- Milyen billentyűzetet vegyek?
- Házimozi belépő szinten
- Szünetmentes tápegységek (UPS)
- Kormányok / autós szimulátorok topicja
- Notebook / laptop alkatrészek cseréje (processzor, RAM, HDD)
- 5.1, 7.1 és gamer fejhallgatók
- Milyen videókártyát?
- Computex 2024: háznézőben a Montech asztalainál
- iPad topik
- Milyen TV-t vegyek?
Hirdetés
-
A Samsung elkezdte árulni új Micro LED tévéit
ph A vállalat elsőként az Egyesült Államokban küldi boltokba a friss Micro LED televíziókat, amelyek nem lesznek kimondottan olcsók.
-
Atlasszal készül a HMD a középkategóriába
ma Alulról építkezik újra a finn márka, a HMD Atlas már 5G modemmel érkezik.
-
UbiForward24 - Jön az Anno 117: Pax Romana
gp Folytatódik a híres sorozat, jövőre egy teljesen új epizóddal jelentkeznek a készítők.
Új hozzászólás Aktív témák
-
KaitouP
veterán
válasz erahurka #6898 üzenetére
Egyetértek, az SR rendszeren van mit javítani, egyszerüen röhej mit csinál sokszor. Le is estem D rankról E-re a hülye rendszer és pár marha miatt, mostanra sikerült kiharcolni a C-s SR -t, meg a C-s driver rank-ot is.
A top 10 -ben mind 4C -vel mentek szuper időt, az lehet a leggyorsabb kocsi. Nekem egyenlőre nem ment vele, nem könnyű a pályán tartani, valószínűleg gyakorlás kérdése. Citroën -el viszont most mentem egy 53.8 -at.
God, bless us everyone, we're a broken people living under loaded gun
-
Madwe
nagyúr
válasz erahurka #6904 üzenetére
Főleg h full gagyi a homokos fizika. Pedig gt5ben imádtam (bár lehet az emlékek megszépültek - gt6 kimaradt) de ott volt is értelme a Loeb-es challengek miatt... Talán majd lesz online versenyen is rally, bár akkor elötte tegyék rendbe a fizikát, mert jelenleg jegesnek hat nagyon
Kocsifelhozatal nekem egyelőre elég, van mit megszokni Pályák se vészesen kevesek, de azért ott lehetne már most is több valóban. De igyekszem a jó oldalát nézni, így h levesebb van, sokkal jobban megismerem őket. Aztán ahogy adasgolják az újakat, azokra is jobban rá lehet feküdni. Spát mondjuk én is hiányolom
[ Szerkesztve ]
-
KaitouP
veterán
válasz erahurka #6925 üzenetére
Helyenként még mindig béta a játék így is, de, fokozatosan majd javítják remélhetőleg. Sok helyen javult a játék egyébként a zárt béta óta azért, de még korántsam GT minőségű. (Ha az első 4 részhez viszonyítom a játékot.)
Az én versenyem Autodrome Lago Maggiore -én cseszték el, sok esetben első is lehettem volna, az SR pontok levonása a semmiért külön "öröm" volt. Végül sikerült egyet nyerni a kis Nissan GT-R -emmel, fantasztikus egy járgány, már csak finomhangolnom kéne a beállításait.
Én szinte csak az online-t nyomtam eddig, ha 7 Driving School -t ha megcsináltam, persze aranyra. Mindenfajta segítség, TCS, ABS nélkül baromi nehezek tudnak lenni.
(#6926) Droughert
Ezt írtam le tömörebben.
God, bless us everyone, we're a broken people living under loaded gun
-
hitchins
őstag
válasz erahurka #6941 üzenetére
Igen az tok jo. Az mar kevesbe ha pont az elso helyrol kitolnak a soderba aztan 8-ik helyre erek vissza.
SR rendszeren meg kell dolgozni az biztos. En is akkor kapok negativot ha valaki elmeri a fektavot es hatulrol megtol.En probalok nem koran felezni de szerintem az nem mentseg a hatso autonak. O van hatul neki kell figyelni az elsonek megvan a joga hogy korabban fekezve, mas iven, inkabb a kigyorsitasra menjen ra. Persze az mas teszta ha valaki 100-150 meterrel elobb fekez mint kellene.
Szerencsere azert azt a negativ ertket lehet kompenzalni a tiszta szektorokkal.
[ Szerkesztve ]
-
KaitouP
veterán
válasz erahurka #6941 üzenetére
De még milyen izgalmas tud lenni. Tegnap Gr.3 -ban az élen voltam a GT-R -emmel, de egy Porsche -és srác nagyon tapadt a kocsimhoz mindig, rendesen nyomás alatt tartott, de nagyon korrekt volt, meg sem próbált szabálytalan előzést végrehajtani. Sajnos annyira izgultam hogy hibáztam, így jogosan nyert a srác, én meg dühös voltam magamra.
