- NVIDIA GeForce RTX 3080 / 3090 / Ti (GA102)
- HDD probléma (nem adatmentés)
- AMD Ryzen 9 / 7 / 5 / 3 5***(X) "Zen 3" (AM4)
- Milyen billentyűzetet vegyek?
- NVIDIA GeForce RTX 4080 /4080S / 4090 (AD103 / 102)
- ThinkPad (NEM IdeaPad)
- Bluetooth hangszórók
- Szünetmentes tápegységek (UPS)
- Kormányok / autós szimulátorok topicja
- Milyen HASZNÁLT notebookot vegyek?
Új hozzászólás Aktív témák
-
KaitouP
veterán
válasz d.véderjoe #6641 üzenetére
Na akkor a GT6 -nak annyi multi ügyileg?
Még hülyét fogok kapni, ha a 7 kap endurance versenyeket, a 6 meg nem kapott...God, bless us everyone, we're a broken people living under loaded gun
-
KaitouP
veterán
válasz james001 #6646 üzenetére
Pont ez a baj. A 6 -ba meg csesznek beleteszni pár endurance versenyt, hogy legyen értelme játszani ezzel... Pedig csak egy frissítéssel meg lehetne oldani, és nem a sok vacak VGT autót erőltetni...
God, bless us everyone, we're a broken people living under loaded gun
-
-
KaitouP
veterán
válasz james001 #6651 üzenetére
Szépek, mert nem azt mondom nem, de nekem nagy csalódás az is hogy a legtöbben nincs belső nézet... Mindenki jobban járna ha inkább adnának havonta 5 új versenyt, meg 2 átlag, vagy a verseny típusához megfelelő teljesen kidolgozott kocsit. És akkor van értelme játszani.
God, bless us everyone, we're a broken people living under loaded gun
-
KaitouP
veterán
Ne a sima féket nyomd, hanem a kézit, (kör) majd engedd fel ha kivillan a zöld.
God, bless us everyone, we're a broken people living under loaded gun
-
KaitouP
veterán
Gran Turismo Sport
Egyre jobban élvezem a bétát, tényleg. Annak ellenére hogy ez még mindig nem az a GT, amilyet szeretnék (de talán el tudok tekinteni tőle majd).
VISZONT: A tököm teli azzal hogy 10 -ből 9 meccs olyan, hogy össze vissza lökdösődik a sok, vezetni nem tudó segg. Tegnap előtt 2 olyan versenyt, amin nagyon is esélyes voltam, pont a lökdösődő "fair play" játékos miatt buktam. Utána végre megnyertem az első versenyemet, aznap az volt az egyetlen korrekt játékostársakat tartalmazó lobby. Tegnap csak lökdősődős lobby volt, ma meg 10 perce majdnem földhöz vágtam a kontrollert (pedig én nagyon nyugodt ember vagyok, tényleg), mert első helyről indulva, szintén nyerésre esélyesen, oldalbalök valaki a kanyarban.
Aztán mit kap érte? Max. nevetséges időbüntit.Itt jön képbe az hogy (egyenlőre, de szerintem később sem lesz) nincs normális, és reális autósérülés, így kvázi tétje alig van annak, ha belemegyek valakibe, és természetesen ezt ki is használják egyesek. Ha ez így marad, akkor elég életképtelen játék lesz.
God, bless us everyone, we're a broken people living under loaded gun
-
KaitouP
veterán
válasz KaitouP #6860 üzenetére
Tegnapi update -el szépen fejlődött a játék - lehet csak placebo vagy vaksi voltam de szebbek, jobban láthatók a külső sérülések, a koccanáshangok is jobbak. Jó irányba halad a program.
[ Szerkesztve ]
God, bless us everyone, we're a broken people living under loaded gun
-
KaitouP
veterán
Tegnap végre 2 napos csúszással megjött az én előrendelésem is: [kép]
Az Apex könyv gyönyörű, szép a kis Mercedes modell is, meg az arany steelbook. Igényes pakk tényleg, ez az első gyűjtői kiadásom játékból.
Maga a játék is rendben van még így az elején, vannak bőven dolgok amiket javíthatnának, de remélhetőleg idővel sor kerül rá.
