Hirdetés

Lassan életképes piaccá növi ki magát a felhőben történő játék

A Newzoo friss riportja szerint 2024-re majdnem 60 millió fizetős ügyfél lehet a szegmensen belül.

A felhőalapú játékszolgáltatások ugyan régóta velünk vannak, de igazi áttörést mostanáig nem értek el. A 2021-es év adatai alapján azonban már látszik, hogy maga a szegmens kezd életképes piaccá formálódni, a Newzoo friss riportja szerint ugyanis az említett esztendő során 21,7 millió fizető játékosnak sikerült közel 1,5 milliárd dolláros forgalmat generálnia.


(forrás: Newzoo) [+]

Ez ráadásul úgy néz ki, hogy csak a kezdet, ugyanis a Newzoo piackutatása 2024-re akár 58,6 millió fizetős játékossal, és ebből eredően 6,3 milliárd dolláros piaccal számol.


(forrás: Newzoo) [+]

Az említett cég összefoglalta a jelenlegi piaci viszonyokat is, amely már most meglehetősen bonyolult, de a sok résztvevő nagyobb versenyt is generálhat, ami összességében jót tesz majd a szegmens fejlődésének.

Előzmények

Hirdetés