Hirdetés

Új hozzászólás Aktív témák

  • Krystal_s

    addikt

    válasz DJ. Ru$y #68987 üzenetére

    Szia!
    Többször telefonáltunk (jelenleg is folyamatban van pl az iptv hibaelhárítás), de minden ügyintéző és szerelő mást mond és nem csinálnak semmit ez ügyben. Amikor a szerelő kijelentette, hogy optikán 24 óránként vonalbontás (új IP) van, akkor kezdtem itt kérdezősködni, hogy ez igaz-e. Szerettem volna megtudni, hogy a szerelő mondott hülyeséget, vagy valóban ilyen az optika mindenkinél. Mint kiderült valami nincs rendben, mert másoknál nincs ilyen szakadás.
    ----

    Közben a Telekom is válaszolt. Ez ismét egy másik faja válasz, amit még senki nem említett. :U

    "Szia ....!
    Lakossági internet szolgáltatás mellé dinamikus IP címet biztosítunk, így üzleti vagy háztartáson kívüli megosztás, illetve szerverüzemeltetés nem megengedett. A szolgáltatáscsomag egy időben egy bejelentkezést tesz lehetővé, ami az Általános szerződési feltételekben, valamint a Lakossági internet szolgáltatás szerződésének mellékletében is megtalálható. Fentiek miatt, ha nem ennek megfelelően használod a szolgáltatást, akkor fordulhat elő a 24 óránkénti kapcsolatbontás. Fix IP címet üzleti előfizetésekhez tudunk csak biztosítani. Megértésedet köszönjük!"

    Ezen most meglepődtem. Természetesen semmilyen megosztás, vagy szerver nincs nálunk. Viszont 1 db eszközt lehetne csak használni? Létezik olyan háztartás, ahol csak 1 db eszköz van? :F
    Ennek ellenére éjjel, amikor szakadás történik, akkor általában csak 1 notebook van bekapcsolva.

    [ Szerkesztve ]

Új hozzászólás Aktív témák