Hirdetés

Új hozzászólás Aktív témák

  • Spirit

    őstag

    Kezd a tököm tele lenni a T supportjával. Értem én, hogy nagyvállalat, összetett az ügyfélkezelésük és mire a helpdeskestől a műszakisig jut az info, módosulhat, elveszhet, de mégis mit kell tenni az esetemben?

    Október végén megrendeltem a csomagváltást weben, egy hétig nem történt semmi. Felhívtam őket, azt mondták elakadt a rendelés, elnézést. Törölte a rendelést, és elindította újra manuálisan, 1 órát kért a sebességváltásra. Visszatelefonált, hogy gond van náluk, a területemre nem enged nagyobb csomagot beállítani, pedig itt már optika van, intézkednek. Néhány óra múlva visszahív,hogy ezt ugyan elhárították,de csak HD adással együtt tudott beállítani nagyobb csomagot, még 48 órát kér. 3 nap múlva sem történt semmi, visszahívás sem, így telefonáltam. Ő azt mondta, hogy utánanéz, még a nap folyamán telefonál. Modem újraindítás után megjött a nagyobb csomag, de a modem nem bírja még, így elvileg időpontot kellene egyeztetni,hogy mikor jönnek> telefonáltam, mert nem hívtak vissza. Azt mondták a hét első felében jönnének,majd felhívnak. Persze még nem telefonáltak, viszont ma hajnali 1-kor újraindult a modem és visszapakoltak a kisebb sebességre. 80-as csomagról 120-asra váltottam, a modem csak 94mbit-et tudna

    Alig várom a reggelt,hogy műszakis kollega is bennt legyen,mert ilyenkor nem sokat ér a telefonálás.
    Most őszintén...4-5 telefon, ügyfélszolgálatosok és műszakis kollégák hada kell egy legördülő menüből sebességet váltani és kiküldeni egy kollegát az új modemmel 3 percre?(el is megyek érte, ha kell)

    [ Szerkesztve ]

Új hozzászólás Aktív témák