A versenyzői etikett viszont sok ostobának még mindig nem jött át, tele van az online rész nyomorultakkal.
Ha valaki versenyezne, vagy lenne esetleg valami nagyobb PH! -s race, ID -m: GhostPetyaHUN
God, bless us everyone, we're a broken people living under loaded gun
-
KaitouP
veterán
válasz erahurka #6898 üzenetére
Egyetértek, az SR rendszeren van mit javítani, egyszerüen röhej mit csinál sokszor. Le is estem D rankról E-re a hülye rendszer és pár marha miatt, mostanra sikerült kiharcolni a C-s SR -t, meg a C-s driver rank-ot is.
A top 10 -ben mind 4C -vel mentek szuper időt, az lehet a leggyorsabb kocsi. Nekem egyenlőre nem ment vele, nem könnyű a pályán tartani, valószínűleg gyakorlás kérdése. Citroën -el viszont most mentem egy 53.8 -at.
God, bless us everyone, we're a broken people living under loaded gun
-
KaitouP
veterán
válasz Viper26 #6914 üzenetére
A legalacsonyabb rank mindkét rendszerben az E, ezzel kezd mindenki, majd sorrendben így lehet tovább haladni: D, C, B, A, illetve a legfelső rank az S.
Az online rész előtt kötelező verseny etikett videók elmondják többnyire a Sportmanship rating -re vonatkozóan, mi alapján nő vagy csökken a rankod.
SR: minél fairebb sportember vagy a pályán, annál több SR pontot kapsz, amivel nőhet a rankod. Ez alatt értendő az, hogy nem mész neki másoknak, löksz ki a pályáról másokat, avagy úgy általában nem szabálytalankodsz. Szektoronként kapod az SR pontokat, a kapott pont zöld SR logó, a sárga levonás, ezt hiba esetén azonnal jelzi, nem szektoronként.
DR: mint versenyzőt értékel a program, ebben benne van futamok megnyerése, de észrevételem szerint jobb helyezés, de nem feltétlen nyerés is hozzáad a rank növeléséhez.
A My profile ponton minden értékelés látható, de legtöbbször a menüben a jobb felső sarokban is.
[ Szerkesztve ]
God, bless us everyone, we're a broken people living under loaded gun
-
KaitouP
veterán
válasz erahurka #6925 üzenetére
Helyenként még mindig béta a játék így is, de, fokozatosan majd javítják remélhetőleg. Sok helyen javult a játék egyébként a zárt béta óta azért, de még korántsam GT minőségű. (Ha az első 4 részhez viszonyítom a játékot.)
Az én versenyem Autodrome Lago Maggiore -én cseszték el, sok esetben első is lehettem volna, az SR pontok levonása a semmiért külön "öröm" volt. Végül sikerült egyet nyerni a kis Nissan GT-R -emmel, fantasztikus egy járgány, már csak finomhangolnom kéne a beállításait.
Én szinte csak az online-t nyomtam eddig, ha 7 Driving School -t ha megcsináltam, persze aranyra. Mindenfajta segítség, TCS, ABS nélkül baromi nehezek tudnak lenni.
(#6926) Droughert
Ezt írtam le tömörebben.
God, bless us everyone, we're a broken people living under loaded gun
-
KaitouP
veterán
válasz Bafffy_85 #6930 üzenetére
A különbség? Az a te tudásodban van. A BoP korlát csak a teljesítményre van hatással, az külön meghatározás hogy egyébként nem nyúlhatsz az autó beállításaihoz. Most saját autókkal megy a verseny két kategóriában, így autód beállításait finomhangolhatod. Erősen ajánlott, és nagyon sok értelme van, egy jól beállított kocsival másodpercekkel jobb időt futhatsz. Hasmagasság, rugók, stb... RENGETEGET jelent. Ha lusta vagy magad kitesztelni a jó setup-ot az adott pályához, általában találsz neten beállításokat profiktól.
SC -knak is biztos lesz kategória versenye.
[ Szerkesztve ]
God, bless us everyone, we're a broken people living under loaded gun
-
KaitouP
veterán
Nem érdemes szerintem, van autós iskola, egy két challange, meg arcade mód, de ennyi.
