Hirdetés

Új hozzászólás Aktív témák

  • vigyori78

    őstag

    válasz Intruder2k5 #56004 üzenetére

    Igen törekednie kéne a névleges sebesség teljesítésére, de sajnos nem törekszik.
    Az idő 80%-ában max 13mega a többi 20%-ban meg alatta.
    Kb 20x jelentettem már hibára az utolsónál végre egy hozzáértő szerelő jött ami most ugye ritka mert pont azokat küldték el , kipróbált mindent amit lehet még a központhoz is elvitt magával és próbálta kihozni a maxot de ez a 13mega a max mert e fölött a rendszer visszakorlátoz mert nem stabil.

    És akkor még az ügyfélszolgálatos rám akarta erőltetni az IPTV-t :DDD

    Azt még hozzátenném amikor írásos levélben válaszoltak nekem a lényege az volt ,hogy ne reklamáljak mert a garantált 1/1. Igaz,hogy én garantált 10/1 re kötöttem még a szerződést de ez ezek szerint nem számít.

    Többet nem is jelentem hibának mert úgyis csak azt küldik sms-ben,hogy hibát találtak aztán aznap vagy másnap ,hogy a hibát elhárították és ennyi.

    Max egyszer fogok még hibát bejelenteni akkor 72 órán belül mérek 10x 10mega alatti sebességet és lemondom a szolgáltatást.

    [ Szerkesztve ]

Új hozzászólás Aktív témák