. Még egy kicsit itt ott bele kell hangolnom, biztos nem egyformán támadjuk a kanyarokat, de egész pöpec beállítás. Thx
-
Droughert
tag
válasz
KaitouP #7101 üzenetére
Tegnap többször összesorsolt minket az mm, láttam, hogy sikerült jobb időt menned, így azzal már az élemzőnyből indultál, nekem majd meg kell néznem, hogy melyik sectorban veszítek sokat(gyanítom, hogy az utolsó három), mert a 44,5-ös idő, már csak mazőny végére, vagy szerencsés esetben középmezőnybe elegendő.
Azért néha meglepődöm, mert hiába vagyok S sportmanshipben, egyeseknél még ezen a rankon is elgurul a gyógyszer. Tegnap egyik futamon hatodik helyről indultam, szépen jöttem felfelé, a harmadik körben már az elsőt támadtam, de megelőzni nem tudtam, utlsó körben is végig próbálkoztam, közben meg utólért minket a harmadik helyezett német gyerek. Az utolsó körben a célegyenes előtti sikánnal persze előzni akart, ott nem nagyon fér el két autó, de nem is ez volt a célja, mert simán kilökött, nagy nehezen összeszedtem a kocsit, belső íven maradtam úgy fordultam be az utolsó kanyarba, jobban jöttem ki, de ő szépen kétszer rámhúzta a kormányt míg ki nem tolt a fűre...
Bementem harmadiknak, majd jót mosolygtam az eredményen, én megkaptam a második helyet, a srác meg összehozott ezekkel a manőverekkel egy laza 18seces büntetést, amivel csak a mezőny végére volt jó. -
mattheus
őstag
-
hitchins
őstag
válasz
KaitouP #7215 üzenetére
En most vettem csak meg a porschet.
Erdekes ez mert en 2.00.212-vel csak 4-5 helyrol indultam. (D/A vagyok)DR rankot egyebkent mi alapjan szamolja. Ismerossel nagyon hasonlo idoket megyunk nyerni is tobbet nyertem megis O C-ben (C/C) van en D-ben.
Igazabol lenyegtelen csak furcsa. -
-
-
Új hozzászólás Aktív témák
Állásajánlatok
Cég: Ozeki Kft.
Város: Debrecen