Hirdetés

Új hozzászólás Aktív témák

  • djdna

    csendes újonc

    Üdvözlök mindenkit!

    Még új vagyok ebben a topikban, de örülök, hogy megtaláltam, hátha kapok néhány hasznos információt a történetemmel kapcsolatban. Kicsit hosszú lesz de, megpróbálom minél rövidebbre fogni.

    Szóval a történet ott kezdődik, hogy adott egy kis település belterületén lévő, új építésű, egyenlőre még csak helyrajzi számmal rendelkező ingatlan. A településen a Telekom kiépítette a telefonos hálózatát, ám ekkor még az adott címen semmilyen ingatlan nem volt. Az említett ingatlanhoz szerettem volna tv, valamint internet szolgáltatást rendelni, ezért 2016.07.26-án bementem a legközelebbi ügyfélszolgálatra. Ott közölték velem, hogy az általam kívánt címen a szélessávú internet és IPTV szolgáltatáshoz műszaki munkákra van szükség, amelynek felmerülő költségei lehetnek. A költségek mértékéről, elmondásuk szerint, majd a felmérést végző kollégájuk tud bővebb tájékoztatást adni. Ezen tényeket tudomásul vettem és megtörtént a szerződés kötés, bár a költségekre vonatkozóan nem nyilatkoztattak semmilyen formában.
    Ezt követően 2016.08.01-én hívnak is telefonon, hogy végre hajtanák a felmérést, ám ekkor én nem tartózkodtam a településen, de erre a szerelő azt a választ adta, hogy a felméréshez nem szükséges a jelenlétem , majd vissza hív miután azt elvégezte. Ennek ellenére ahogy tudtam az említett címre mentem, de a szerelő már nem volt és telefonon sem hívott vissza ahogy ígérte. Gondoltam az esetleges költségekkel kapcsolatban majd értesítést kapok.
    Ezek után 2016.08.04-én hívtak a Telekomtól KOAX létesítési időpont egyeztetés miatt. Ekkor a 2016.08.11. 10:00-13:00 közötti időpont került kiválasztásra. 08.11-én Egész nap a létesítési címen tartózkodtam, de senki nem érkezett a szerelésre és telefonon sem hívtak. Ennek okán délután felhívtam az ügyfélszolgálatot, ahol azt mondta a diszpécser, hogy hát beszélt a műszakiakkal, akik épp most kerestek de foglaltat jelzett amiért éppen vonalban voltunk (ami elég érdekes mert a telefonom hívásvárakoztatásra van állítva, így minden hívás kicsörög nálam és senki nem hívott a beszélgetés közben), továbbá hogy a létesítéshez terveztetés és más munka is szükséges és majd keresni fognak.
    Türelmesen vártam, hogy keressenek, majd ma 2016.08.23-án jött egy 2016.08.16-i keltezésű levél a Telekomtól miszerint az általam rendelt szolgáltatást műszaki okból nem tudják teljesíteni.

    Mit lehet ilyenkor tenni? Aki új házat épít az felejtse el hogy ott bármilyen szolgáltatást igénybe tudjon venni, mert amikor ők kiépítették a hálózatot akkor nem volt ott ingatlan?

Új hozzászólás Aktív témák