Hirdetés
-
Remekül néz ki a szögletes Z Fold6
ma Kémfotókon csodálható meg az S24 Ultra vonásaival érkező hajlítható.
-
Ha Trump győz, Elon Musk politikai tanácsadó lehet
it A jelentések szerint Donald Trump azt fontolgatja, hogy politikai tanácsadót csinál Elon Muskból, amennyiben megnyeri a novemberi választást.
-
MSI blog: válasszunk notebookot akciósan!
ph Játékra, munkára, esetleg utazáshoz? Egy hordozható számítógép vásárlásánál sok szempontot kell figyelembe venni.
Új hozzászólás Aktív témák
-
copass
veterán
Resident Evil 4 remake-nél biztos hogy az amd kizárólagosságot kért. ez úgy tuti...
a capcom magától nem csinálta volna meg ezt...
pár nap alatt belerakták a modderek a dlss, xess is...szóval ennyit erőforrás igényekről, ne csúsztassunk már ennyire azért.[ Szerkesztve ]
"amikor valaki baromságokat beszél, megszületik egy unikornis"
-
copass
veterán
válasz Sontir Fel #2 üzenetére
semmi. érezhetően gyorsabb lett dlss-el...
"amikor valaki baromságokat beszél, megszületik egy unikornis"
-
Abu85
HÁZIGAZDA
A modderek előnye, hogy nem kell terméktámogatást adniuk, így a stúdió/kiadó oldalán egy moddolt megoldás semmilyen költségtöbblettel nem jár. Nincs fejlesztés, tesztelés, QA, semmi. Elképzelhető, hogy az ilyen döntésekben az is közrejátszik, hogy a stúdió/kiadó mérlegeli a moddolást, és ha van esély rá, hogy valaki más megcsinálja, akkor a menedzsment úgy van vele, hogy miért is költsenek rá bármennyi pénzt és erőforrást...
Ezen is tud változtatni az NV és az Intel azzal, hogy ellátják DRM-mel a DLSS-t és az XeSS-t, így ha egy stúdió tényleg a modderek miatt dönt ezek kihagyása mellett, akkor ezt a jövőben ne tudja többet megtenni.
[ Szerkesztve ]
Senki sem dől be a hivatalos szóvivőnek, de mindenki hisz egy meg nem nevezett forrásnak.
-
copass
veterán
az eredeti dlss fájlokat használják. ők "csak" azt oldják meg hogy a játék lássa. kábé mint a reshade megoldások.
a stúdiók csak a szerződéseket nézik, ők nem foglalkoznak azzal hogy a modderek mit tudnak majd csinálni a játékkal később. persze vannak modderbarát játékok, de AAA nagyon ritka.
ellenben ha az amd azt mondja hogy kizárólagosság, tehát csak amd feature.
akkor nem harcolnak vele, mert senki se szarik arra az asztalra ahol eszik!
NV, Intel nem hülye hogy DRM-et tegyen a skálázóra, mert tudják hogy akkor tökönrúgják saját magukat.
Itt igazából a játékosok isszák meg a levét a hatalmi harcoknak, amit az AMD generál azzal hogy próbál minél nagyobb szeletet kivenni a játékpiacból. főleg a kizárólagosság miatt.
az is furcsa hogy a megjelenés előtt jelent ez meg...lehet beestek az előrendelések. aztán szivárogtatni kellett valalmit.fun fact: amióta az M$ megvette a skype-ot nem lehet kikapcsolni a csengőhangot sehogy se...egy moddal viszont igeni!
[ Szerkesztve ]
"amikor valaki baromságokat beszél, megszületik egy unikornis"
-
direwolf
őstag
Feltételezésekre építesz tényeket. Ezt álhírgyártásnak hívják.
Egyébként hol voltál amikor az Nvidia konkrétan lefizette a studiókat, hogy olyan kódot írjanak, ami az ő vgaikon sokkal jobban fut (ez tény, mert per is volt belőle)?
fun fact: Nvidia jelenleg a vga piac kb 70-80%-át uralja (nem néztem utána pontosan...) szerinted mekkora szeletet kéne még kapnia, hogy végre befogják a szájukat az AMD haterek?[ Szerkesztve ]
"I've seen things you people wouldn't believe"
-
Abu85
HÁZIGAZDA
Ha kiadsz egy programot, akkor van egy igen részletes fejlesztési terved, amelynek a része a tesztelés, a minőség-ellenőrzés, a karbantartás, illetve a terméktámogatás. Nem a kód megírása, és az effekt beépítése a nagy költség, hanem ezek. Nagyjából a beépítési költségek és a befektetett erőforrás 4/5-ét fenti négy fejlesztési fázis teszi ki.
