Hirdetés

Két hét múlva feldüböröghet a fizikai motor

Lapértesülések szerint végéhez ért a fejlesztése annak a játékprogramnak, mely a világon elsőként fogja támogatni az Ageia által márciusban bejelentett PhysX fizikai gyorsítóprocesszort. A háborús, illetve különböző fiktív vagy megtörtént fegyveres konfliktusokat felelevenítő történeteivel világhírűvé vált Tom Clancy regényei által ihletett Ghost Recon: Advanced Warfighter című játék PC-s változata már a gyártási fázisban jár, a program két hét múlva a boltokba kerülhet.


Élethűbb robbanások és repülő törmelék - ezt nyújtja a PhysX

A Ghost Recon: Advanced Warfighter megjelenése új korszakot nyit majd a PC-s játékok történelmében, a PhysX processzor révén ugyanis minden eddiginél részletesebb fizikai modellel szembesülhetnek majd a játékosok, ez pedig sokak szerint legalább akkora jelentőséggel bír, mint az első háromdimenziós grafikus gyorsítók, illetve az azokat támogató játékprogramok feltűnése. Bár a PhysX kártyák különböző gyártók – így az Alienware, a Dell vagy a Falcon Northwest – kínálatában opciós kiegészítőként már hetek óta kaphatók, a fejlesztő a játékprogramok támogatása nélkül érthetően nem kívánta önálló termékként a boltokba küldeni gyorsítókártyáját, ám úgy tűnik ez az utolsó akadály május elején elgördül az útból, a PPU-k (Physics Processing Unit) így megkezdhetik hódításukat.

Az első, kereskedelmi forgalomba kerülő PhysX kártyák az Asus és a BFG színeiben érkeznek majd, ezek nettó ára az Ageia márciusi közleménye alapján 300 dollár körül alakul majd. A gyártónak több tucatnyi fejlesztővel sikerült megállapodást kötnie, így a Ghost Recon: Advanced Warfightert többek között olyan, PhysX-támogatással rendelkező játékok követik majd a sorban, mint a Rise of Nations: Rise of Legends, Cell Factor vagy az Unreal Tournament 2007.

  • Kapcsolódó cégek:
  • Ageia

Azóta történt

Előzmények

Hirdetés