De olyan is volt szintén ebben a kategóriában tegnap, hogy enyém volt a pole, de a srác mögöttem azt hitte hogy agresszív stílussal majd nyerni fog, hát nem. Kilökött a kanyarban, de volt karma, mert nem sokkal később kipördült, én meg visszakaptam a helyemet.
busman:
Nagyon szívesen, használjátok egészséggel az oldalt, tényleg sokat segít a jó setup.
God, bless us everyone, we're a broken people living under loaded gun
-
KaitouP
veterán
válasz erahurka #6958 üzenetére
Jogos, de értelmetlen lett volna részéről mert szerintem ő éppen rontott, lassabban ment, én meg egyértelműen gyorsabban, igazából az ellenállásnak értelme nem nagyon lett volna.
De amúgy jogos, inkább kerüljük az ütközést.God, bless us everyone, we're a broken people living under loaded gun
-
-
Madwe
nagyúr
válasz erahurka #6958 üzenetére
Csak a védekezést is lehet ésszel meg ész nélkül csinálni (ezekről driving etikettben talán mind szó volt amiket írok, de mégis) egyenesben én max 1 oldalra behúzódást fogadnék el, az ide oda mozgolódást nem szeretem, az már nem fair szerintem s balesetveszélyes. Viszont ha már befér melléd, s elfértek egymás mellett, akkor pedig illdomos úgy menni, h ne told ki a másikat a pályáról - ilyenbe is belefutok párszor...
Ahogy előzni se kéne megpróbálni mindenhol, ha nincs hely, nem kell bemenni, hiába lennél gyorsabb, mert ütközni fogtok vagy vki letolja a másikat a pályáról. Sajnos ezzel szembesülök azért még sokszor, de talán majd kinövik ezt idővel
Mindenesetre a-ban már tényleg ezekre is figyel a többség, ami tök jó! Benézik mögötted a féktávot s nem belédszállnak, hanem félrerántják a kormányt, így ugyan jobban kicsúsznak, de nem bántanak - na az ilyenekre mindig büszke vagyok, h egy pályán találkozunk Komolyan ez az egymás iránti tisztelet többet jelent nálam néha, mint az h most épp dobodós, top10 vagy utolsó leszek e[ Szerkesztve ]
-
Stevenstyle
senior tag
válasz erahurka #7017 üzenetére
Még nem volt időm tesztelni, de ha a Forza 6 tudta ezeket, sőt még többet is, akkor én lennék meglepve, ha a GTS nem tudná
Más: csak én nem találom vagy a GTS-ben sajnos nincs (még) hasonló Real Time telemetria rendszer, mint a Forza Motorsportban? Mert így kicsit olyan vak vezet világtalant érzés az autó beállítása, hogy nem látom melyik kanyarokban mennyit változik az állított kerékdőlésszög, vagy pl a váltónál, hogy milyen fordulaton mekkora nyomatékot ad le, mekkora a teljesítménye a kocsinak. Elnézést, ha triviális dolgot kérdezek, de próbálok Forzáról átszocializálódni és ott a telemetria nagyon jól jött a kocsi beállításához.
Előre is köszi!
[ Szerkesztve ]
-
Droughert
tag
válasz erahurka #7059 üzenetére
Nem feltétlen az mm-el van a hiba. Szerintem az mm úgy működik, hogy az elért rangodon belüli időket sorsolja össze, nem pedig a köridőket veszi alapul. Ha C-rangon vagy, de a köridőd a többi C-s hez viszonyítva gyenge, akkor is jó eséllyel C-ben fogsz versenyezni, csak éppen a legrosszab köridővel a mezőny végéről indulsz, pedig lehet, hogy azzal a köridővel D-ben mondjuk az első háromban lehetnél.
-
mcwolf79
veterán
válasz erahurka #7069 üzenetére
GT-R Suzuka-n is tarolt, én is kb. 2 mp-et vertem a Ferrari-s köridőmre.
Amúgy ha "újdonságra" vágysz próbáld ki a Scirocco-t. Brutál dög, egyenes szakaszokon 15-20 km/h-t ver a GT-R-re, csak ugye orrmotoros és elsőkerék meghajtású, így a kanyarokat óvatosan kell vele bevenni.Xbox Series X GT: Mcwolf79xy PSN ID: x_mcwolf_79_x
-
KaitouP
veterán
válasz erahurka #7087 üzenetére
Aha. D-ben állandó első-második helyről rajtoltam, rendre nyertem is a futamokat. Felkerültem C-be, és így érzem magam mint valami amatőr. 9-10. hely környékéről rajtoltat. Fel-fel mászok a többiekre, jött össze így is 2. hely, de keményebbek az ellenfelek, és sajnos többet egyenlőre nem nagyon tudtam kitaposni a GT-R -ből 1:44:600 -nál. (Amit pont nem érvényesített egy idióta büntetés miatt a rendszer.)
