Hirdetés

Elérhető a FidelityFX Super Resolution 2.0 forráskódja

Az AMD a bejelentéssel párhuzamosan az Unreal Engine támogatását is belengette.

Az AMD bejelentette, hogy nyilvánosságra hozták a FidelityFX Super Resolution 2.0 forráskódját. Az eljárást az alábbi cikkben részleteztük, és tudni lehetett, hogy a vállalat később majd nyílttá teszi, de a konkrét dátumról nem ejtettek szót.

Az alábbi GitHub oldalon elérhető forráskód MIT licenc mellett használható fel, és az AMD egy szimpla példaprogramot is összerakott a Cauldron keretrendszerrel, ebben számos paramétert állítva lehet tesztelni az eljárás működését, összehasonlítva a FidelityFX Super Resolution 1.0-val. Az efféle programok szokás szerint nem alkalmaznak látványos grafikai effekteket, hogy könnyen vizsgálható legyen az egyes beállítások hatása.

Mintaprogram natív 4K minőségMintaprogram FSR 2.0 Performance módMintaprogram FSR 2.0 Balanced módMintaprogram FSR 2.0 Quality mód Mintaprogram natív 4K minőség, illetve FSR 2.0 Performance, Balanced és Quality mód [+]

A korábbról ismert adatokon túl az AMD egy dokumentációt is készített, amelyben az integrációt figyelembe véve részletesen bemutatják az eljárás működését. Maga az effekt DirectX 12 és Vulkan API-ra érhető el. Fejlesztői igény esetén DirectX 11-hez is van megoldás, de utóbbit csak közvetlenül a cégtől lehet beszerezni, mivel maga a FidelityFX Super Resolution 2.0 sokban épít az újabb shader modellekre, amelyeknek az egyes szabványos intrinsics függvényeit kifejezetten nehéz a Microsoft elavult grafikus API-ján helyettesíteni. Ezekre csak nem szabványos kiegészítések használhatók, így mindenképpen szükség van gyártói segítségre.

A fentiek mellett az AMD bejelentette azt is, hogy készül a FidelityFX Super Resolution 2.0 beépülő modulja az Unreal Engine (4.26, 4.27 és 5) videojáték-motorba.

  • Kapcsolódó cégek:
  • AMD

Azóta történt

Előzmények

Hirdetés