Hirdetés

Automatikus frissítést kínál a DLSS új verziója

Ezt persze engedélyezniük kell a fejlesztőknek, tehát alapértelmezetten nem működik a funkció.

Az NVIDIA kiadta a DLSS 3.1-es verzióját, amelynek nagy újítása, hogy lehetőséget ad a rendszer automatikus frissítésére. Ez a funkció persze alapértelmezetten nem él, de a felskálázót implementáló fejlesztők dönthetnek a beépítése mellett, és ha így tesznek, akkor a program időnként ellenőrizheti, hogy van-e a meglévőnél újabb, dinamikus csatolású könyvtár az NVIDIA szerverein, és ha igen, akkor azt le is töltheti.

A fenti újítás mellett elérhetővé válik a DLSS egyedi paraméterezése is, vagyis mostantól a fejlesztők nincsenek rákényszerítve az NVIDIA által meghatározott minőségi szintekre, vagyis létrehozhatnak egyedi konfigurációkat. Az persze nagy kérdés, hogy ez mennyire érdekli a piacot, mivel az AMD-féle FidelityFX Super Resolution már a kezdetek óta felkínálja ezt a lehetőséget, de egyedül a Valve használt alapértelmezettől eltérő paraméterezést, tehát túl nagy fejlesztői igény azért nem mutatkozik a tetszőleges konfigurálásra, de végeredménybe nem baj, ha megoldható. Valószínűleg az is átfuthat a fejlesztők agyán, hogy a már megszokott minőségi szintek jelentését sokan ismerik, és talán nem érzik célszerűnek azt, hogy ebbe belenyúljanak.

A DLSS 3.1-es fejlesztőkörnyezete az alábbi GitHub oldalról szerezhető be.

Azóta történt

Előzmények

Hirdetés