A programozók akarhatnak bármit, de ezekről menedzserek döntenek a vezetésben, és elgondolkodnak rajta, hogy ugyanazért az eljárásért miért is költsenek háromszor többet. Lehet, csak üzletileg nem logikus.
Az, hogy a modderek megcsinálják rendben van, és talán van olyan menedzsment, ahol ezt is nézik, és akkor van is effekt, meg nem is volt költség, mert ha esetlen nem működik, akkor tudják mondani a usernek, hogy nem is ígértük soha, hogy működni fog, menj ahhoz, aki írta a modot. De mint írtam erre az NV és az Intel reagálhat DRM-mel, és akkor ha van olyan menedzsment, ami a moddereket figyelembe veszi, többet nem tudja, mert DRM mögé van rakva a működés, tehát muszáj maguknak beépíteni. Ez csak egy lehetőség, sok megoldás van a problémákra.
A legegyszerűbb megoldás egyébként az, ha az Intel és az NV is kiterjeszti az XeSS és a DLSS működését olyan sok platformra és hardverre, amit az AMD kínál az FSR-rel. Ekkor nagyobb eséllyel indulnak a kizárólagosságért, ha egy stúdió nem akarja háromszoros pénzen megoldani ugyanazt.
[ Szerkesztve ]
Senki sem dől be a hivatalos szóvivőnek, de mindenki hisz egy meg nem nevezett forrásnak.
-
podtibi
senior tag
Teljesen normális. Hülyén nézne ki ha letíltatnák a dlss-t, helyette szimplán csak szarabbul tud majd futni a vetélytársaihoz képest. Persze ez most még csak egy opció.
Ezt inkább rád bízom.
-
copass
veterán
amiről itt zagyválsz, forrás nélkül persze abból nem sok minden igaz. egy benchmark-ban volt az hogy arra optimalizálta a driver magát.
és most jön a csavar:
"Időközben kiderült, hogy egy esetben az ATI Catalyst meghajtója a nagyobb pontszám elérése érdekében szintén módosította a 3Dmark03 egy részét, pontosabban felcserélte a shaderek futtatási sorrendjét."
szóval az amd is ugyanúgy optimalizálta a benchmarkra...csak arról senki se beszél...
meglepődnél milyen komoly beleszólása van a szponzornak egy AAA játékban...az amit a sajtó lát ebből, az csak a felszín. 1 hónapja volt amikor kiderült hogy AMD a főszponzi, a tömeg egyből berecssent mert a gyakorlat ezt mutatta: "FSR only, ha AMD a szponzi"...
én kötelezővé tenném, hogy minden technológia támogatott legyen. ez így lenne normális, hogy minél több embert elérjen a játék."amikor valaki baromságokat beszél, megszületik egy unikornis"
-
Raysen623
addikt
Ez így nagyon szépen és idealistán hangzik, csak akkor meg ugye meg kellene jelennie egymás után vagy mellett (ez már tényleg akasztófát érdemlő gondolat) az NV "Meant to be played" és az AMD szövegének is a játék indulásakor. Én egyébként támogatnám ezt a kezdeményezést. De addig viszont vagy az egyik, vagy a másik Logója fog ott virítani a nyitóképernyőn, attól függően ki fizetett többet a fejlesztőnek, vagy kiadónak.
A MÁV-nak öt ellensége van: a négy évszak, meg az utasok.
-
copass
veterán
tisztában vagyok vele, hogy működik ez. de te is csak a felszínt látod, ami a sajtónak szól.
van pár játékfejlesztő haverom, akik olyant sztorikat mondanak hogy pislogok még én is!
de itt egy publikus: anno fejleszői körökben óriás probléma volt hogy Ati kártyákon szarul futottak a játékaik. ennek oka az volt, hogy nem küldtek a megjelenés előtt álló kártyákból a fejlesztőknek. szó szerint könyörgni kellett az AMD-nek hogy hát küldjenek már kártyákat tesztelni, tetű lassan reagáltak mindenre. ellenben az Nvidia kérés nélkül rendszeresen küldött az új kártyákból többet is és kúrva jó supportot adott hozzá.