God, bless us everyone, we're a broken people living under loaded gun
-
Nayrobi
őstag
válasz erahurka #7090 üzenetére
Én B és A között ugrálok és 42.5-ös idővel se sikerül mindig poleból vagy az első sorból indulnom, el se tudom képzelni mi megy S ranknál, C felett már szinte csak gyors pilóták vannak, nem könnyű az online része, de sokat kell gyakorolni és idővel összejönnek a győzelmek.
-
mcwolf79
veterán
válasz erahurka #7102 üzenetére
Vannak érdekes dolgai a bünti rendszernek, de azért ne túlozzunk már.
A rendszer nem tökéletes, néha talán túl szigorú és ritkán tényleg az ellenfél faxsága miatt kap az ember büntit, de azért nagy részben jól teszi a dolgát.Xbox Series X GT: Mcwolf79xy PSN ID: x_mcwolf_79_x
-
Stevenstyle
senior tag
válasz erahurka #7105 üzenetére
Egyet értek mcwolf79 kollégával. Pár és viszonylag ritkán előforduló esettől eltekintve a rendszer teszi a dolgát. Lehet, hogy néha tényleg túl szigorú, de jobban oda kell figyelni és akkor bünti sincs.Engem speciel kifejezetten ösztönöz. A sz*r az nem ilyen, sőt a közelében sincs.
"Hát nem tudom engem folyamatosan szívat" ==> nem szívat az senkit, csak jobban oda kell figyelni. Nem kell pályát levágni és hasonlók és akkor nem az lesz a gond, hogy kisebb levágásért szigorú vagy sem, hanem büntetés nélkül megúszod.
A Match Making rendszerrel sincs semmi gond, nyilván az SR a prioritás és utána jön a Driving, az meg változó, hogy éppen mennyi ember van fent aki ugyanabban vagy a körüli SR-ben van és a DR is megegyezik
[ Szerkesztve ]
-
KaitouP
veterán
válasz erahurka #7103 üzenetére
Van ám. Íme:
GT-R-hez:
Setup:
Brake: 5
Traction: 0Ride height: 80mm/3,15in F - 109mm/4,29in R
Frequency (hz): 2.40 F - 2.58 R
ARB: 6 F - 6R
Compression: 53 F - 55 R
Rebound: 85 F - 81 R
Camber: 3.0 F - 1.8R
Toe: in 0.07 F - in 0.12 RDownforce: 250 F - 450 R
LSD:
front
5 5
40 36
5 5
Top Speed: 200km/h
Final Gear: 4640
(First gear 1,518 / 127 and 6th 0,832 / 239)Először final gear, aztán top speed, és első és hatos fokozat.
Na így menj egy pár kört, meglátod hogy másodpercekkel jobb tudsz lenni ezzel a setuppal.
God, bless us everyone, we're a broken people living under loaded gun
-
frankstork
aktív tag
válasz erahurka #7115 üzenetére
Ez az. Az algoritmus eléggé egyszerűen büntet. Pl előbb kiszélesítettem egy kanyart, nem szándékosan, és ha beton bukó tér van, nyilván nyerhetek vele, de az pl fű volt, buktam legalább másfél másodpercet, erre adott még majdnem 3 büntetést... Nem veszi figyelembe hogy buktával tértem vissza a pályára... Na mindegy, remélem fejlesztik majd...
-
Madwe
nagyúr
válasz erahurka #7123 üzenetére
Hogy megtanuld, mik a határok s ne csússz ki ? Tudom én ebben radikális vagyok, de anno is mindig ezen szörnyűlködtem, h emberek az ütközés fizikáját szidják gtben. Nem kell ütközni, nincs mit nézni Arra terel a játék h szépen menj, ezzel nekem nincs bajom. Hamar megismerhető mind a pálya mind az autó... Amíg nem ismered annyira az egyiket, addig kár online versenyezni szvsz, addig tessék csak futni még 4-5 kört legalább időmérőben... Verseny hevében vérszemet kapni meg... önkontrollt is tanít a játék, na Ha meg nem vagy biztos annyira magadban, inkább menj lassabban de biztosan, egy behozott 8. hely még mindig jobb, mint egy erőltetett ha összejön megvan a 6. ha nem bukó s 15+ érek be tipusú mentalitás szerintem. Tanuld meg a pálya, autó s saját határaidat is. Az utóbbit meg told feljebb ahogy tudod
Érted a kicsúszással mondjuk vesztesz 0.5mpet tegyük fel. Na bumm mondaná az egyszeri játékos, nem nagy érvágás, uh ugyanúgy a határon innen s túl vezet. Ami ugye nem feltétlen csak rád veszélyes, hanem a társaidra is, mert lehet legközelebb amikor túltolod, akkor mást is magaddal rántasz. Tehát le kell szoktasson róla. (ahogy 220al kavarogni motorral sem azért felháborító, mert max benézel egy kanyart s körbefolyod a korlátot, hanem azért mert lehet közben magaddal rántasz egy amúgy ártatlan embert/embereket is...)
