A Computexszel párhuzamosan a számítógépes és konzolos játékokra fókuszáló E3 is megnyitotta kapuit Los Angelesben, ahol a téma iránt érdeklődők máris rengeteg információhoz jutottak. Természetesen hardveres szempontból sem teljesen érdektelen az expó, ugyanis felbukkant egy olyan speciális kontroller, amit érdemes kicsit közelebbről is szemügyre venni.
Már több mint egy évtizede, hogy a legutóbbi MechWarrior megjelent, pedig mindig is komoly rajongótábort tudhatott magáénak a harcirobotos rombolás. Nagyon úgy tűnik, hogy 2012-ben végre megérkezik a folytatás, a MechWarrior Online, amit máris hatalmas érdeklődés övez. A merész elképzeléseiről híres Razer kapott is az alkalmon, amikor lehetősége nyílt arra, hogy a Piranha Games és az Infinite Game Publishing csapatával közreműködve egy a játékhoz dedikáltan fejlesztett vezérlőt készítsenek. Így született meg a Razer Artemis koncepció, amelynek első variánsa az E3 keretein belül mutatkozott be.
A gyártó sajnos nem üzemképes egységgel demózott, de az alapötlet szemléltetése volt a lényeges szempont. Ezenkívül megemlítették, hogy még semmi nincs kőbe vésve, pillanatnyilag a visszajelzések begyűjtése és feldolgozása a cél annak érdekében, hogy a tervezés a megfelelő irányban folytatódjon. Az Artemis három fő modulból áll: bal oldalon egy 12 mechanikus gombból álló billentyűzet és egy gázkar, középen egy 8 hüvelykes LCD kijelző, jobb oldalon pedig egy erő-visszacsatolással megtámogatott joystick látható.
A cél természetesen az, hogy olyan környezetet teremtsen meg a játékos körül, mintha csak a gigantikus robot fülkéjében lenne, ezt a hatást segíti a képernyő is, amely játék közben másodlagos megjelenítőként funkcionálva a legfontosabb adatok, vagy például a térkép megjelenítésére képes. Arról nincs információ, hogy ez utóbbi érintésérzékeny lenne, de kár lenne kihagyni ezt a lehetőséget. Bár az Artemis még messze van egy kész terméktől, de tekintve, hogy a MechWarrior Online még csak béta fázisban van, a Razer még nem késett le semmiről.