Hirdetés

Az OUYA változtat áruházi stratégiáján

Az OUYA továbbra is bőszen dolgozik rajta, hogy a fejlesztők jobbnál jobb alkotásokkal árasszák el az androidos konzol saját áruházát. Ennek érdekében a vállalat pár korábbi szabályt is eldob, amivel több kínált tartalomra szeretnének szert tenni. Talán sokan emlékeznek, hogy a rendszer egyik legfontosabb szabály a játékok kipróbálhatósága volt. A fejlesztőknek valamilyen szinten biztosítaniuk kellett a potenciális vásárlóknak az adott alkalmazás kipróbálását. Többnyire az idő- vagy tartalomkorlátos rendszer volt a kedvelt, hiszen a letöltés után enged egy picit játszani, majd a limit elérése után felkínálja a fizetés lehetőségét. A játékos ekkor dönthetett, hogy kéri-e az alkalmazást és fizetés után játszik tovább, vagy inkább nem él ezzel a lehetőséggel.

Az OUYA ezt a koncepciót ugyan megtartotta, de mostantól az adott fejlesztőknek nincs előírva ingyenes próba kötelező biztosítása. Az áruházba később tehát olyan játékok is felkerülhetnek, amelyekkel csak fizetés után lehet játszani. Ezt a módszert tipikusan jobban kedvelik a fejlesztők, így az OUYA reményei szerint mostantól olyan játékok is felkerülhetnek a konzol áruházába, amelyek esetében éppen az ingyenes próba lehetősége akadályozta meg a kiadást.

A fentiek mellett az exkluzivitásra vonatkozó szabályok is megváltoznak. Mostantól ugyanis az exkluzívan az OUYA áruházába fejlesztett játék kiadható PC-re is, de más platformra már nem. Nyilván a PC nem direkt konkurense az apró androidos konzolnak, viszont a fejlesztők akkor is jelentősen kibővíthetik a vásárlóbázisukat ezzel a lehetőséggel.

  • Kapcsolódó cégek:
  • OUYA

Azóta történt

Előzmények

Hirdetés