Ez a GT tényleg az online versenyzésre fókuszál. És ezt nagyon jól teszi egyébként, izgalmasabb élő emberek ellen versenyezni.hitchins:
Igen, sajna még várni kell. Beta idején volt rengeteg setup, de azok már nem igen aktuálisak, mert változhattak az autók.
[ Szerkesztve ]
God, bless us everyone, we're a broken people living under loaded gun
-
KaitouP
veterán
válasz erahurka #6941 üzenetére
De még milyen izgalmas tud lenni. Tegnap Gr.3 -ban az élen voltam a GT-R -emmel, de egy Porsche -és srác nagyon tapadt a kocsimhoz mindig, rendesen nyomás alatt tartott, de nagyon korrekt volt, meg sem próbált szabálytalan előzést végrehajtani. Sajnos annyira izgultam hogy hibáztam, így jogosan nyert a srác, én meg dühös voltam magamra.
De olyan is volt szintén ebben a kategóriában tegnap, hogy enyém volt a pole, de a srác mögöttem azt hitte hogy agresszív stílussal majd nyerni fog, hát nem. Kilökött a kanyarban, de volt karma, mert nem sokkal később kipördült, én meg visszakaptam a helyemet.
busman:
Nagyon szívesen, használjátok egészséggel az oldalt, tényleg sokat segít a jó setup.
God, bless us everyone, we're a broken people living under loaded gun
-
KaitouP
veterán
válasz #10927360 #6948 üzenetére
Aha, én is élvezem a többségét, ahol korrekt arcok voltak.
Dragon Trail-en volt még tegnap két magyar srác rajtam kívül, az egyiknél éppen gyorsabb voltam, látta hogy nagyon jövök, és egy percig nem akart akadályozni az előzésben, sőt, arrébb is húzódott. Repsect az ilyen versenyzőknek.
Ja meg az osztrákok is szemetek.
busman:
Akartam kérdezni hogy nem-e csinálunk egy PH! -s PS4 csoportot vagy valamit. Meg akár lehetne egy YT -s videólista PH! -s játékosokról, legjobb versenyes, stb. videókkal.
[ Szerkesztve ]
God, bless us everyone, we're a broken people living under loaded gun
-
KaitouP
veterán
válasz erahurka #6958 üzenetére
Jogos, de értelmetlen lett volna részéről mert szerintem ő éppen rontott, lassabban ment, én meg egyértelműen gyorsabban, igazából az ellenállásnak értelme nem nagyon lett volna.
De amúgy jogos, inkább kerüljük az ütközést.God, bless us everyone, we're a broken people living under loaded gun
-
KaitouP
veterán
válasz Quentaro #6964 üzenetére
Only PH! -s csoportra gondoltam inkább, akikkel itt egymással beszélgetünk. De egyébként köszi az ajánlást, annyira nem keresek én közösséget, szimplán a PH! -s team érdekelt volna.
Más:
Már most milyen izgalmasak tudnak lenni a versenyek, pedig a java csak ezután jön: mechanikai sérülések, gumikopás, üzemanyag használat... lehet majd taktikázni rendesen.
God, bless us everyone, we're a broken people living under loaded gun
-
KaitouP
veterán
Hohó, beindultak a nagyobb versenyek, Gr.4 Nürburgring, kerék is üzemanyag használódás.
God, bless us everyone, we're a broken people living under loaded gun
-
KaitouP
veterán
Tényleg ne hagyd ki. Ha már csak az elég hogy nagy teljesítményű gyönyörűségeket vezethetsz technikásabbnál technikásabb pályákon, egymás ellen olyanokkal akik szintén szeretnek vezetni, akkor nagyszerű élményben lesz részed a játékkal. Az elején kicsit talán nehézkes lesz, de ahogy kapaszkodsz feljebb a rankokban, úgy lesz több élvezetes és minőségi versenyben részed.
A zárt béta nem győzött meg túlságosan, de bizalmat szavaztam GT -s mivoltom miatt is a Sport -nak egy gyüjtői változattal, és nem bántam meg.
