- MSI Thin: gamer notebook két változatban
- GoPro Topic
- Hobby elektronika
- Raspberry Pi
- Beszáll a kézikonzolok világába a PC-s házairól elhíresült az Antec
- NVIDIA GeForce RTX 4080 /4080S / 4090 (AD103 / 102)
- Autóhifi
- Megérkezett a legújabb és eddigi legátfogóbb 3DMark teszt
- Kormányok / autós szimulátorok topicja
- Intel Core i5 / i7 / i9 "Alder Lake-Raptor Lake/Refresh" (LGA1700)
Hirdetés
-
Ilyen lehet a Samsung Galaxy Watch7 Ultra
ma Renderképek mutatják meg a Samsung júliusban megjelenő új felső kategóriás okosóráját.
-
Jó dolog az AI, de emberek nélkül nincs játékfejlesztés
it A Tomb Raider franchise tulajdonosa szerint egy dolog az AI térhódítása – de a sikeres játékfejlesztéshez emberi kreativitás kell.
-
Olcsó és visszafogottan elegáns kompakt AIO jön az ID-Cooling berkeiből
ph Az előzetes tesztek alapján korrektül teljesítő modellnek nem kenyere a cicoma, és akár titkos favorit is válhat belőle a kategóriájában.
-
PROHARDVER!
Telekom (vezetékes telefon, IP / kábel / műholdas TV, xDSL / kábel / optinet)
Figyelem! Fontos!
Felhívnánk mindenki figyelmét, hogy, aki hatósági karanténban vagy önkéntes karanténban van, esetleg beteg, köhög, lázas stb, annál sem a hibajavítás, sem a létesítés nem fog megtörténni, hanem halasztásra kerülnek!
Kérlek titeket, csak akkor hívjátok a szerelőket ha tényleg semmi bajotok nincs (bár ez sem garancia semmire)!
Új hozzászólás Aktív témák
-
Ebit
addikt
válasz T-online #228 üzenetére
Nem igen láttam még világszerte sem erre példát, hogy folyamatosan monitoroznák az összes ügyfél dsl kapcsolatát, nincs rá kapacitás, ez így müködik, ha valami gond van szólni kell, ahogy az orvosnak is.
Én konkrétan arra gondoltam,hogy a szolgáltató időszakosan megnézi a sávszélt, és levonja ebből a saját számára is a megfelelő kővetkeztetést/merre kell bőviteni, javitani/, valamint érdemben tájékoztatja az űgyfelet és biztositja számára a hiteles műszaki szakvéleményt a vonali paraméterekkel kapcsolatban.
Gondolom, ha teszthivásokra van idő, talán ez is belefér.
Azt azért ne felejtsük el, hogy az űgyfél nem szakember a legtöbb esetben, nem biztos, hogy általában észreveszi a sebesség csökkenést.Javaslat. célszerű volna, az online űgyfélszolgálaton hozzáférhetővé tenni a hibabejelentések
aktuális állapotát, és a végső megoldást.Összegezve, azt a szándékot értékelem, bármelyik szolgáltató részéről, hogy megpróbál javitani a minőségen, és ennek talán a legegyszerűbb módja megfelelő kommunikáció.
Új hozzászólás Aktív témák
Olvasd el az összefoglalót!
Kötbér kijátszására, annak elkerülésére segítséget kérni és ahhoz segítséget nyújtani szigorúan TILOS.
- Mobil flották
- MSI Thin: gamer notebook két változatban
- A fociról könnyedén, egy baráti társaságban
- GoPro Topic
- Ilyen lehet a Samsung Galaxy Watch7 Ultra
- Garancia kérdés, fogyasztóvédelem
- Samsung Galaxy Watch4 és Watch4 Classic - próbawearzió
- World of Tanks - MMO
- Fortnite - Battle Royale & Save the World (PC, XO, PS4, Switch, Mobil)
- Hobby elektronika
- További aktív témák...
Állásajánlatok
Cég: Ozeki Kft.
Város: Debrecen
Cég: Promenade Publishing House Kft.
Város: Budapest