- Milyen billentyűzetet vegyek?
- Autóhifi
- Nvidia GPU-k jövője - amit tudni vélünk
- Nem indul és mi a baja a gépemnek topik
- Felpörög az asztali CPU-piac a következő pár hónapban
- Milyen asztali (teljes vagy fél-) gépet vegyek?
- Milyen TV-t vegyek?
- OLED TV topic
- Fejhallgató erősítő és DAC topik
- VR topik (Oculus Rift, stb.)
Hirdetés
-
Ha Trump győz, Elon Musk politikai tanácsadó lehet
it A jelentések szerint Donald Trump azt fontolgatja, hogy politikai tanácsadót csinál Elon Muskból, amennyiben megnyeri a novemberi választást.
-
xDefiant teszt
gp A Ubisoft évek óta készül arra, hogy belépjen a gyors iramú hero shooterek piacára is: sok félbehagyott rivális és megannyi halasztás után megjelent végre a fura nevű xDefiant.
-
Hány kalóriát éget el a bújócska?
ma Többek között erre is választ ad a Google/Fitbit új, gyerekeknek szánt modellje.
Új hozzászólás Aktív témák
-
GodGamer5
addikt
A Loseless Scaling, meg az RSR vajon megkapja frissítésként az FSR 2.0??? Egyáltalán megoldható úgy ,hogy ez már nem spatiális eljárást használ?
[ Szerkesztve ]
"Többször látsz Game Over képernyőt, mint Michelle Wild f@szt." "It's not a Loop, it's a Spiral"
-
Kansas
addikt
Aligha, gyanús, hogy temporális eljárást macerás lehet a pipeline legvégére betenni...
Persze nem nagyon van mihez hasonlítani, mert az NVidia temporális cuccai más miatt sem kerülhettek bele... de nem rémlik, hogy lenne benne más temporális eljárás...
[ Szerkesztve ]
Nincs olyan MI, ami képes lenne szimulálni az emberi hülyeséget... ha valaha lesz, annak tuti az emberi hülyeség lesz az oka... A Föld erőforrásai közül a legjobban az ész van elosztva - mindenki meg van róla győződve, hogy több jutott neki, mint másoknak.
-
Alogonomus
őstag
Az RSR vonzereje nem igazán nőne meg tőle. Komoly gyorsulást nem hozna - sőt a teszteken az FSR 1.0 eredményezett általában nagyobb gyorsulást - , látványvilágban talán kicsit jobban NIS fölé emelkedhetne, de azt már csak direkt keresve lehetne észrevenni. Cserébe viszont az FSR 2.0 implementálása rengeteg erőforrást elvonna más olyan projektektől, amikkel az AMD célzottan az újabb kártyáit is támogathatja. Az FSR 1.0 és 2.0 között pont csak annyi a különbség látványvilágban, amennyivel eredetileg lemaradtak a DLSS 2.x mögött.
[ Szerkesztve ]
-
Abu85
HÁZIGAZDA
Ezzel kapcsolatban új adat, hogy a DirectX 11 miatt bugol a GoW-ban az FSR 2.0. A szellemképesség csak akkor jelenik meg, ha videót rögzít a VGA. Ha nem történik rögzítés, akkor nincs semmi szellemképesség. És maga a szellemkép is csak a rögzített videón jelenik meg valamiért, a kijelzőn magán nem.
Úgy néz ki, hogy a felvételeket is külső hardverrel kell végezni, mert amit a hardveres dekóder rögzít, az nem egyezik meg teljesen a megjelenített tartalommal.
[ Szerkesztve ]
Senki sem dől be a hivatalos szóvivőnek, de mindenki hisz egy meg nem nevezett forrásnak.
-
Alogonomus
őstag
Az AMD a közreadott ábrán a mozgásvektor biztosítását nem tette kötelezővé. Egy eredetileg mozgásvektorokat nélkülözőre tervezett grafikus motort egyébként sem a megjelölt 4+ hetes időtartam lenne felbővíteni mozgásvektorok szolgáltatásához. Az sokszorosan annyi időt venne igénybe, ha egyáltalán lehetőség lenne betenni a plusz képességet a grafikus motorba.
Abu? Ezzel kapcsolatban milyen információid vannak esetleg? Valóban kritikus és megkerülhetetlen feltétel a mozgásvektort magától biztosító grafikus motor, vagy van workaround a problémára az FSR 2.0 kódsoraiban?
-
Abu85
HÁZIGAZDA
válasz Alogonomus #6 üzenetére
Az FSR 2.0-hoz kell a mozgásvektor. Anélkül nem működik. Ha nem támogatja a motor, akkor be kell építeni a futószalagba.
Senki sem dől be a hivatalos szóvivőnek, de mindenki hisz egy meg nem nevezett forrásnak.
-
E.Kaufmann
addikt
Ezek a példafotók gyengusok vagy én vagyok vaksi és/vagy tényleg ennyit tud az FSR? Vagy hogyan érdemes ezeket összevetni?
[ Szerkesztve ]
Le az elipszilonos jével, éljen a "j" !!!
-
makkmarce
őstag
válasz E.Kaufmann #10 üzenetére
Melyik objektum vagy textúra nem tetszett, ami a natívon tökéletes, de az FSR-en rossz, hogy "ennyit tud"?
Az első az eredeti, a többi utána az FSR által skálázott.okoskodom, tehát vagyok
-
makkmarce
őstag
válasz E.Kaufmann #12 üzenetére
A performance ha jól emlékszem 1080-ról nagyít 4k-ra, a balanced talán 1440p-ről, a quality meg talán 1600p-ről. Szerintem nem olyan rossz. Persze működik kisebb felbontásokon is, bár jóval gyengébb volt mondjuk 720p-ről 1080p-re, mint a DLSS.
Nem olyan rossz ez, és szinte minden HW-en fut. A DLSS 2.x tud bizonyos esetekben szebbet, de az meg csak megadott NV kártyákon működik.okoskodom, tehát vagyok
Új hozzászólás Aktív témák
Állásajánlatok
Cég: Ozeki Kft.
Város: Debrecen
Cég: Promenade Publishing House Kft.
Város: Budapest