Hirdetés

Megkapták az Xbox konzolok a FidelityFX Super Resolution 2.0-t

A Microsoft az eljárást az Xbox Series X és S, illetve az Xbox One konzolcsalád GDK-jába integrálta.

Az AMD a hét közepén adta ki a FidelityFX Super Resolution 2.0 forráskódját, amelynek hála DirectX 12 és Vulkan API-t használó PC-s programokba építhető be az általunk is megvizsgált eljárás. Most pedig a Microsoft jelentette be, hogy a szóban forgó felskálázási technikát integrálták a Xbox konzolokhoz tartozó fejlesztőcsomagba.

Lényeges információ, hogy a FidelityFX Super Resolution 2.0-t a redmondi óriáscég nem csak az Xbox Series S és X, hanem az előző generációs Xbox One konzolcsalád GDK-jában (Game Development Kit) is elérhetővé tette, vagyis a fejlesztők egyszerűen használhatják majd a korábbi generációs gépekhez készülő portoknál is. Sőt, a Windows platformhoz készült GDK-ba is bekerült, bár utóbbi annyira nem lényeges, mert PC-re már eleve elérhető az eljárás az AMD GPUOpen konstrukciójának részeként, de végeredményben a fejlesztők választhatnak, hogy Microsofttól vagy az AMD-től szerzik be. Ez ugyanígy volt a FidelityFX Super Resolution 1.0 esetében is, lévén a két cég megosztja egymással a terméktámogatás terhét.

Azóta történt

Előzmények

Hirdetés