"Lehet, csak üzletileg nem logikus."
wtf?! bármilyen kiadónak az a célja, hogy krva sok pénzt keressen a játékkal.
minél több embert ér a játék, az annál több pénz. ha kell valamit licenszelni, integrálni akkor az aprópénz nekik.
az AMD azért örül magának, mert mindenki használhatja az FSR-t mert openszósz.
jah bocsánat, az FSR3-at már nem használhatja akárki. szóval ők is ráléptek az Nvidia útjára...."amikor valaki baromságokat beszél, megszületik egy unikornis"
-
Abu85
HÁZIGAZDA
Vannak olyan fejlesztők, akik még ma sem kapnak kártyákat, ez ilyen. Ma már nyilván törekszik arra az Intel, az AMD és az NV is, hogy mindenhol legyen hardver.
Láttál már menedzsmentet? A legtöbb helyen minden fillért megfognak, mert ez a dolguk, ezért fizetik őket.
Az FSR3-at is lehet használni, az is open source lesz. Az FSR-nek a sikere abban rejlik, hogy nyílt a forráskód, illetve nagyon sok platformot és hardvert out of box támogat. Ha az Intel és az NV is azt akarja, hogy a saját megoldásuk legyen egy játékban úgy, hogy más nincs ott, akkor legalább ennyi platformot és hardvert kell támogatniuk vele out of box. Ez az, ami érdekli a menedszmentet. Egy problémára egy megoldás, lehetőség szerint a legolcsóbban.[ Szerkesztve ]
Senki sem dől be a hivatalos szóvivőnek, de mindenki hisz egy meg nem nevezett forrásnak.
-
copass
veterán
-
BusinessGuy
őstag
Damage controll AMD módra.
Amíg az FSR egy mosott fos es még a dlss2 mellé sem rakható köszi nem kell. FSR3 érdeklődve várós.
Modderek remélhetőleg pár nap alatt bedobják a DLSS-t a játékba. -
D55
aktív tag
"a legegyszerűbb válasz az, hogy mindhárom megoldás nagyon hasonló"
Hát azért a DLSS-nek szerintem a mai napig van egy elég jól érezhető előnye teljesítménynyereség / minőség terén a többihez képest.#9:
"a saját gyártóm úgy döntött hogy a számba székel, és én már nem érdemlem meg az 1 generációval korábbi high-end kártyámmal ezt a kiváltságot."
Jelentkeznék én is az RTX30/frame-gen károsultak csoportjába! Vannak amúgy eszközök, pl. a múltkor én a Wikipedia-n beleírtam a DLSS3-hoz, hogy az RTX 30 tulajok körében mekkora felháborodást váltott ki a döntés Igaz azóta valami díszf*sz indoklás nélkül visszaforgatta a szerkesztésemet, úgyhogy most türelmesen várom, hogy majd valami forrással bebiztosítva rúghassam vissza rá az ajtót -
Televan74
nagyúr
válasz BusinessGuy #16 üzenetére
Már vártam az első AMD megoldása szar, fos és egyéb jelzős hozzászólást.
Amikor nincs remény! Jusson eszedbe nincs isten, csak én!
-
Callisto
őstag
válasz BusinessGuy #16 üzenetére
Nagy a baj
"A wise man can learn more from a foolish question than a fool can learn from a wise answer." - Bruce Lee
-
félisten
válasz Raysen623 #11 üzenetére
Nem kell megjelennie ezt már kitárgyaltuk ezerszer. Nézd mega HU kapcsolódó videóját, 15.43 tól erről beszélnek. [link]
egy Witcherben, COD ban, DL2 ben meg még sok játékban nem látsz ilyet. Sok játék egyáltalán nem tünteti fel az általad említett logót pedig van bennük DLSS míg AMD az FSR2-t a CP2077 -tel promózta.
cserébe ez a felállás az utóbbi idők játékaiban:
Aki elhiszi ezt a sztorit hogy pont az AMD támogatott játékokban gondolják úgy a fejlesztők 80% ban, hogy nekik nem kell támogatni DLSS-t meg XeSS-t , miközben az Nvidia játékokban nem úgy gondolják így a fejlesztők 80 % ban hogy igen fogják támogatni az FSR-t és kb felében az XeSS-t is. milyen véletlen egybeesés.
na jó megyek, nem vagyok kíváncsi erre már. ez bullshit továbbra is.
