- Minden fejlesztőnek kipróbálható a Microsoft DirectSR API
- Feltűnt a dél-koreai hitelesítésen a PlayStation VR2 PC adaptere
- A soknál is több pénzzel gyorsítaná fel a hazai chipszektort Kína
- A manapság optimális specifikációkra törekszik az MSI QD-OLED monitorja
- Felpörög az asztali CPU-piac a következő pár hónapban
- AMD K6-III, és minden ami RETRO - Oldschool tuning
- ThinkPad (NEM IdeaPad)
- Xiaomi Pad 5 - hatásos érkezés
- A soknál is több pénzzel gyorsítaná fel a hazai chipszektort Kína
- Gaming notebook topik
- Felpörög az asztali CPU-piac a következő pár hónapban
- Nvidia GPU-k jövője - amit tudni vélünk
- Projektor topic
- Notebook hibák
- Milyen billentyűzetet vegyek?
Hirdetés
-
Hamarosan elképesztő mennyiségű áramot fogyasztanak el az adatközpontok és az AI
it 2030-ra a teljes amerikai áramfogyasztás 9 százalékát tehetik ki az adatközpontok (és így az AI).
-
xDefiant teszt
gp A Ubisoft évek óta készül arra, hogy belépjen a gyors iramú hero shooterek piacára is: sok félbehagyott rivális és megannyi halasztás után megjelent végre a fura nevű xDefiant.
-
5G-vel és hőkamerával strapálja magát az Ulefone
ma A ThermoVue rendszere mellett az éjjellátó képességek is megvannak.
Új hozzászólás Aktív témák
-
ScomComputer
veterán
Abu85...én azt kérdezném,hogy van valami hardveres akadálya annak hogy az "AFMF"-t engedélyezzék a RNDA2-n is ?
Tegnap Frank A. kijelentése az "X"-n..sokak szívét megdobogtatta.... -
Daniel Owen youtuber tesztelte is itt. https://youtu.be/WjAp45M-MHk?si=hzrY7Ul3aFn_eci2
-
Duck663
őstag
Én inkább arról érdeklődtem volna, az első hsz-ban jelzetten túl, hogy milyen stúdiók érdeklődnek a technológia iránt és milyen már korábban megjelent, játékban van esély/remény a FSR3 és az képgenerálás megjelenésére.
Illetve arról is érdeklődtem volna, hogy a VRR melletti problémára lesz-e megoldás, továbbá, hogy az FRTC használatát miért nem helyezik előtérbe, amikor a képgenerálás alatt kifejezetten hatékony, stabilitásnövelés érhető el vele.[ Szerkesztve ]
Igen-igen, még mindig Win7-et használok, és ha így haladunk még 2030-ban is így lesz.
-
Abu85
HÁZIGAZDA
Kicsi az esély, hogy visszafelé érkezne az FSR3 a játékokba. Ezek a technikák az új játékokhoz lesznek kötve. De ez mindig így volt.
Az FSR3 kétféleképpen szinkronizál. Vertikális szinkron mellett, illetve anélkül. V-Sync esetében az egész egyértelmű, mert a kijelző szinkronizációjához van időzítve, míg ezt kikapcsolva több lehetőség van. A legújabb az ALLOW_TEARING flaggelés, ami már elérhető, bár a most kiadott két játék még nem használja. Az ALLOW_TEARING flaggelés kompatibilis a VRR-rel is.
Az FRTC nagyon rosszul működne vele, mert az koncepcióból nem foglalkozik olyan dolgokkal, mint a képkockák egyenletes megjelenítése. Ezt ezért sem fejleszti már az AMD, mert sokkal jobb módszerek vannak a meghajtóban az FRTC helyettesítésére.
[ Szerkesztve ]
Senki sem dől be a hivatalos szóvivőnek, de mindenki hisz egy meg nem nevezett forrásnak.
-
KAMELOT
titán
válasz ScomComputer #1 üzenetére
Ez engem is érdekelne. Abu85 írhatna valamit róla
V1200 - 18CORE - SUPRIMX
-
Abu85
HÁZIGAZDA
Nincs hardveres akadálya annak, hogy az RDNA 2-n működjön, csak át kell írni némi kódot hozzá, majd tesztelni azt.
Senki sem dől be a hivatalos szóvivőnek, de mindenki hisz egy meg nem nevezett forrásnak.
-
-
Duck663
őstag
Akkor ezek alapján a VRR problémáira lesz megoldás.
FRTC nagyon rosszul működik? Kipróbáltad egyáltalán? TÖKÉLETESEN MŰKÖDIK! Mintha vsync lenne, csak tetszőlegesen megválasztott célfrissítéssel! Kipróbáltam!!! Talán nem ártana ha tesztelnéd te is.
"mert az koncepcióból nem foglalkozik olyan dolgokkal, mint a képkockák egyenletes megjelenítése." pont ez az, hogy DE! Amíg van kraft a GPU-ban, addig a célzott frissítésen fog működni. Alatta meg amit bír a GPU, de ez a vsync esetén is így van, csak addig tud a fix képfrissítésen frissíteni, amíg tudja tartani az adott tempót.
A chill-t hagyjuk már, nem is működik antilag mellett. Jobb módszer, amit nem lehet aktiválni, na az aztán a jobb módszer... Egyébként FRTC működésével mindig is sokkal elégedettebb voltam, mint a chillel. Nem igazán érdekel, hogy papíron mi a jobb, az érdekel, amit tapasztalok.Igen-igen, még mindig Win7-et használok, és ha így haladunk még 2030-ban is így lesz.
-
ScomComputer
veterán
Köszönjük az infót..már működik is RX 6***-on...új driver !
-
hajbel
addikt
válasz ScomComputer #9 üzenetére
Most maradhatok fent tesztelgetni Viccet félretéve, kösz szépen!
"I did a strict diet. I cut alcohol, fats and sugar. In two weeks I lost 14 days." Tim Maia
-
Abu85
HÁZIGAZDA
Már be van építve az FSR3-ba az ALLOW_TEARING flaggelés. Lehet használni.
Az FRTC nem jó ilyen képgeneráláshoz. Nagyon összezavarja az algoritmust, mert nehéz meghatároznia azt, hogy az adott szituáció CPU- vagy GPU-limites.
Sajnos az FRTC nem több, mint egy szimpla frame limiter. Nagyon egyszerű a működése, és éppen ezért egy rakás problémára koncepcióból nem is reflektál. Nem célja, hogy reflektáljon rá, mert sosem tervezték arra, hogy egy komplex jól használható megoldás legyen.
A Chill önmagában tartalmazza az Antilagot. Tehát utóbbit nem is kell bekapcsolni, ha a Chill aktív, mert maga a Chillben van benne.
Senki sem dől be a hivatalos szóvivőnek, de mindenki hisz egy meg nem nevezett forrásnak.
-
Bossp
addikt
válasz ScomComputer #9 üzenetére
HDR-el együtt nem megy...
Mondjuk ez érdekelne miért... FSR 3 FG megy...[ Szerkesztve ]
"1 lehetsz vagy 0 vagy élő vagy hulla!"
Új hozzászólás Aktív témák
Állásajánlatok
Cég: Alpha Laptopszerviz Kft.
Város: Pécs
Cég: Ozeki Kft.
Város: Debrecen