Hirdetés

Nincs vége a MacBookok kálváriájának

Miközben az Apple által januárban útjára bocsátott, kétmagos Intel processzort tartalmazó MacBook Pro széria egyre kedveltebbé válik vásárlói körökben (a gépek a legfrissebb kimutatások szerint júniusra már 12 százalékos piaci részesedéssel bírtak a tengerentúlon), részben a nagyobb forgalomnak köszönhetően egyre-másra jelentkeznek újabb szériahibára utaló problémák a noteszekkel kapcsolatban. Májusban először számoltunk ilyen esetről; akkor többen panaszkodtak rendkívül gyorsan lemerülő akkumulátorokra, illetve túlmelegedésre, előbbi problémát az Apple csereakcióval igyekezett orvosolni.

A Macintosh számítógépek garanciális központja ezúttal egy újabb, sokakat érintő, bosszantó jelenségre nyújt orvoslást; az AppleCare garancián belül javítja azokat a MacBook Pro modelleket, melyek működésük közben zavaró, magas frekvenciás hangokat adnak ki magukból. A vállalat illetékese szerint az AppleCare központ minden további nélkül fogadja a hibajelenséget produkáló notebookokat, és a hiba jellegétől függően díjmentesen kicseréli a hűtőventilátort vagy adott esetben a komplett alaplapot ventilátorostól.


MagSafe: nevében a biztonság
Forrás: DailyTech

Az idegesítő hangú hűtőrendszer mellett egy másik, egyre általánosabban jelentjező hibajelenségről is tudomása van az amerikai DailyTech híroldalnak: a MacBook Pro gépek speciális, mágneses illesztéssel ellátott MagSafe tápcsatlakozója minden praktikus előnye mellett egyre több bosszúságot okoz a tulajdonosoknak. Volt olyan felhasználó, akinél zárlatos lett és kigyulladt a csatlakozó, de mind többen panaszkodnak arra, hogy a MagSafe időközönként a megfelelő illesztés ellenére sem ad áramot a noteszgépnek. Az Apple egyelőre nem reagált hivatalosan a töltő csatlakozójával kapcsolatos hibajelentésekre.

  • Kapcsolódó cégek:
  • Apple

Azóta történt

Előzmények

Hirdetés