Hirdetés

Itt a FidelityFX Super Resolution 3 forráskódja

Az AMD a bejelentéssel párhuzamosan az Unreal Engine 5-höz is kiadta a megfelelő modult.

Az AMD bejelentette, hogy nyilvánosságra hozták a FidelityFX Super Resolution 3 forráskódját. Az eljárást az alábbi hírben részleteztük, és tudni lehetett, hogy a vállalat később majd nyílttá teszi, de a konkrét dátumról nem ejtettek szót.

Az alábbi GitHub oldalon elérhető forráskód MIT licenc mellett használható fel, és egészen konkrétan az Avatar: Frontiers of Pandora című játékban használt 3.0.3-as verzióról van szó. A korábbról ismert adatokon túl az AMD egy prezentációt is készített, amelyben az integrációt figyelembe véve bemutatják az eljárás működését. Maga az effekt DirectX 12 API-ra érhető el, de készül a Vulkan verzió is.

A fentiek mellett az AMD bejelentette azt is, hogy elkészült a FidelityFX Super Resolution 3 beépülő modulja az Unreal Engine 5 videojáték-motorhoz.

  • Kapcsolódó cégek:
  • AMD

Azóta történt

Előzmények

Hirdetés