Ha kapsz +2mp büntetést, lehet kétszer is meggondolod, h mennyire menj a határon. Ha pedig borul az agyad s elkezdesz mindenkit letolni a pályáról, akkor ettől a japán játéktól nagyon messze van a mentalitásod s nem neked való, vagy legalábbis remélem mi nem kerülünk 1 futamba, na[ Szerkesztve ]
-
KaitouP
veterán
válasz erahurka #7108 üzenetére
Csak állítsd be ahogy leírtam, hasítani fog a GT-R -ed. 1:41 körüli idő autózható ezzel a setup-al.
Válts manuális váltóra ha eddig nem tetted, lődd ki az összes segítséget, csak az ABS maradjon (ABS nélkül játszok de így nem tudtam 1:43 alá kerülni, majd megnéztem a setup szerzőjének a körét, és ő is ABS -el csinálta, így lelkiismeret furdalás nélkül kapcsoltam be én is az ABS -t. ), és ne félj a kanyarokban gázt adni. Viszonylag gyorsan autózható pálya, célegyenesben felérst 200 km/h óra felé, onnan a kanyarban vissza négyesbe, félgázon, majd gyorsíts ki bátran, és ne is lassíts az első nagyobb kanyarig, de ott is elég 4-esbe visszarakni a váltót. Tapasztald ki a határokat, aztán amikor jobb időt futottál, törekedj a még jobbra.(#7111) frankstork
Először a final gear -t állítsd, aztán a top speed -et, majd az első és hatodik fokozatot, és nem fog leszabályozni. Nagyon szívesen, nem saját setup, de amit megosztok itt azt magam is letesztelem.
(#7112) Droughert
És tényleg. Ismerős volt a név, de nem nagyon tudtam hová rakni, most már beugrott hogy PH -s kolléga.
(#7125) mattheus
Ugye? Lődd bá a váltót is, és figyeld hogy hasít a kis GT-R.
[ Szerkesztve ]
God, bless us everyone, we're a broken people living under loaded gun
-
KaitouP
veterán
válasz erahurka #7128 üzenetére
Ahogy neked kényelmes. A kolléga mondott egy opciót, én például viszont R2-L2 párost használom váltásra.
Korábban én is elképzelhetetlennek tartottam a manuális váltást, de az élethűbb vezetési élmény miatt megtanultam manuálisan változni - azóta soha többé nem is akarok automata váltót. Egyrészt manuálisan gyorsabb tudsz lenni, másrészt tényleg hozzá ad az élményhez. Egy idő után a motor hangjából tudni fogod, mikor kell váltanod. Nehéz lesz először, de sok gyakorlás, és nem fog kelleni neked sem az AT.
[ Szerkesztve ]
God, bless us everyone, we're a broken people living under loaded gun
-
james001
veterán
válasz erahurka #7185 üzenetére
Youtubeon néztem egy kettő durvát én is. Jó sok idejük van egyeseknek
Egyik kedvencemhttps://psnprofiles.com/kazama001
-
KaitouP
veterán
válasz erahurka #7206 üzenetére
Én is tegnap óta csak világi barmok ellen versenyezek. Tegnap olyannyira idiótákkal rakott össze abban a másfél órában, míg játszottam a rendszer, hogy a DR -em leesett C -ről D -re, az SR -em meg S -ről D -re.
Ma próbálom visszahozni magamat, Autodrome Lago Maggiore, verseny, második helyről rajtolok. Hamar átveszem az első helyet, majd tartom is a 9. körig töretlenül. Kicsit feljött rám az az idióta norvég, célegyenes utáni első kanyar, jól le kell lassítani, erre mivan?! Oldalba kap a tetű, esett az SR pontom, és még bünetést se kapott. Eszem megáll komolyan...
God, bless us everyone, we're a broken people living under loaded gun
Új hozzászólás Aktív témák
Állásajánlatok
Cég: Ozeki Kft.
Város: Debrecen