Kis tuning így délelőtt Gr.3 Nismo GT-R -hez Nürb. GP -re:
Setup:
Brake: 5
Traction: 2Ride height: 56mm/2,19in F - 88mm/3,46in R
Frequency (hz): 3,47 F - 3,49 R
ARB: 6 F - 6 R
Compression: 56 F - 57 R
Rebound: 82 F - 86 R
Camber: 2,5 F - 2.1 R
Toe: out 0.40 F - in 0.22 RDownforce: 400 F - 745 R
LSD:
rear
5
22
8Gears ratio:
Top Speed: 240km/h
Final Gear 3,100
1. Gear: 2412 / 121 and 6. gear 1,166 /259Nem saját, egy osztrák srác tuningja, kormánnyal ment 1.55,937 -et.
Még több ITT.
God, bless us everyone, we're a broken people living under loaded gun
-
KaitouP
veterán
válasz Gulyopapa #7065 üzenetére
Kontrollerrel tolom minden segítség nélkül egész jó eredményekkel. Sőt, GT6 -ban anno az online részben meg lehetett nézni hogy a legjobb időket futók mivel csinálták a leggyorsabb kört, és a top 10 -ben (a több tízezer eredmény közül!) mindig volt kontrolleres is.
God, bless us everyone, we're a broken people living under loaded gun
-
KaitouP
veterán
válasz mattheus #7083 üzenetére
GT-R -hez:
Setup:
Brake: 5
Traction: 0Ride height: 80mm/3,15in F - 109mm/4,29in R
Frequency (hz): 2.40 F - 2.58 R
ARB: 6 F - 6R
Compression: 53 F - 55 R
Rebound: 85 F - 81 R
Camber: 3.0 F - 1.8R
Toe: in 0.07 F - in 0.12 RDownforce: 250 F - 450 R
LSD:
front
5 5
40 36
5 5
Top Speed: 200km/h
Final Gear: 4640
(First gear 1,518 / 127 and 6th 0,832 / 239)A szerző srác 1:41:800 -at kormánnyal, én 1:44:809 -et mentem kontrollerrel. D-rank élmezőnyhöz elég, C-ben már gyorsabb idők vannak.
[ Szerkesztve ]
God, bless us everyone, we're a broken people living under loaded gun
-
KaitouP
veterán
válasz erahurka #7087 üzenetére
Aha. D-ben állandó első-második helyről rajtoltam, rendre nyertem is a futamokat. Felkerültem C-be, és így érzem magam mint valami amatőr. 9-10. hely környékéről rajtoltat. Fel-fel mászok a többiekre, jött össze így is 2. hely, de keményebbek az ellenfelek, és sajnos többet egyenlőre nem nagyon tudtam kitaposni a GT-R -ből 1:44:600 -nál. (Amit pont nem érvényesített egy idióta büntetés miatt a rendszer.)
God, bless us everyone, we're a broken people living under loaded gun
-
KaitouP
veterán
válasz mattheus #7096 üzenetére
Az autó beállításánál minden egyes pontnál ad egy rövid leírást a játék, egyrészt hogy miért felelős az autó azon része, illetve hogy mi történik az érték megváltoztatásával. Részletesebb leírás nincs, de GTPlanet-en vannak user-ek által tanácsok, hogy mit hogyan kéne beállítani. Csekkold a GTS fórumot, azon belül a tuning topikokat.
God, bless us everyone, we're a broken people living under loaded gun
-
KaitouP
veterán
Sokkal jobb a bétához képest. Az online rész egészen kiváló, a szabályrendszeren van leginkább mit csiszolni.
Egyenlőre többnyire csak gyors versenyek vannak, a 20~ perces Nürburgring GP volt talán eddig a leghosszabb.God, bless us everyone, we're a broken people living under loaded gun
-
KaitouP
veterán
Sikerült kiautózni egy 1:43:1 -es időt ma Kyoto -ban, ezzel a C-s DR ranglistán is feljebb kerültem, és pole -ból, vagy második helyről indultam, és nyertem vagy 3 versenyt is, ezzel meglett a 10 győzelem.
Azóta plusz két győzelem ráadásul. 3 lenne, ha a gyökér német gyerek mögöttem elül a seggén és normálisan versenyez.