A közösségi nyomásra és a 4 hete kitört botrányra reagált ezzel így, hogy a Starfieldbe nem blokkolják....egész eddig nem tagadták ezt a dolgot még a megkeresésekre sem mondták azt hogy nem .[ Szerkesztve ]
"A számítógépek hasznavehetetlenek. Csak válaszokat tudnak adni." (Pablo Picasso) "Never underrate your Jensen." (kopite7kimi)
-
Abu85
HÁZIGAZDA
Nem véletlen egybeesés. Ahol a menedzsment nem enged egynél több megoldást ugyanarra a gondra, nyilván azt a megoldást választják, ami a legtöbb platformon és hardveren fut. Ahol pedig a menedzsment szerint anyagilag belefér, ott meg eleve választanak több megoldást.
Az NV és az Intel azzal segíthet ezen, ha a saját megoldásaik hardvertámogatását kiterjesztik közel olyanra, amilyennel az FSR bír, és akkor azoknál a címeknél is választhatnak mást, ahol a menedzsment spórol ezen.
További alternatíva, hogy az NV elkezdi befizetni a címekbe a DLSS-t. Valószínűleg nem lenne gondja a stúdióknak azzal, ha az NV állna minden költséget.
A Starfieldben továbbra sincs DLSS. Ez fejlesztői döntés. Az AMD pedig sosem mondta, hogy tiltja a DLSS beépítését, csak nem kommentálták. Általános policy minden nagyobb IT cégnél, hogy bulvárszemetet nem kommentálnak, a helyi blikkek majd túlélik. Amelyik újság mást állított az jelen esetben álhírt gyártott. Örülhetnek, ha nem perli be őket az AMD.
[ Szerkesztve ]
Senki sem dől be a hivatalos szóvivőnek, de mindenki hisz egy meg nem nevezett forrásnak.
-
szabeska
addikt
Arról van valamiféle videó/cikk/teszt, hogy egy rtx kártya vs amd kártya hogyan teljesít FSR-el egymáshoz képest? Kissé már elvesztem ezekben mostanság, és jó lenne tudni, segíteni fog-e a 10gb 3080-as karimon valamit az FSR a sztárfíldben, hogy ne egy pixelhalmaz legyen low-on 4k-s oled-en
F1
-
BusinessGuy
őstag
Igen, tök véletlen fejlesztői és menedzsment döntés hogy az AMD szponzorált játékok javában nincs dlss míg az nvidia szponzorált játékok javában ott az fsr is...
Véletlen egybeesés hogy az amd szponzorált játékokba nem engedik a látványosan fejlettebb jobb technológiát míg a másik oldalon beengedik az amd okosságát hogy ha bár gyengébb minőségben is de ne legyen szivatva akinek nincs dlss képes gépe....Nekem inkább tűnik úgy hogy nem csipázza az amd ha a saját maguk által szponzorált játékokban az nvidia dominál képminőségben és teljesítményben. FSR3 reméljük legalább a dlss2 szintjét behozza vagy lehagyja és elengedik ezt az FSR ONLY vonalat ha már nincs jókora előnye az nvidia technek.
Szabeska: nvidia is ki tudja használni az FSR-t csak a képminőségbutulás a teljesítményért látványos a dlss-hez képest. Simán a teljesítményt nézve kb azonosak.
[ Szerkesztve ]
-
Abu85
HÁZIGAZDA
válasz BusinessGuy #26 üzenetére
Egy rakás szponzorált játékban van mindkettő. És olyan NV szponzorált játék is van, amiben csak FSR van.
Mint írtam, az NV-nek egyszerű lenne erre megoldást találnia. A DLSS-t írják át, hogy több hardver és platform támogassa. Ha ez nem megy, akkor pedig vállalják át a teljes költséget. Nem lenne egy stúdió sem, amelyik utóbbit visszautasítaná, hiszen akkor a DLSS elérhetőségének a terhét az NV fizeti teljesen.
Minden más dolog csak nagy csecsemők sírása, mert a valóság ettől nem változik meg.
