Hirdetés

Új üzleti modellt vezet be az OUYA

Az egy évvel korábban megjelent OUYA, mondhatni elvan a piacon, de komolyabb sikereket nem tudott felmutatni. A vállalat azonban folyamatosan szeretné bővíteni vásárlóbázisát, így új üzleti modellt dolgoztak ki, mely bevezeti az éves előfizetés lehetőségét.

A koncepció már él és 59,99 dollárért megvásárolható. Ezután az adott fiók előfizetéses módba lép, így egy teljes évig ingyenesen letölthetők a 30 dollárnál olcsóbb játékok. Ez elvileg úgy működik, hogy a szerződésbe beletartozó tartalmakat a rendszer az előfizetés érzékelése után eleve ingyenesnek jelzi.

A szerződési feltételek között el kell fogadni a pénzvisszatérítésre való jog lemondását, így a befizetett 60 dollárt az OUYA semmilyen formában sem fogja visszaszolgáltatni, ha a felhasználó elégedetlen a szolgáltatással. A rendszer egyelőre tesztidőszakban van, így a fejlesztők jelenleg megkapják az ingyen letöltött játék teljes árának 70%-át, de ez megváltozik, amint az OUYA kidolgozza az új üzleti konstrukcióhoz tartozó támogatási modellt.

Az előfizetésnek nem részei a játékokhoz vásárolható extrák, mint például az életerő növelése és hasonlók. Ezeket viszont továbbra is meg lehet venni külön.

  • Kapcsolódó cégek:
  • OUYA

Azóta történt

Előzmények

Hirdetés