Innen még 2-3 győzelem lenne a B DR -ig, kiváncsi leszek ha feljutok, mennyire tudok érvényesülni.
God, bless us everyone, we're a broken people living under loaded gun
-
KaitouP
veterán
válasz erahurka #7103 üzenetére
Van ám. Íme:
GT-R-hez:
Setup:
Brake: 5
Traction: 0Ride height: 80mm/3,15in F - 109mm/4,29in R
Frequency (hz): 2.40 F - 2.58 R
ARB: 6 F - 6R
Compression: 53 F - 55 R
Rebound: 85 F - 81 R
Camber: 3.0 F - 1.8R
Toe: in 0.07 F - in 0.12 RDownforce: 250 F - 450 R
LSD:
front
5 5
40 36
5 5
Top Speed: 200km/h
Final Gear: 4640
(First gear 1,518 / 127 and 6th 0,832 / 239)Először final gear, aztán top speed, és első és hatos fokozat.
Na így menj egy pár kört, meglátod hogy másodpercekkel jobb tudsz lenni ezzel a setuppal.
God, bless us everyone, we're a broken people living under loaded gun
-
KaitouP
veterán
válasz erahurka #7108 üzenetére
Csak állítsd be ahogy leírtam, hasítani fog a GT-R -ed. 1:41 körüli idő autózható ezzel a setup-al.
Válts manuális váltóra ha eddig nem tetted, lődd ki az összes segítséget, csak az ABS maradjon (ABS nélkül játszok de így nem tudtam 1:43 alá kerülni, majd megnéztem a setup szerzőjének a körét, és ő is ABS -el csinálta, így lelkiismeret furdalás nélkül kapcsoltam be én is az ABS -t. ), és ne félj a kanyarokban gázt adni. Viszonylag gyorsan autózható pálya, célegyenesben felérst 200 km/h óra felé, onnan a kanyarban vissza négyesbe, félgázon, majd gyorsíts ki bátran, és ne is lassíts az első nagyobb kanyarig, de ott is elég 4-esbe visszarakni a váltót. Tapasztald ki a határokat, aztán amikor jobb időt futottál, törekedj a még jobbra.(#7111) frankstork
Először a final gear -t állítsd, aztán a top speed -et, majd az első és hatodik fokozatot, és nem fog leszabályozni. Nagyon szívesen, nem saját setup, de amit megosztok itt azt magam is letesztelem.
(#7112) Droughert
És tényleg. Ismerős volt a név, de nem nagyon tudtam hová rakni, most már beugrott hogy PH -s kolléga.
(#7125) mattheus
Ugye? Lődd bá a váltót is, és figyeld hogy hasít a kis GT-R.
[ Szerkesztve ]
God, bless us everyone, we're a broken people living under loaded gun
-
KaitouP
veterán
válasz erahurka #7128 üzenetére
Ahogy neked kényelmes. A kolléga mondott egy opciót, én például viszont R2-L2 párost használom váltásra.
Korábban én is elképzelhetetlennek tartottam a manuális váltást, de az élethűbb vezetési élmény miatt megtanultam manuálisan változni - azóta soha többé nem is akarok automata váltót. Egyrészt manuálisan gyorsabb tudsz lenni, másrészt tényleg hozzá ad az élményhez. Egy idő után a motor hangjából tudni fogod, mikor kell váltanod. Nehéz lesz először, de sok gyakorlás, és nem fog kelleni neked sem az AT.
[ Szerkesztve ]
God, bless us everyone, we're a broken people living under loaded gun
-
KaitouP
veterán
Ez most azért nem egy frankó ötlet hogy naponta változnak a daily versenyek...
God, bless us everyone, we're a broken people living under loaded gun
-
KaitouP
veterán
válasz Gallardo007 #7143 üzenetére
Itt nem törik össze véglegesen, maximum futam alatt szenvedhetsz mechanikai sérülést. Hogy a bokszutcába bemenet minden javul -e, vagy csak részlegesen, azt nem tudom, de ha olyan futam van ahol sérül az autó, akkor irány a pit.
Futam után meg automatice helyreáll mindne tudtommal.