#25 szabeska : Igen az FSR2 elég régi GPU-kkal is kompatibilis. A 3080-nal bőven jól működik.
[ Szerkesztve ]
Senki sem dől be a hivatalos szóvivőnek, de mindenki hisz egy meg nem nevezett forrásnak.
-
makkmarce
őstag
válasz BusinessGuy #26 üzenetére
igen, fejlesztői, mert a fene se akarja ugyanazt 3x lefejleszteni, meg se tudnám győzni a megrendelőket erről. A másik, hogy az FSR működik konzolon, szóval majd ha az nvidia cucca is megy mind a 3 platformon egyszerre, akkor majd olyat választ a megrendelő amit szeretne.
"nvidia is ki tudja használni az FSR-t csak a képminőségbutulás a teljesítményért látványos a dlss-hez képest"
igen, performance mode-ban, de abban meg amúgy is a dlss csak kitalál valamit amit nem lát. high qualityben nincs különbség, és az általában bőven elégokoskodom, tehát vagyok
-
oriic
HÁZIGAZDA
válasz BusinessGuy #16 üzenetére
"Modderek remélhetőleg pár nap alatt bedobják a DLSS-t a játékba."
Lesz MOD, fizetős extraként egy ismert moddertől. (PureDark) Sőt állítólag még DRM is lehet rajta, ami nézi, hogy az használja-e a modot, aki Patreon előfizető.(bár ez utóbbit még csak a RDR2 modjához lőtte be)
[ Szerkesztve ]
Live-Die-Respawn
-
copass
veterán
még véletlenül sem...dlss jobb, ez úgy eléggé egyértelmű.
"amikor valaki baromságokat beszél, megszületik egy unikornis"
-
BusinessGuy
őstag
Aha, na ezt így fel is dughatja, még ha kérne érte egy egyszeri pár dollárt talán.
Kapja is a népharagot. Majd megoldja más is, bethesda stuff nem kevés modder fog rászakadni. Ez meg majd pislog ha a dlss mod bevetele miatt kap egy ügyvédi levelet nvidia részröl.Szerk.: most nézem hogy egyszeri, azt hittem folyamatosan elő kell fizetni rá.
[ Szerkesztve ]
-
BusinessGuy
őstag
válasz BusinessGuy #35 üzenetére
*
Bár ez alapján....
-
Raysen623
addikt
Bocsánat, már régóta nem játszom Pc-n, azóta lehettek változások e téren. A linket köszönöm. Starfield körüli műbalhét pedig szokásos felhajtásnak érzem egy kisebbség részéről, akiknek minden hasonló esetben nagy a szája. D4-el is már elkezdték kavarni a dolgot. Szerintem ezen lépjünk tovább.
A MÁV-nak öt ellensége van: a négy évszak, meg az utasok.
-
makkmarce
őstag
nem jobb, nézd meg a képeket, a DLSS-nél iszonyat mennyiségű részlet veszik el:
https://www.techspot.com/review/2464-amd-fsr-2-vs-dlss-benchmark/#2022-05-23-image-3okoskodom, tehát vagyok
-
PuMbA
titán
válasz makkmarce #40 üzenetére
De az FSR se jó, mert instabil képet ad, azaz vibrálnak a finom részletek, mint egy karácsonyfa. Na meg a szellemkép is egyes játékokban jóval több, mint DLSS-sel. Emiatt nem használhatóbb.
Kipróbáltam mindkettőt, NVIDIA kártyám volt. 1 hónapja most AMD kártyám van, de nem használom az FSR-t, mert a képminőségére nem lehet mondani, hogy használható lenne. Sajnos csak pár játékban oldották meg FSR esetén, hogy ne adjon instabil és / vagy szellemképes eredményt.
[ Szerkesztve ]
-
milkabrams
őstag
válasz Sontir Fel #2 üzenetére
Ugyan Dead Island 2, de nálam olyan FPS droppokat produkál az utólag felhegesztett dlss...
Ó, nagy volt az én lelkemnek bűne,/ és olyan nagy a rá mért kárhozat,/ égi fény rá hiába vetülne/ és enyhülést a sír sem tartogat:/ lent végtelen korokon át ont rá kegyetlen, bús átkokat.
-
copass
veterán
válasz makkmarce #40 üzenetére
ne állóképeket nézegess, hanem videókat...mozgás közben derülnek ki csúnyaságok.