(#7135) erahurka & (#7136) Viper26
Sajnos igen, és ahogy nézegettem a fórumokat, ennek a lépésnek nagyon nem örülnek mások sem. Talán meggondolja a Poly magát.
Csak Suzuka -n tudtam menni pár kört, fixál beállítások mellett csak az RSR rúghat labdába, így körözgettem vele, de annyira fáradt voltam már (hajnali 4 -re mentem melózni 14:00 -ig ) hogy 2-3 normális körön kívül nem sikerült többet. Ma meg már más pályák lesznek elvileg.
[ Szerkesztve ]
God, bless us everyone, we're a broken people living under loaded gun
-
KaitouP
veterán
válasz Gallardo007 #7146 üzenetére
Igen? Dobj már egy scrshot-ot, ilyet még nem is láttam.
God, bless us everyone, we're a broken people living under loaded gun
-
KaitouP
veterán
Rossz lett a formázás, szóval kicsit később mutatom őket a setup-okat.
Mik a mai pályák?
[ Szerkesztve ]
God, bless us everyone, we're a broken people living under loaded gun
-
KaitouP
veterán
Szóval, bár legutóbb is fixek voltak a beállítások, valamikor azért jól jöhetnek ezek a setup -ok:
Pálya: Mount Panorama (Bathurst)
Autó: Gr.3. Nismo GT-R
Autózott legjobb idő: 2:02.615 (Nem az én időm!)Setup:
Brake: 5
Traction: 2Ride height: 67mm/2,64in F - 95mm/3,74in R
Frequency (hz): 3,50 F - 3,50 R
ARB: 6 F - 6 R
Compression: 56 F - 58 R
Rebound: 85 F - 89 R
Camber: 1,8 F - 1,9 R
Toe: out 0.25 F - in 0.19 RDownforce: 400 F - 800 R
LSD:
rear
10
22
5Gears ratio:
Top Speed: 280km/h
Final Gear 3,100
1. Gear: 2756 / 121 and 6. gear 1019 /296---------------------------------------------
Pálya: Nordschleife
Autó: Gr.3. BMW M6 GT3 M
Autózott legjobb idő: 6:39,548 (Nem az én időm!)Setup:
Brake: 5
Traction: 2Ride height: 80mm/2,83in F - 105mm/4,13in R
Frequency (hz): 3,07 F - 2,96 R
ARB: 5 F - 7 R
Compression: 54 F - 54 R
Rebound: 84 F - 85 R
Camber: 2,3 F - 1,8 R
Toe: out 0.28 F - in 0.20 RDownforce: 400 F - 800 R
LSD:
rear
10
30
5Gears ratio:
Top Speed: 290km/h
Final Gear 2596
1. Gear: 2863 / 117 and 6. gear 1133/318---------------------------------------------
Pálya: Nordschleife
Autó: Gr.3. Mercedes AMG GT GT3
Autózott legjobb idő: 6:40,261 (Nem az én időm!)Setup:
Brake: 5
Traction: 2Ride height: 83mm/3,27in F - 105mm/4,13in R
Frequency (hz): 2,97 F - 2,85 R
ARB: 5 F - 8 R
Compression: 56 F - 56 R
Rebound: 86 F - 85 R
Camber: 2,4 F - 2.0R
Toe: out 0.21 F - in 0.20 RDownforce: 400 F - 800 R
LSD:
rear
10
23
5Gears ratio:
Top Speed: 290km/h
Final Gear 3170[ Szerkesztve ]
God, bless us everyone, we're a broken people living under loaded gun
Új hozzászólás Aktív témák
- GARANCIÁLIS! Asus ROG Ally 512GB (AMD Z1 Extreme) Játékkonzol
- Egyedi épített Arcade Vertikális Játékgép és zenegép
- BESZÁMÍTÁS! Microsoft XBOX One S 1TB játékkonzol garanciával hibátlan működéssel
- Xbox One-ra lemezek eladóak!
- BESZÁMÍTÁS! Sony PlayStation 5 825GB digital játékkonzol garanciával hibátlan működés
Állásajánlatok
Cég: Ozeki Kft.
Város: Debrecen