#33 videót nézd meg ott szépen ki van fejtve hogy mi merre. gyakorlatilag mindenhogy rossz.
azért jó az fsr, mert van. a minőségét meg ne firtassuk!"amikor valaki baromságokat beszél, megszületik egy unikornis"
-
PuMbA
titán
"azért jó az fsr, mert van. a minőségét meg ne firtassuk!"
Igen, ha egy mondatban össze kéne foglalni, akkor ez a helyzet Bármi, még az Insomniac IGTI-a is jobb: Ratchet and Clank: Rift Apart - PC Review. Az FSR képe mozgás közben teljesen szétesik, egy placsnivá alakul. A döntést hozó menedzserek meg csak az ő érdeküket nézi, mert egy ilyen összehasonlító videót se néznek meg, hogy a felhasználónak akkor mi is adja a legjobb minőséget. Ők csak a saját pénzüket féltik.
[ Szerkesztve ]
-
makkmarce
őstag
high qualityben en nem lattam ilyen hibakat, a tobbi meg nem erdekelt. Performanceba lehet jobb a dlss-es, csak az nem kellett nekem. Az ilyen osszehasonlito videok meg szinte csak abban futnak, mert abban lehet demozni, hogy lerendereli 480p-ben, es huder ronda az FSR, de nem erre találták ki. Amint a DLSS platform független lesz, majd lehet újra téma, hogy miért nem azt használják mindenhol.
okoskodom, tehát vagyok
-
PuMbA
titán
válasz makkmarce #45 üzenetére
Nem változik a viselkedése a különböző módokban egyik felskálázónak se. Én Quality-ben próbáltam az FSR-t és ugyanezek a hibák megvannak, mint bármely YouTube videóban. Van pár játék, ahol kiváló az FSR, de a baj az, hogy a legtöbb játékban a DLSS láthatóan jobb és használhatóbb. Starfield úgy néz ki, hogy egy újabb példa lesz, ahol kiváló az FSR
[ Szerkesztve ]
-
-
PuMbA
titán
válasz makkmarce #47 üzenetére
Erre egy jó választ adott Abu egy másik topikban. Mivel az FSR open source, ezért bárki úgy használhatja, ahogy akarja. Kevesebb megkötés, mint a DLSS esetén. Ha valami nem tetszik neki, kiszedhet dolgokat az FSR kódból, hiszen nála van a forráskód, míg DLSS esetén kapsz egy dll fájlt és nem tudsz belepiszkálni.
"Azt ugye tudod, hogy konzolon ugyanúgy az FSR fut, de nem hisztiztek, hogy PS5-ön szétesik a ratchet."
Ha nem lát valaki jobbat, akkor persze, hogy nem hisztizik Én se tudok olyan minőség után vágyódni, amit nem láttam. Konzolosok sose láttak még DLSS-t például.
[ Szerkesztve ]
-
SindaNarmo
tag
Hát ez viccess, mert azt látom hogy semmi lényeges különbség nincs közöttük. De ha mindenáron kell legrosszabbat kinevezni akkor talán az IGTI a legrosszabb.
A DLSS jobb az nem kétséges, csak nem olyan mértékben ahogy mondjátok.
A vilogásnál az a kérdés hogy native-ban is csinálja-e, ha csinálja akkor nem érdekelne.
(Tudom tudom marketing maszlagot hogy jobb mint a natív).
Az én álláspontom az hogy akkor használom bármelyiket ha low-on nem fut jól, addig nem érdekelnek az ilyen hülyeségek, aki meg használja magára vessen.[ Szerkesztve ]
Új hozzászólás Aktív témák
- ZIDOO médialejátszók
- AMD GPU-k jövője - amit tudni vélünk
- Mini-ITX
- GTA V
- Anglia - élmények, tapasztalatok
- Vigneau interaktív lokálblogja
- A Sony szerint Japánon kívül is hódíthat az anime
- Skull and Bones - Egy hétig ingyen játszhatunk vele
- A fociról könnyedén, egy baráti társaságban
- HiFi műszaki szemmel - sztereó hangrendszerek
- További aktív témák...
Állásajánlatok
Cég: Promenade Publishing House Kft.
Város: Budapest
Cég: Ozeki Kft.
Város: Debrecen